"strategia" la care s-a ajuns acum este mass-recruiting si interne + barbare; concurs de colorat harta doar din recrutari si aliante.
Gasiti variante de a combate acest lucru, de a incuraja luptele intre triburi:
- jucatorul poate schimba fara penalitate tribul o singura data, ulterior daca paraseste tribul se poate inscrie intr-un nou trib doar dupa 14 zile; evident nu se iau in calcul concedierile sau disparitia tribului.
- Jucatorii concediati nu pot fi atacati de membrii tribului si nici de catre aliati timp de 30 de zile
- atacurile in cadrul tribului sau in cadrul unei aliante devin vizite
- introduceti notiunea de push-tribe, similara lui push-account. Limita de membri in trib 100 sau chiar 200, dar daca prindeti pe careva cu academii bagati un disband la trib, penalizati conturile conducatorilor sa nu mai poata avea drepturi de conducere pe lumea in curs, luati-le caii de la bicicleta, whatever.
Imi doresc eliminarea joculetelor sau macar gasiti ceva care sa ajute relatia intre membrii tribului, nu sa ajungi sa-i furi maimutza colegului ca sa obtii diamante sau cine stie ce "my precious"
obiectele de inventar care iti ofera avantaje in lupta/dezvoltare au fost o idee excelenta; dar oferiti-le tuturor membrilor pe criterii de performanta ale tribului:
- cand creste ODA/ODD de razboi
- cand tribul castiga sate de la inamici (razboaie declarate): la 10 sate, la 50 de sate, la 100.. etc
- beneficii cu termen nelimitat la castigarea unui razboi: 3% recrutare, 3% atac, etc - procentele/beneficiile pot fi si in functie de raportul de putere intre cele 2 parti combatante.
- beneficii pentru ramanerea in trib
- parasirea tribului (parasire, concediere, disband) = pierderea beneficiilor
- etc
PNA-ul se va stabili pentru o anumita durata care va fi setata in joc - pe toata durata PNA-ului atacurile devin vizite
Alianta nu poate fi intrerupta mai devreme de 90 de zile, iar intreruperea aliantei are efect la 7 zile dupa ce ai apasat butonul
Gasiti metode de a-ti dori totusi sa inchei o alianta (in cadrul jocului si nu doar la nivel de vorbe pe skype ca totusi sa poti innobila "inactivii lor")
- forum comun, planificator, schimb de resurse permise doar in cadrul aliantei, etc
- primesti ca efect 50% din bonificatiile tribului cu care te-ai aliat si reciproc (viteza de recrutare, puterea topoarelor, etc - puteti chiar introduce niste puteri noi)
mai creieriti si voi cum sa descurajati mass-recruiterii, internistii, mancatorii de barbare, si in general cum sa penalizati comportamentele anti-joc de strategie/ anti-joc de colaborare.
Focusati jocul in jurul ideii de trib, nu de performanta personala.
Si faceti ceva cu finalul de joc pentru ca este ultra-mega-penibil; majoritatea celor care intr-adevar au facut diferenta in razboaie se lasa ca-s plictisiti, raman sa se bata cu pumnul in piept in principal jucatorii de sim-city.
in orice caz jocul trebuie regandit cumva unitar intr-o directie (
sim-city sau
lupta si strategie), de o minte noua si odihnita nu doar carpit si adaugate features ca sa placa tuturor, a trecut vremea jocului-vedeta, sa se impace inno ca se adreseaza doar unei nise: decat sa continue cu o struto-camila si tot felul de pokemoni bagati fortat in joc mai bine sa intre careva pe server si "format C:"
ah, si mi-a mai venit o idee: faceti o lume cu triburi prestabilite, conduse de admini - cati admini atatea triburi, jucatorii intra in lume alegand unul din triburi dar distribuirea pe harta sa fie aleatorie, sa vedem niste lupte la gramada, niste strategii ale conducerii de a-si asigura o anumita margine, diplomatii, fun-fun
Poate se va inviora si forumul..