Solicitare sprijin

  • Autor subiect DeletedUser23756
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser39475

Nu generaliza aici ! :) Daca nu s-a trimis la tine in trib, nu inseamna ca la mine nu se trimite.
 

DeletedUser

Si care este problema la nivelul actual al jocului cu setarea respectiva?
 

DeletedUser39475

Problema ar fi sa vorbim strcit de ce a postat initiatorul temei, sa nu se mai abereze si devieze de la subiect, sa se ceara nick-uri pe joc, bineinteles in scop de amenintari ! Fiecare sa-si posteze parerea civilizat, pe baza de argumente si atat !
Hai sa facem o tema "Harababura" si sa vorbeasca fiecare singur, macar sa fie acolo harababura, nu aici !
 

DeletedUser

Nu suntem destul de capabili sa ne adaptam la o astfel de lume,o lume a caror setari le stim dinainte sa inceapa,o lume pentru care fiecare trib organizat si-a facut o strategie? Se face o lume care are o altfel de dinamica,o lume care pune accentul pe modul in care un jucator alege sa se dezvolte,biserica influentand asta si pe cat de bun este acel jucator din punct de vedere individual,administrandu-si proportia satelor defensive/ofensive bine sau prost,asta se aplica si din perspectiva triburilor. Daca vrem sa schimbam toata complexitatea lumii acesteia la o scurta perioada de timp de la deschidere si dorim sa transformam L28 intr-o lume oarecare,ca doar mai avem peste 20 de lumi,de ce ati intrat aici? Hai sa scoatem si limita de membri in trib si sa o punem nelimitata,poate scoatem si biserica si marim raza de actiune a unui nobil..argumentul ? Ca se ne fie mai usor,de ce sa ne complicam atat de mult si sa incercam ceva nou care solicita putin mai multa concentrare si inteligenta.
 

DeletedUser23756

@chevy si fragzor
Voi aveti dreptate si punctati foarte bine in contraargument, ca aceste setari ii acorda o unicitate acestui server insa asta nu va va tine in joc, doar va limita cucerirea de noi sate, mai exact o va ingreuna.

Pastrarea setarii "sprijin doar in cadrul tribului" nu face decat sa avantajeze jucatoriir mai putin experimentati dat fiind faptul ca iti este imposibil cu un singur sat defensiv, fiind ultimul atac cu nobil, sa pastrezi satul cucerit.De aici porneste nemultumirea mea.

Modificarea setarii va facilita intradevar dezvoltarea mamutilor insa totodata si jocul jucatorilor perfectionisti intrucat se va putea trimite sprijin in urma nobililor.Care e satisfactia mai mare? Sa pui in aplicatie un plan meticulos si sa-ti iasa sau sa iti toci nervii nopti la rand sperand sa nu esuezi din nou? Nu mai spun ca este eliminat "fake-ul cu sprijin" care avea un rol important in cucerirea satelor prin creearea de diversiune, totodata si "tocarea" sprijinului ce venea in satele noi cucerite.Cati dintre voi nu ati stat "spectatori" sa va uitati la cat sprijin puteati omori in momentul in care ati cucerit un sat nou? (ma refer la sprijinul neincadrat ce ajunge din tribul advers in sat, dupa inobilare)

Practic setarea de acum ingradeste jocul intrucat pastrarea satelor cucerite se face mai greu si cu totii stim ca esecul repetat duce la capitulare.Totodata aceasta setare incurajeaza jocul speculativ, satul vecinului este cucerit iar acesta anunta in trib sa i se trimita atacuri cu nobil pentru recucerire...Se vor forma granitele si jocul va deveni pozitional, toti stim ca in granita satele se iau destul de greu iar saltul in linia 2 este cea mai viabila optiune, practic setarea blocheaza si aceasta strategie...

Placerea in acest joc se regaseste in momentul in care elimini jucatorii de pe harta, nu sa-ti toci nervii si timpul fara rezultat.Intradevar, este provocator o data, de doua de trei ori sa-ti testezi abilitatile de a cuceri satele in felul asta (cel mai probabil prin atacuri organizate asupra unei singure zone pentru a evita renoble) dar nu-mi spuneti ca 2-3 ani cat va rula acest server, veti avea taria sa jucati in acest mod.
 

DeletedUser37971

solicitarea de concentrare si inteligenta a picat odata cu introducerea facilitatilor pe baza de pp....e destul de trist sa vezi jucatori care sunt praf in adevaratul sens al cuvantului dar care au mai multe puncte,mai multe trupe din motiv ca utilizeaza pp....este o lume cu setari dedicate nobilor,adevaratii jucatori nu vor rezista aici....eu astazi am renuntat la ea desi imi mergea binisor.Ca incheiere va urez succes si sunt PENTRU propunerea lui tulio
 

DeletedUser

pastrarea setarii "sprijin doar in cadrul tribului" nu face decat sa avantajeze jucatoriir mai putin experimentati dat fiind faptul ca iti este imposibil cu un singur sat defensiv, fiind ultimul atac cu nobil, sa pastrezi satul cucerit.de aici porneste nemultumirea mea.

Modificarea setarii va facilita intradevar dezvoltarea mamutilor insa totodata si jocul jucatorilor perfectionisti intrucat se va putea trimite sprijin in urma nobililor.care e satisfactia mai mare? Sa pui in aplicatie un plan meticulos si sa-ti iasa sau sa iti toci nervii nopti la rand sperand sa nu esuezi din nou? Nu mai spun ca este eliminat "fake-ul cu sprijin" care avea un rol important in cucerirea satelor prin creearea de diversiune, totodata si "tocarea" sprijinului ce venea in satele noi cucerite.cati dintre voi nu ati stat "spectatori" sa va uitati la cat sprijin puteati omori in momentul in care ati cucerit un sat nou? (ma refer la sprijinul neincadrat ce ajunge din tribul advers in sat, dupa inobilare)

practic setarea de acum ingradeste jocul intrucat pastrarea satelor cucerite se face mai greu si cu totii stim ca esecul repetat duce la capitulare.totodata aceasta setare incurajeaza jocul speculativ, satul vecinului este cucerit iar acesta anunta in trib sa i se trimita atacuri cu nobil pentru recucerire...se vor forma granitele si jocul va deveni pozitional, toti stim ca in granita satele se iau destul de greu iar saltul in linia 2 este cea mai viabila optiune, practic setarea blocheaza si aceasta strategie...

Placerea in acest joc se regaseste in momentul in care elimini jucatorii de pe harta, nu sa-ti toci nervii si timpul fara rezultat.intradevar, este provocator o data, de doua de trei ori sa-ti testezi abilitatile de a cuceri satele in felul asta (cel mai probabil prin atacuri organizate asupra unei singure zone pentru a evita renoble) dar nu-mi spuneti ca 2-3 ani cat va rula acest server, veti avea taria sa jucati in acest mod.

pro
 

DeletedUser

Tullio , nu doar eu ci si multi alti jucatori ne-am plictisit sa jucam ani la rand cu aceleasi setari si facand zilnic aceleasi chestii , rutina ne omoara . mie imi place ca jocul sa fie cat mai complicat , cu cat e mai greu cu atat imi place mai mult . am mai spus-o de nenumarate ori , mi-ar place sa fie reintroduse taberele , ar fi ceva diferit . ori aceasta setare face ca acest server 28 sa fie diferit fata de altele . fara setarea asta singura diferenta intre 28 si alte lumi ar fi viteza serverului putin mai mare care asigura o productie de 600 resurse + pe ora . si atunci de ce am sters contul pe alt server mai vechi , ca sa o iau de la inceput in aceleasi conditii ? aceasta setare nu face altceva decat sa complice jocul si asta este singurul motiv pentru care imi place . sunt constient ca voi ajunge in situatia in care voi avea nevoie de sprijin la secunda in spatele nobililor si ca un full de deff pe ultimul nobil nu va fi suficient dar voi vedea la momentul potrivit ce strategie voi adopta .
 

ingenios.

member
Scor reacție
0
Cu toate ca initiativa lui Tullio e in spiritul jocului,toti am vazut care sunt regulile acestei lumi cand ne-am inscris si probabil fiecare trib si-a facut strategia in functie de aceste setari,de aceea nu mi se pare normal sa se schimbe regulile jocului,chiar in timpul lui.
 

DeletedUser

setarile sa ramana la fel, dar viteza daca ar putea fi schimbata ar fi excelent..
 

DeletedUser30628

viteza va ramane asa pana la inchiderea lumii :)) aia nu o poate schimba...

si cred ca din aceste setari multi jucatori vor avea de invatat...cum sa se descurce in organizate :)...
 

DeletedUser40905

viteza va ramane asa pana la inchiderea lumii :)) aia nu o poate schimba...

si cred ca din aceste setari multi jucatori vor avea de invatat...cum sa se descurce in organizate :)...

hai noroc Pitere, io-te ca ai o postare la obiect!
ce mai faci bai baiatule?:)
 

DeletedUser30628

nu mai fac nimic :D ma plictisesc pe aici pe jocu asta :))...

tu ce mai combini????...

normal ca am postat la obiect,va trebui sa incerci sa te descurci fara nuke de spargere+tren de nobili + deff la secunda... :D se pare ca mai mult pe lumea asta se va folosi renoble decat deffence la secunda :))
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Dupa ce am citit tot acest thread, va pot spune urmatoarele :

1. Setarea cu sprijin doar in trib nu va fi modificata.
2. Setarea cu cele 5 zile ar putea fi modificata in anumite conditii, o sa mai discutam asta la nivelul echipei si vom vedea daca se va scoate sau nu.

In rest, celelalte setari nu vor fi modificate.
 

DeletedUser30628

setarea cu 5 zile ii aiurea rakanishu,dar cea cu sprijin in trib cred ca ii bine,au mai fost lumi cu setare de genu din cate imi aduc aminte :)
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Setarea cu 5 zile a fost introdusa cu un scop clar, s-a punctat bine mai sus motivul, dar odata cu evolutia lumii devine inutila.
L24 are restrictie de sprijin Pitere.
 

DeletedUser23756

Raka, esti constient ca se vor lasa multi din cauza acestei setari? Dupa parerea mea trebuie sa fii un pic sadic sa spui ca ai o satisfactie mai mare daca inobilezi sate in stilul asta.Prefer ca dupa o inobilare sa spun, "am reusit" decat sa spun "in sfarsit a cedat".Dar mna, o facem si p'asta daca e musai :)

PS Neata si merci de raspuns.Dupa ce-si mai expun cativa parerea pe aici, se poate inchide si topicul pentru a nu genera alte polemici, desi pana acum colegii s-au prezentat la discutie in mod exemplar.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

cu un click ti le trimit , le am ;)
piter am spamat destul , sa luam o pauza
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus