DeletedUser370
buna ziua,
observ ca este o problema la timpii generati pentru retragere trupe/intoarcere trupe din atac:
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:32:34:000 0:24:28
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:30:000 0:25:24
Retragerea din xxxx mâine la ora 05:33:56:000 9:25:50
intrebare:
de ce serverul forteaza ca o comanda de intoarcere sprijin sa ajunga la 000 milisecunde? Sunt sigur ca nu este o coincidenta ca 5 comenzi ajung exact la 000 milisecunde.
situatie clara in care un jucator care se apara este dezavantajat, si de ce consider ca este un bug:
atac 1 cu catapulte: secunda 2 : milisec 001
atac 2 cu nobil: secunda 2 : milisec 600
atac 3 cu nobil: secunda 2 : milisec 700
atac 4 cu nobil: secunda 2 : milisec 800
atac 5 cu nobil: secunda 2 : milisec 900
jucatorul care se apara nu poate retrage trupele astfel incat sa omoare DOAR nobilii. conform logicii implementate acum, daca retrage trupele, ele vor ajunge fie prea devreme, si anume in secunda 2 : milisec 000, si atacul cu catapulte va omori trupele jucatorului care se apara, fie prea tarziu, in secunda 3, milisec 000, si satul va fi cucerit de adversar. jocul nu permite retragerea trupelor la secunda 2: milisec 500, cand jucatorul care se apara ar avea castig si ar ucide toti cei 4 nobili, cu pierderi minime de trupe.
PS: acu 2-3 ani aceasta problema nu era.
Cu stima,
Harvester of Sorrow
observ ca este o problema la timpii generati pentru retragere trupe/intoarcere trupe din atac:
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:32:34:000 0:24:28
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:29:000 0:25:23
Retragerea din xxxx astazi la ora 20:33:30:000 0:25:24
Retragerea din xxxx mâine la ora 05:33:56:000 9:25:50
intrebare:
de ce serverul forteaza ca o comanda de intoarcere sprijin sa ajunga la 000 milisecunde? Sunt sigur ca nu este o coincidenta ca 5 comenzi ajung exact la 000 milisecunde.
situatie clara in care un jucator care se apara este dezavantajat, si de ce consider ca este un bug:
atac 1 cu catapulte: secunda 2 : milisec 001
atac 2 cu nobil: secunda 2 : milisec 600
atac 3 cu nobil: secunda 2 : milisec 700
atac 4 cu nobil: secunda 2 : milisec 800
atac 5 cu nobil: secunda 2 : milisec 900
jucatorul care se apara nu poate retrage trupele astfel incat sa omoare DOAR nobilii. conform logicii implementate acum, daca retrage trupele, ele vor ajunge fie prea devreme, si anume in secunda 2 : milisec 000, si atacul cu catapulte va omori trupele jucatorului care se apara, fie prea tarziu, in secunda 3, milisec 000, si satul va fi cucerit de adversar. jocul nu permite retragerea trupelor la secunda 2: milisec 500, cand jucatorul care se apara ar avea castig si ar ucide toti cei 4 nobili, cu pierderi minime de trupe.
PS: acu 2-3 ani aceasta problema nu era.
Cu stima,
Harvester of Sorrow