Banare conturi suport..Justitie sau aberatie?

  • Autor subiect Deleted User - 793570
  • Data de început

MariusBr7

Banned
In Vacanta
Scor reacție
0
La cum te stiu pe tine, nu ma surprinde ca diplomatia adminilor are o limita. Sa-ti amintesc cate ban-uri iei pe forum, pentru modul cum vorbesti? Ah, tot adminii sunt de vina si acolo, iti faci alte conturi, pe care evident iti iei ban si pe alea. Esti chiar ultima persoana care poate avea pretentia la dialog civilizat, in conditiile in care, din partea ta, rareori am vazut asta.

Dialogul civilizat mi-l adaptez in functie cu cine vorbesc, văd că tu iti incurajezi colegul de echipă la comportamentul negativ asupra jucatorilor de pe ro, nu sunt singurul ce ma plang de raspunsurile si faptele pe care le are asupra tuturor ce încă mai jucam pe ro si mai tinem comunitatea asta in viata si vrem sa schimbam ceva in bine.. Nu trăim in tari in care nu avem dreptul la o parere si sa ne-o inchida imediat, adminii ar trebui sa fie un exemplu pentru jucatorii,, necivilizati,, ca mine cum zici tu si sa arate diferenta nu sa faca la fel sau deseori chiar mai rau, de atat timp cerem mai multe explicatii, detalii, mai mult interes, mai multe discutii, atentie si nu ne baga nimeni in seamă, iar ca raspuns primim fac voluntariat nu sunt obligat sa-ti raspund, pai de ce mai faci asa ceva? Lasa pe altul in locul tau care poate si vrea sa faca ceva mai bun pentru aceasta comunitate...
 
Ultima editare:

Centorag

member
Scor reacție
0
Dialogul civilizat mi-l adaptez in functie cu cine vorbesc, văd că tu iti incurajezi colegul de echipă la comportamentul negativ asupra jucatorilor de pe ro, nu sunt singurul ce ma plang de raspunsurile si faptele pe care le are asupra tuturor ce încă mai jucam pe ro
Eu nu incurajez nimic de genul asta, orice ticket am facut vreodata catre echipa de suport a fost scris intr-un mod diplomat, chiar si atunci cand nu am fost de acord cu raspunsul primit. Niciodata nu am avut probleme sa mi se raspunda agresiv sau alte lucruri de genul. Deci, poate ne uitam putin si in propria curte, inainte sa aruncam in altii cu diverse? E misto ca CEILALTI sa aiba responsabilitati si noi numai drepturi, dar nu asa functioneaza treaba ;)
 

alex02dsa

Moderator
Membru personal
Scor reacție
33
Alex, acelasi principiu se aplica si jucatorilor banati. Nu are nimeni de unde sa stie ce s-a intamplat la ei pe cont. Nici macar moderatorii care dau sanctiuni.
Dar, corect, unii sunt in postura sa poata sa ia masuri, ceilalti nu.
Nici un sistem de moderare al jocului nu e perfect si se intampla si la case mai mari.
Atata timp cat e implicat un om nu un robot mereu va exista subiectivism in decizii
Iar aici te inseli. Noi nu luam decizii bazandu-ne pe ce se afla pe siteuri externe.
 

alex02dsa

Moderator
Membru personal
Scor reacție
33
Nu stiu unde am zis eu asta sau ce ai inteles tu din ce am scris eu mai sus dar nu vad legatura
Pentru ca tu ai spus ca nimeni nu are de unde sa stie ce s-a intamplat pe cont, iar asta nu este adevarat. Folosindu-te de TWstats nu ai informatiile necesare pentru a ajunge la o concluzie informata.
Noi nu folosim asemenea resurse pentru a ne argumenta sanctiunile date, iar din pozitia de jucator nu poti sa faci afirmatia urmatoare "nimeni nu are de unde sa stie ce s-a intamplat pe cont".

Cam acid raspunsul d-le moderator alex02dsa, cam acid. Frumos exemplu de limbaj si atitudine :) Cand puteai sa explici mai frumos ce ai facut acolo, din moment ce bate tare la ochi stilul de joc din printscreen-ul colegului, care ghici, se potriveste de minune cu subiectul topicului pe care dezbatem situatiile de joc.

Si fac o paralela la cum raspund alti admini de pe .net la tikete, si ce TONE OF VOICE folosesc acestia, d-le alex02dsa
Aceea este o provocare care in mod normal se sanctioneaza cu ban. Scopul acestui topic nu este ca anumiti jucatori sa provoace si sa atace adminii ci ca impreuna sa gasim solutii la aceste probleme.
Eu nu trebuie sa justific ce fac in calitatea mea de jucator, desi am explicat la vremea respectiva de n+k ori.
Iar din nou acest atac, din partea dvs., dle jucator Jason.Statham ma face sa spun ca este ultimul meu raspuns pe acest topic.

Spor la joc in continuare!
 
Ultima editare:

Green Lantern

member
Scor reacție
0
Sa intelegem ca posturile care nu convin se sterg?Sau e mai bine sa citeasca cat mai putini?De ce nu spune-ti de la bun inceput “Care aveti ceva impotriva adminajului,sa va abtineti”? Asa scriu doar fanii green si gata,toate is roz
 

algernon

member
Scor reacție
0
Ce resurse poate avea un admin si nu este accesibil jucatorilor de rand? Sunt multe. Acces direct la cont ( si aici intra inclusiv mesajele schimbate ) , acces direct la forumuri , cunoasterea ( si compararea parolelor de joc cu a altor conturi) , a ip-urilor si orelor de logare , a cardului cu care faceti plati pentru pp-uri si mai sunt.N-are rost sa dau chiar totul din casa.Am peste 20 ani de net ( asta insemnand 12 ore pe zi minim / 7 zile din 7 ) .Nu am fost si nu doresc sa fiu admin aici, dar am fost prin alte parti, in vremurile cand eram mai tanar, aveam mai mult timp si disponibilitate.Cum manageriaza fiecare admin in parte resursele de care dispune tin de priceperea , rabdarea si capacitatea de intelegere a fiecaruia.Unii au mai multa, altii mai putina.Cat despre limbaj si atitudine, in habar nua m cati ani de joc, pana acum, mie , personal, nu mi s-a raspuns niciodata la plezneala.Poate nu am fost de acord cu solutia/raspunsul, am insistat sau am lasat-o moarta, in functie si de cat de importanta era problema pentru mine.Subiectivism? Sunt oameni, nu roboti, deci le las dreptul de a fi subiectivi ( in marje decente ). Am si eu admini pe care nu ii simpatizez strict din motive personale, dar asta nu inseamna ca nu le vorbesc politicos, asa cum as dori sa mi se vorbesca si mie.M-a enervat cineva, am fost nepoliticos, mi-am furat-o.M-am dus, am baut un pahar de apa rece, apoi mi-am recunoscut greseala ( sau mitocania ) si am mers mai departe . A, si mai este ceva care mie nu mi se pare in regula . Nu mi se pare in regula ca sa faci administrare pro-bono pentru o firma care castiga muuuulti bani.Mi s-ar parea mai corect din multe puncte de vedere sa fie renumerati pentru munca lor. Dar, pana la urma , asta e o poveste mai veche si intalnita numai aici.acum, ca mi s-a terminat pauza de cafea, va urez o zi buna.Si cat mai calma.
 

Deleted User - 793570

Pentru ca tu ai spus ca nimeni nu are de unde sa stie ce s-a intamplat pe cont, iar asta nu este adevarat. Folosindu-te de TWstats nu ai informatiile necesare pentru a ajunge la o concluzie informata.
Noi nu folosim asemenea resurse pentru a ne argumenta sanctiunile date, iar din pozitia de jucator nu poti sa faci afirmatia urmatoare "nimeni nu are de unde sa stie ce s-a intamplat pe cont".

Ok, nu va folositi de tw stats, dar nici nu inteleg modul total diferit de abordare a unor probleme in functie de ce admin raspunde.
Caz concret, nu maibtarziu de alaltaieri, un jucator vazand ca pe harta sunt vreo 13 14 conturi cu nume de femei, toate abandonate la 111 puncte, in aceiasi zona+ alte conturincu nume ciudate, a facut ticket pentru toate, dar pentru ca nu s a putut face un singur ticket pentru toate, s au facut mai multe tickete a cate 5 conturi..
Nu o sa dau numele adminilor pentru ca nu mi se pare corect, dar situatia a stat in felul urmator:

La 2 din tichete a raspuns un admin sa i zicem X care a blocat undeva la 7 din cele 10 conturi raportate

La restul tichetelor a raspuns un admin Y care vazand multe tichete a raspuns cu clasicul template cu va rog nu mai faceti spam pe sistemul de suport etc, iar nici macar unul din conturi nu a fost banat..sincer, vazand atatea tichete cred ca nici macar nu a verificat.

La unul din tichete a raspuns un alt admin, Z, care pur si simplu a sters conturile de pe harta cu totul...profitand ca a lasat ticketul deschis, s a cerut scuze pentru spam de tichete si s au adus in vedere si celelalte conturi care scapasera nepedepsite..surpriza, majoritatea dintre ele au fost, la fel, sterse cu totul de pe harta...

Inteleg modul de abordare gen unul il baneaza unul il sterge, dar diferenta de la a lasa conturile nepedepsite la a le sterge cu totul mi se pare cam mare .

Pentru tot ce am zis se poate aduce dovezi, in cazul in care nu sunt crezut
 

algernon

member
Scor reacție
0
PS.Si inca ceva.Ca mi-am amintit.Ca jucator, poti sau nu poti sa ai un limbaj civilizat ( cu riscul de a suporta consecintele in cauza )
Insa ca Admin, n-ai voie sa dai chix . Indiferent cum ti se vorbeste, trebuei sa raspunzi corect si politicos.Pana si banul trebuie sa il dai zambind si, eventual, sa multumesti pentru interesul aratat jocului de jucatorul in cauza.Pentru ca jucatorul in cauza e unul care ( poate) plateste sau a platit pentru niste servicii oferite de Inno. adica angajatorul.. .Intr-o societate serioasa , daca un angajat ( sau ma rog, un colaborator) este nepoliticos cu clientii, i se multumeste pentru munca prestata pana atunci, apoi este invitat sa isi caute alta firma unde sa presteze..Pe care, daca dai chix de cateva ori, s-ar putea sa nu o mai gasesti.
 

algernon

member
Scor reacție
0
Revolution , ce spui tu se intampla pentru ca nu exista un sistem unitar de incadrare a abaterilor si pedepselor . O chestiune pe care eu o remarc cam de pe l1.dar nu tine neaparat de acest joc.Si in tribunal daca te duci, un judecator iti da poate doi ani cu suspendare, altul 5 cu executare...Fara sa implicam alte cauze decat intelegerea fiecaruia a textului de lege
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
145
Ok, nu va folositi de tw stats, dar nici nu inteleg modul total diferit de abordare a unor probleme in functie de ce admin raspunde.
Caz concret, nu maibtarziu de alaltaieri, un jucator vazand ca pe harta sunt vreo 13 14 conturi cu nume de femei, toate abandonate la 111 puncte, in aceiasi zona+ alte conturincu nume ciudate, a facut ticket pentru toate, dar pentru ca nu s a putut face un singur ticket pentru toate, s au facut mai multe tickete a cate 5 conturi..
Nu o sa dau numele adminilor pentru ca nu mi se pare corect, dar situatia a stat in felul urmator:

La 2 din tichete a raspuns un admin sa i zicem X care a blocat undeva la 7 din cele 10 conturi raportate

La restul tichetelor a raspuns un admin Y care vazand multe tichete a raspuns cu clasicul template cu va rog nu mai faceti spam pe sistemul de suport etc, iar nici macar unul din conturi nu a fost banat..sincer, vazand atatea tichete cred ca nici macar nu a verificat.

La unul din tichete a raspuns un alt admin, Z, care pur si simplu a sters conturile de pe harta cu totul...profitand ca a lasat ticketul deschis, s a cerut scuze pentru spam de tichete si s au adus in vedere si celelalte conturi care scapasera nepedepsite..surpriza, majoritatea dintre ele au fost, la fel, sterse cu totul de pe harta...

Inteleg modul de abordare gen unul il baneaza unul il sterge, dar diferenta de la a lasa conturile nepedepsite la a le sterge cu totul mi se pare cam mare .

Pentru tot ce am zis se poate aduce dovezi, in cazul in care nu sunt crezut


Aici este cu totul altceva, este vorba de niste drepturi pe care le avem fiecare, E o chestie oarecum noua si nu mi-a trecut prin cap sa directionez exclusiv genul acesta de proceduri doar catre mine sau Carmi, dar o rezolvam si pe asta incet incet.
 

Shurubel

member
Scor reacție
0
Ok, nu va folositi de tw stats, dar nici nu inteleg modul total diferit de abordare a unor probleme in functie de ce admin raspunde.
Caz concret, nu maibtarziu de alaltaieri, un jucator vazand ca pe harta sunt vreo 13 14 conturi cu nume de femei, toate abandonate la 111 puncte, in aceiasi zona+ alte conturincu nume ciudate, a facut ticket pentru toate, dar pentru ca nu s a putut face un singur ticket pentru toate, s au facut mai multe tickete a cate 5 conturi..
Nu o sa dau numele adminilor pentru ca nu mi se pare corect, dar situatia a stat in felul urmator:

La 2 din tichete a raspuns un admin sa i zicem X care a blocat undeva la 7 din cele 10 conturi raportate

La restul tichetelor a raspuns un admin Y care vazand multe tichete a raspuns cu clasicul template cu va rog nu mai faceti spam pe sistemul de suport etc, iar nici macar unul din conturi nu a fost banat..sincer, vazand atatea tichete cred ca nici macar nu a verificat.

La unul din tichete a raspuns un alt admin, Z, care pur si simplu a sters conturile de pe harta cu totul...profitand ca a lasat ticketul deschis, s a cerut scuze pentru spam de tichete si s au adus in vedere si celelalte conturi care scapasera nepedepsite..surpriza, majoritatea dintre ele au fost, la fel, sterse cu totul de pe harta...

Inteleg modul de abordare gen unul il baneaza unul il sterge, dar diferenta de la a lasa conturile nepedepsite la a le sterge cu totul mi se pare cam mare .

Pentru tot ce am zis se poate aduce dovezi, in cazul in care nu sunt crezut


Si eu am avut o situatie asemanatoare, intradevar sunt diferente intre admini, fara sa dam nume unii procedeaza corect, altii cu indiferenta.

Dupa o multime de tickete pt conturi suport facute de mine pe o anumita lume am ajuns la concluzia ca se poate, doar sa se si vrea. Respect toti adminii dar pentru un anumit admin am un respect maxim si am incredere ca daca vreodata imi raspunde el la un ticket sunt 100% ca decizia luata este corecta si s-au facut verificari, indiferent de decizie.


Sa speram ca din acest topic se pot extrage ceva idei bune pentru combaterea conturilor suport.
 

MariusBr97

member
Scor reacție
0
Si eu am avut o situatie asemanatoare, intradevar sunt diferente intre admini, fara sa dam nume unii procedeaza corect, altii cu indiferenta.

Dupa o multime de tickete pt conturi suport facute de mine pe o anumita lume am ajuns la concluzia ca se poate, doar sa se si vrea. Respect toti adminii dar pentru un anumit admin am un respect maxim si am incredere ca daca vreodata imi raspunde el la un ticket sunt 100% ca decizia luata este corecta si s-au facut verificari, indiferent de decizie.


Sa speram ca din acest topic se pot extrage ceva idei bune pentru combaterea conturilor suport.
Aici faci referire la Carmi și Raka ,sunt singurii care într-adevăr sunt imparțiali și te ajuta sau te sancționează dacă e cazu , toată lumea știe ca ei sunt cei mai căutați când vine vorba de corectitudine ! Simplu
 

Centorag

member
Scor reacție
0
a cardului cu care faceti plati pentru pp-uri si mai sunt
Cred ca ai cam luat-o pe aratura. Ca software developer iti spun ca exista un risc imens sa detii astfel de informatii, motiv pentru care platile se fac printr-un serviciu tert specializat, care se ocupa de prelucrarea acestor date. La niciun moment de timp jocul nu are acces la datele cardului tau.
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
145
Ce resurse poate avea un admin si nu este accesibil jucatorilor de rand? Sunt multe. Acces direct la cont ( si aici intra inclusiv mesajele schimbate ) , acces direct la forumuri , cunoasterea ( si compararea parolelor de joc cu a altor conturi) , a ip-urilor si orelor de logare , a cardului cu care faceti plati pentru pp-uri si mai sunt.

Gresit in mare parte, ca sa lamurim pentru totdeauna niste aspecte ;

1. Acces la mesaje avem doar la cele raportate de jucatori, sa intram noi sa citim mesaje aiurea....povesti, este interzis, ilegal si nu se poate tehnic.
2. Acces la forumurile interne - fals, din aceleasi motive ca la pct.1
3. Cunoasterea parolelor ? Fals iar, pana acum vreo 2 ani le vedeam sub forma criptata, acum nici macar asa.
4. Ip si ore de logare - Da, este specificat asta in TC
5. Datele cardului ? Fals, a explicat antevorbitorul meu motivele, plus cele legale.
 

Shurubel

member
Scor reacție
0
Aici faci referire la Carmi și Raka ,sunt singurii care într-adevăr sunt imparțiali și te ajuta sau te sancționează dacă e cazu , toată lumea știe ca ei sunt cei mai căutați când vine vorba de corectitudine ! Simplu
Sunt sigur ca toti sunt impartiali nu neaparat doar Carmi si Raka, eu in exemplu acela faceam referire la alt admin.
Cateodata diferenta dintre pedepse o face si nr de antecedente(banuiesc si sper)

O alta intrebare pentru @Rakanishu, dupa cat timp o "fapta" necurata, nedepistata la timpul ei este "iertata"?

Gen daca eu m-am logat acum o luna cand aveam poate 2 sate din greseala de pe acelasi IP pe contul unui coleg si eu sunt "prins" acum cand am 20 sate, primesc ban? Si daca primesc ban pentru asa ceva, pedeapsa se acorda conform punctajului(nr sate) din momentul faptei sau din momentul "prinderii"?
 

algernon

member
Scor reacție
0
UOTE="Centorag, post: 1196993, member: 48334"]
Cred ca ai cam luat-o pe aratura. Ca software developer iti spun ca exista un risc imens sa detii astfel de informatii, motiv pentru care platile se fac printr-un serviciu tert specializat, care se ocupa de prelucrarea acestor date. La niciun moment de timp jocul nu are acces la datele cardului tau.
[/QUOTE]


Eu am folosit datele de acum destui ani, de atunci nu m-am apucat si nici nu am mai studiat ce se mai poate si ce nu.
Deci, revenind ( ca avand pe cineva in familie care cauta inebunit software developeri pentru ca nu gaseste pe nimeni serios si la nivelul solicitat ) , pentru firma specializata
- 3. Cunoasterea parolelor ? Fals iar, pana acum vreo 2 ani le vedeam sub forma criptata, acum nici macar asa. Aici recunosc ca nu am stiut schimbarea cunosc situatia de acum mai mult timp , cand s-au dat niste ban-uri , ce sa vezi, unor conturi care foloseau aceeasi parola.Si stiu asta de la un (fost) coleg al dumneavoastra, pe care il mai ajutam cateodata .
- 1. Acces la mesaje avem doar la cele raportate de jucatori, sa intram noi sa citim mesaje aiurea....povesti, este interzis, ilegal si nu se poate tehnic. .Aici, pe baza a ce stiu eu, dati-mi voie sa fiu sceptic. Atat timp cat mesageria este parte interna si face parte din joc, ca si forumul, poate nu aveti dumneavoastra, personal, acces la ele, dar cineva din INNO are sigur. Discutam de o mesagerie interna a jocului, repet, nu de una externa gen skype si alte asemenea.In plus, evident, nu aveti nici timpul si nici poate cheful sa va apucati sa cititi random, ci, evident, cand exista un ticket.Nu discut de citit din curiozitate ci de verificare a unui cont pe baza de tichet.
3 . La card am gresit eu , recunosc , exprimarea a fost aiuristica .Nu ma refer la datele numerice ale cardului ci la numele apartinatorului .Evident ca nr de card , pinul si alte asemenea nu aveti cum sa le stiti .Dar in cazul platilor prin paypal, se stie sau nu se stie de unde s-a facut plata?.Daca un cont de paypal face plati pentru 5 conturi diferite , cunoasteti acest lucru sau nu ?Nu de una, alta, dar eu vad, intotdeauna, ca firma, de unde vin platile prin paypal. Poate la dumenavoastra nu este asa. Pentru alte detalii ar trebui sa fiti operator date cu caracter personal , lucru care, evident adminii obisnuiti nu au cum sa fie.
....PS. Scuze de ce text urmeaza, am dat din greseala copy-paste de la o plata cu cardul primita prin tert de la o persoana perfect identificabila pe baza datelor transmise de tert :)



user pict
Pxxx Camelia a cumpărat 5 produse:


Plata cu cardul pentru produsele de mai sus a fost confirmata



 
Ultima editare:

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
145
- 3. Cunoasterea parolelor ? Fals iar, pana acum vreo 2 ani le vedeam sub forma criptata, acum nici macar asa. Aici recunosc ca nu am stiut schimbarea cunosc situatia de acum mai mult timp , cand s-au dat niste ban-uri , ce sa vezi, unor conturi care foloseau aceeasi parola.Si stiu asta de la un (fost) coleg al dumneavoastra, pe care il mai ajutam cateodata .

Tocmai ce am spus, se vedeau sub forma criptata ( nu parola reala ), si normal ca doua parole identice aveau acelasi sir de caractere si se puteau compara.

- 1. Acces la mesaje avem doar la cele raportate de jucatori, sa intram noi sa citim mesaje aiurea....povesti, este interzis, ilegal si nu se poate tehnic. .Aici, pe baza a ce stiu eu, dati-mi voie sa fiu sceptic...

Da, aveti voie sa fiti sceptic, logic....eu v-am comunicat doar situatia. Vedem doar mesajele raportate in sistemul de administrare si atat.
Exista cativa admini ( eu, Carmi ) care ne putem loga pe conturi gen remote, putem vedea exact ce vede jucatorul mai putin tabul mesaje, chat, forum, premium si zona de date personale ( mail, etc ), acest drept este pentru a se verifica buguri reclamate, nimic altceva. Dar si cand facem logare trebuie acordul celui care reclama/face ticket.
 

algernon

member
Scor reacție
0
Nu va contrazic, tine de nivelul de acces .Cunosc logarrea de tip remote, o folosim si noi foarte mult,tinand cont ca firma e in Ro si cleientul e in alta parte Europei si, evident, nu o poti face fara acordul celui in cauza, altfel devin chestiuni de heckareala . Eu ma ocup de cu totul altceva de cativa ani, nu m-a mai interesat partea asta de legislatie ( si stiu ca s-a schimbat foarte mult si se schimba in continuare.Dar pot intreba un coleg specializat.Si chiar am sa o fac, nu imi place sa raman cu ...nedumeriri. Oricum, sincer, a cam trecut vremea cand ma contraziceam pana la infinit cand consideram ca am dreptate.Acum spun ce am de spus si imi vad apoi de treaba, timpul costa bani.In rest, eu va admir pentru rabdarea de care dati dovada ( si pe care eu nu o mai posed )
 
Ultima editare:
Sus