Triburi de urmarit

DeletedUser46527

Eu te-am intrebat doar daca fugi pe undeva de ma grabesti cu aceea curte, pe care n-am niciun interes sa o scot acum :)

Dar cum am vazut si stabilit deja ca nu poti venit cu argumente plauzibile, iti permit sa-mi raspunzi si cu poze, gif-uri, filmulete, semne si orice alte metode medievale de raspuns :D

Si ca sa nu zici ca sunt rau si nu-ti dau iar de gandire, iti raspund si la poza cu clasamentul. Acel clasament este irelevant. Asa cum ii spuneam si colegului meu, alex02dsa, organizatele si clasamentele sunt irelevant in acest moment al jocului. Momentan sunt 2 tipuri de jucator pe harta. Mai exact, am sa simplific si personalizez, eu si tu. Eu sunt jucatorul clasic, care joaca clasic, farmeaza(cat poate, cat prinde) si care cresc satul clasic(acum recunosc ca poate sparg niste pp-uri, dar nu mai mult de 500-1000). Tu esti jucatorul "nou" care creste satul in 2 saptamani si in 3 mai are inca 4 sate. Dar il cresti cu pp-uri(la cele 500-1000 ale mele, mai adaugam vreo 2-3 "0"-uri in coada la tine). Bun, si revenim, si acum este batalia eu vs tu. Una inegala in momentul de fata si automat aceasta batalie se reflecta in clasament si in organizate. Vorbim de 2-3 jucatori care folosesc pp-uri la noi vs 20-30 jucatori care folosesc pp-uri la voi. Este clar ca veti invinge in 90% din cazuri. Dar asta acum, cat inca va avantajeaza pp-urile, in momentul in care jucatorii de genul meu vor creste, lucrurile vor fi altfel, vor fi de la egal la egal, iar in acel moment te-as ruga sa mai pui niste poze, sa vedem acele "diferente" de clasament.

PS: Sa nu intelegi mot-a-mo ce am scris sau sa scoti din context ce-ti convine. Nu am specificat ca va vom invinge, am specificat ca pe harta se va discuta de la egal la egal. Momentan se discuta de la 2-3 jucatori zig-zag vs 1 trib green(si daca ne uitam totusi in statistici, nu's asa mari diferentele) :D