Atentie scripturi!!!

  • Autor subiect DeletedUser5809
  • Data de început

DeletedUser5809

nu jack , varianta aia e 2 enter . la t train urmezi aceeasi pasi ca la enter 2 doar ca atacurile nu le dai cu enter 2 enter 2 si nici nu focusezi ok-ul samd ci cu un singur click ( apesi tasta T o data doar ) . cu o singura apasare de tasta dai 5 comenzi

Pe bune, chiar se poate asta? Credeam ca e cu 2 enter sau apesi 2 2 in loc de 2 enter. Nu am citit bine ca nu m-a interesat.
 

DeletedUser

nu jack , varianta aia e 2 enter . la t train urmezi aceeasi pasi ca la enter 2 doar ca atacurile nu le dai cu enter 2 enter 2 si nici nu focusezi ok-ul samd ci cu un singur click ( apesi tasta T o data doar ) . cu o singura apasare de tasta dai 5 comenzi

se pot da sute sau mii nu doar 5 dintr-o singura tasta


Personal nu l-am folosit niciodata si nu mi-am batut capul sa vad cum merge exact, dar din ce am inteles, tot trebuie sa bagi trupele si coordonatele, tot trebuie sa te duci pe pagina unde apesi ok pe fiecare tab in parte, manual asta, pe urma apesi o tasta sa treaca pe alt tab si o alta tasta sa apese pe ok. Tehnic nu trece peste niciun pas, doar ca se intampla foarte foarte repede ca apesi aceeasi tasta sa faci cele 2 lucruri.

partial gresit
prima parte ai nimerit-o
cu a doua ai dat-o in bara
practic dupa setarea fiecarui tab e de ajuns sa apesi pe o tasta (T) si se trimit automat toate atacurile
pot fi sute sau mii
sa zicem ca setezi 1000 de atacuri pe un jucator si apoi apesi pe tasta T
ti se pare corect ca un jucator sa se pomeneasca cu 1000 de atacuri din senin intr-o secunda?
si daca mai trimit 10 jucatori in acelasi timp pe acelasi jucator?
ce sanse crezi ca are sa le marcheze manual pe fiecare in parte?
ti se pare corect?

Pe bune, chiar se poate asta? Credeam ca e cu 2 enter sau apesi 2 2 in loc de 2 enter. Nu am citit bine ca nu m-a interesat.

parca esti picat din alta lume ... pe ce lume traiesti :p
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser5809

Daca nu m-a interesat, nu am citit. Eu trimiteam prin metoda veche, mozilla, faci 4,5 ferestre, le pui aproape si dai click repede pe ok, 4 le nimeresc in aceeasi secunda, al 5-lea mai scapa in secunda urmatoare, depinde. Nu m-am omorat niciodata sa stau coordonez atacurile la milisecunda si alea alea, pentru mine nu insemna aia distractie. Personal acum cred ca se exagereaza mult cu astea si cu scripturile si s-a pierdut din farmecul initial.
 

DeletedUser

As dori daca se poate sa modifice cineva acest script.
Cod:
javascript:coords='500|500 600|600 700|700 800|800';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=Math.round(Math.random()*(coords.length-1));coords=coords[index];coords=coords.split("|");doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];Array.prototype.contains = function(obj) {var i, listed = false;for (i=0; i<this.length; i++) {if (this[i] === obj) {listed = true;break;}}return listed;};function getGameDoc() {getdoc = window.document;if(! getdoc.URL.match('game\.php')) {for(var i=0; i<window.frames.length; i++) {if(window.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {getdoc = window.frames[i].document;}}}return getdoc;};units = Array('axe','spy','light','ram','marcher','catapult');doc = getGameDoc();form = doc.units;inputs = form.getElementsByTagName('input');for (var i=0; i<inputs.length; i++) {if (inputs[i].type == 'text') {if (units.contains(inputs[i].name)) {next = inputs[i].nextSibling;do {next = next.nextSibling;} while (next.nodeType != 1);s = next.firstChild.nodeValue;insertUnit(form.elements[inputs[i].name], next.firstChild.nodeValue.replace(/\(/g, "").replace(/\)/g, ""));}}}
Ce face scriptul:
- introduce numai trupele de atac (fara nobili) si coordonatele satelor tinta in mod aleator

Ce doresc sa fie modificat:
- introducerea coordonatelor satelor tinta sa se faca in ordinea in care ele sunt introduse in script pentru a evita trimiterea a 2 atacuri pe acelasi sat
- optional, sa anunte atunci cand s-au trimis atacuri pe toate satele tinta ca a ajuns la sfarsit.


Multumesc!

imi pare rau ca ma citez singur dar am senzatia ca postul meu a fost omis :)
in cazul in care am gresit sectiunea va rog sa ma scuzati si sa imi sugerati unde ar trebui sa postez.
in cazul in care am nimerit-o si cineva imi si rezolva problema ...ii multumesc anticipat.
 

DeletedUser26181

Pana la urma putem folosi acel script sau risc sa ma trezesc ca sunt blocat?Nu cred ca ar trebui sa fie ilegal pentru ca oricum,daca nu esti on la momentul cand ti se lanseaza atacurile,e inutil.
 

DeletedUser18437

se pot da sute sau mii nu doar 5 dintr-o singura tasta




partial gresit
prima parte ai nimerit-o
cu a doua ai dat-o in bara
practic dupa setarea fiecarui tab e de ajuns sa apesi pe o tasta (T) si se trimit automat toate atacurile
pot fi sute sau mii
sa zicem ca setezi 1000 de atacuri pe un jucator si apoi apesi pe tasta T
ti se pare corect ca un jucator sa se pomeneasca cu 1000 de atacuri din senin intr-o secunda?
si daca mai trimit 10 jucatori in acelasi timp pe acelasi jucator?
ce sanse crezi ca are sa le marcheze manual pe fiecare in parte?
ti se pare corect?



parca esti picat din alta lume ... pe ce lume traiesti :p

nu pot fi sute sau mii fiindca se blocheaza browserul :D
nu se pot trimite 1000atacuri intro secunda fiindca nu lasa serverul :)

Pana la urma putem folosi acel script sau risc sa ma trezesc ca sunt blocat?Nu cred ca ar trebui sa fie ilegal pentru ca oricum,daca nu esti on la momentul cand ti se lanseaza atacurile,e inutil.

dar unde e scriptuuul despre care vorbiti ??????
 

DeletedUser

nu pot fi sute sau mii fiindca se blocheaza browserul :D
nu se pot trimite 1000atacuri intro secunda fiindca nu lasa serverul :)



dar unde e scriptuuul despre care vorbiti ??????

Scriptul e postat aici: http://forum.triburile.ro/showthread.php?t=38661&page=4#64
Dar pana nu se da un raspuns oficial si sigur il folositi pe barba voastra
Da e adevarat, asa cum am precizat si anterior atat trimiterea cat si redenumirea automata e limitata de gapul de 100 ms pe actiune (nu e vorba numai de trimitere atacuri/sprijinuri ci si orice interactiune cu serverul)

Text original doggovy
As dori daca se poate sa modifice cineva acest script.
o sa ma ocup maine si de scriptul tau
 

DeletedUser8140

de fake ai vrut sa zici :p poti folosi scriptul de fake, ii bagi coordonatele si trupele pe care le vrei, uite scriptul

Cod:
javascript:function end(){c='500|500';var d=document;if(window.frames.length>0)d=window.main.document;url=d.URL;var start=url.indexOf('village');var end=url.indexOf('&',start);var id;if(end>0)id=url.substring(start,end);elseid=url.substring(start);if(url.indexOf('screen=place')==-1)location.search='?screen=place&'+id;else c=c.split(',');index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;)?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=c.length)alert('last village');if(index>=c.length)index=0;c=c[index];c=c.split('|');index=index+1;cookie_date=new Date(2099,11,11);document.cookie ='farm='+index+';expires='+cookie_date.toGMTString ();d.forms[0].x.value=c[0];d.forms[0].y.value=c[1];d.forms[0].spear.value=0;d.forms[0].sword.value=0;d.forms[0].axe.value=100;d.forms[0].archer.value=0;d.forms[0].spy.value=0;d.forms[0].light.value=0;d.forms[0].marcher.value=0;d.forms[0].heavy.value=0;d.forms[0].ram.value=3;d.forms[0].catapult.value=0;d.forms[0].knight.value=0;d.forms[0].snob.value=0;}end();

la sfarsit poti personaliza unitatile, la inceput tintele...
 

DeletedUser

nu vreau sa personalizez eu trupele. vreau sa imi insereze el automat toate trupele de atac cu exceptia nobililor (exact ca la scriptul de inserare atac)
poate unele sate de atac nu au spre exemplu 5000 de topoare (cat am sa zicem configuratia) si au doar 4999 si nu vreau sa ma trezesc cu un mesaj de genul "Nu ai destule trupe" sau sa fie mai multe in sat decat cele trecute in script si sa imi lase niste amarati de 4 berbeci prin sat :)
 

DeletedUser

a cazut si scriptul de sort :(:(:(
PHP:
javascript:  /* === CUSTOMIZABLE === */ var vScript={ 	URLs:[ 		'http://crosstrigger.com/tw/v7/sort_rh.js', 		'http://taktimer.net/scripts/dales/sort_rh.js' 	], 	id:'fnOverviewSorter', 	config:{}, 	action:function(){win[vScript.id](vScript.config);}, 	runOnce:true };   /* === GENERIC === */ vScript.name='Launcher'; vScript.author={name:'dalesmckay',contact:'dalesmckay@gmail.com'}; vScript.version='1.00'; vScript.timeoutMS=3000; vScript.debugEnabled=true;  var win=(window.frames.length>0)?window.main:window; win.$(win.document).ready(function(){ 	function fnDebugLog(msg){if(!vScript.debugEnabled){return;}win.$('body').append(msg);}  	var isLoaded=false; 	var ii=0;  	function fnEmbedScript(){ 		if(isLoaded){ 			return; 		} 	 		if(ii>=vScript.URLs.length){ 			fnDebugLog('<span style="color:red;">(Fail)</span><br/><span style="color:red;"><B>ERROR: </B>No available hosts.<br/><br/>'); 			return; 		} 	 		fnDebugLog(((ii>0)?'<span style="color:red;">(Fail)</span><br/>':'')+'<B>Load: </B>'+vScript.URLs[ii]+' ... '); 	 		win.$.getScript( 			vScript.URLs[ii]+'?'+Math.round(Math.random()*1000000), 			function(){ 				if(isLoaded){ 					return; 				} 				 				isLoaded=true; 				fnDebugLog('<span style="color:green;">(OK)</span><br/>'); 				fnDebugLog('<span style="color:blue;">Executing...</span><br/><br/>'); 				win.setTimeout(function(a,b){vScript.action();},200); 			} 		); 	 		ii++; 	 		if(!isLoaded){	 			win.setTimeout(function(a,b){fnEmbedScript();},vScript.timeoutMS); 		} 	}  	if(win[vScript.id]){ 		if(!vScript.runOnce){ 			fnDebugLog('<span style="color:blue;">Executing...</span><br/><br/>'); 			vScript.action(); 		} 	} 	else{ 		fnDebugLog('<span style="color:blue;text-decoration:underline;">'+vScript.author.name+' - '+vScript.name+' v'+vScript.version+'</span><br/>'); 		fnEmbedScript(); 	} });  void(0);
ra2fs4.jpg


Le : :p dar am gasit altul care merge ;)
PHP:
javascript: 	var debugEnabled=true; 	var branch='http://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/'; 	(window.main||self).$.getScript(branch+'jquery.tw.sort.js',function(){$.twSortOverview(branch,debugEnabled);}); 	void(0);


ce frumos era cand sorta si dupa comenzile de constructie
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser5809

Mi se pare ca il am eu acasa salvat, il hostez diseara cand scap de la scarbici.
 

DeletedUser

ala care sorteaza si dupa comenzile de constructie ? nu mai merge de la 7.0 sau 7.1 parca :( era bun , sortam cu el si satele pe care tb sa ridic sau demolez ceva erau mereu primele , nu parcurgeam lista sa vad unde nevoie de vreo comanda
daca e ala ... dau un cico :p
 

DeletedUser35131

Nici nu ai nevoie de sort la constructie, are jocul asa ceva :)
Vezi ca ai
Sat (14) Puncte SI CLADIRILE Comenzi de construcţie

Apasa pe una din cladiri si iti va aranja satele in orine crescatoare. sau la al doilea click descrescatoare, sau pe punte si ti le pune in ordinea puntelor.. mai ai nevoie de script ?:)
 

DeletedUser

nu e ca la script , stiu asta . la script era asa :
2iglhcg.jpg

sortam dupa comanda de constructie , redenumeam satele si aveam mereu satele pe care construiesc ori demolez primele de sus . fara posibilitatea de a sorta asa le sortez dupa punctele satelor ( am un avantaj aici pentru ca le am toate la 9906 pct ) si le am pe cele sub punctajul standard ( pe care tb sa construiesc ) intr-un capat al listei si cele peste punctajul standard ( pe care trebuie sa demolez ) in celalat capat . dar era mult mai simplu cu sortarea dupa acea comanda , erau toate la un loc :( asa cum zici tu intradevar pot sorta dar le sortez pe toate dupa o anumita cladire , nu e ce imi tb mie pt ca pe unele ridici zidul pe altele cazarma ori principala ...
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser17342

Cod:
javascript:    var url = document.URL;  var x = -1, y = -1;    var params = url.split('?')[1].split('&');  for (var i = 0; i < params.length; i++) {  	if (params[i].indexOf('x=') == 0) {  		x = parseInt(params[i].substring(2));  	} else if (params[i].indexOf('y=') == 0) {  		y = parseInt(params[i].substring(2));  	}   }    if (!url.match('screen=map') || x < 0 || y < 0) {  	alert('Scriptul functioneaza doar din pagina cu harta.');  } else {  	var player = '';  	var players = new Array();  	var coords = x + "|" + y;  	  	for (var i = 0; i < 15; i++) {  		for (var j = 0; j < 15; j++) {  			var elem = document.getElementById("tile_" + i + "_" + j);  			if (typeof(elem) == 'undefined' || typeof(elem.childNodes[0].onmouseover) == 'undefined') {  				continue;  			}  			if (!elem.childNodes[0].onmouseover) {  				continue;  			}  			var splitValues = elem.childNodes[0].onmouseover.toString().split(',');  			  			var start = splitValues[0].lastIndexOf('(');  			var villageCoords = splitValues[0].substring(start + 1, splitValues[0].lastIndexOf(')'));  			  			var currentPlayer = splitValues[4].trim();  			currentPlayer = currentPlayer.substring(1, currentPlayer.indexOf('(')).trim();  			if (typeof(players[currentPlayer]) != 'undefined') {  				players[currentPlayer] += ' ';  			} else {  				players[currentPlayer] = '';  				players[currentPlayer + "Count"] = 0;  			}  			players[currentPlayer] += villageCoords;  			players[currentPlayer + "Count"]++;  			if (villageCoords == coords) {  				player = currentPlayer;  			}  			  		}  	}  	  	var div = document.createElement('div');  	div.innerHTML = 'Player: ' + player + ' (' + players[player + "Count"] + ')<br>' + players[player];  	var elem = document.getElementsByTagName('h2')[0];  	elem.parentNode.insertBefore(div, elem);  }    stop();

(sper ca) asta e scriptul care daca te duci pe satul unui jucator si dai centrare harta si apoi pe script iti ia coordonatele tuturor satelor jucatorului care se vad pe harta. e facut de un baiat roman de pe w4. daca il poate face cineva sa mearga are 10 cu felicitari


si nici de asta nu are chef nimeni sa se ocupe? chiar e un script foarte misto
 

DeletedUser5809

si nici de asta nu are chef nimeni sa se ocupe? chiar e un script foarte misto

Face mai multe, urmeaza instructiunile, sunt in engleza, fiind facut de stotty, dar daca sunt probleme, se poate traduce:


Cod:
JavaScript:var author="Stotty2009 but most of the code is from: dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.2";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);function getMode(){mode=prompt("b for barb villages, p for player villages, or t for tribe villages","p");mode=mode.toLowerCase();checkMode()}function checkMode(){if(mode=='p'){playername=prompt("which player pl0x?","Stotty2009")+' '}else if(mode=='t'){tribename=prompt("which tribe pl0x?","Crazy Muthas")}else if(mode=='b'){}else{getMode()}}getMode();function trim(str){return str.replace(/^\s+|\s+$/g,"")}if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1])}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];var ally=TWMap.allies[player.ally]}if(player){if(mode=="p"){if(trim(player.name)==trim(playername)){coords.push(coord.join("|"))}}else if(mode=="t"){if(ally){if(trim(ally.name)==trim(tribename)){coords.push(coord.join("|"))}}}}else{if(mode=="b"){coords.push(coord.join("|"))}}}}}}alert(coords.join(" "))}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map")}}void(0);

Cel de sort, dar fara la constructie cu alea alea:

Cod:
javascript:(window.main||self).$.getScript('http://dl.dropbox.com/u/25457037/Scripts/sort_rh.js',function(){fnOverviewSorter({});});void(0);
 
Sus