Academia de Speed

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

baD rullz

member
Scor reacție
98
Buna ziua.
Sunt profesorul de speed bad.Am observat ca jucatori noi de speed tot apar pe la noi si am zis sa le dau niste mici ponturi despre cum ar trebuii sa joace.Acest topic este important atat pentru ce noi,cat si pentru cei vechi (ne scapa de toti nubii si mai devine si clasamentul mai strans si lupta mai grea).

Prima lectie : Startul .

Pai in primul rand depinde de viteza rundei,felul rundeisi de punctele de start.

De exemplu pe o runda cu start 26pct dai minele toate in 1 principala 3 cazarma 1 si te apuci de lance (daca este runda cu paladin faci paladinul inaintea principalei si te apuci sa farmezi doar cu paladinul ca iei circa 30 din fiecare si te ajuta enorm).
Apoi dai farm de la 10 lanci in sus si faci circa 50-60 lance.Urmeaza sa faci principala 10,cazarma 5,fierarie 5 si faci grajdul pentru caluti.Dupa ce atingi numarul de 100 caluti esti liber sa-ti alegi urmatorii pasi.Ori dai in continuare pe cazarma si grajd ( ceea ce este cel mai indicat),ori te pui ca newbistul pe mine.

Pe start 2183pct cercetezi usorii si bagi lanci si usori cam pana cand ajungi la 100+ lance si 50+ cai si te pui sa farmezi.De aici este alegerea ta daca continui pe deff cu cai sau atac.Iti ridici magazia 20,principala 20,grajdul 12+,cazarma 20 si deja ai dat fum.Plus ca ai si cladirile pentru trupe ridicate.Daca faci deff cu cai dupa ce dai cazarma 20 este indicat sa iti duci si zidul 20.

Pe bash sau Cata nu are rost sa iti explic pentru ca acolo fiecare joaca cum poate si cum stie.Oricand se gaseste sa vina unu ca catapulte sa-ti strice tot planul :))


Asta a fost lectia 1.Pentru urmatoarele lectii despre back-time,split,back-step si alte porcarii asteapti pana maine .


P.S.:Aveti voie sa-mi vorbiti doar cu Domnul Profesor bad pe aceasta rubrica.
 
Ultima editare:

DeletedUser40602