Cum sa folosesti scripturi!!!!

  • Autor subiect DeletedUser5809
  • Data de început

DeletedUser

pot sa-ti ofer eu maxim 220pp pentru teste, doar sa-mi spui pe ce cont

multumesc dulceata blonda dar de data asta trebuie sa te refuz, ramane pe data viitoare
crezi ca nu-mi permit 5 euro pe luna? eu cred ca imi permit premium pentru un trib intreg fara sa clipesc
e o chestiune de principiu
nu o sa mai cumpar puncte pana nu se ieftinesc talerii pe L23
in consecinta din cauza incapatanarii lor au de suferit jucatori cu Premium care nu mai pot beneficia de serviciile mele gratuite in privinta scripturilor in conditiile in care la noi e lipsa acuta de scriptcari de meserie
de fapt nu sunt decat cativa, poti sa ii numeri pe degetele de la o mana
decizia le apartine
 

DeletedUser

eu chiar credeam ca esti un parlit :))
pp-urile mele sunt pp-uri moca de la ei, asa ca nu se pune, poti sa faci o exceptie si sa le accepti
decat sa le dau bani si eu prefer sa intru intr-un jacuzzi cu acid
 

DeletedUser

are cineva scriptul pentru calcul OD care functioneaza ? am unul de pe .net dar nu imi merge pe l30 .
javascript: var win=window.frames.length?window.main:window; var doc=win.document; var J=win.$; var oda=0; var odd=0; var od=0; function fetch(x){ x=J("table:has(th:contains('"+x+"')):last table td:contains('Losses:')").parent().html(); return(x==null)?[]:x.match(/\d+/g); } var al=fetch('Attacker:'); al=al.slice(1); var dl=fetch('Defender:'); dl=dl.slice(1); switch (al.length) { case 9: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 200; break; case 10: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200; break; case 11: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 200; break; case 12: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 40 + dl[11] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 20 + al[11] * 200; break; } od = oda + odd;alert("Total OD gained from battle: " + od + "\n\nODA: " + oda + "\n\nODD: " + odd);void(0);
asta este rezultatul indiferent de raportul de atac pe care il folosesc ...
Total OD gained from battle: 0

ODA: 0

ODD: 0
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
are cineva scriptul pentru calcul OD care functioneaza ?

acum ar trebui sa mearga:)
Cod:
javascript: var win = window.frames.length ? window.main : window;
var doc = win.document;
var J = win.$;
var oda = 0;
var odd = 0;
var od = 0;

function fetch(x)
{
	x = J("table:has(th:contains('" + x + "')):last table td:contains('Pierderi:')").parent().html();
	return (x == null) ? [] : x.match(/\d+/g);
}
var al = fetch('Agresor:');
al = al.slice(1);
var dl = fetch('Apărător:');
dl = dl.slice(1);
switch (al.length)
{
case 9:
	oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 200;
	odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 200;
	break;
case 10:
	oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200;
	odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200;
	break;
case 11:
	oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 200;
	odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 200;
	break;
case 12:
	oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 40 + dl[11] * 200;
	odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 20 + al[11] * 200;
	break;
}
od = oda + odd;
alert("Total OD câstigat din bătălie: " + od + "\n\nODA: " + oda + "\n\nODD: " + odd);
void(0);

daca nu merge lasa-mi un mesaj...
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Problema, ca la celelalte scripturi de oferte la targ, este ca valorile apar la schimb cu negustorul satului si nu la realizarea unei oferte cum ar trebui. L-as vrea oricum, numai sa functioneze:) . Multumesc!

p.s. Tu le-ai testat? Merg? La mine nu, poate nu fac eu ce trebuie:-s...
da, la mine merge (pe OPERA)
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
scuse pentru dublupost... nu pot sa editez primul
Cod:
javascript: var neg = document.getElementById("merchant_exchange");
if (neg !== null) {
    var npp = document.getElementById("merchant_exchange");
    npp.removeChild(npp.lastChild);
    npp.removeChild(npp.lastChild);
    npp.setAttribute("id", "sa_dus");
}

if (document.URL.match(/&screen=info_village&id/g)) {
    var c = document.getElementById("content_value");
    var b = c.getElementsByTagName("table");
    if (b.length >= 2) {
        tableid = 1;
    }
    var table = c.getElementsByTagName("table")[tableid];
    var rows = table.getElementsByTagName("a");
    if (rows[0].innerText == game_data.player.name) {
        for (x = 1; x < rows.length - 1; x++) {
            if (rows[x].innerHTML.match(/overview/g)) {
                var link = rows[x].getAttribute("href").replace("&screen=overview", "&screen=market&mode=own_offer");
                window.navigate(link);
                break;
            }
        }
    } else {
        alert("Numele tau de utilizator nu a fost gasit");
    }
} else if (!(document.URL.match(/mode=own_offer/g))) {
    var sec = document.URL.split("&screen")[0] + "&screen=market&mode=own_offer";

    window.navigate(sec);
} else if (document.URL.match(/mode=own_offer/g) && document.getElementsByName('buy')[0].value == "") {

    var wood = new Number(document.getElementById('wood').innerHTML);
    var clay = new Number(document.getElementById('stone').innerHTML);
    var iron = new Number(document.getElementById('iron').innerHTML);
    var forms = document.getElementsByTagName('form');
    var table = "";
    for (i = 0; i < forms.length && table == ""; i++) {
        if (forms[i].action.indexOf('action=modify_offers') != -1) {
            table = forms[i].getElementsByTagName('table')[0];
        }
    }
    for (i = 1; table != "" && i < table.rows.length - 1; i++) {
        child = table.rows[i].cells[1].childNodes;
        res = child[0].title;
        num = "";
        for (j = 0; j < child.length; j++) {
            value = child[j].nodeValue;
            if (value != null) num += value;
        }
        num = num.substring(0, num.length - 1);
        num *= new Number(table.rows[i].cells[2].innerHTML);
        if (res == 'Wood') wood += num;
        if (res == 'Clay') clay += num;
        if (res == 'Iron') iron += num;
    }
    document.getElementById('res_sell_wood').checked = wood > clay && wood > iron;
    document.getElementById('res_sell_stone').checked = clay > wood && clay > iron;
    document.getElementById('res_sell_iron').checked = iron > clay && iron > wood;
    document.getElementById('res_buy_wood').checked = wood < clay && wood < iron;
    document.getElementById('res_buy_stone').checked = clay < wood && clay < iron;
    document.getElementById('res_buy_iron').checked = iron < clay && iron < wood;
    wood = Math.round(wood / 1000);
    clay = Math.round(clay / 1000);
    iron = Math.round(iron / 1000);
    offers = Math.max(Math.max(wood, clay), iron) - Math.min(Math.min(wood, clay), iron);
    offers = Math.round(offers / 2);
    tables = document.getElementsByTagName('table');
    for (i = 0; i < tables.length; i++) {
        cell = tables[i].rows[0].cells[0].innerHTML;
        if (cell.indexOf('Merchants:') == 0) {
            offers = Math.min(offers, new Number(cell.substring(cell.indexOf(' ') + 1, cell.indexOf('/'))));
        }
    }
    inputs = document.getElementsByTagName('input');
    for (i = 0; i < inputs.length; i++) {
        if (inputs[i].value == 'Create') inputs[i].focus();
    }
    document.getElementsByName('multi')[0].value = offers;
    document.getElementsByName('max_time')[0].value = 20;
    document.getElementsByName('sell')[0].value = 1000;
    document.getElementsByName('buy')[0].value = 1000;

} else {
    document.getElementsByTagName("input")[document.getElementsByTagName("input").length - 1].click();
}

void(0);
este o solutie in graba... pentru lumile cu noi implementari in targ
cum o sa am timp o sa rezolv problema cum trebuie
pana atunci descurcati-va cu asta

modificari durata maxima, cat vinde, pentru cat... sunt la finalul scriptului
trebuie sa modificati value = 20 cu cat va place
document.getElementsByName('max_time')[0].value = 20; = Durata maximală de călătorie
document.getElementsByName('sell')[0].value = 1000; = Oferă
document.getElementsByName('buy')[0].value = 1000; = Pentru
 

DeletedUser34416

Are careva scriptul Troop counter care sa merga pe ultima versiuen a jocului?
 

DeletedUser34416

Nu are chiar nimeni scriptul cu care pot marca atacurile....sau orice alt script in care sa vad cu ce trupe ma ataca?
 

DeletedUser

daca nu ti-l da nimeni foloseste-te de cp . daca nu stii cum iti dau un print
 

DeletedUser34416

stiu despre ce ** eu caut numai scriptul postat de jackass la colectie de scripturi, dar nu mai merge ca asa e la noi cu update-urile astea
uneori stau i ma intreb ca noi jucatorii am ajus ciuca batailor si suntem pur si simplu la mana adminilor si din alte puncte de vedere,,,,,
 

DeletedUser40739

Nu exista asa ceva omule. Scripturile din bookmark au fost coclite dar mai ai o sansa, roaga-te in genunchi de rookmaster sa faca ceva.
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
ceva scripturi de farm fara cp aveti?

cu riscul sa-mi iau ban... :))
Cod:
javascript: lancii = 0;
spade = 0;
topoare = 0;
arcasi = 0;
spioni = 5;
c_usoara = 30;
c_arcasi = 0;
c_grea = 0;
catapulte = 0;
berbeci = 0;
paladin = 0;
nobil = 0;
coords = '111|111 222|222 333|333 444|444';
var doc = document;
url = document.URL;
if (url.indexOf('screen=place') == -1) alert('Doar din piata centrala!');
if (doc.getElementById('inputx').value == "")
{
	get = doc.getElementsByTagName("h3")[0];
	h = doc.createElement("a");
	get.appendChild(h);
	h.setAttribute("id", "ChiFarm");
	h.setAttribute("style", "color: #0C6C18; font-size: 11px;");
	coords = coords.split(" ");
	index = 0;
	farmcookie = document.cookie.match('(^|;) ?ChiFarm=([^;]*)(;|$)');
	if (farmcookie != null) index = parseInt(farmcookie[2]);
	doc.getElementById("ChiFarm").innerHTML = " Ataci satul nr." + (index + 1) + "  (" + coords[index] + ").  În total sunt: " + coords.length + " sate.";
	if (index >= coords.length)
	{
		doc.getElementById("ChiFarm").setAttribute("style", "color: #FF0000; font-size: 12px;");
		doc.getElementById("ChiFarm").innerHTML = " Ai ajuns la capatul listei!";
	}
	else
	{
		doc.getElementById("ChiFarm").setAttribute("style", "color: #0C6C18; font-size: 11px;");
	}
	if (index >= coords.length) index = 0;
	coords = coords[index];
	coords = coords.split("|");
	index = index + 1;
	cookie_date = new Date(2051, 08, 11);
	document.cookie = "ChiFarm=" + index + ";expires=" + cookie_date.toGMTString();
	doc.getElementsByName('x')[0].value = coords[0];
	doc.getElementsByName('y')[0].value = coords[1];
	insertUnit(doc.forms[0].spear, lancii);
	insertUnit(doc.forms[0].sword, spade);
	insertUnit(doc.forms[0].axe, topoare);
	insertUnit(doc.forms[0].archer, arcasi);
	insertUnit(doc.forms[0].spy, spioni);
	insertUnit(doc.forms[0].light, c_usoara);
	insertUnit(doc.forms[0].marcher, c_arcasi);
	insertUnit(doc.forms[0].heavy, c_grea);
	insertUnit(doc.forms[0].ram, berbeci);
	insertUnit(doc.forms[0].catapult, catapulte);
	insertUnit(doc.forms[0].knight, paladin);
	insertUnit(doc.forms[0].snob, nobil);
}
void(0);
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Nu are chiar nimeni scriptul cu care pot marca atacurile....sau orice alt script in care sa vad cu ce trupe ma ataca?

Cod:
javascript: theFormat = '{unitatea} ({origin}) lansat la:{sent}';
$.getScript("http://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/redenumire_atacuri.js");
void(0);

cu astea modificati numele redenumit al atacului
{unitatea}
{coords}
{player}
{distance}
{sent}
{duration}
{arrival}
{origin}
{destination}
{destinationxy}
 

DeletedUser34416

Cod:
javascript: theFormat = '{unitatea} ({origin}) lansat la:{sent}';
$.getScript("http://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/redenumire_atacuri.js");
void(0);

cu astea modificati numele redenumit al atacului
{unitatea}
{coords}
{player}
{distance}
{sent}
{duration}
{arrival}
{origin}
{destination}
{destinationxy}

Multumesc.....e bun...:D
 

DeletedUser

daca ma poate ajuta cineva, am nevoie de scriptul care introduce automat doar nr. de trupe si atat - de ex/ 10 spioni si 10 catapulte
ms
 
Ultima editare de un moderator:
Sus