DeletedUser5809
Scriptul original a fost creat sa trimiti fake la mai multe sate,fara bataie de cap sa le scrii undeva,in notebook sau altundeva.
Tre' sa fiti in piata centrala cand apasati pe script.
Fake:
How it works:
Partea asta:javascript:var[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra]=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0].Dupa cum vedeti sunt 10 zerouri,care corespunde celor 10 unitati.Ordinea lor e aceasi ca si atunci cand apesi pe butonul de recrut,lanci,spada,topor,arcasi,etc,si vedeti ca esti scrisa la inceput:[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra],asta este.Deci,acolo modificati cate trupe vreti sa trimiteti.
Dupa asta,imediat vine cuvantul coords=,si niste coordonate,acolo puneti coordonatele,nu puneti mai mult de 30 ca s-ar putea sa faca figuri.Scriptul o sa le ia la aleatoriu pana le termina cand o sa le ia iar de la inceput.E un pic mai usor de folosit.
Update 2:Fake noble train
Ok,dupa cum spune si titlu scriptul e folosit ca noble train,adica sa trimiti 4 nobili unu dupa altul.Cum se foloseste:
1)bagati coordonatele in script imediat dupa javascript:coords=,coordonatele tre sa fie intre ghilimele,la inceput si la sfarsit.
2)tot ca si celalalt o sa ia aleatoriu pana se termina,singura diferenta fiind ca nu se schimba coordonatele cand apesi pe script,poti sa apesi de 100 de ori,raman primele coordonate,va explic la punctul 3 de ce
3)deci,cum am zis,nu se schimba coordonatele cand apesi pe script,aici o sa intelegeti de ce nu se schimba si cand se schimba.
Mod de folosire:
-deschideti 4,5 taburi,apasati pe script si baga aceleasi coordonate,apasati pe atac la fiecare tab pe rand si nu mai apasati pe ok.Pe urma va duceti la primul tab si apasati pe ok,(ma rog,dupa ce ati bagat trupele),dupa ce apasati de 4 ori pe ok sa trimiteti trupele,se schimba coordonatele,numai si numai dupa ce ati trimis de 4 ori se schimba coordonatele,chiar daca ati deschis 5 taburi si ati trimis noble train cu 5,ele normal se schimba dupa 4.
Faza buna la scriptul asta e ca baga aceleasi coordonate,te scuteste sa le tii minte sau sa tot dai copy paste,faza proasta,nu poti sa bagi trupe cu el,initial scriptul asta trimitea un ram,dar pe multe lumi un fake e 10% din punctele satului,deci tre mai mult de un ram si era enervant,asa ca am sters ramul ala pe care il baga si nu baga nici o trupe.
Dar o sa va ajute urmatorul script pt trupe,sa bagati un numar fix de trupe,si in combinatie cu asta,merge super.
Update 3:Inserare un anumit nr de trupe:
Deci acela e codul,aici o sa fie mai greu de explicat.In scriptul asta sunt facute sa fie inserate 100 lanci,1 ram si 5 spioni.
Codul special pt:
Dupa cum vedeti fiecare are in parantezi cifra 1 dar cu minus.Minusul sa nu il stergeti,ci doar cifra 1 si puneti ce vreti voi,cate unitati vreti sa insereze in piata centra.
Codul se pune unu dupa altul,nu conteaza ordinea,si se puna dupa:return f;}a('spear',-100);a('ram',-1);a('spy',-5);}j();,cum vedeti si voi,aceea este partea de sf de cod,si se pune dupa paranteza }.Nu uitati ca la sf codului de tot tre sa fie }j();.
Ok,daca aveti intrebari...intrebati,sper ca am explicat cat mai simplu posibil.
Update 4:Fake noble train dar poti sa iti alegi trupele la inceputul scriptului,ca updatul 1,doar ca trimite la aceleasi coordonate de 4 ori,nu tre sa spun cum se modifica pentu ca e similar cu primul update.
Update 5:E la fel ca update 1,ataca la coordonatele de tine,nu e fake train,doar ca atunci cand dai pe script,iti apare un mic panou in care pui tu coordonatele,nu mai schimbi in script:
Ps:trimite atacurile in ordine.
Update 6:
Iti face fake automat cu coordonatele unui jucator.Deci merge si atunci cand dai numai pe un sat,sau pe profilul jucatorului si iti ia toate satele.Asta e facut sa puna automat 1 ram,o sa scriu mai jos cum schimbati sa puneti ce vreti voi.Codul care vi-l arata pe urma,pe ala il folositi si il puneti in quickbar.
Cu inserarea ce unitati vreti voi,e partea asta inainte de end.
;insertUnit(doc.forms[0].ram,1)---e pus sa trimita 1 ram,deci schimbati cifra 1.
Codurile sunt ca la primul script:
Fake script pentru cei fara premium:
Ce trebuie sa schimbati:
var sp=0,sw=0,ax=0,ar=0,scout=0,lc=0,mount=0,hv=0,cat=0,ra=0,pa=0,no=0;coords='500|500'
-sp vine de la lanci
-sw-de la spada
-pa-este paladin
-no-este nobil
-si asa mai departe,ordinea care este si cand te duci sa dai recrut
-si schimbi 0 cu cate trupe vrei sa iti insereze
-cooords='500|500'-acolo scrii coordonatele unde vrei sa atace.
Update 7:
Insereaza doar trupele de atac:
Bafta.
Tre' sa fiti in piata centrala cand apasati pe script.
Fake:
Cod:
javascript:var[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra]=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];coords='900|500 901|501 902|503';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);end();
How it works:
Partea asta:javascript:var[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra]=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0].Dupa cum vedeti sunt 10 zerouri,care corespunde celor 10 unitati.Ordinea lor e aceasi ca si atunci cand apesi pe butonul de recrut,lanci,spada,topor,arcasi,etc,si vedeti ca esti scrisa la inceput:[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra],asta este.Deci,acolo modificati cate trupe vreti sa trimiteti.
Dupa asta,imediat vine cuvantul coords=,si niste coordonate,acolo puneti coordonatele,nu puneti mai mult de 30 ca s-ar putea sa faca figuri.Scriptul o sa le ia la aleatoriu pana le termina cand o sa le ia iar de la inceput.E un pic mai usor de folosit.
Update 2:Fake noble train
Cod:
javascript:coords='734|577 725|565 723|564 734|579 729|570 725|564 732|575 734|575 734|574 731|574 733|568 736|571 731|568 737|571 728|569 737|569';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=Math.round(Math.random()*(coords.length-1));counter=1;cookienoble=document.cookie.match('(^|;) ?noblefake=([^;]*)(;|$)');cookiecounter=document.cookie.match('(^|;) ?noblecounter=([^;]*)(;|$)');if(cookienoble!=null)index=parseInt(cookienoble[2]);if(cookiecounter!=null)counter=parseInt(cookiecounter[2]);if(counter==5)index=Math.round(Math.random()*(coords.length-1));if(counter==5)counter=1;coords=coords[index];coords=coords.split("|");counter=counter+1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie="noblefake="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();document.cookie ="noblecounter="+counter+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];javascript:function i(){function j(b){function k(c,f,g){if(f==0){return 1;}if(g==0){return 0;}if(f<0){f=g+f;}if(f<=0){return 0;}if(f<=g){c.value=f;return 1;}else{c.value=g;return 0;}}var d=document,g,c,e,l=1;if(window.frames.length>0)d=window.main.document;var a=d.units.getElementsByTagName('input');for(var h=0;h<(a.length-4)&&h<b.length;h++){if(b[h]!=null&&b[h]!=0){e=a[h].nextSibling;do{e=e.nextSibling;}while(e.nodeType!=1);g=parseInt(e.firstChild.nodeValue.match(/(\d+)/)[1],10);l=l&&k(a[h],b[h],g);}}return l;}if(!j([,,,,,,,,0])){j([,,,,,,,,,0]);}}i();end();
Ok,dupa cum spune si titlu scriptul e folosit ca noble train,adica sa trimiti 4 nobili unu dupa altul.Cum se foloseste:
1)bagati coordonatele in script imediat dupa javascript:coords=,coordonatele tre sa fie intre ghilimele,la inceput si la sfarsit.
2)tot ca si celalalt o sa ia aleatoriu pana se termina,singura diferenta fiind ca nu se schimba coordonatele cand apesi pe script,poti sa apesi de 100 de ori,raman primele coordonate,va explic la punctul 3 de ce
3)deci,cum am zis,nu se schimba coordonatele cand apesi pe script,aici o sa intelegeti de ce nu se schimba si cand se schimba.
Mod de folosire:
-deschideti 4,5 taburi,apasati pe script si baga aceleasi coordonate,apasati pe atac la fiecare tab pe rand si nu mai apasati pe ok.Pe urma va duceti la primul tab si apasati pe ok,(ma rog,dupa ce ati bagat trupele),dupa ce apasati de 4 ori pe ok sa trimiteti trupele,se schimba coordonatele,numai si numai dupa ce ati trimis de 4 ori se schimba coordonatele,chiar daca ati deschis 5 taburi si ati trimis noble train cu 5,ele normal se schimba dupa 4.
Faza buna la scriptul asta e ca baga aceleasi coordonate,te scuteste sa le tii minte sau sa tot dai copy paste,faza proasta,nu poti sa bagi trupe cu el,initial scriptul asta trimitea un ram,dar pe multe lumi un fake e 10% din punctele satului,deci tre mai mult de un ram si era enervant,asa ca am sters ramul ala pe care il baga si nu baga nici o trupe.
Dar o sa va ajute urmatorul script pt trupe,sa bagati un numar fix de trupe,si in combinatie cu asta,merge super.
Update 3:Inserare un anumit nr de trupe:
Cod:
javascript:function j(){var d=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;function a(b,c){var g,e;var h=d.units[b];if(h==null)return 0;e=h.nextSibling;do{e=e.nextSibling;}while(e.nodeType!=1);g=parseInt(e.firstChild.nodeValue.match(/(\d+)/)[1],10);f=(c<0)?c*-1:g-c;if(f>g)f=g;h.value=f;return f;}a('spear',-100);a('ram',-1);a('spy',-5);}j();
Deci acela e codul,aici o sa fie mai greu de explicat.In scriptul asta sunt facute sa fie inserate 100 lanci,1 ram si 5 spioni.
Codul special pt:
berbeci:
a('ram',-1);
catapulte:
a('catapult',-1);
lanci:
a('spear',-1);
spada:
a('sword',-1);
topor:
a('axe',-1);
arcasi
a('archer',-1);
spion:
a('spy',-1);
Cav usoara:
a('light',-1);
Arcasi calareti:
a('marcher',-1);
Cav grea:
a('heavy',-1);
a('ram',-1);
catapulte:
a('catapult',-1);
lanci:
a('spear',-1);
spada:
a('sword',-1);
topor:
a('axe',-1);
arcasi
a('archer',-1);
spion:
a('spy',-1);
Cav usoara:
a('light',-1);
Arcasi calareti:
a('marcher',-1);
Cav grea:
a('heavy',-1);
Codul se pune unu dupa altul,nu conteaza ordinea,si se puna dupa:return f;}a('spear',-100);a('ram',-1);a('spy',-5);}j();,cum vedeti si voi,aceea este partea de sf de cod,si se pune dupa paranteza }.Nu uitati ca la sf codului de tot tre sa fie }j();.
Ok,daca aveti intrebari...intrebati,sper ca am explicat cat mai simplu posibil.
Update 4:Fake noble train dar poti sa iti alegi trupele la inceputul scriptului,ca updatul 1,doar ca trimite la aceleasi coordonate de 4 ori,nu tre sa spun cum se modifica pentu ca e similar cu primul update.
Cod:
javascript:var[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra]=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,1];coords='xxx|yyy';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=0;counter=1;traincookie=document.cookie.match('(^|;) ?train=([^;]*)(;|$)');countcookie=document.cookie.match('(^|;) ?count=([^;]*)(;|$)');if(traincookie!=null)index=parseInt(traincookie[2]);if(countcookie!=null)counter=parseInt(countcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");counter=counter+1;if(counter==5)index=index+1;if(counter==5)counter=1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="train="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="count="+counter+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);end();
Update 5:E la fel ca update 1,ataca la coordonatele de tine,nu e fake train,doar ca atunci cand dai pe script,iti apare un mic panou in care pui tu coordonatele,nu mai schimbi in script:
Ps:trimite atacurile in ordine.
Cod:
javascript:var[sp,sw,ax,ar,scout,lc,mount,hv,cat,ra]=[0,0,5,0,0,0,0,0,0,0];chk=1;corcookie=document.cookie.match('(^|;) ?cor=([^;]*)(;|$)');if(!(corcookie != null) || !(corcookie[2].length>0)){crds=prompt("Enter Village Coordinates","");coords=crds;}else{coords=corcookie[2];crds=coords;}var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null){index=parseInt(farmcookie[2]);chk=1}if(index>=coords.length){alert('last village');chk=0}if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString();document.cookie ="cor="+crds+";expires="+cookie_date.toGMTString();if(chk==0)document.cookie ="cor=";expires="cookie_date.toGMTString()";doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);end();
Update 6:
Iti face fake automat cu coordonatele unui jucator.Deci merge si atunci cand dai numai pe un sat,sau pe profilul jucatorului si iti ia toate satele.Asta e facut sa puna automat 1 ram,o sa scriu mai jos cum schimbati sa puneti ce vreti voi.Codul care vi-l arata pe urma,pe ala il folositi si il puneti in quickbar.
Cod:
javascript: var report = document.body.innerHTML; document.write('javascript:coords=\''); var coords = report.match (/>\d+\|\d+</g);for ( var i=coords.length-1; i>=0; --i ){document.write(coords[i].substring(1,8)+" ")}; document.write('\';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf(\'screen=place\')==-1)alert(\'This script needs to be run from the rally point\');coords=coords.split(" ");index=Math.round(Math.random()*(coords.length-1));coords=coords[index];coords=coords.split("|");doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].ram,1);end();');
Cu inserarea ce unitati vreti voi,e partea asta inainte de end.
;insertUnit(doc.forms[0].ram,1)---e pus sa trimita 1 ram,deci schimbati cifra 1.
Codurile sunt ca la primul script:
Pt catapulte:
Pt spioni
Pt. lanci:
Pt spade:
Pt topoare:
Pt arcasi:
Pt Cavaleria usoara:
Pt arcasi calareti:
Pt Cavaleria grea:
Pt paladin:
Pt nobil:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].catapult,1);
Pt spioni
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].spy,1);
Pt. lanci:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].spear,1);
Pt spade:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].sword,1);
Pt topoare:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].axe,1);
Pt arcasi:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].archer,1);
Pt Cavaleria usoara:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].light,1);
Pt arcasi calareti:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].marcher,1);
Pt Cavaleria grea:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].heavy,1);
Pt paladin:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].knight,1);
Pt nobil:
Cod:
insertUnit(doc.forms[0].snoble,1);
Fake script pentru cei fara premium:
Cod:
javascript:function end(){var sp=0,sw=0,ax=0,ar=0,scout=0,lc=0,mount=0,hv=0,cat=0,ra=0,pa=0,no=0;coords='500|500';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;coords=coords.split(' ');index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split('|');index=index+1;cookie_date=new Date(2009,11,11);document.cookie ='farm='+index+';expires='+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];doc.forms[0].spear.value=sp;doc.forms[0].sword.value=sw;doc.forms[0].axe.value=ax;doc.forms[0].spy.value=scout;doc.forms[0].light.value=lc;doc.forms[0].heavy.value=hv;doc.forms[0].ram.value=ra;doc.forms[0].catapult.value=cat;doc.forms[0].archer.value=ar;doc.forms[0].marcher.value=mount;doc.forms[0].knight.value=pa;doc.forms[0].snob.value=no;}end();
Ce trebuie sa schimbati:
var sp=0,sw=0,ax=0,ar=0,scout=0,lc=0,mount=0,hv=0,cat=0,ra=0,pa=0,no=0;coords='500|500'
-sp vine de la lanci
-sw-de la spada
-pa-este paladin
-no-este nobil
-si asa mai departe,ordinea care este si cand te duci sa dai recrut
-si schimbi 0 cu cate trupe vrei sa iti insereze
-cooords='500|500'-acolo scrii coordonatele unde vrei sa atace.
Update 7:
Insereaza doar trupele de atac:
Cod:
javascript:coords='938|402';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=Math.round(Math.random()*(coords.length-1));coords=coords[index];coords=coords.split("|");doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];Array.prototype.contains = function(obj) {var i, listed = false;for (i=0; i<this.length; i++) {if (this[i] === obj) {listed = true;break;}}return listed;};function getGameDoc() {getdoc = window.document;if(! getdoc.URL.match('game\.php')) {for(var i=0; i<window.frames.length; i++) {if(window.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {getdoc = window.frames[i].document;}}}return getdoc;};units = Array('axe','spy','light','ram','marcher','catapult');doc = getGameDoc();form = doc.units;inputs = form.getElementsByTagName('input');for (var i=0; i<inputs.length; i++) {if (inputs[i].type == 'text') {if (units.contains(inputs[i].name)) {next = inputs[i].nextSibling;do {next = next.nextSibling;} while (next.nodeType != 1);s = next.firstChild.nodeValue;insertUnit(form.elements[inputs[i].name], next.firstChild.nodeValue.replace(/\(/g, "").replace(/\)/g, ""));}}}
Bafta.
Ultima editare de un moderator: