Armele paladinului si cercetarea !

  • Autor subiect DeletedUser184
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser184

Arme utilizate
Halebarda (Lăncier: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare);
paladin_spear.jpg

Sabia lui Ullrich (Luptător cu spada: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.);
paladin_sword.jpg

Toporul lui Thorgard (Luptător cu toporul: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.)
paladin_axe.jpg

Arcul lui Edward(Arcaş: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.);
paladin_archer.jpg

Telescopul lui Kalid(Spionii văd în orice caz toate trupele din afară.);
paladin_spy.jpg

Lancea lui Mieszko(Cavaleria uşoară: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.)
paladin_light.jpg

Arbaleta lui Nimrod(Arcaş calareţ: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.);
paladin_marcher.jpg

Banner Baptist(Cavalerie grea: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.);
paladin_heavy.jpg

Luceafarul lui Carol(Măreşte puterea de distrugere a berbecilor cu 100%.)
paladin_ram.jpg

Flama lui Aletheia(Măreşte puterea de distrugere a catapultei cu 100%. Incepand cu L9, mareste si puterea de aparare de 10 ori);
paladin_catapult.jpg

Sceptrul lui Vasco(Nobilimea coboară adeziunea unui sat duşman cu cel puţin 30. Puterea de lupta se măreşte cu 30% la atac şi cu 20% la apărare.)
paladin_snob.jpg
 
Ultima editare de un moderator:

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Explicatie legata de obiecte simple vs obiecte imbunatatite :

Obiecte simple
- Flama lui Altheia - Măreşte puterea de distrugere a catapultei cu 100%, NU mareste si puterea de aparare de 10 ori .
- Luceafarul lui Carol - Măreşte puterea de distrugere a berbecilor cu 100%


Obiecte imbunatatite
- Flama lui Altheia - Măreşte puterea de distrugere a catapultei cu 100% si mareste si puterea de aparare de 10 ori
- Luceafarul lui Carol - Măreşte puterea de distrugere a berbecilor cu 100% si in prima faza a luptei berbecii au o putere sporita de distrugere.
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Legat de cercetarea pe 3 nivele :

In plus fata de cercetarea simpla cu care sunteti obisnuiti majoritatea, exista 2 nivele suplimentare pentru fiecare unitate disponibila, fiecare nivel aducand unitatii respective un plus de putere de atac/aparare. ( fata de nivelul minim 1 )

La spioni difera "ce vad" in functie de nivelul de cercetare : trupe in sat ->> cladiri + resurse -->> trupe in deplasare ( in aceasta ordine ). La nivel 3 spionii vad toate cele listate anterior.

In momentul in care se construieste fieraria, 2 tehnologii vor fi cercetate default ( lance si spada nivel 1 ), deci mai sunt disponibile inca 13 nivele de cercetare, cecetarile ( nivelele ) pot fi scazute ( de la lvl 3 la lvl 2 de exemplu ) si dureaza la fel ca o ridicare de acelasi nivel.

In cazul atacului conteaza de unde pleaca trupele ( ex. atacam dintr-un sat care are topoarele cercetate nivel 2 si cavaleria usoara nivel 3 - ele vor lupta pe nivel 2-topoare si 3-cavaleria usoara, indiferent unde ajung pe harta )

In cazul apararii* se va lua in considerare nivelul de cercetare al satului unde ajunge sprijinul, nu conteaza de unde vin ele ( Ex: Am satul x cu nivele de cercetare la aparare 3-lanci 3-spade 2-grei -> sprijin satul y, al meu sau al oricui, care are cercetari 2-lanci 1-spade 1-grei; sprijinul meu va lupta cu 2-lanci, 1-spade si 1-grei, deci nivelul satului sprijinit ).

* La sprijin daca in satul sprijinit o anumita trupa nu este cercetata atunci sprijinul va prelua nivelul 1.



Sunt 3 poze atasate.
 

Atașamente

  • F_1.jpg
    F_1.jpg
    63,4 KB · Vizualizări: 209
  • F_2.jpg
    F_2.jpg
    58,7 KB · Vizualizări: 235
  • F_3.jpg
    F_3.jpg
    56 KB · Vizualizări: 191

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Curtea nobila pe pachete vs curtea pe taleri !

Curtea pe taleri - pentru fiecare generatie de nobili creata trebuie batut un anumit numar de taleri, pe un sat pot fi recrutati un numar nelimitat de nobili ( functie de talerii batuti ).

Curtea pe pachete ( curte nobila cu 3 nivele ) :

Cazul 1 : Per sat doar 3 nobili pot fi construiti, in acest caz generatiile nobile au pret constant indiferent de numarul total recrutat. Dar nu pot fi facuti mai multi de 3 per sat.

Cazul 2 : Curtea pe pachete, pret GN crescator - pe primul sat sau daca exista doar un sat cu, Curte Nobila construita, pot fi recrutati doar 3 nobil, daca exista 2 curti nobile pot fi recrutati in total 6 nobili ( fie pe un sat fie pe mai multe ) functie de pachetele "depozitate" la Curtea Nobila ( nu conteaza in care sat ), s.a.m.d

Exemplu : Am 1 sat, primul sat...pe acest sat pot face doar 3 nobili, mai cuceresc un sat fara curte nobila, un nobil deja a disparut prin cucerirea satului 2, pana nu fac curtea nobila in satul 2, nu mai pot crea alte generatii nobile indiferent cate pachete as depozita( ii am pe cei 2 ramasi dupa innobilarea satului 2, etc ). Dupa ce am facut curtea nobila de nivel 3 in satul 2, mai pot face inca 3 nobili indiferent in care sat dintre cele 2 pe care le detin, fie in satul 1, fie in satul 2.

Curte nivel 1 - 1 nobil
Curte nivel 2 - 2 nobili
Curte nivel 3 - 3 nobili

Daca cineva stie mai bine acest gen de setare ( a jucat si cunoaste ) sa ma contacteze in privat, desi sunt aproximativ sigur ca informatiile de mai sus sunt corecte.

Diferente :

- La taleri poti face nobili fara restrictie ( ca numar ) in primul sat in functie de talerii baturi, la pachete numai 3 pot fi recrutati.
- La taleri costurile pentru a face 1 nobil sunt mai mari ( taleri + pretul nobilului in sine ), la pachete nobilul poate fi recrutat fara costuri suplimentare odata depozitat/e pachetul/pachetele aferent/e. - cost pachet : 28.000 30.000 25.000
 
Ultima editare de un moderator:

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Calculul ODA/ODD

Lance: 4 / 1

Spada: 5 / 1

Topor: 1 / 4

Arc: 5 / 1

Spion: 1 / 2

Cavalerie usoara: 5 / 13

Arcasi calareti: 6 / 12

Cavalerie grea 23 / 15

Berbec: 4 / 8

Catapulta: 12 / 10

Paladin: 40 / 40

Nobil: 200 / 200

Prima coloana reprezinta punctajul per trupa in cazul ODA, coloana 2 in cazul ODD
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Terminologie folosita :

- Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).
- Atac/suport gap - distanta minima intre atacuri lansate de pe acelasi sat.
- Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.
-Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.
- GN - generatii nobile.
- Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator ( la GN ).
- Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).
- Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.

Spionajul :

Varianta 1 normal -
spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, cladiri si resurse intre 70 si 90% si doar resursele si trupele din sat daca supravietuiesc mai putin de intre 50 si 70% )
Varianta 2 clasic - cercetarea pe 3 niviele - spionii vad cladiri, resurse, trupe prezente in sat, si trupele in deplasare in functie de nivelul de cercetare ( 1 resurse si trupe prezente in sat, 2 cladiri, 3 trupe in deplasare )
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus