Cum se calculeaza inamicii invinsi?

DeletedUser

sunt destul de nou in acest joc,si am vazut la mai multi jucatori ceva de genu:"inamici invinsi" si un numar.
eu am atacat careva sate dar tot zero a ramas.
ce tre sa fac?
cum "inving un inamic"?
 

DeletedUser

buna intrebare. cum se calculeaza punctajul la inamici invinsi si la inamici invinsi ca aparator?se ia punctajele la fiecare sat atacat(aparat) cu succes?
 

DeletedUser7556

sunt destul de nou in acest joc,si am vazut la mai multi jucatori ceva de genu:"inamici invinsi" si un numar.
eu am atacat careva sate dar tot zero a ramas.
ce tre sa fac?
cum "inving un inamic"?



Trebuie sa omori armata inamicului sau cel putin o parte din ea pentru a avea si tu inamici invinsi!
 

DeletedUser42411

Este acel moment din nou! În cazul în care fac un alt fir de dezbatere şi de unii decid să flacără mine! Oricum, Astăzi, aş dori să discute subiectul de începutul lumii ODA / D şi opinii cu privire la aceasta. În ce stadiu se OD devenit destul de important pentru a judeca o soley capacitatea de jucatori de pe sa ? / ei ODA / D Inamici învinşi: Inamici învinşi (OD) este o măsurătoare clasament utilizat de Triburile că mulţi jucători consideră că o măsură mult mai valoros decât punctele de îndemânare. Puteţi câştiga OD prin uciderea trupelor inamice. Fiecare unitate a ucis este în valoare de o anumită sumă de OD. Există două tipuri de rang OD, OD rang atac şi apărare rang DO. Obiectul ODD: ODD pot fi uneori foarte sub-evaluat. În opinia mea, cu întârziere în joc-mare ciudat este o modalitate mai bună de a judeca o comunicare triburi, coordonare, etc Mai ales în cazul în care satul / jucător în atac nu este pierdut. Cu toate acestea, ar putea sugera, de asemenea, un jucator are cunoştinţele şi capacitatea de a trece în jurul valorii de sprijin între satele sale cu o buna sincronizare. Oare care vă permit să judece o capacitate de jucători? Arată ODD te-ai atacat, ispititor pe alţii să te atace în termen scurt, dar face mai mult înapoi în cazul în care creşterile în ciudat au fost în trecut. Subiectul ODA: ODA este, în opinia mea, din nou, o măsură mult mai complicat metrice OT o capacitate de jucatori de pe. Devreme în lumea aceasta poate însemna mai multe lucruri. Este mult mai uşor să judece dacă ştiţi cum a fost câştigat. A fost câştigată de compensare-o zonă lăsând strategic 2-4 viitoarelor obiective nobile în 15x15? A fost câştigată de către toată lumea ataca imprudenţă, în zona dumneavoastră, în încercarea de a fi în topul de AOD? Are mici ODA însemna un jucător are mai multe trupe ? Nu indică strategia de LC graba a fost folosit? Frecventa de a utiliza trupe în cel mai important lucru într-un joc cu trupele limitate. limita de trupe este dictat de capacitatea de fermă şi există un număr fix de trupe puteţi avea. Orice dată când sunt construirea de trupe nu este timp pierdut. Dacă aţi face o bomba si este situat in villag.e timp de o săptămână pe care pierdem timpul şi ignorarea dinamica de joc Există mai mulţi factori care pot / trebuie să fie incluse atunci când judeci pe cineva pe teritoriul lor ODA / D. După unele discuţii cu câţiva jucători, iată câteva puncte valide Am crezut ca ar include: "Eu cred că ODA este probabil cel mai important pentru statistica jucătorilor individuali, precum şi totalul ODA trib. ODA arată agresivitate a jucător / trib şi arată cum le place să joace jocul (a scăzut ODA pot să prezinte un jucator care ii place conservator ghimpi nobling în timp ce o mare ODA arată contrariul). La această etapă a jocului, până când nobilii mai sunt, ODA este următoarea de valoare şi având o ODA mare inseamna ca ai pierdut pur si simplu mai multe trupe decât aveţi nevoie pentru a. statistica cel mai important în opinia mea, care merge împreună cu ODA este înnobilările Barb. De obicei, puteţi vedea că jucătorii agresivi termina cu obiectivele fantastice nobile şi Nu trebuie să pierdeţi nobili pe ghimpi punctul 1800. " - John Murray . "ODA nu spun este un jucător bun, dar se spune că este un jucător activ şi agresiv . trupele de dormit sunt o ameninţare pentru nimeni nu ODD spune ca esti pe cale de a obţine ramă. ODD arată un jucător unchbag infracţiune. construieste mai repede atunci Apararii. " - solitară . "ODA este supra-apreciat, oameni care într-adevăr grijă Aout aceasta sunt rankers de top Deşi ridicat ODA este aproape întotdeauna un bun ghid ROUGH să arate cine sunt jucători buni, jucatori medii toate de prea multe ori "Chase", a AOD să se arate bine, de compensare jucatorii ei dont nevoie, sau jucători au obiceiul de fermă, chiar suficient pentru a face worthwile "- Vpar / Manual de utilizare Not Found ". ODD, în opinia mea este, de asemenea, importantă nu este la fel de util ca ODA pentru a determina jocul Stilul de care jucător, ca oricine poate fi aranjate de tribul lor, de-a doua se obtine incasari, dar este important ca în primele etape. în principal, deoarece în cazul în care un jucător poate rezista mai multe atacuri şi încă mai continuă să crească fără a fi de crescătorie, se arată că ştiu ce ce fac şi cum să-şi apere în mod eficient. " - John Murray "Ca ex rangul 1 ODA jucător în această lume (W25), pot spune cu siguranţă nu a făcut-mi un jucător mai bun, dar mi-a dat un avantaj psihologic, uneori, totul în toate de mare ODA nu face ceva.. -un un jucator bun, le face cineva care a avut o grămadă de ţestoase şi masa de sprijin triburi în apropierea lor "- Vpar / Manual de utilizare Nu a fost găsit Deci, haideţi să aruncăm o privire cum OD este calculat. Tip trupe: Când ataca / Când apărarea Spear : 4/1 Sword: 5/2 Axe: 1/4 Archer: 5/2 Scout: 1/2 Cavalerie uşoară: 5/13 Montat Archer: 6/12 Cavalerie grea 23/15 Ram: 4/8 Catapult: 12 / 10 Paladin: 40/20 Nobil: 200/200 Pe această bombă, Sper sa bucurat de Discutaţi!
 

DeletedUser41757

cam da..

@bamwels
inamicii invisi ii faci atunci cand reusesti sa invingi minim o unitate, fie ea si lancier.

@dboybad
Inamicii invisi ii calculezi in functie de numarul trupelor care le distrugi atunci cand ataci sau cand esti atacat. Se ia in calcul numarul trupelor invinse inmultite cu numarul populatiei ocupate de unitatea respectiva. Fiecare unitate are o anumita populatie, pe care o vezi fie in cazarma, fie in grajd sau atelier.

De exemplu invingii 100 lancieri, 100 spade, 100 arcasi, 50 cav.grea, 25 spioni, 15 berbeci, 10 catapulte.

Calculezi numarul de inamici invinsi astfel: 100*1+100*1+100*1+50*6+25*2+15*5+10*8.

Daca cumva gresesc, rog sa ma corecteze cineva.
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Ca atacator primesti urmatorul punctaj pentru ODA ( inamici invinsi ca agresor ) :

1 Lance = 4p
1 Sabie = 5p
1 Topor = 1p
1 Arc = 5p
1 Spion = 2p
1 Cav U = 1p ( aici nu sunt sigur, poate fi 2 )
1 Cav A = idem ca la Cu
1 Cav G = 8p
1 Berbec = 1p
1 Catapulta = 12p
1 Nobil = 200p
1 Paladin = 40p
Garda = 1p per unitate.

Punctajul de mai sus se primeste pentru fiecare unitate omorata in satul tinta, trupele proprii nu conteaza in clasamentul ODA in cazul atacarii satelor straine.

De ex : atacator : 1000 top/1000 Cu , aparator 500 lance/500 spada :
Punctajul ODA primit va fi 500x4 + 500x5 = 4.500.
 

DeletedUser21711

sunt destul de nou in acest joc,si am vazut la mai multi jucatori ceva de genu:"inamici invinsi" si un numar.
eu am atacat careva sate dar tot zero a ramas.
ce tre sa fac?
cum "inving un inamic"?

ma.. sincer sa fiu.. am 5 ani de joc. ( fara pauze ). Dar, nici acum nu stiu exact ce sunt cu punctele alea.

Stiu doar ca... daca vrei sa cresti la inamici invinsi atacator - ataci ataci ataci si iara ataci.
Stiu doar ca... daca vrei sa cresti la aparator... te muti pe granitza... ii faci pe dusmani sa te atace.. si te aperi, le omori trupele :)

Uite, postul de mai sus... nici macar adminii nu stiu exact cum e treaba cu astea... :D
 
Scor reacție
209
Punctele ODA si ODD :


Trupe : cand ataci / cand te aperi

Lancier: 4 / 1

Spada: 5 / 2

Topor: 1 / 4

Arcas: 5 / 2

Spion: 1 / 2

Cavalerie usoara: 5 / 13

Arcas calaret: 6 / 12

Cavalerie grea: 23 / 15

Berbec: 4 / 8

Catapulta: 12 / 10

Paladin: 40 / 20

Nobil: 200 / 200
 
Sus