DeletedUser
Cateva idei pentru o lume mai corecta :
1. Sprijin doar in interiorul tribului
Este o idee foarte buna deoarece se impiedica multe artificii , desigur multi au sa zica : academiile sunt inutile dar ...
- academia nu este in esenta o scoala care ajuta jucatori mai slabi sa invete jocul si sa scoata la iveala multe talente si nu un trib secundar de multiconturi sau jucatori fortati sa trimita sprijin
- o academie bine coordonata poate participa si ajuta tribul mama la fel de bine.
- Eventual se poate pune o conditie ca , dupa 90 de zile de alianta sa fie permis sprijinul intre aliati ( ceva de genul )
2. Trimiterea libera de resurse doar in interiorul tribului si in plus conditia : Pot fi trimise resurse numai dacă proporţia dintre punctele celui ce trimite şi cele ale celui ce primeste este maximum 20: 1 .
- in felul acesta se evita conturile sustinute.
3. Jucatorul ce paraseste tribul i se aplica automat retragerea tuturor trupelor trimise ca si sprijin.
- Daca cineva doreste sa isi tina multiconturile in trib va trebui sa sacrifice locurile disponibile :=) nu doar sa il bage in trib, trimite trupele si apoi il muta in academie
4. Mai multe barbare pe harta la inceputul jocului si protectia de inceput de minim 2 saptamani
- barbarele pentru farm evident
- protectia pentru a nu vedea o harta plina de barbare in maxim o luna ar rezista mai multi jucatori pe harta asa
- oare cate certuri ies din cauza ca jucatori nu se inteleg la sfere de influenta pentru farm ( absurd dar real)
5. Tutorialul sa fie extins :
Mai multe bonusuri pentru diferite actiuni pana se ajunge la curtea de nobili :
- bonus resurse cercetare berbeci,catapulte,arcasi calareti,arcasi etc
- bonus resurse pentru nivel 10 fierarie ( evident cand se scot berbeci ) sau alte chestii de genul asta care te ajuta sa ridici satul mai repede fiindca nu ai suficient timp sa trimiti trupe la jefuit nonstop.
Incepatori ar avea mai mult de castigat asa.
6. Sustin ideea pentru premii anuale : loc 1 ODA , locul 1 numar de puncte , locul unu trib , chiar daca si simbolice gen 100PP ...dar sa fie
7. Paladinu cu arme evident : aduce un plus in acest joc ce tinde sa devina monoton.
8.Bonusul de noapte ceva mai restrans ( in final este un joc online si multi sunt pasari de noapte ) sa zicem bonusul de la 02 la 06
9. Distanta pe care o poate parcurge un nobil : nelimitata
-ar aduce un mare plus din punct de vedere strategic
10. Pedeapsa pentru multicont : se blocheaza/barbarizeaza automat toate conturile in cauza
11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
- in final nu e corect daca un jucator nu joaca altcineva sa se foloseasca de cont
- in felul acesta siterul poate da la recuperare, trimite sprijin in caz ca este atacat , deci se poate apara
12. Cont premium gratis pe perioada protectiei (2 saptamani reamintesc ) :
- in felul acesta cei ce nu stiu la ce e bun CP invata ( si aici ar merge un tutorial cu ceva bonus la resurse simbolic, gen cum sa pui notite la sat cum sa iti aranjezi rapoartele , cum se foloseste un script etc , in final daca se °nasc° noi jucatori INNO are doar de castigat )
- cei ce se obisnuiesc cu el greu se dezvata
- se elimina diferentele in dezvoltare de la inceput ( evident cu cp ai un avantaj , mai multe comenzi etc ... )
1. Sprijin doar in interiorul tribului
Este o idee foarte buna deoarece se impiedica multe artificii , desigur multi au sa zica : academiile sunt inutile dar ...
- academia nu este in esenta o scoala care ajuta jucatori mai slabi sa invete jocul si sa scoata la iveala multe talente si nu un trib secundar de multiconturi sau jucatori fortati sa trimita sprijin
- o academie bine coordonata poate participa si ajuta tribul mama la fel de bine.
- Eventual se poate pune o conditie ca , dupa 90 de zile de alianta sa fie permis sprijinul intre aliati ( ceva de genul )
2. Trimiterea libera de resurse doar in interiorul tribului si in plus conditia : Pot fi trimise resurse numai dacă proporţia dintre punctele celui ce trimite şi cele ale celui ce primeste este maximum 20: 1 .
- in felul acesta se evita conturile sustinute.
3. Jucatorul ce paraseste tribul i se aplica automat retragerea tuturor trupelor trimise ca si sprijin.
- Daca cineva doreste sa isi tina multiconturile in trib va trebui sa sacrifice locurile disponibile :=) nu doar sa il bage in trib, trimite trupele si apoi il muta in academie
4. Mai multe barbare pe harta la inceputul jocului si protectia de inceput de minim 2 saptamani
- barbarele pentru farm evident
- protectia pentru a nu vedea o harta plina de barbare in maxim o luna ar rezista mai multi jucatori pe harta asa
- oare cate certuri ies din cauza ca jucatori nu se inteleg la sfere de influenta pentru farm ( absurd dar real)
5. Tutorialul sa fie extins :
Mai multe bonusuri pentru diferite actiuni pana se ajunge la curtea de nobili :
- bonus resurse cercetare berbeci,catapulte,arcasi calareti,arcasi etc
- bonus resurse pentru nivel 10 fierarie ( evident cand se scot berbeci ) sau alte chestii de genul asta care te ajuta sa ridici satul mai repede fiindca nu ai suficient timp sa trimiti trupe la jefuit nonstop.
Incepatori ar avea mai mult de castigat asa.
6. Sustin ideea pentru premii anuale : loc 1 ODA , locul 1 numar de puncte , locul unu trib , chiar daca si simbolice gen 100PP ...dar sa fie
7. Paladinu cu arme evident : aduce un plus in acest joc ce tinde sa devina monoton.
8.Bonusul de noapte ceva mai restrans ( in final este un joc online si multi sunt pasari de noapte ) sa zicem bonusul de la 02 la 06
9. Distanta pe care o poate parcurge un nobil : nelimitata
-ar aduce un mare plus din punct de vedere strategic
10. Pedeapsa pentru multicont : se blocheaza/barbarizeaza automat toate conturile in cauza
11. Perioada de sitter : Dupa 15 zile de siter nu se pot trimite atacuri/sprijin decat pe satele proprii
- in final nu e corect daca un jucator nu joaca altcineva sa se foloseasca de cont
- in felul acesta siterul poate da la recuperare, trimite sprijin in caz ca este atacat , deci se poate apara
12. Cont premium gratis pe perioada protectiei (2 saptamani reamintesc ) :
- in felul acesta cei ce nu stiu la ce e bun CP invata ( si aici ar merge un tutorial cu ceva bonus la resurse simbolic, gen cum sa pui notite la sat cum sa iti aranjezi rapoartele , cum se foloseste un script etc , in final daca se °nasc° noi jucatori INNO are doar de castigat )
- cei ce se obisnuiesc cu el greu se dezvata
- se elimina diferentele in dezvoltare de la inceput ( evident cu cp ai un avantaj , mai multe comenzi etc ... )
Ultima editare de un moderator: