Learn! => inca putina propaganda

  • Autor subiect DeletedUser4610
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser4610

Nu vreau sa va innebunesc..dar mai anunt o data:
Oricine doreste sa invete tainele jocului este asteptat in tribul Learn!
Profesori:
Takeshi Tikano
Shadow of Chernobyl
indiana18
kspr
spedi
allynush
n00b spart
just-for-funn

Orice elev va primi la sfarsit diploma de absolvire:D creeata de minee
Ideea este sa fiti cat de cat aproape de unul din profesori, pentru a putea fi testati practic .
Exista tutoriale pe forum, activitate din plin..tot ce lipseste sunt alti elevi !
Va asteptam !
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

nu e rau:)
ce pot sa va urez decat succes in noua misiune si sa aveti elevi buni care chiar vor sa invete "tainele" acestui joc.
 

DeletedUser4610

Lucrul de care sunt multumit e ca toti cei care vor sa invete s-au oferit si ca sunt deschisi la orice, scriu corect in limba romana ( :eek: )..stiu si sa glumeasca..;)
 

DeletedUser

acum nu vreau sa par rautacios dar de unde stim noi "elevii" ca membrii tribului tau sunt buni dascali?

nu era mai indicat sa postezi si ceva realizari de ale voastre..
 

DeletedUser

Nu vreau sa va innebunesc..dar mai anunt o data:
Oricine doreste sa invete tainele jocului este asteptat in tribul Learn!
Profesori:
Takeshi Tikano
Shadow of Chernobyl
indiana18
kspr
spedi
allynush
n00b spart
just-for-funn

Orice elev va primi la sfarsit diploma de absolvire:D creeata de minee
Ideea este sa fiti cat de cat aproape de unul din profesori, pentru a putea fi testati practic .
Exista tutoriale pe forum, activitate din plin..tot ce lipseste sunt alti elevi !
Va asteptam !

Majoritatea nici nu aveti cont pe alte lumi....vai d mama voastra :) Succes oricum
 

DeletedUser8715

Rainn, n-ai vrea sa fii unul dintre elevi?
Ai avea multe de invatat de aici, in special cateva lectii despre bun-simt.
 

DeletedUser