A ataca B ...
... B ataca A cu:
1.
Agresor Unităţi: 0 0 0 0 0 400 100 0 35 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 343 91 0 35 0 0 0
Apărător Unităţi: 700 850 0 50 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 700 850 0 50 0 0 0 0 0 0 0 0
Distrugere prin berbeci: Zidul a fost distrus de la nivelul 10 la nivelul 6
cu cateva secunde inainte de a ajunge atacul din A in B ... B ataca A cu trenulet de catapulte :
2.
Agresor Unităţi: 0 0 10 0 0 0 0 0 0 35 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Apărător Unităţi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Distrugere prin foc de catapultă: Zidul a fost distrus de la nivelul 6 la nivelul 0
3.
Agresor Unităţi: 0 0 10 0 0 0 0 0 0 5 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Apărător Unităţi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Distrugere prin foc de catapultă: Piata Centrala a fost distrusă de la nivelul 1 la nivelul 0
... urmeaza atacul lui A pe B care da zidul si PC jos - dar satul B a fentat atacul
indiferent de situatie ai timp sa iti refaci PC si sa ataci (fara berbeci) satul A imediat ce ajung trupele A inapoi in sat !
4.
Agresor Unităţi: 0 0
980 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0
723 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Apărător Unităţi: 0 0 1000 0 0 600 0 0 100 20 0 0
Pierderi: 0 0 1000 0 0 600 0 0 100 20 0 0
Zid=0
PC=0 ... aparatorul (respectiv satul A) nu poate evita atacul !
Bafta!
Obs:
-am folosit simulatorul de pe L2 (noroc = 0) - sigur exista diferente si desigur conteaza si norocul pe care il ai
-
teoretic - atacul 1 se poate contopi cu atacul 2 - dar pe harta, nu esti sigur ce va avea in sat adversarul - deci e mai bine sa lansezi imediat ce esti atacat ! - asa poti fi mai sigur daca merita sa lansezi si atacurile 2,3 si 4 (pe care le poti opri daca primul atac nu iti este favorabil)