BLACK SEA - În aventurile piraţilor...

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Din câte am văzut , "seniorii" critică n00bii ... Eu pe n00bi nu i-am criticat , nu-i critic şi nici nu-i voi critica ... Dacă vă credeţi aşa mari domni criticaţi şi adminii , moderatorii ... Vă luaţi de cei mici deoarece sunt începători şi nu cunosc aici nimic...Aşa că voi "cunoscuţii" vă luaţi de noi şi când postăm ceva vin prietenii voştrii buni să dea alt comentariu...N-aveţi decât...
 

DeletedUser

Prieteni/Dusmani...dar valorosi

Vad pe multi cunoscuti pe aici...

Am si eu un loc in tribul vostru?
Daca da va rog un PM cu ora si directia :)

Multumesc
 

DeletedUser

Încetaţi cu spam-ul, Lethal Gamer, OmuCuVak, Jiji Tractor, pentru că nu vă spun din răutate, ci pentru că nu meritaţi încă să fiţi excluşi din comunitatea Triburile! Dar dacă continuaţi aşa, să nu vă aşteptaţi la altceva!


Daca aveti baieti frumosi in trib...vin si eu:D

Avem piraţi bine, dar de obicei femeile îi încurcă şi îi ţin din treabă... dacă vrei încearcă în real life cu ei! Dă-le decât un PM :D

LE:
Nu cred că spamez

Ba eu cred că tocmai ai făcut asta!
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Încetaţi cu spam-ul, Lethal Gamer, OmuCuVak, Jiji Tractor, pentru că nu vă spun din răutate, ci pentru că nu meritaţi încă să fiţi excluşi din comunitatea Triburile! Dar dacă continuaţi aşa, să nu vă aşteptaţi la altceva!




Avem piraţi bine, dar de obicei femeile îi încurcă şi îi ţin din treabă... dacă vrei încearcă în real life cu ei! Dă-le decât un PM :D

Asta la tine ce a fost daca nu spam?
 

DeletedUser17342

OAMENILOR ce e asa greu de priceput? incetati cu tampeniile. Nu ne intereseaza ce tampenii aveti voi in cap sau ca aveti chef de vorba si nu aveti cu cine. Scrieti la subiect sau nu scrieti deloc ! ce e asa greu de priceput?