Transport in Comun/Cai Ferate

  • Autor subiect DeletedUser46046
  • Data de început

DeletedUser46046

Marasesti
37425585644_0c32da64ed_b.jpg

Capatul de linie permite amenajarea unui terminal, dar tinand cont de faptul ca nu trec trasee principale pe acolo, nu este nevoie.
Imbunatatiri:
-asfaltarea zonei respective
-amenajarea unei statii de imbarcare si debarcare
-informatii pentru calatori: harta traseelor(traseele ce au capat acolo sa fie evidentiate), panou ce arata timpii de asteptare
-copertine
-aparat de bilete si abonamente
-facilitati pentru angajatii regiei
 

DeletedUser46046

Koyo
37425585964_59af55f9d9_b.jpg

Capatul de linie Koyo are nevoie de mai multe amenajari, in principal transformarea unei bucati din terenul din dreapta in capatul de linie propriu zis.
Imbunatatiri:
-amenajarea unei zone pentru intoarcerea vehiculelor
-informatii pentru calatori: harta traseelor(traseele ce au capat acolo sa fie evidentiate), panou ce arata timpii de asteptare
-copertine
-facilitati pentru angajatii regiei
 

DeletedUser46046

Gara
37425586304_a2a3efc4ba_b.jpg

Capatul de linie Gara permite intoarcerea midibuzelor chiar in fata acesteia, fara amenajarea unui rond sau a unui terminal sofisticat.
Imbunatatiri:
-reasfaltarea zonei
-informatii pentru calatori: harta traseelor(traseele ce au capat acolo sa fie evidentiate), panou ce arata timpii de asteptare\
-copertine
-facilitati pentru angajatii regiei
 

DeletedUser46046

Buzescu
37425586874_8beaaa537f_b.jpg

Capatul de linie Buzescu permite intoarcerea midibuzelor cu usurinta, nefiind nevoie de amenajarea unui terminal.
Imbunatatiri:
-copertine
-informatii pentru calatori: harta traseelor(traseele ce au capat acolo sa fie evidentiate), panou ce arata timpii de asteptare\
-facilitati pentru angajatii regiei
 
Sus