calcul ora retragere/intoarcere trupe

Discuție în 'Bug Report' creată de Harvester of Sorrow, 16. Dec 2012.

Distribuie această pagină

  1. Harvester of Sorrow

    Harvester of Sorrow member

    Înscris:
    12. Mai 2007
    Mesaje:
    337
    buna ziua,

    observ ca este o problema la timpii generati pentru retragere trupe/intoarcere trupe din atac:

    Retragerea din xxxx astazi la ora 20:32:34:000 0:24:28
    Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
    Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
    Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:30:000 0:25:24
    Retragerea din xxxx mâine la ora 05:33:56:000 9:25:50

    intrebare:

    de ce serverul forteaza ca o comanda de intoarcere sprijin sa ajunga la 000 milisecunde? Sunt sigur ca nu este o coincidenta ca 5 comenzi ajung exact la 000 milisecunde.

    situatie clara in care un jucator care se apara este dezavantajat, si de ce consider ca este un bug:

    atac 1 cu catapulte: secunda 2 : milisec 001
    atac 2 cu nobil: secunda 2 : milisec 600
    atac 3 cu nobil: secunda 2 : milisec 700
    atac 4 cu nobil: secunda 2 : milisec 800
    atac 5 cu nobil: secunda 2 : milisec 900

    jucatorul care se apara nu poate retrage trupele astfel incat sa omoare DOAR nobilii. conform logicii implementate acum, daca retrage trupele, ele vor ajunge fie prea devreme, si anume in secunda 2 : milisec 000, si atacul cu catapulte va omori trupele jucatorului care se apara, fie prea tarziu, in secunda 3, milisec 000, si satul va fi cucerit de adversar. jocul nu permite retragerea trupelor la secunda 2: milisec 500, cand jucatorul care se apara ar avea castig si ar ucide toti cei 4 nobili, cu pierderi minime de trupe.

    PS: acu 2-3 ani aceasta problema nu era.

    Cu stima,
    Harvester of Sorrow
     
  2. Au zis ca schimba serverul acum. Cica vine Mos Craciun cu 1 server nou . De la server e buba.
     
  3. Harvester of Sorrow

    Harvester of Sorrow member

    Înscris:
    12. Mai 2007
    Mesaje:
    337
    in proportie de 99% asta nu e ceva hardware. e un bug de programare. asa ca ar fi misto daca l-ar baga in seama adminii si sa-l dea mai departe la programatori.

    HoS
     
  4. riau

    riau member

    Înscris:
    18. Dec 2012
    Mesaje:
    75
    atacurile iti ajung asa :
    astazi la ora 14.00.00.200
    astazi la ora 14.00.00.300
    astazi la ora 14.00.00.400
    astazi la ora 14.00.00.500
    astazi la ora 14.00.00.600
    in cazul asta esti in dezavantaj pentru ca trupele iti revin fie la 14.00.00.000 fie la 14.00.01.000

    daca atacurile ajung asa :
    astazi la ora 13.59.59.900
    astazi la ora 14.00.00.000
    astazi la ora 14.00.00.100
    astazi la ora 14.00.00.200
    astazi la ora 14.00.00.300

    esti in avantaj pentru ca ai sanse sa revina la astazi la ora 14.00.00.000 asa cum si intentionezi

    intrebarea care trebuie pusa este :
    daca se va face modificarea pe servere astfel incat si la revenirea trupelor sa fie afisate mlsecundele pierdem sau castigam ceva ? :p nici una nici alta , doar am pastra problema actuala dar cu un alt mod de afisare :)
     
    Ultima editare: 18. Dec 2012
  5. Harvester of Sorrow

    Harvester of Sorrow member

    Înscris:
    12. Mai 2007
    Mesaje:
    337
    cu sit 2 m-am int eu zilele trecute, dar tot nu mi se pare corect, ca asa cel care ataca este in dezavantaj :) si pot fi eu in acea situatie de a ataca :)
     
  6. riau

    riau member

    Înscris:
    18. Dec 2012
    Mesaje:
    75
    in ambele situatii ai si un avantaj dar si un dezavantaj atat ca agresor cat si ca aparator . nu am face altceva decat sa transforman avantajul in dezavantaj si invers .