R.S & .R.S. vs M-Goth

  • Autor subiect DeletedUser38892
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

:)

of,e singura sansa sa faceti tichete,poate-poate,asta da strategie de razboi,va doresc bafta,dar ma gandesc ca tribul nostru cu 2 academii are de trei ori mai multi jucatori,ce ati zice sa folosim si noi strategia voastra?
 

DeletedUser17004

Voi jucati "triburile" sau "ticketele" bre? :D:D:D

Statistici vrem...
 

DeletedUser17004

Il tin minte pe bazonnel de imi depunea mie tickete ca trisez la al cincilea trenulet dat la secunda rupt :D:D:D
 

DeletedUser30856

Parte 1:
Triburi: R.S., R.S
Parte 2:
Triburi: M-Goth

Timeframe: Ultimele 24 de ore

Număr total de cuceriri împotriva taberei opuse:

Tabăra 1: 11
Tabăra 2: 1 o recuperare (tot e bine)
Diferență: 10

chart


Numărul total de puncte al cuceririlor împotriva taberei opuse:

Tabăra 1: 83,688
Tabăra 2: 7,384
Diferență: 76,304

chart



si daca nu stiti sa jucati va invata intemeietorul din m-goth.spor!

cpt-planet în data de 18.05. la ora 12:23
Dragi colegi,


După cum bine aţi observat, în ultimul timp au apărut dezertări, colegi care s-au lăsat de joc, nemulţumiţi fie de conducere, fie de trib.

Vreau să revin cu câteva lămuriri pentru cei care nu le ştiu sau le-au uitat:

1. Acest joc este un joc de strategie de război, în principiu se construiesc nişte armate, există nişte tabere adverse care se războiesc. Fără aceste condiţii, acest joc nu ar exista. Ar fi FarmVille, Bob The Builder, Lego, sau orice alt joc în care construim şi nu facem nimic. Ei ne atacă, noi îi atacăm, azi câştigă ei, mâine câştigăm noi. Nicio tragedie!

2. Acest trib este un trib de oameni maturi, iniţial s-a numit PENSIA, titlu sugestiv. Suntem oameni cu job-uri, familii, probleme în real life, nu mai suntem copii mulţi dintre noi astfel încât să putem sta chiar 24/7 conectaţi. Eu de exemplu, intru cel puţin o dată pe oră, dar de cele mai multe ori de pe telefon, astfel încât nu pot fi la curent cu toate bârfele, nemulţumirile, etc. Dacă apar probleme într-adevăr grave, ar trebui să fim anunţaţi direct, prin inbox. De exemplu, eu am aflat doar acum despre colegul Legiunea XV că ar avea probleme cu un vecin. Dar bineînţeles, conducerea şi tribul sunt de rahat pentru că un jucător cu 7-8 sate făcute glorios prin înnobilarea barbarilor nu a putut să se apere de un vecin care probabil a avut armată. Zic şi eu dacă ar fi sărit 5-6-7 jucători pe el cum au păţit-o colegii din zona mea nikkoss, djskrym, t0rent sau chiar subsemnatul, era o treabă, dar aşa??....
La primele atacuri dezertăm, păi la ce mai jucăm? Când ne-am apucat de acest joc, am fost cu toţii conştienţi sper că toate acţiunile noastre ca jucători, au fost făcute pentru pregătirea de RĂZBOI!!! Ăsta e jocul! T0rent a renunţat când a văzut atacurile pe el, cu toate că avea cu ce să se apere bine-mersi şi singurel, doar să dea comenzi de pe un sat pe altul! Să nu mă înţelegeţi greşit vă rog, nu-mi place să acuz şi să bârfesc pe nimeni, dar am fost sitter pe contul lui şi am văzut ce era acolo, avea nişte sate f bine dezvoltate, avea armată, avea cu ce să lupte dar ... s-a speriat. Construim, clădim, recrutăm, înnobilăm barbari, dar ... pentru ce? Care e finalitatea acţiunilor? Oare nu pentru război ne pregătim?

Vă rog pe toţi să vă analizaţi intenţiile, ce aveţi de gând să faceţi, ce fel de joc aveţi de gând să jucaţi! Dacă vreţi doar să clădiţi pentru plăcerea satelor mari şi grase crescute pentru alţii, vă rog frumos să părăsiţi acest trib şi să mergeţi într-un trib de călugăriţe. Dacă dimpotrivă, aţi construit şi recrutat pentru a trânti armata respectivă peste duşman, vă rog să rămâneţi şi să vă comportaţi ca atare. Cei slabi de înger sunt rugaţi să părăsească acest trib în 24 de ore, fără a fi declaraţi trădători. Mai bine 10 haiduci decât 70 de căcăcioşi!

Cei care rămân, sunt rugaţi să nu uite următoarele linii generale:

1. Farmaţi, creşte-ţi-vă minele şi facilităţile şi utilizaţi resursele pentru a recruta armate numeroase. Prin dezvoltarea armatei (cazarmă, grajd, atelier, fierărie, fermă, etc mari) vă vor veni şi punctele aferente. Normal că nu aveţi cum avea mii de unităţi într-un sat de 1000 de pct. Dar prioritatea maximă e armata, punctele vin de la sine prin construirea ei.

2. Cunoaşte-ţi-vă vecinii în mod obligatoriu, comunicaţi prin inbox, organizaţi pe plan local atacuri în grup şi apărări comune. Altfel nu vom avea nicio şansă!! Degeaba avem oameni printre noi pe care nu-i cunoaşte nimeni iar în momentul în care sunt atacaţi începem cu circularele disperate şi panicarde după sprijin. Dacă ai un vecin prieten cu care colaborezi, la necaz îi dai din suflet tot ce ai. Dacă dimpotrivă, ai un vecin arogant despre care nici nu ştii că există, îi dai şi tu 100 de spade acolo, asta în cel mai fericit caz.

3. Inamicii noştri sunt foarte bine organizaţi. Au mulţi jucători buni care colaborează între ei. Dar nu uitaţi, au la îndemână EXACT aceleaşi mijloace pe care le avem şi noi. Farmează aceleaşi sate de barbari, unităţile lor au exact aceeaşi putere ca şi ale noastre, cazărmile lor produc în exact acelaşi fel ca ale noastre, nu au niciun atuu în plus decât factorul uman, adică ei ca şi jucători. Dacă noi avem o problemă, aceasta se regăseşte în noi. Nu trebuie să căutăm vinovaţi în mod artificial ca să ne scutim pe noi înşine de reponsabilitate. Nu trebuie să ne vărsăm frustrările pe colegi, trib, conducere. Conducerea nu poate farma şi recruta în locul vostru. Totodată nu putem sări cu circulare panicarde la fiecare fake sau spionaj, deoarece am provoca un haos total. Faceţi nuclee de vecini, cunoaşte-ţi-vă între voi şi colaboraţi. Dacă se ajunge la situaţii mai grave, apelăm la restul tribului.

4. Încercaţi să fiţi online cât mai mult, chiar dacă nu staţi pe joc. Măcar verificaţi dacă sunteţi atacaţi, stabiliţi cu ce fel de trupe sunteţi atacaţi, de către cine. Nu vă pierdeţi cumpătul, e o lume cu viteza la unităţi lentă, trec ore în şir până ajung atacurile la voi. Reculegeţi-vă şi apelaţi la vecini. Soluţii sunt întotdeauna dacă nu ne pierdem capul.


Ar mai fi multe de zis, dar aceste lucruri mi se par de importanţă majoră acum, nici nu vreau să vă plictisesc în mod inutil.


Vă urez spor la joc!


cpt-planet
 

DeletedUser

cazărmile lor produc în exact acelaşi fel ca ale noastre, nu au niciun atuu în plus decât factorul uman, adică ei ca şi jucători.

aici il contrazic,am luat ieri 4 sate din care 3 erau cu cazarma level 10 :D
 

DeletedUser

statistici recente... si cat de curand vor aparea si statisticile finale pentru ca baietii deja si-au facut bagajele...

Parte 1:
Triburi: R.S, .R.S.
Parte 2:
Triburi: M-Goth

Timeframe: Ultimele 48 de ore

Cuceriri totale:

Tabăra 1: 76
Tabăra 2: 21
Diferență: 55

chart


Număr total de cuceriri împotriva taberei opuse:

Tabăra 1: 15
Tabăra 2: 1
Diferență: 14

chart


Numărul total de puncte al cuceririlor:

Tabăra 1: 486,492
Tabăra 2: 98,368
Diferență: 388,124

chart


Numărul total de puncte al cuceririlor împotriva taberei opuse:

Tabăra 1: 108,129
Tabăra 2: 7,384
Diferență: 100,745

chart



cpt-planet te asteptam cu discursul de final. Tu ai deschis balul te rugam sa ai un discurs pe masura realizarilor voastre !
 

DeletedUser

La interne nu am fost decat o data si am revenit ca prostu ..regret si acum:D.In privinta internelor...L7 a fost prima lume pe care am jucat...luam ce puteam...sate de dusmani,neutri,barbare,interne:)) nu conta:D...pe atunci nici nu stiam ce-s alea setari..bine ca am prins pe o lume cu viteza 2...aia da placere de a juca:))nu ca acum cand vad 30.000 barbare jefuite;)...
aici unde sunt? camuflat:p....da tu esti aici?
 

DeletedUser

bun asa...cand te-am vazut pe aici am cautat si syryus si dark:))))si nimic...toti suntem camuflati:)))
 

DeletedUser17004

Nu chiar toti, daca te uiti bine prin clasament o sa vezi ca joaca daniel, vndhl, gabyy89, neddhu, gabela...si cine mai stie cine :p
 
Ultima editare de un moderator:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus