O lume mai corecta ...

DeletedUser

Cateva idei pentru o lume mai corecta :

1. Sprijin doar in interiorul tribului

Este o idee foarte buna deoarece se impiedica multe artificii , desigur multi au sa zica : academiile sunt inutile dar ...
- academia nu este in esenta o scoala care ajuta jucatori mai slabi sa invete jocul si sa scoata la iveala multe talente si nu un trib secundar de multiconturi sau jucatori fortati sa trimita sprijin
- o academie bine coordonata poate participa si ajuta tribul mama la fel de bine.
- Eventual se poate pune o conditie ca , dupa 90 de zile de alianta sa fie permis sprijinul intre aliati ( ceva de genul )

2. Trimiterea libera de resurse doar in interiorul tribului si in plus conditia : Pot fi trimise resurse numai dacă proporţia dintre punctele celui ce trimite şi cele ale celui ce primeste este maximum 20: 1 .
- in felul acesta se evita conturile sustinute.

3. Jucatorul ce paraseste tribul i se aplica automat retragerea tuturor trupelor trimise ca si sprijin.
- Daca cineva doreste sa isi tina multiconturile in trib va trebui sa sacrifice locurile disponibile :=) nu doar sa il bage in trib, trimite trupele si apoi il muta in academie

4. Mai multe barbare pe harta la inceputul jocului si protectia de inceput de minim 2 saptamani
- barbarele pentru farm evident
- protectia pentru a nu vedea o harta plina de barbare in maxim o luna :) ar rezista mai multi jucatori pe harta asa
- oare cate certuri ies din cauza ca jucatori nu se inteleg la sfere de influenta pentru farm ( absurd dar real)

5. Tutorialul sa fie extins :
Mai multe bonusuri pentru diferite actiuni pana se ajunge la curtea de nobili :
- bonus resurse cercetare berbeci,catapulte,arcasi calareti,arcasi etc
- bonus resurse pentru nivel 10 fierarie ( evident cand se scot berbeci ) sau alte chestii de genul asta care te ajuta sa ridici satul mai repede fiindca nu ai suficient timp sa trimiti trupe la jefuit nonstop.
Incepatori ar avea mai mult de castigat asa.

6. Sustin ideea pentru premii anuale : loc 1 ODA , locul 1 numar de puncte , locul unu trib , chiar daca si simbolice gen 100PP ...dar sa fie:)

7. Paladinu cu arme evident : aduce un plus in acest joc ce tinde sa devina monoton.

8.Bonusul de noapte ceva mai restrans ( in final este un joc online si multi sunt pasari de noapte :D ) sa zicem bonusul de la 02 la 06

9. Distanta pe care o poate parcurge un nobil : nelimitata
-ar aduce un mare plus din punct de vedere strategic

10. Pedeapsa pentru multicont : se blocheaza/barbarizeaza automat toate conturile in cauza

11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
- in final nu e corect daca un jucator nu joaca altcineva sa se foloseasca de cont
- in felul acesta siterul poate da la recuperare, trimite sprijin in caz ca este atacat , deci se poate apara

12. Cont premium gratis pe perioada protectiei (2 saptamani reamintesc :D) :
- in felul acesta cei ce nu stiu la ce e bun CP invata ( si aici ar merge un tutorial cu ceva bonus la resurse simbolic, gen cum sa pui notite la sat cum sa iti aranjezi rapoartele , cum se foloseste un script etc , in final daca se °nasc° noi jucatori INNO are doar de castigat :D )
- cei ce se obisnuiesc cu el greu se dezvata
- se elimina diferentele in dezvoltare de la inceput ( evident cu cp ai un avantaj , mai multe comenzi etc ... )
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

1. - o academie bine coordonata poate participa si ajuta tribul mama la fel de bine.
prin acea setare cu sprijinul doar in cadrul tribului academia nu va mai juca ca o anexa a tribului ci va trebui sa fie si ea organizata si sa aiba in componenta jucatori cat mai buni . contra , dupa 90 zile tot anexa va deveni .
2. si daca vreau sa imi ajut un coleg si nu multicont ? contra .
3. setarea asta este pe l28 , as fi de acord insa sa fie valabila pe toate lumile viitoare . parasesti tribul ... toate trupele trimise si primite sprijin se reintorc in satele de origine . deci pro
4. barbare pentru farm pro protectie contra
5. tutorial pentru cavalerie arcasi ... nu ma intereseaza , nu-i folosesc . contra . prefer o formula de atac care se reface in 14-15 zile maxim pe server 1 , arcasii mi-ar mari timpul de refacere .
6. oda pro , locul 1 puncte/trib contra . pai nea vasile innobileaza intern si barbari pana i se apleaca , de ce sa fie premiat ?
7. nu ma pronunt . armele se folosesc in general in aparare .
8. CONTRA . lasa-l asa cum e , 00-07 sau 00.08
9. pro
10. pro
11. contra . mergem pe principiul ca cine lasa siter are anumite probleme si nu poate intra pe cont , de ce sa il 'prejudiciem' ?
12. contra . avand cont premium activ de la inceput cand pentru multi chiar este nefolositor nu vom avea in final jucatori mai buni ci doar jucatori carora le va placea sa aiba imagine la profil si care DOAR vor umple mai mult conturile inno .
 

DeletedUser

11. contra . mergem pe principiul ca cine lasa siter are anumite probleme si nu poate intra pe cont , de ce sa il 'prejudiciem' ?

Nu ii prejudicem , poti sa ai grija de cont ,il cresti , te poti apara , poti jefui ...doar ca nu poti folosi contul pentru scopuri personale :)
In final nu asta trebuie sa faca siterul????

12. contra . avand cont premium activ de la inceput cand pentru multi chiar este nefolositor nu vom avea in final jucatori mai buni ci doar jucatori carora le va placea sa aiba imagine la profil si care DOAR vor umple mai mult conturile inno .

Castigul adus la INNO poate fi trecut cu vederea atat timp cat castiga si jucatorii.... multi zic : de ce sa bag bani intr'un joc online ....asa e si cu saloanele de masaj erotic :) de ce sa bag bani daca am acasa....ispita corupe:)

2. si daca vreau sa imi ajut un coleg si nu multicont ? contra .
Idee e sa joci corect...de ce sa il ajuti? :) oare cei din jur cu ce sunt vinovati ca langa ei creste unu intr'o zi cat altu in 10 si apoi ii farmeaza pe toti:)
 

DeletedUser19202

EI nu vor o lume corecta

ca altfel ar fi inutili

nu e destul de simplu?
:)))
 

DeletedUser

clepo , imi creezi impresia ca nu stii ce vrei . prima data zici asta
11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
apoi vii si spui asta :
Nu ii prejudicem , poti sa ai grija de cont ,il cresti , te poti apara , poti jefui
deci ai un cont pe siter si ataci satele lui ca sa jefuiesti ? si cum il cresc , ii duc toate satele la 12154 pct ? mai gandeste-te

12 . crezi ca tutorialul te invata cum sa folosesti cp-ul la intreaga lui capacitate ? nu experienta ? ca n-o sta inno sa-ti arate tie cum sa redenumesti atacurile .

2. adica daca un coleg are nevoie de resurse iar eu am surplus si vreau sa ii transmit joc incorect ? tu realizezi ce mare tampenie spui ?



EI fiind cine pandev , ne onororezi si cu o detaliere pe langa prezenta ?
 

DeletedUser

2. Trimiterea libera de resurse doar in interiorul tribului si in plus conditia : Pot fi trimise resurse numai dacă proporţia dintre punctele celui ce trimite şi cele ale celui ce primeste este maximum 20: 1 .
- in felul acesta se evita conturile sustinute.



Nu am zis ca nu poti trimite resurse la colegi , am zis doar daca se depaseste proportia sa nu se poata trimite.
Hai sa fim realisti ... la proportia asta cel ce primeste resurse este cont sustinut....ceea ce nu este corect si nici legal

11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii

Aici am fost nitel incomplet....voiam sa zic ca nu se pot ataca alti jucatori dar este permis atacul barbarelor si inobilarea lor.
In felul acesta poti creste contul fara sa produci prejudicii celor din jur

12 . crezi ca tutorialul te invata cum sa folosesti cp-ul la intreaga lui capacitate ? nu experienta ? ca n-o sta inno sa-ti arate tie cum sa redenumesti atacurile

Nu e o idee rea :D
 

DeletedUser24788

clepo , imi creezi impresia ca nu stii ce vrei . prima data zici asta
11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
apoi vii si spui asta :
Nu ii prejudicem , poti sa ai grija de cont ,il cresti , te poti apara , poti jefui
deci ai un cont pe siter si ataci satele lui ca sa jefuiesti ? si cum il cresc , ii duc toate satele la 12154 pct ? mai gandeste-te

12 . crezi ca tutorialul te invata cum sa folosesti cp-ul la intreaga lui capacitate ? nu experienta ? ca n-o sta inno sa-ti arate tie cum sa redenumesti atacurile .

2. adica daca un coleg are nevoie de resurse iar eu am surplus si vreau sa ii transmit joc incorect ? tu realizezi ce mare tampenie spui ?



EI fiind cine pandev , ne onororezi si cu o detaliere pe langa prezenta ?
EI sunt pretutindeni...
EI ne privesc...
 

DeletedUser

Sincer sa fiu, legat de modul de vacanta, mai bine l-ati scoate definitiv! A ajuns mai degraba mod de control, sa se stie ce trupe ai, cum te dezvolti. Nu ar fi rea ideea sa fii sigur ca ceilalti sunt seriosi si se dezvolta cum trebuie, dar totusi, aici nu e politie, e joc!
In sine, ideea de mod de vancanta e foarte buna (nu ma pot conecta o anumita perioada, intra altcineva in locul meu), dar la fel ca si in cazul Planificatorului de innobilari, jucatorii au facut o jungla din aceste optiuni.
 

DeletedUser42297

au fost cateva idei bune
mai multe rele dar sa le evidentiem
la prima cea cu sprijinul in trib
eu propun intre aliati
bonusul intre 2 si 6 clar nu
trimiterea libera de resurse in trib...
raman pentr trimiterea libera in aliante
protectie de ibceput 2 sapt
groaznica idee cea cu suplimebtarea satelor de barbari sunt neutru
e fain sa iti alegi ore la care sa.nu intre multi
si cea cu cp gratis primele 2 sapt...contra
 

DeletedUser

ma tati , tu nu poti duce o fraza de la inceput pana la sfarsit ? parca ai scrie poezii dar ai ratacit rimele pe undeva .
 

DeletedUser39696

au fost cateva idei bune
mai multe rele dar sa le evidentiem
la prima cea cu sprijinul in trib
eu propun intre aliati
bonusul intre 2 si 6 clar nu
trimiterea libera de resurse in trib...
raman pentr trimiterea libera in aliante
protectie de ibceput 2 sapt
groaznica idee cea cu suplimebtarea satelor de barbari sunt neutru
e fain sa iti alegi ore la care sa.nu intre multi
si cea cu cp gratis primele 2 sapt...contra

am citit postul tau ca pe o poezie , adica nu am inteles nimic ..

cum arata asa?
"au fost cateva idei bune ,mai multe rele dar sa le evidentiem la prima cea cu sprijinul in trib eu propun intre aliati bonusul intre 2 si 6, clar nu trimiterea libera de resurse in trib... raman pentru trimiterea libera in aliante protectie de inceput 2 sapt groaznica idee cea cu suplimentarea satelor de barbari sunt neutru e fain sa iti alegi ore la care sa.nu intre multi si cea cu cp gratis primele 2 sapt...contra"
alta treaba nu?
 

DeletedUser40739

clepo eu am fost in spital 1 luna si cu recuperarea, in total, am lipsit din joc cam 2 luni.
Parerea mea este ca ideea ta cu sitter-ul e stupida rau.

Lasa bonusul de noapte asa cum este, mai sunt si oameni care merg la servici, oameni varstnici care nu rup butoanele pc-ului toata noaptea ..
 

DeletedUser35377

cat timp nu mai sunt avantajele adaugate recent pentru pp mie imi convin orice setari
 

DeletedUser34241

Sprijin

Cateva idei pentru o lume mai corecta :

1. Sprijin doar in interiorul tribului

Este o idee foarte buna deoarece se impiedica multe artificii , desigur multi au sa zica : academiile sunt inutile dar ...
- academia nu este in esenta o scoala care ajuta jucatori mai slabi sa invete jocul si sa scoata la iveala multe talente si nu un trib secundar de multiconturi sau jucatori fortati sa trimita sprijin
- o academie bine coordonata poate participa si ajuta tribul mama la fel de bine.
- Eventual se poate pune o conditie ca , dupa 90 de zile de alianta sa fie permis sprijinul intre aliati ( ceva de genul )

2. Trimiterea libera de resurse doar in interiorul tribului si in plus conditia : Pot fi trimise resurse numai dacă proporţia dintre punctele celui ce trimite şi cele ale celui ce primeste este maximum 20: 1 .
- in felul acesta se evita conturile sustinute.

3. Jucatorul ce paraseste tribul i se aplica automat retragerea tuturor trupelor trimise ca si sprijin.
- Daca cineva doreste sa isi tina multiconturile in trib va trebui sa sacrifice locurile disponibile :=) nu doar sa il bage in trib, trimite trupele si apoi il muta in academie

4. Mai multe barbare pe harta la inceputul jocului si protectia de inceput de minim 2 saptamani
- barbarele pentru farm evident
- protectia pentru a nu vedea o harta plina de barbare in maxim o luna :) ar rezista mai multi jucatori pe harta asa
- oare cate certuri ies din cauza ca jucatori nu se inteleg la sfere de influenta pentru farm ( absurd dar real)

5. Tutorialul sa fie extins :
Mai multe bonusuri pentru diferite actiuni pana se ajunge la curtea de nobili :
- bonus resurse cercetare berbeci,catapulte,arcasi calareti,arcasi etc
- bonus resurse pentru nivel 10 fierarie ( evident cand se scot berbeci ) sau alte chestii de genul asta care te ajuta sa ridici satul mai repede fiindca nu ai suficient timp sa trimiti trupe la jefuit nonstop.
Incepatori ar avea mai mult de castigat asa.

6. Sustin ideea pentru premii anuale : loc 1 ODA , locul 1 numar de puncte , locul unu trib , chiar daca si simbolice gen 100PP ...dar sa fie:)

7. Paladinu cu arme evident : aduce un plus in acest joc ce tinde sa devina monoton.

8.Bonusul de noapte ceva mai restrans ( in final este un joc online si multi sunt pasari de noapte :D ) sa zicem bonusul de la 02 la 06

9. Distanta pe care o poate parcurge un nobil : nelimitata
-ar aduce un mare plus din punct de vedere strategic

10. Pedeapsa pentru multicont : se blocheaza/barbarizeaza automat toate conturile in cauza

11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
- in final nu e corect daca un jucator nu joaca altcineva sa se foloseasca de cont
- in felul acesta siterul poate da la recuperare, trimite sprijin in caz ca este atacat , deci se poate apara

12. Cont premium gratis pe perioada protectiei (2 saptamani reamintesc :D) :
- in felul acesta cei ce nu stiu la ce e bun CP invata ( si aici ar merge un tutorial cu ceva bonus la resurse simbolic, gen cum sa pui notite la sat cum sa iti aranjezi rapoartele , cum se foloseste un script etc , in final daca se °nasc° noi jucatori INNO are doar de castigat :D )
- cei ce se obisnuiesc cu el greu se dezvata
- se elimina diferentele in dezvoltare de la inceput ( evident cu cp ai un avantaj , mai multe comenzi etc ... )

Aliati pentru ce sunt aliati daca nu se pot ajuta intre ,sau nu stii ce inseamna aliat.
 

DeletedUser

1. Contra , academiile se fac cu un scop , sa fie unite cu tribul mama . Ar fi o idee sa se implementeze inca o forma la diplomatie , pe langa Aliati , PNA si Inamici , sa fie si Academie si triburile trecute acolo sa se poata sprijinii intre ele .

2.Daca este in interiorul tribului nu vad de ce si proportia 20:1 . Poate este un prieten de al tau care incepe sa joace acum sau alte chestii d-astea , si tu ai 1.000.000 puncte si el nu are deloc , cum il poti ajuta si pe el sa creasca ? Uitandu-te la el ? NO! Doar daca ii trimiti si lui resurse si trupe . Contra .

3.PRO

4.CONTRA . CONTRA , nu iti ajung barbarele ? Farmeaza cine este mai rapid , cine se trezeste mai devreme , cine se culca mai tarziu , nu farmeaza oricine . La inceput ar merge ceva mai multe barbare , dar dupa ce faci ? Le scoti? Daca da , cum ? Prea multe barbare strica zic eu , devine zona prea compacta si daca se gaseste vreun crescator de barbare sa isi ia 9-10 barbare in 4x4-ul tau ce faci ? Stai si te uiti la el cum face trupe de deff si nu poti sa ii faci nimic .

5.CONTRA , farmezi , castigi resurse .

6. PRO la ODA . CONTRA restul

7.PRO

8.CONTRA

9.PRO

10.PRO

11.PRO

12.PRO
 

DeletedUser

Scuze de dublu post.

Ioi, Buna ziua,
As propune introducerea unei optiuni care sa te oblige sa platesti (in PP), posibilitatea de a infiinta un trib. Toti copii isi fac trib,dar habar nu au ce este aceea o lege etica sau morala.

Aditonal:
- fara posibilitatea de a parasi tribul ,avand sub 10 sate. (de la 10 sate,parasirea tribului sa te coste 50% din sate- sa devina barbare) (s-ar reduce f mult din "musca mana care te creste" ) Evident,daca ai o nelamurire,ea sa fie discutata cu cei din conducere,iar optiunea de "concediaza" , sa nu iti afecteze numarul de sate. (s-ar presupune ca pleci de comun acord,si dupa motive bine intemeiate) ...

Sunt multe,multe de discutat.
Daca doriti, putem dezbate acest subict; detaliat.
 
Sus