Competiții - discuții

DeletedUser21711

inca ma bucur ca mai joc pe Lumea 5, lume veche.. fara biserica, fara steaguri, fara tabere militare, fara tabere vikinge, fara medalii, fara injumatatire de cladiri pentru PP, fara grafici noi si alte prostii de genul asta...

Initial, dupa sfarsitul lumii 5, vroiam sa ma reapuc de triburi si sa joc in continuare... dar cu prostiile alea... raman pana la sfarsit pe lumea 5 si apoi in vecii vecilor nu mai tastez triburile.ro
 

DeletedUser38023

inca ma bucur ca mai joc pe Lumea 5, lume veche.. fara biserica, fara steaguri, fara tabere militare, fara tabere vikinge, fara medalii, fara injumatatire de cladiri pentru PP, fara grafici noi si alte prostii de genul asta...

Initial, dupa sfarsitul lumii 5, vroiam sa ma reapuc de triburi si sa joc in continuare... dar cu prostiile alea... raman pana la sfarsit pe lumea 5 si apoi in vecii vecilor nu mai tastez triburile.ro

Respect.

La mine, singurul care ma mai face sa dau logout: putinii prieteni care au mai ramas pe joc..
 

DeletedUser

Sincer e o prostie dar e un plus pentru cei ce au noroc sa pice in echipa castigatoare...si pot sa va zic ca verdele castiga iar :D :D :D

Suntem :cool:

Triburile usor usor dispare...nu prea mai ai ce sa inveti pe acest joc..doar prietenii te tin pe el (cum a zis si Immortal R )

Parerea tuturor e ca daca isi mai bat mult joc de noi..o sa se joace cei de la INNO triburile :))
 

DeletedUser

Ca un rezumat la ce ati intrebat:

- evenimentul este global, nu local;
- chiar daca este o lume cu limita de farm, noua, veche, normala etc, conteaza ceea ce se intampla pe toate lumile nu doar pe una, contributia fiecarui jucator ajuta per ansamblu;
- o echipa de o anumita culoare e formata din toti jucatorii repartizati la culoarea respectiva, de pe toate lumile.

Cu alte cuvinte, un exemplu : pe lumea Y sa zicem ca va castiga ALFA ( abstract ca sa nu interpretati gresit) dar per total, la nivelul tuturor lumilor, pe primul loc este BETA, ca atare BETA va si castiga competitia/misiunea respectiva.

Intr-o alta ordine de idei, puteti ataca pe oricine, nu este o competitie de razboi intre echipele de culoare verde/galben/rosu/albastru care sa promoveze atacarea propriilor colegi de trib etc ci o intrecere cu privire la acumularea celei mai mari cantitati de resurse, de exemplu. Tot ce jefuiti, indiferent de la cine, se va contoriza pentru echipa din care faceti parte (fie, daca vreti sa va atacati colegii..treaba voastra :p ).

In pagina aferenta competitiilor (clasament -> competitii) veti putea vizualiza in timp real rezultatele, atat pe lumea respectiva cat si pe total, la nivelul tuturor participantilor.

Mai multe informatii veti primi cu putin timp inainte de startul efectiv al misiunilor. Veti primi ingame detaliile necesare.

have fun.
Este simplu de inteles totusi ...
- evenimentul e sub limita existentei ... adica eu "x" de pe lumea "y" nu am nici o treaba cu cel de pe lumea "z" si nici cu restul alfabetului. Desigur de asemenea nu am nici o treaba cu universuri paralele cum este triburile .net - .it - .hun ... eccetera.
Competitia e de prost gust, nu are sens atata timp cat e o competitie sau ar trebui sa fie.
Castigatorul nu primeste nimic pentru munca sa in acelasi fel in care nu ii este nici macar recunoscuta.
Sistemul prin care ati/au impartit jucatori pe grupe e amuzant cel putin ( sa vorbesc in nume propriu) grupa mea galbena ... are in primi 25 de jucatori de pe lume ( care se subinteleg a fi cei mai activi 25 ... sau cei cu cele mai multe posibilitati ) 2 jucatori , verdele are 11 ...
Ca sa intelegeti/intelegi mai bine ideea absurda ar suna cam asa ...
Marketeri care au facut aceasta competitie sau care logic ar fi trebuit sa vina cu ideea au gandit-o in somn si au aplicat solutia intre 2 si 5 minute rezultand competitia actuala.
Exact ca si schimbarea pachetelor grafice ... care se face odata la "n" luni ( aproximez) doar rebranduiti ... in esenta nu faceti nimic doar schimbati fatada ... iar avand in vedere ca pe ultimele 10 lumi de joc sunt in esenta tot aceiasi jucatori care intra ... schimband butoanele odata la luni ... creaza un disconfort total ... de la 150-200+ mii jucatori cati erau (aproximez) acum ... ma intreb cati sunt unici ... pentru ca inainte scria mare sus ... milioane de jucatori unici acum scrie ... nimic. Intelegeti ideea.
 

DeletedUser

Si cu toate acestea se continua in acelasi ritm....din pacate

Cred ca daca astia de la INNO ne intreba cate ceva si puneau in aplicare macar 50% din ce doream noi..aveam un joc mult mai placut
 

DeletedUser

Raka la modul cel mai serios..incercati sa le propuneti sa adauge trupe/cladiri pe triburile .
Stiu ca apare tribal wars 2 dar foarte multi nu vor pleca de pe serverul asta asa ca ar fi bine sa ne dea si noua ceva.
Sa incerce sa imbunatateasca jocul nu sa creeze altul si sa ne oblige sa ne mutam doar ca sa vedem ceva diferit.
 

DeletedUser706

Din pura curiozitate: Care poate fi explicatia ca la 10 minute de la startul competitiei [runda III] in timp ce trei echipe porneau in aceasta joc de la 0 a patra echipa avea deja 1 000 000 :). Chiar nu a sesizat nimeni asta?[ Daca este nevoie pot aduce dovezi]
 

DeletedUser44123

Raka la modul cel mai serios..incercati sa le propuneti sa adauge trupe/cladiri pe triburile .
Stiu ca apare tribal wars 2 dar foarte multi nu vor pleca de pe serverul asta asa ca ar fi bine sa ne dea si noua ceva.
Sa incerce sa imbunatateasca jocul nu sa creeze altul si sa ne oblige sa ne mutam doar ca sa vedem ceva diferit.

Adaugarea unor trupe/cladiri necesita calcule,teste, rezultate. Jocul are un schelet bine structurat,bine calculat. Fiecare cladire,fiecare trupa,fiecare nivel de cladire,fiecare cercetare este atent calculat, raportat la un echilibru d.p.d.v matematic. (timp) Cum crezi ca au ales pretul cladirilor sau a trupelor,cercetarilor ? Asa: "hai sa punem 1250 de lemn,1000 fier si 1100 argila" Nu! totul are un echilibru. Ceea ce ceri tu este imposibil. Crezi ca a adauga o cladire este ca si cum ai bifa " cu arcasi sau fara".

Nu vor pleca multi pe tw2,ci foarte multi pt ca intodeauna vrem ceva nou. Nu ne obliga nimeni sa mergem pe tw2. Chiar si tu o sa te duci pe tw2,poate nu acum dar o vei face pt ca din start doresti ceva nou. Spui ca vrei sa ramai aici dar ai vrea ceva nou...deci vrei ceva nou.

Cat despre : propuneri . Cine te-a pacalit spunandu-ti ca jocul poate fi schimbat in urma unei propuneri din partea unor admini?
Crezi ca totul se schimba la fel de usor precum propunerile tale de speed? Diferenta e de la cer la pamant,de 2 ori. (e doar un ex, nu te simti ofensat)
Oamenii aia au acolo analisti,psihologi,strategi ..etc.. Tre sa pricepi ca asta este o afacere.

Inno nu este pe minus, Inno merge doar pe plus.
(de la anu intru actionar la Inno):D
 

DeletedUser21711

Adaugarea unor trupe/cladiri necesita calcule,teste, rezultate. Jocul are un schelet bine structurat,bine calculat. Fiecare cladire,fiecare trupa,fiecare nivel de cladire,fiecare cercetare este atent calculat, raportat la un echilibru d.p.d.v matematic. (timp) Cum crezi ca au ales pretul cladirilor sau a trupelor,cercetarilor ? Asa: "hai sa punem 1250 de lemn,1000 fier si 1100 argila" Nu! totul are un echilibru. Ceea ce ceri tu este imposibil. Crezi ca a adauga o cladire este ca si cum ai bifa " cu arcasi sau fara".

Nu vor pleca multi pe tw2,ci foarte multi pt ca intodeauna vrem ceva nou. Nu ne obliga nimeni sa mergem pe tw2. Chiar si tu o sa te duci pe tw2,poate nu acum dar o vei face pt ca din start doresti ceva nou. Spui ca vrei sa ramai aici dar ai vrea ceva nou...deci vrei ceva nou.

Cat despre : propuneri . Cine te-a pacalit spunandu-ti ca jocul poate fi schimbat in urma unei propuneri din partea unor admini?
Crezi ca totul se schimba la fel de usor precum propunerile tale de speed? Diferenta e de la cer la pamant,de 2 ori. (e doar un ex, nu te simti ofensat)
Oamenii aia au acolo analisti,psihologi,strategi ..etc.. Tre sa pricepi ca asta este o afacere.

Inno nu este pe minus, Inno merge doar pe plus.
(de la anu intru actionar la Inno):D


daca tu zici ca totul e atent calculat... atunci astia de la INNO, sa isi recalculeze calculele, ca tot o prostie au facut.
In primul rand, talerii ar trebui sa aiba resurse egale. Eu sunt acum la batut de taleri pe 5000 sate... Vrei sa iti zic ? Am 200.000 lemn 300.000 fier.. si nu am deloc argila... Pai asta e calcul facut.. raman cu 2 resurse pe rosu, ca nu am argila...

Iara o faza e cu zidul. Cand trebuie sa ridici zidul de la 0 la nivelul 20. Desi ai magazia plina adica 400.000 din fiecare. TU nu poti urca zidul numai pana la nivelul 18 la comenzi consecutive. Trebuie sa intrii peste 2-3 zile iarasi pe fiecare sat in parte, sa mai dai 2 comenzi de zid.

La 2-3 sate nu se simte nimic, dar cand ajungi la mii de sate iti zic eu ca calculele nu mai merg.

Ca sa nu mai zic de crescutul asta cu numarul de sate. Cuceresti sate le infinit.. ca nici cu Cont Premium nu mai faci fata...

Sa mai zic? Cercetarea aia la fierarie.. de la 100 sate in sus, nu isi mai are rostul... costurile sunt atat de mici.. ca te doare la patina...

Sa mai zic? Bonusul cel de noapte.... pe o lume mai avansata, nu isi are nici un rost, ba mai mult te incurca. Vrei sa lansezi 2000 de atacuri... de la 200-300 ore distanta... bonus de noapte acolo bonus de noapte dincolo.. te dispera de iti vine sa dai logout.
Sa mai zic? Moralul ? Pe o lume avansata nu isi are nici un rost... in loc sa fie un razboi calumea... se baga jucatori cu moral pe granita se baga 5 ferme de sprijin/sat si nu mai mica nimeni nici in colo nici in coace... o prostie totala. Moralul te ajuta la inceput, apoi cand se ajunge la 100 sate nu isi mai are nici un rost.


Si astea numai ce mi-a venit acum, pe moment.

Si tu zici ca toate sunt calculate la perfectie ?!

PS: de fapt, INNO, traieste din jucatorii noi... care joaca o luna, si care isi cumpara de 2 ori CP prin SMS... de aceea schimba ei toata ziua designul si toate prostiile astea...

Pentru jucatorii care joaca de 5-6 ani, nu li se merita, ca astia isi cumpara cate 600 pp sau mai mult, si atunci intervine oferta bonus, care bineinteles nu iese bine la INNO...

Cam asta e realitatea, nu ofensez pe nimeni si nu acuz pe nimeni.
 

DeletedUser44123

daca tu zici ca totul e atent calculat... atunci astia de la INNO, sa isi recalculeze calculele, ca tot o prostie au facut.
In primul rand, talerii ar trebui sa aiba resurse egale. Eu sunt acum la batut de taleri pe 5000 sate... Vrei sa iti zic ? Am 200.000 lemn 300.000 fier.. si nu am deloc argila... Pai asta e calcul facut.. raman cu 2 resurse pe rosu, ca nu am argila...

Iara o faza e cu zidul. Cand trebuie sa ridici zidul de la 0 la nivelul 20. Desi ai magazia plina adica 400.000 din fiecare. TU nu poti urca zidul numai pana la nivelul 18 la comenzi consecutive. Trebuie sa intrii peste 2-3 zile iarasi pe fiecare sat in parte, sa mai dai 2 comenzi de zid.

La 2-3 sate nu se simte nimic, dar cand ajungi la mii de sate iti zic eu ca calculele nu mai merg.

Ca sa nu mai zic de crescutul asta cu numarul de sate. Cuceresti sate le infinit.. ca nici cu Cont Premium nu mai faci fata...

Sa mai zic? Cercetarea aia la fierarie.. de la 100 sate in sus, nu isi mai are rostul... costurile sunt atat de mici.. ca te doare la patina...

Sa mai zic? Bonusul cel de noapte.... pe o lume mai avansata, nu isi are nici un rost, ba mai mult te incurca. Vrei sa lansezi 2000 de atacuri... de la 200-300 ore distanta... bonus de noapte acolo bonus de noapte dincolo.. te dispera de iti vine sa dai logout.
Sa mai zic? Moralul ? Pe o lume avansata nu isi are nici un rost... in loc sa fie un razboi calumea... se baga jucatori cu moral pe granita se baga 5 ferme de sprijin/sat si nu mai mica nimeni nici in colo nici in coace... o prostie totala. Moralul te ajuta la inceput, apoi cand se ajunge la 100 sate nu isi mai are nici un rost.


Si astea numai ce mi-a venit acum, pe moment.

Si tu zici ca toate sunt calculate la perfectie ?!

PS: de fapt, INNO, traieste din jucatorii noi... care joaca o luna, si care isi cumpara de 2 ori CP prin SMS... de aceea schimba ei toata ziua designul si toate prostiile astea...

Pentru jucatorii care joaca de 5-6 ani, nu li se merita, ca astia isi cumpara cate 600 pp sau mai mult, si atunci intervine oferta bonus, care bineinteles nu iese bine la INNO...

Cam asta e realitatea, nu ofensez pe nimeni si nu acuz pe nimeni.


Buna seara,

In primul rand, talerii ar trebui sa aiba resurse egale. Eu sunt acum la batut de taleri pe 5000 sate... Vrei sa iti zic ? Am 200.000 lemn 300.000 fier.. si nu am deloc argila... Pai asta e calcul facut.. raman cu 2 resurse pe rosu, ca nu am argila...
Grestit! Echilibrul nu este raportat la o singura conditie. Fiind un joc de strategie,probabilitatea joaca un rol mai important decat posibilitatea. (evident, in concordanta cu restul factorilor strategici) si anume: In momentul in care ai ajuns cu satul la maxim (cladiri/trupe), "profitul" se raporteaza la resurse,resurse care se transforma in taleri/pachete ---> nobili. In acel moment iti ramane o inegalitate intre resurse dar nu pt ca este prost gandita ,ci pt ca ,asa cum spuneam si mai devreme, posibilitatea si probabilitatea joaca un rol.
- Este posibil sa pierzi trupele de pe acel sat? DA
- Este probabil sa le pierzi? DA
Ei bine, atunci, acest calcul "necalculat" isi joaca rolul.

Ai pierdut trupele de pe satul X (fiind trupe de atac), ai nevoie de cele doua resurse pt refacere (70% mai mult decat argila)
Ai pierdut trupele de pe satul Y (fiind trupe de aparare), ai nevoie de cele doua resurse pt refacere (70% mai mult decat argila)
Daca toate ar fi echilibrate la taler/nobil , in momentul in care refacerea trupelor intra in rol, argila va fi cu surplus radical. In schimb,asa cum o gasim azi, creaza un echilibru (si repet) nu la un anumit nivel de joc,ci la oricare mic nivel de joc. Asta fiind faza cu resursele inegale la stadiul maxim dezvoltare.

La 2-3 sate nu se simte nimic, dar cand ajungi la mii de sate iti zic eu ca calculele nu mai merg.
Exact ceea ce ziceam mai sus. Jocul nu are un sfarsit strategic. "Si acu ce fac? " Imagineaza-ti ca totul s-ar juca doar cu un sat. Doar1. (desi e putin deplasat exemplul) Daca ai pierde toate trupele, ce ce resurse trebuiesc (si sa ramana si echilibru) pt refacere? Deci, ca un player ajunge la 100,1000,sau 5000, echilibrul strategic este calculat la 1 singur sat, apoi dezechilibrul vine in functie de nr de sate si strategii aplicate. (si asta tine de player...doar de player)


Sa mai zic? Bonusul cel de noapte.... pe o lume mai avansata, nu isi are nici un rost, ba mai mult te incurca. Vrei sa lansezi 2000 de atacuri... de la 200-300 ore distanta... bonus de noapte acolo bonus de noapte dincolo.. te dispera de iti vine sa dai logout.
Sa mai zic? Moralul ? Pe o lume avansata nu isi are nici un rost... in loc sa fie un razboi calumea... se baga jucatori cu moral pe granita se baga 5 ferme de sprijin/sat si nu mai mica nimeni nici in colo nici in coace... o prostie totala. Moralul te ajuta la inceput, apoi cand se ajunge la 100 sate nu isi mai are nici un rost.

Aici este deja altceva. Aici este pura strategie,concept,planuri,ideei,"indemanare" , puterea strategica a fiecaruia. ( nu are rostul sa comentam de ce este bonus de noapte si de ce moral) Repet ====> strategie.

PS: de fapt, INNO, traieste din jucatorii noi... care joaca o luna, si care isi cumpara de 2 ori CP prin SMS... de aceea schimba ei toata ziua designul si toate prostiile astea...

Pt mine,tine,el ea,noi,voi este un joc. Pt ei este o afacere. Nu discutam pe latura acestui subiect,mai mult decat trebuie,ci doar te intreb. Tu ce ai face daca asta ar fi afacerea ta?

nu banuti?
 

quz0r

member
Scor reacție
144
Acte de caritate.. :)

În altă ordine de idei..care este farmecul jocului? Dacă toate întâmplările ar fi fost de tutoriale, garantez că nu mai juca nimeni jocul ăsta.
Noi, ca mamifere nu putem supravieţui în lipsa fricii de necunoscut, curiozităţii şi consecinţelor.
Mulţi dintre noi putem fi comparaţi cu acei copii mici care fură biscuiţii din borcanul de pe dulap, dar conştienţi că ne luăm "nana" că nu avem voie să păpăm înainte de cină, înainte să băgăm mânuţa în borcan ne uităm stânga, dreapta..şi aşteptăm consecinţele.
Acum, jocul ăsta este gândit în aşa fel încât să lucreze asupra consecinţelor şi comportamentului nostru indirect. Dacă nu ar avea "lipsurile" enumerate mai sus, nu ne-am mai juca..în sens egal..chiar dacă nu le-ar avea, le-am căuta noi.

INNO face ce trebuie să facă, ce face de 10 ani de zile..iar indirect vă atrage interesul. Voi spuneţi că nu e aşa, dar eu vă contrazic..sunt chestii care stau la baza gândirii noastre, iar dacă din chestia asta ei pot scoate bani..nu înseamnă că sunt chiar fraieri. Un programator care cunoaşte psihologie, vă poate face dependenţi de "Mario forever"..trust me.

inca ma bucur ca mai joc pe Lumea 5, lume veche.. fara biserica, fara steaguri, fara tabere militare, fara tabere vikinge, fara medalii, fara injumatatire de cladiri pentru PP, fara grafici noi si alte prostii de genul asta...

Aici pot să fac o comparaţie cu un domeniu pe care îl cunosc foarte bine. Siguranţa la locul de muncă este nr 1 în priorităţile şefilor.. (sau ar trebui să fie)..degeaba merg eu însă la un nene care a stat 40 de ani pe şantier să-i spun să ţină casca în cap, nu mă va asculta.E cam la fel chestia şi cu ideile noastre ca şi jucători vechi, noi avem concepţii diferite, vedem jocul diferit..tocmai pentru că am fost şi odinioară părtaşi şi putem face diferenţa.Jocul s-a schimbat mult, este adevărat...dar lumea este o continuă evoluţie..eu de exemplu acum 4,5 ani trebuia să ştiu tot ce e nou..orice telefon ieşea pe piaţă trebuia să-l am, orice program sau îmbunătăţire hardware trebuia să o probez..acum însă am rămas în urmă cu tehnologia, dar nu le pot interzice copiilor de 14 ani care râd de mine pe tema asta să nu mai pună mâna pe smartphone..înţelegi? :)

Acum, revenind la primul exemplu..mai uşor înveţi un ucenic ce intră peste 2 zile pe şantier că siguranţa este importantă şi trebuie să folosească elementele necesare pentru protecţia "bostanului" şi nu numai. Cam aşa funţionează lumea asta..bine ai venit în realitate.
 
Ultima editare:

DeletedUser

daca tot nu ai postat strict depre competii hai sa continuam in directia in care ai postat tu :

faptul ca sunt preocupati de dezvoltarea jocului nu este o problema ci din contra , e un + . insa faptul ca sunt preocupati de dezvoltarea grafica sau pentru mobile in primul rand si nu de dezvoltarea jocului in sine este marea noastra problema . ultima modificare adusa jocului in sine si nu graficii a fost introdusa acum fix 1 an ( versiunea 8.9 - Șabloanele pentru trupe ) :eek: :(:( . in ultimul an s-au adus doar modificari asupra graficii ( pentru un player nou o grafica cat mai aproape de 2014 inseamna un wow insa pentru cei ce avem ani de zile in spate grafica asta nu este atat de importanta . poate pentru ca suntem mai 'batrani' si in real life dar asta nu inseamna si ca suntem mai ingusti la minte . suntem deschisi noului , stim/vedem directia in care se indreapta omenirea si nu ne punem contra . insa nu vrem doar schimbari de fatada ci si schimbari in profunzime . eu am inceput sa joc pe lumea 8 acum fix 5 ani , dupa un timp cand am vazut harta clasicii am zis un bagami-as ... naspa rau si am dat delete . insa celor ce jucau deja acolo ori au jucat de la inceput le placea ( cred ) . aceeasi problema e si acum , pentru cei ce intra prima data pe joc nu este nici o problema cu grafica insa pentru ceilalti ...

nu zic ca 100% din propunerile facute de noi si de altii de pe alte servere in ultimul an sunt ok , ca isi gasesc utilitatea si ca pot fi aplicate in joc . insa macar un 5-10% sunt si asta ne doare ca nu se tine cont de dorintele noastre . daca tot vrei sa dezvolti ceva si vrei ca dezvoltarea asta sa fie ok pentru toata lumea , daca vrei sa iti aduca bani in cont , playeri pe joc si playerii sa stea pe joc ani de zile cum avem unii dintre noi trebuie sa iei pulsul celor ce joaca jocul si care iti baga banii in cont .
un programator poate foarte usor de exemplu sa creeze un cod sau o formula astfel incat atunci cand simulezi un atac sa nu mai dai zeci de click-uri ca sa afli ceea ce vrei ci sa iti spuna simplu : trebuiesc sau rezista la 60 atacuri . dar trebuie sa si accepte asta factorii de decizie ori problema este tocmai cu ei .

acum jumate de an cred vorbeam cu cineva din tt care juca pe serverul de teste si care a inaintat acolo o propunere a noastra si anume marcarea sprijinului pe harta . a fost refuzat .:mad::mad: marcarea sprijinului pe harta ori modificarea planificatorului presupuneau mai putina munca decat presupune modificarea hartii ( bine ca avem optiunea de a o folosi pe cea veche ) ca altfel ...
nu joaca nimeni pentru grafica hartii sau a satului .
ultimul update : un mare bluf . au mutat butoane mai sus sau mai jos , le-au ascuns in spatele altor butoane si ... au deschis sampania :)

aici avem nevoie de voi tt-ul sa ne tineti partea cat mai mult acolo , sa insitati pentru noi . stiu ca se poate pentru ca noi .ro nu avem toate 'brizbrizurile' pe care le au altii ( imi cer scuze pentru ca nu detaliez aici dar daca vrei o facem pe privat ) . daca ei refuza ceva voi nu trebuie sa spuneti 'sarumana' ci sa reveniti . pentru ca si voi toti ati fost sau sunteti jucatori ca si noi .
de asta avem 'un dinte contra' la aproape fiecare update , pentru ca nimic nu este conform dorintelor noastre . nu carcotim de dragul de a carcoti ci pentru ca ni se dau motive :p

ce va fi cu tw2 vom vedea . daca va fi doar o schimbare grafica si va ramane in esenta acelasi joc ca si 'tatal sau' va fi ok si probabil marea majoritate vom migra acolo pentru ca in primul rand este dorinta de a cunoaste noul .

ca sa revenim la competii , nu stiu cine si cum a putut accepta asa ceva . mi se par hilare . eu am fost in echipa verde , nu am facut nimic ca sa particip la ele insa am castigat in ultimele zile :p asta desi pe .ro nu echipa verde a dominat :( am senzatia ca astea nu sunt competiii ci un fel de 'premii' pentru toti playerii . si mai cred ca vor mai fi 3 runde ( fiecare dintre ele castigata de celelalte 3 echipe )

o competitie care sa ma atraga ar fi trebuit sa ma premieze pentru ca innobilez cele mai multe sate inamice in ziua aia , pentru ca rup cele mai multe trupe dusmanilor mei ori pentru rup trupe sau demolez satele inamice . asa cum a fost ea gandita am stat cu mainile in san si am castigat :p


aoleu cat am scris ... o saptamana iau pauza de la postari sa-mi revin din soc :p
 

DeletedUser21711

INNO face ce trebuie să facă, ce face de 10 ani de zile..iar indirect vă atrage interesul.

Ce zici tu aici e total, dar total gresit.
Ia intra tu pe lumile vechi si intreaba jucatorii de ce continua sa joace ? Daca unul dintre ei iti zice ca este interesat, eu ma duc si ma impusc.

Nu ne mai atrage nici un interes, ba din contra, cu fiecare update nou, ne distanteaza tot mai mult interesul pentru joc.
Singurul lucru pentru care jucatorii mai joaca, este ca au pierdut atata timp pe joc, au muncit atat de mult sa isi faca 5000 sate sau mai multe si nu vreau sa lase toata munca asta asa.. balta... in o secunda sa se barbarizeze toate cele 5000 sate.
De asta continua jucatorii...

Problema este ca adminii se schimba de la an la an, apar admini noi tot timpul si nu stie nici un admin de trecutul triburilor. Ca sa nu mai zic, ca adminii, daca e sa joace, joaca 1 an maxim dupa care se lasa....

Ar trebui un admin vechi, sa joace pe o lume 6-7 ani... ca sa vada cum sta treaba... ca asa degeaba explicam noi jucatorii batrani cum sta treaba, ca ei habar nu au cum au fost triburile la inceputul inceputului... si la fel habar nu au cum e sa ai 5000 de sate si sa le administrezi pe toate...

Din calitatea de admin, nu stii care e jocul... din calitatea de admin vezi doar grafica... jocul si luptele in sine nu le vede nimeni... asta e problema....

Ca sa nu mai zic.... grafica satului nu o urmaresc niciodata... daca ma pui sa ti-o desenez nu stiu, pentru ca nu am vazut-o si nu o vad... intru din reflex pe cladiri.. stiu zona de cladire unde trebuie sa dau click-ul... pe noi astia batranii nu ne intereseaza "oau, ce sat frumos am.. uite la clovnul ala". Si problema apare cand astia de la INNO, ne schimba reflexul creeat in 6 ani. Daca eu vreau sa dau pe butonul "prieteni" intru in carnet de notite, daca vreau sa dau pe butonul Harta, apas pe sageata stanga. Si normal ca dupa 6 ani de utilizare si reflex automat, te deranjeaza toate astea... si te deranjeaza tare... si in 2 saptamani, vine alt update, si alte probleme ...

Ar trebui ca astia de la INNO sa lanseze o lume cu versiunea 4.0 de joc, cu grafica veche si toate alea... chiar sunt curios sa vad cati jucatori vechi se reapuca de jocul Triburile care a fost odata.... nu triburile moderne din secolul 21 ...
 

quz0r

member
Scor reacție
144
Am citit tot ce s-a scris aici,dinozaurus rex spun STOP:
Singurul lucru pentru care jucatorii mai joaca, este ca au pierdut atata timp pe joc, au muncit atat de mult sa isi faca 5000 sate sau mai multe si nu vreau sa lase toata munca asta asa.. balta... in o secunda sa se barbarizeze toate cele 5000 sate.
De asta continua jucatorii...

Jocul ăsta trebuie înţeles ca pe un joc. Dacă se ajunge la un consideraţie de oblig, atunci "buni, avem o male male ploblemă". Dacă tu cunoşti jucători care intră pe jocul ăsta ca pe porţile fabricii în fiecare dimineaţă la ora 7, ceva nu e bine...o persoană matură ştie că există viaţă şi fără sate..deci nu văd un motiv întemeiat din asta, ca să putem dezvolta ideea de refuz a ştergerii unui cont.
Nu vă obligă INNO să cumpăraţi pp, să investiţi în facilităţi, în creşterea satelor şi pierderea timpului.Vă oferă o farfurie de relax online, o statistică de război pentru cei pasionaţi...un hobby, socializare; mai scump sau mai puţin scump..depinde cât de mult îţi place şi vrei să continui.Am cunoscut şi jucători care administrau mii de sate fără premium, sau de pe telefon.
Nu trebuie confundat cu un loc de muncă, un front de război în sensul plin al cuvântului. A mai rămas să văd pe stradă oameni cu săbii fugind după un altul că e dintr-un trib rival pe un joc de strategie..dar dacă nu vom face diferenţa dintre joc şi realitate..vom ajunge şi acolo cu siguranţă.

Problema este ca adminii se schimba de la an la an, apar admini noi tot timpul si nu stie nici un admin de trecutul triburilor. Ca sa nu mai zic, ca adminii, daca e sa joace, joaca 1 an maxim dupa care se lasa...

Hotărâţi-vă prieteni!
Când sunt admini vechi, sunt uzaţi şi nu mai dau randament şi faceţi scandal. Când avem colegi din TT care joacă, spuneţi că sunt favorizaţi, se visează conspiraţii, deci iese scandal. Dacă vin boboci în team, nu au experienţă şi nu înţeleg jucătorii...deci iese scandal.
Voi vreţi o lume fără admini, dar nu cred că se poate aşa ceva. Cu toate astea, sunt multe facilităţi care au intrat pe serverele de joc, plecate de la ideile românilor. ("Declaraţiile de război" este doar un exemplu,dar presupun că ştiai deja de asta, Nyx.)

Ar trebui ca astia de la INNO sa lanseze o lume cu versiunea 4.0 de joc, cu grafica veche si toate alea... chiar sunt curios sa vad cati jucatori vechi se reapuca de jocul Triburile care a fost odata
Dacă facem un sondaj de opinie mondial, vrei să vezi că 99% din jucătorii vechi s-au lăsat din joc din cu totul alte motive? Ba alte jocuri care au devenit prioritate comparativ cu triburile, ba copii, ba servici, ba neveste..etc. Eu nu am auzit până acum ca cineva să se fi lăsat de joc din cauza graficii..bineînţeles că mulţi au spus că o vor face, dar i-am descoperit după 2,3 luni de zile jucând "sub acoperire".Ţi-am argumentat mai sus de ce nu putem trăi în trecut..nu înseamnă neapărat că fac lobby pentru INNO, pentru că şi eu sunt jucător şi poate nu-mi convin toate schimbările. Dar mă adaptez, mai mult pentru că democraţia asta ..noi , românii nu am înţeles-o cum trebuia. Una ..două, nu ne convine pâinea că e nesărată şi brutarul are pălărie roz - Facem revoluţie! Nu e chiar aşa, prieteni.

Am să te rog să nu vorbeşti în necunoştinţă de cauză..îţi înţeleg nemulţumirea,dar dar dacă nu ai argumente ca să contrazici real spusele mele nu-mi mai da ocazia să te citez.
 

anomaly23

member
Scor reacție
0
De la update la update apar chestii care necesita PP.

O sa ajungem sa facem armata pe pp-uri...cine baga mai multe,ala e tare...

E foame de bani,e foame de bani baieti.
 

DeletedUser38023

Interesante discutiile..
Competitiile, ca si celelalte tentative de animare sau, ma rog, reanimare, au un singur scop: sa mearga jocul Triburile! Sa fie jucatorii multumiti! Sa se inregistreze cat mai multi! Toate astea, bineinteles, pana la lansarea TRIBURILE 2 si anticipez ca, la o luna de la lansare, numarul jucatorilor o sa se injumatateasca, forumul o sa moara total si Triburile.ro o sa mai scoata maxim 2 lumi noi, dupa care, probabil, serverele care nu sunt terminate o sa fie inchise fortat, iar voi, cei care faceti parte din TT, grabiti-va sa aplicati niste **-uri pentru TRIBURILE 2, ca din joculetul asta nu va mai ramane nici carcasa de la servere..


Hotărâţi-vă prieteni!
Când sunt admini vechi, sunt uzaţi şi nu mai dau randament şi faceţi scandal. Când avem colegi din TT care joacă, spuneţi că sunt favorizaţi, se visează conspiraţii, deci iese scandal. Dacă vin boboci în team, nu au experienţă şi nu înţeleg jucătorii...deci iese scandal.
Voi vreţi o lume fără admini, dar nu cred că se poate aşa ceva. Cu toate astea, sunt multe facilităţi care au intrat pe serverele de joc, plecate de la ideile românilor. ("Declaraţiile de război" este doar un exemplu,dar presupun că ştiai deja de asta, Nyx.)

Ai dreptate, eu recunosc.. Niciodata nu am fost multumit de echipa triburile .ro si cred ca nu am injurat nici in viata reala cat am injurat la voi online..
Acum vad lucrurile putin mai diferit:
Oricine de pe planeta asta daca ar fi in locul vostru, nu ar face mai mult si mai bine..


De ce admini calificati?
Sunt banii mei, ma baieti.. Banii mei, timpul meu.. Am pretentia asta, sa imi administreze serverul o echipa care stie ce inseamna IP..
Probabil o sa mai fie si intrebarea: calificati in ce?
In primul rand, calificati in a vorbi o limba romana perfecta in tickete, ca doar reprezinta INNO GAMES si ne respectam, pai ce dreacu?
 
Sus