Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

DeletedUser

Nu poti redenumi decat maxim 1000 pentru ca atatea pot fi afisate , daca nu poate face mythra un script ( si daca acel script ar fi legal ) care sa depaseasca acea bariera de 1000 sate singura solutie este sa redenumesti satele pe grupe . Vei avea cate 2-3 sate cu numarul 0001 ... cam neplacut .
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
Se poate face un artificiu si fara a fi necesara modificarea numarului de inregistrari (sate) per pagina si sa nu ai la final duplicate in ceea ce priveste denumirile/numerotarile.

- pentru sortare sate, folosesti:

Cod:
javascript: void($.getScript('https://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/villages.js'))

cu optiunea convert, pentru fiecare grupa de cate 1000 sate - ti le va redenumi pe toate sub forma ab:cd:ef

- dai un refresh dupa ce le redenumesti pe toate

- pentru pagina 1, folosesti:

Cod:
javascript:var text='';
 function redenumire(){$('.rename-icon').each(function(contor){index = contor < 9 ? '000'+(contor+1) : contor < 99 ? '00'+(contor+1) : contor < 999 ? '0'+(contor+1) : (contor+1);$(this).click().click(); 
 $(this).parent().next().children().val(index+' '+text); $(this).parent().next().children().next().click()} )
 }redenumire()

ti le va numerota de la 0001 la 1000

- pentru pagian 2, schimbam prefixul si folosesti:

Cod:
javascript:var text='';
 function redenumire(){$('.rename-icon').each(function(contor){index = contor < 9 ? '100'+(contor+1) : contor < 99 ? '10'+(contor+1) : contor < 999 ? '1'+(contor+1) : (contor+1);$(this).click().click(); 
 $(this).parent().next().children().val(index+' '+text); $(this).parent().next().children().next().click()} )
 }redenumire()

ti le va numerota in continuare de la 1001 in sus
 
Ultima editare:

DeletedUser40036

foarte neplacut sa ai 2-3 sate cu acelasi prefix:(
mythra,multumesc pentru ce mi-ai sugerat.....raman dator:D
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Salut.se poate realiza un script care la privire generala--cercetare(unde arata steagurile) sa aranjeze satele dupa steaguri.primele sate sa fie cu steagul de resurse,urmatoarele sate cu steagul de recrutare,etc iar cele care nu au steag sa fie ultimele ?

PHP:
javascript: d = window || self;
if ('order' in d) {
    sort("Cercetare")
} else {
    d.$.getScript('http://dl.dropbox.com/u/100563986/SortFlags.js', function () {
        sort("Cercetare")
    })
}
void 0
S-a realizat. :D
Ordineaza satele in functie de steagul prezent pe sat.
Cu un click aranjeaza satele in ordine crescatoare (24% -> fara steag) inca un click si le rearanjeaza invers (fara steag -> 24%).
Mai mult de atat nu am reusit sa fac momentan, daca o sa mai am timp o sa il fac sa le aranjeze si in functie de steagurile care va intereseaza, desi eu cred ca e destul atat.
 

DeletedUser41602

Poti modifica te rog si scriptul acesta de rename comenzi proprii?Cred ca din cauza upade-ului nu mai merge
Multumesc anticipat

Cod:
 javascript:var doc=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;
var eleSpans=doc.getElementsByTagName("span");
for(var x=0;x<eleSpans.length;x++)
{if(eleSpans[x].id.match(/label/))table=doc.getElementById("commands_table")}
function theInnerText(theNode)
{return typeof(theNode.innerText)=='undefined'?theNode.textContent:theNode.innerText}
function overView(){var eleTrs=table.rows;var headers=eleTrs[0].getElementsByTagName("th");
function getHeader(ele){for(i=0;i<headers.length;i++){if(headers[i].innerHTML.match(ele,"i"))return i}}
for(x=1;x<eleTrs.length;x++){var inputs=eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
if(inputs[1].value.match(/Atac asupra/i)){var spear=eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
var sword=eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
var axe=eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
var scout=eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
var lc=eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
var hc=eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
var ram=eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
var cat=eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
var noble=eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
var coord=inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);
if(scout>=1)
{inputs[1].value='Scout'}
if(lc>=350||hc>=150){inputs[1].value='Farming'}
if(spear>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(sword>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(hc>=500){inputs[1].value='HC Clearing'}
if(cat==1&&scout>=1){inputs[1].value='Cat Intel'}
if(cat==1){inputs[1].value='Cat Fake'}
if(cat>=50){inputs[1].value='Cat Hit'}
if(ram==1&&scout>=1){inputs[1].value='Ram Intel'}
if(ram==1){inputs[1].value='Ram Fake'}
if((lc>50&&cat>1)||(lc>50&&ram>1))
{inputs[1].value='Nuke'}
if(axe>=500&&lc>=50)
{inputs[1].value='Nuke'}
if(noble==1)
{inputs[1].value='Noble'}
if(axe>=4000&&lc>=2500)
{inputs[1].value='REAL'}
inputs[1].value=inputs[1].value+"("+coord[1]+")"+' '+coord[2];inputs[2].click()}}}overView();
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
L-am modificat eu, il gasesti in colectie.

LE:

Cod:
javascript: 
function rename(data_id, new_name) {
        $container = $('span[class*="quickedit"][data-id="'+ data_id +'"]');
        $container.find('.rename-icon').click();
        $container.find('input[type=text]').val(new_name);
        $container.find('input[type=button]').click();
    }
function extragereComanda(row)
    {
        var command = {};
        command.troops = new Array(0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0);
        function cellVal(cell){
            return Number(row.cells[cell].innerHTML);
        }    
        command.troops[0] = cellVal(0+3); 
        command.troops[1] = cellVal(1+3); 
        command.troops[2] = cellVal(2+3);
        command.troops[3] = cellVal(3+3);
        command.troops[4] = cellVal(4+3);
        command.troops[5] = cellVal(5+3);
        command.troops[6] = cellVal(6+3);
        command.troops[7] = cellVal(7+3);
        command.troops[8] = cellVal(8+3);
        command.troops[9] = cellVal(9+3);
        command.troops[10] = cellVal(10+3);
        command.troops[11] = cellVal(11+3);
        var icon = $(row).find('img')[0];
        if(icon.src.search('attack') != -1 || icon.src.search('farm')!=-1) command.type = 'attack';
        else if(icon.src.search('support') != -1) command.type = 'support';
        else command.type = 'return';
        var name = $(row).find('.quickedit-label').text();
        command.destination = name.match(/[0-9]{1,}\|[0-9]{1,}(?![\s\S]*\|)/);
        return command;
    }
 function overView() {
   var commands = new Array();
   var commandsTable = document.getElementById('commands_table');
   for(var row=1; row < commandsTable.rows.length-1; row++)    {
            commands[row-1] = extragereComanda(commandsTable.rows[row]);
            var coords = new String(commands[row-1].destination);
            var spear = commands[row-1].troops[0];
            var sword = commands[row-1].troops[1];
            var axe = commands[row-1].troops[2];
            var scout = commands[row-1].troops[4];
            var lc = commands[row-1].troops[5];
            var hc = commands[row-1].troops[7];
            var ram = commands[row-1].troops[8];
            var cat = commands[row-1].troops[9];
            var noble = commands[row-1].troops[11];
 eticheta = 'Atac random';
    if (scout >= 1) eticheta = 'Scout';
    if (lc>=350||hc>=150) eticheta = 'Farming';
    if (spear>=100||sword>=100) eticheta = 'Sucide Troops';
    if (hc>=500) eticheta = 'HC Clearing';
    if (cat==1&&scout>=1) eticheta = 'Cat Intel';
if(cat==1)eticheta = 'Cat Fake';
if(cat>=50)eticheta = 'Cat Hit';
if(ram==1&&scout>=1)eticheta = 'Ram Intel';
if(ram==1)eticheta = 'Ram Fake';
if((lc>50&&cat>1)||(lc>50&&ram>1))
eticheta = 'Nuke';
if(axe>=500&&lc>=50)
eticheta = 'Nuke';
if(noble==1)
eticheta = 'Noble';
if(axe>=4000&&lc>=2500)
eticheta = 'REAL'; 
 
   eticheta = eticheta + ' asupra ' + coords ;
   if (commands[row-1].type=='attack'){
            commandId = $(commandsTable.rows[row]).find('.quickedit').attr('data-id');
            rename(commandId, eticheta);
  }
 }
 }overView();
 
Ultima editare:

DeletedUser

scriptul de balansare resurse?????..ma poate ajuta cineva?..multumesc!
 

DeletedUser

Mersi!..numai ca nu merge..asta e problema..ma pune sa astept sa se incarce pagina..pana cand????????sa astept!
 

DeletedUser

am observat si eu asta acum cateva minute , daca e din script o sa il repare mythra cand intra
 

DeletedUser

sunt mai multe care numai merg..cred ca iar sa umblat la joc cu vreun update ceva..:mad:
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
Ultima editare:

DeletedUser25671

acesta este un script de redenumire sate(fie dupa coordonate fie dupa ce vrea muschiul detinatorului sau),il poate face cineva din nou functionabil?

Cod:
javascript: var e = document;
var f = prompt('Introduceti numele...\nvariabile:\nindex\t\t= contorizat  ;\nconvert\t= continent:sector:subsector ;\n123|456\t\t= coordinate  fake bazate pe\n\t\t   coordinatele introduse.\n\nRestul  caracterelor/cuvintelor care nu sunt variabile vor fi ignorate si vor  face parte din noul nume.', '');
if (f != null && f != "") {
    if (window.frames.length > 0) e = window.main.document;
    var g = e.getElementsByTagName('input');
    h = 0;

    function nr(i) {
        if (i <= 9) i = '000' + i;
        else if (i <= 99) i = '00' + i;
        else if (i <= 999) i = '0' + i;
        return i
    }
    function cc(i) {
        a = e.getElementById('label_text_' + i);
        a = a.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g);
        a = a[a.length - 1].split('|');
        b = Math.floor(a[1] / 100) + '' + Math.floor(a[0] / 100);
        c = (Math.floor(a[1] / 10) % 10) + '' + (Math.floor(a[0] / 10) % 10);
        d = (a[1] % 10) + '' + (a[0] % 10);
        return b + ':' + c + ':' + d
    }
    function co() {
        if (f.match(/\d+\|\d+/g)) a = f.match(/\d+\|\d+/g)[0].split('|');
        x = Math.floor(Math.random() * 100);
        y = Math.floor(Math.random() * 100);
        return '(' + a[0][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + '|' +  a[1][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + ') K' + a[1][0] + '' + a[0][0]
    }
    for (var i = 0; i < g.length; i++) {
        if (g[i].id.indexOf('edit_input') != -1) {
            g[i].value = f.replace('index', nr(++h)).replace('convert', cc(g[i].id.match(/\d+/g))).replace(/\d+\|\d+/g, co());
            g[i + 1].click()
        }
    }
}
void 0;
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
Cod:
javascript: void($.getScript('https://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/villages.js'))

E deja reparat si postat in colectie. In prompt scrii optiunea dorita pentru redenumire
 

DeletedUser

am eu un script care are in el toate chestiile posibile
dar nu stiu daca e legal si daca am voie sa il pun aici
 

Eight

member
Scor reacție
2
Primul script ti l-am modificat:

Cod:
javascript: var sep = [";", "#"];
if (document.URL.indexOf("screen=overview_villages") > 0) {
    var wtd = prompt("Would you like to [export] or [import]", 'export');
    if (wtd == "import") {
        inputlist();
    } else {
        outputlist();
    }
} else {
    alert("This script must be used on the Villages Overview");
}
function outputlist() {
    var vlist = new String();
    var inputs = document.getElementsByTagName('span');
    for (i = 0; i < inputs.length; i++) {
        if (inputs[i].id.indexOf('label_text') != -1) {
            var arr = inputs[i].innerHTML.split(" ");
            vlist = vlist + inputs[i].id.slice(11) + sep[1];
            for (x = 0; x < arr.length - 2; x++) {
                vlist = vlist + arr[x] + ' ';
            }
            vlist = vlist + sep[0];
        }
    }
    if (vlist) {
        output = window.open('', '', 'height=300,width=300');
        output.document.open();
        output.document.write('<textarea rows="10" cols="30" onclick="javascript:select();">' + vlist + '</textarea>');
        output.document.close();
    }
}
function inputlist() {
    var vils = new Array();
    var reply = prompt('Please enter the village output list', '');
    p = reply.split(sep[0]);
    for (i = 0; i < p.length; i++) {
        m = p[i].split(sep[1]);
        vils[m[0]] = m[1];
    }
    var inputs = document.getElementsByTagName('input');
    for (i = 0; i < inputs.length; i++) {
        if (inputs[i].id.indexOf('edit_input') != -1) {
            if (vils[inputs[i].id.slice(11)]) {
                text = vils[inputs[i].id.slice(11)];
                inputs[i].value =  text.substr(0,text.length-10);
                inputs[i + 1].click();
            }
        }
    }
}

.

Scriptul acesta care salveaza numele la sate se poate remedia pentru ultima versiune de joc ?
Oare este posibil un script care rulat din Privire Generala/Cercetare sa indice in dreptul fiecarui sat nivelul de umplere a unei ferme ? Ex: 23349/24000
Ar fi foarte util la scoaterea steagurilor de recutare si inlocuirea lor cu cele de taleri sau oricare alte steaguri.
Multumesc !
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
Scriptul acesta care salveaza numele la sate se poate remedia pentru ultima versiune de joc ?


Cod:
javascript: void($.getScript('https://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/villages.js'))

E deja reparat si postat in colectie. In prompt scrii optiunea dorita pentru redenumire

a fost inclusa salvarea denumirilor initiale in scriptul de mai sus.

Oare este posibil un script care rulat din Privire Generala/Cercetare sa indice in dreptul fiecarui sat nivelul de umplere a unei ferme ? Ex: 23349/24000
Ar fi foarte util la scoaterea steagurilor de recutare si inlocuirea lor cu cele de taleri sau oricare alte steaguri.
Multumesc !

De putut, am putea face, dar nu ar fi tocmai legal. Ar trebui facuta o interogare pentru fiecare sat in parte, pentru a determina nivelul fermei. Ne mai gandim la asta, momentan raspunsul e negativ.
 

Eight

member
Scor reacție
2
E buna si varianta indicata, multumesc pentru ea, dar as fi vrut-o pe cealalta pentru ca puteam sa salvez pe un fisier text si din acel fisier puteam sa revin oricand. In varianta propusa de tine, daca schimb denmirea la o grupa, apoi vreau sa schimb la o alta grupa trebuie neaparat sa restaurez pe precedenta altfel o pierd.
 
Sus