Discutii/lamuriri privind noile modificari ale contului premium

  • Autor subiect DeletedUser184
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Ce ni se ofera in plus odata cu aceasta scumpire ? Tot servere cazute saptamanal , tot raspunsuri in doi peri la intrebarile legate de cauze si rezolvari ? Probabil da

In concluzie : ni se cere sa platim mai mult ( nu va obositi sa imi spuneti ca este optional contul premium pentru ca este la mintea cocosului ca fara cont premium nu se poate juca , cel putin pe primele lumi ) pe un serviciu pentru care si actualul pret era mare in raport cu ce ofera el in realitate, nu "pe hartie".
 

DeletedUser3061

Aceasta tema va fi deschisa doar discutiilor si lamuririlor din anuntul acesta.

atentie la abaterile de regulament - nu se vor accepta

modificam preturile bun asa foarte bine ....

insa de ce nu modificam si jocul ca acesta sa ne ofere mai multe avantaje... sau ca acesta sa functioneze normal.... sau ca acesta atunci cand eu atac la ora 8:30 dimineata sa nu imi trimita 400 de raporte cu bonus de noapte.... pe acestea domnule admin cum putem sa le facem sa functioneze?

stiti si dumneavoastra la fel de bine ca si mine ca sunt probleme foarte grave.... bun ne modificati preturile la punctele premium... este alegerea dumneavoastra acest lucru INSA SA IMI MODIFICATI PUNCTELE PREMIUM PE CARE LE AM DUPA NOUL SISTEM DE PLATA IMPUS DE DUMNEAVOASTRA ESTE ILEGAL.

DOMNULE ADMIN VA ATENTIONEZ CA aveti niste CONDITII GENERALE DE VANZARE A ACESTUI PRODUS PE CARE IN MOMENTUL CAND AM CREAT CONTUL PE TRIBURILE.RO AM FOST DE ACORD CU EL... DIN CATE OBSERV EU IN ACELE CONDITII GENERALE ALE ACESTUI JOC NU APARE NICAIERI CEVA LEGAT DE FAPTUL CA DUMNEAVOASTRA AVETI DREPTUL DE A MODIFICA PRETURILE FARA A AVEA AOCRDUL NOSTRU AL CELOR CARE PLATESC ACELE PUNCTE PREMIUM.......

domnule admin va atasez un pic mai jos conditiile generale de vanzare ale acestui PRODUS:

Condiţii comerciale generale

Firma InnoGames SRL („InnoGames“), cu sediul în Harburger Schloßstraße 28, 21079, Hamburg comercializează diferite jocuri online pe suport browser web („jocuri“), care pot fi jucate de către utilizatori („utilizator“). Serviciile prestate care au legătură cu jocul sunt oferite, în mod exclusiv, în conformitate cu prezentele condiţii comerciale generale („CCG“).
§ 1 Domeniul de aplicare
În plus faţă de aceste CCG sunt valabile şi regulile de joc corespunzătoare aplicabile, precum şi manualul jocului, care sunt prezentate pe site-ul web.
Aceste CCG sunt publicate pe site-urile web ale jocurilor. Acestea sunt vizibile aici în orice moment şi pot fi tipărite. La cererea în scris a utilizatorului, CCG pot fi trimise si prin email.
În momentul expedierii unei cereri privind deschiderea unui cont de joc („cont“) („înregistrare“) şi al identificării corespunzătoare pe platforma de joc, utilizatorul acceptă condiţiile CCG în forma corespunzătoare a acestora.
InnoGames oferă jocul, în mod exclusiv, consumatorilor în conformitate cu § 13 din Codul de procedură civilă german (BGB). Utilizarea jocului în scopuri publicitare sau în alte scopuri profesionale este interzisă. Minorii au dreptul de a se juca doar în cazul în care există acordul reprezentantului legal înaintea înregistrării pentru joc.
InnoGames îşi rezervă dreptul de a modifica sau de a completa oricând prezentele CCG cu efecte pentru viitor, de exemplu adaptarea la situaţia juridică şi legislativă, extinderea spectrului de servicii oferite de InnoGames etc., dacă, prin aceasta, utilizatorul nu este păgubit cu rea credinţă. Modificările aduse prezentelor CCG îi sunt comunicate utilizatorului în mod corespunzător prin înştiinţare. Înştiinţarea are loc fie pe site-ul web, în momentul identificării pe platforma respectivă a jocului, fie prin trimiterea unui email utilizatorului la adresa de email furnizată de acesta.
Utilizatorul poate, după transmiterea înştiinţării, în termen de o lună de la modificarea CCG, să depună o contestaţie („termen pentru depunerea contestaţiei”). Utilizatorului i se recomandă să adreseze contestaţia firmei InnoGames în scris, respectiv, prin email, în scopul asigurării dovezilor. În acest din urmă caz, se solicită ca în subiect să se menţioneze atât denumirea jocului, cât şi numele utilizatorului. În cazul în care utilizatorul nu depune contestaţia împotriva firmei InnoGames în termenul pentru depunerea acesteia sau în cazul în care utilizează jocul în continuare, condiţiile CCG modificate sau completate îi sunt opozabile. În cazul în care utilizatorul depune contestaţia în termen, firma InnoGames are dreptul de a şterge contul. Eventualele plăţi pentru servicii, efectuate în mod anticipat în afara termenului de denunţare îi vor fi restituite utilizatorului în mod proporţional sau vor fi trecute în contul unui alt joc. Alte pretenţii ale utilizatorului sunt excluse. Firma InnoGames va preciza în înştiinţare, în special, posibilitatea de a depune contestaţie şi în cea privind rezilierea, precum şi termenul şi consecinţele juridice, în special în ceea ce priveşte nedepunerea contestaţiei.
§ 2 Calitatea de membru
Calitatea de membru este, în principiu, gratuită. Prin completarea corectă şi completă a tuturor câmpurilor de date ale formularului de înregistrare, inclusiv prin furnizarea unei adrese de email permanente şi accesibile, utilizatorul depune o cerere obligatorie privind calitatea de membru („calitate de membru”). Fiecare calitate de membru se bazează pe participarea la un anumit joc cu ajutorul unui cont specific.
Cererea este confirmată de firma InnoGames printr-un email în care se comunică un link de activare. Din această scrisoare de confirmare nu rezultă deocamdată calitatea de membru. Această calitate ia naştere abia după ce utilizatorul a folosit link-ul de activare, iar firma InnoGames a activat utilizatorul.
Utilizatorul nu are nici o altă pretenţie asupra calităţii de membru.
§ 3 Prestări de servicii
Serviciile legate de joc sunt accesibile utilizatorilor care sunt membri şi beneficiază, astfel, de un cont.
În principiu, jocurile sunt jucate în cadrul unei utilizări gratuite de bază („utilizare de bază”). În cazul utilizării de bază, utilizatorului i se pune la dispoziţie o versiune de bază gratuită a jocului.
Serviciile oferite de InnoGames constau în punerea la dispoziţie a jocului în versiunea sa actuală. Toate jocurile oferite de InnoGames sunt prelucrate şi actualizate în mod permanent, pentru a le menţine atractivitatea faţă de un cerc de utilizatori cât mai larg posibil.
InnoGames îşi rezervă dreptul de a suspenda funcţionarea jocului, fără precizarea motivelor.
§ 4 Utilizarea cu plată
În cazul în care utilizatorul alege o utilizare cu plată („utilizare cu plată”), acesta trebuie să ofere explicaţii suplimentare şi va fi informat mai întâi, în mod expres, cu privire la consecinţe.
Utilizarea cu plată presupune folosirea unor funcţii suplimentare ale jocului („caracteristici”), prin care se obţin avantaje ale jocului, care nu sunt puse la dispoziţia utilizatorilor de bază. În cazul utilizării cu plată a jocului, plăţile pentru servicii sunt încasate de către firma Innogames. Jucătorul îşi poate deschide un asemenea cont şi poate să obţină astfel de avantaje (de exemplu, un meniu dinamic, evitarea ştergerii în caz de inactivitate).
În cazul în care utilizatorul optează pentru prima dată pentru o utilizare cu plată, acesta o poate revoca în termen de două săptămâni, fără precizarea în scris a motivelor (de exemplu, prin scrisoare, fax, email). Termenul începe să curgă cel mai devreme în momentul primirii acestei instrucţiuni. Pentru a respecta termenul de revocare, este suficient ca expedierea revocării să se efectueze în termen.
Dreptul de revocare se stinge, atunci când este vorba despre serviciile oferite de InnoGames, în cazul în care, la dorința expresă a utilizatorului, obligaţiile contractuale au fost îndeplinite integral de ambele părți, înainte ca utilizatorul să-și fi exercitat dreptul său de revocare. Revocarea va fi trimisă la adresa:
InnoGames GmbH
Harburger Schloßstraße 28
21079 Hamburg
Fax: 040 7889335 21
E-Mail: info@innogames.de

Revocarea poate fi clarificată, de asemenea, în spaţiul jocului referitor la plată. În cazul trimiterii unei revocări prin email, se solicită, în vederea unei desfăşurări mai rapide a procedurii, precizarea în subiect a numelui utilizatorului şi a denumirii jocului.
În cazul în care revocarea produce efecte, serviciile primite de ambele părţi urmează să fie rambursate, iar, în condiţiile date, utilizările urmează să fie remise. Acest lucru înseamnă că plăţile pentru servicii care au fost deja efectuate nu sunt restituite în mod integral în cazul în care utilizatorul a exercitat dreptul de folosinţă înainte de a primi explicaţii cu privire la revocare.
Plăţile pentru servicii devin scadente înainte de achiziţionarea unei utilizări cu plată.
Utilizatorul nu dispune de nici un drept cu privire la o anumită metodă de plată.
Utilizatorul se va adresa firmei InnoGames pentru a obţine recuperările sau anulările de plată. Acesta suportă costurile rezultate din aceasta, precum şi taxele de procesare rezultate în valoare de 10,00 euro. InnoGames are dreptul de a percepe aceste sume de bani din contul utilizatorului. Utilizatorului îi revine sarcina de a face dovada faptului că nu s-a cauzat un prejudiciu sau că valoarea acestuia nu se ridică la valoarea revendicată.
În caz de întârzieri la plată, InnoGames are dreptul, indiferent de obligaţia de plată viitoare a utilizatorului, să suspende prestarea serviciilor şi să închidă contul. Nici o plată pentru servicii nu devine scadentă în această perioadă. Innogames are, bineînţeles, dreptul de a percepe dobânda legală de întârziere în valoare de 5% din dobânda de bază valabilă în momentul respectiv.
Utilizatorul poate obţine compensaţii doar prin introducerea unei cereri reconvenţionale de necontestat şi valabilă din punct de vedere juridic. Utilizatorul poate exercita dreptul la garanţie numai în cazul în care revendicarea acestuia îşi are originea în acelaşi raport contractual.
InnoGames îşi rezervă dreptul de a suspenda funcţionarea jocului, fără precizarea motivelor. Utilizatorul poate solicita restituirea plăţilor pentru servicii, care au fost deja efectuate, pentru a obţine anumite caracteristici, sau poate solicita trecerea acestora în contul său ori achitarea altor jocuri oferite de InnoGames. Ambele posibilităţi sunt valabile numai pentru sumele de bani care au fost neutilizate până în acest moment. Alte pretenţii din partea utilizatorului sunt excluse.
§ 5 Garanţii pentru vicii
Utilizatorul este conştient de faptul că jocurile oferite de InnoGames – la fel ca orice alt program – nu pot fi pe deplin lipsite de vicii. În consecinţă, se consideră că un astfel de viciu al jocului există doar în cazul unei defecţiuni grave şi permanente.
Cu toate acestea, InnoGames garantează o accesibilitate medie anuală a jocului de 97%. De la aceasta fac excepţie întreţinerea obişnuită a jocului, care, este posibilă doar în modul offline al jocului, precum şi forţa majoră sau inaccesibilitatea datorată unei manipulări externe.
Viciile constatate de către utilizator trebuie notificate, neîntârziat, după descoperirea acestora. Din motive de asigurare a dovezilor, utilizatorul ar trebui să documenteze aceste vicii în scris (fax, scrisoare sau email) şi ar trebui să le transmită firmei InnoGames.
Utilizatorul îşi asumă obligaţia, pe cât posibil, de a contribui la înlăturarea viciilor jocului.
§ 6 Limitarea răspunderii
InnoGames răspunde pentru plata compensaţiilor şi a pierderilor („compensaţii pentru prejudicii cauzate”) rezultate ca urmare a încălcării unor obligaţii contractuale sau necontractuale numai în caz de
intenţie sau neglijenţă gravă,
vătămare din culpă sau intenţionate a integrităţii, vătămare corporală sau a sănătăţii,
primire a unei garanţii privind calitatea,
încălcarea din culpă sau intenţionată a obligaţiilor contractuale esenţiale,
răspundere obligatorie în conformitate cu legea privind răspunderea pentru produse, precum şi în ceea ce priveşte domeniul de aplicare al § 44 din legea germană privind comunicaţiile (TGK) sau
răspundere obligatorie de orice alt fel.
Plata compensaţiilor pentru încălcarea obligaţiilor esenţiale este limitată la prejudiciile contractuale, previzibile, cu excepţia cazului în care se face dovada intenţiei sau a neglijenţei grave sau dacă plata se face pentru prejudiciile cauzate ca urmare a vătămării integrităţii, a vătămării corporale sau a sănătăţii ori ca urmare a primirii unei garanţii privind calitatea sau a răspunderii pentru produse.
Prejudiciile previzibile sunt limitate în funcţie de gravitatea acestora la suma de 250,00 € pentru un cont.
Denegările de responsabilitate menţionate anterior sunt valabile, de asemenea, şi în ceea ce priveşte răspunderea angajaţilor, a angajatorilor, a colaboratorilor, a reprezentanţilor şi a agenţilor interimari, în special în favoarea acţionarilor, a colaboratorilor, a reprezentanţilor, a organismelor şi a membrilor acestora în ceea ce priveşte răspunderea lor personală.
Orice modificare a sarcinii probei în detrimentul utilizatorului nu este legată de reglementările menţionate mai sus.
InnoGames răspunde în ceea ce priveşte acordarea de consultanţă în măsura în care întrebările au vizat conţinutul ofertei.
InnoGames se distanţează în mod expres de conţinutul tuturor site-urilor, unde există referiri directe sau indirecte (aşa-numitele. „link-uri“) la oferta furnizată de InnoGames. InnoGames nu îşi asumă nici un fel de răspundere pentru aceste conţinuturi şi pagini. Angajaţii site-urilor respective sunt responsabili pentru conţinutul acestor pagini.
§ 7 Durata contractului şi rezilierea
Contractele încheiate între utilizator şi InnoGames privind utilizarea de bază a jocului se încheie pe durată nedeterminată, atât timp cât în oferta concretă a Innogames nu se prevede altfel.
În cazul în care în contractul referitor la utilizarea jocului nu s-a prevăzut o durată specifică, acesta poate fi reziliat în mod unilateral în orice moment, cu condiţia respectării unui termen de reziliere de două săptămâni, fără a fi necesară precizarea motivelor pentru acest demers. Renunţarea expresă din partea utilizatorului la un cont constituie reziliere unilaterală a contractului privind utilizarea jocului, rezilierea fiind valabilă pentru contul respectiv.
Reglementările menţionate anterior nu aduc atingere dreptului părţilor de a rezilia contractul, în orice moment, pe motivul calităţii de membru, respectiv al utilizării cu plată.
În cazul în care InnoGames trebuie să recurgă la o reziliere din motive excepţionale a contractului privind utilizarea jocului, respectiv a utilizării cu plată, utilizatorului îi vor fi restituite parţial plăţile care au fost efectuate de către acesta după finalizarea perioadei contractului. Alte pretenţii din partea utilizatorului sunt excluse, cu excepţia cazului în care în prezentele CCG nu se prevede altfel. În cazul rezilierii justificate din partea utilizatorului şi al rezilierii din partea InnoGames pentru motive excepţionale atribuibile utilizatorului, toate plăţile efectuate devin caduce în momentul intrării în vigoare a rezilierii.
InnoGames are dreptul de a rezilia contractul din motive justificate, în special, însă nu în mod exclusiv în cazul în care
der utilizatorul este în întârziere în ceea ce priveşte plata taxelor datorate cu o sumă de 1,99 de euro şi în pofida somaţiei nu efectuează plata;
utilizatorul încalcă în mod culpabil regulile de joc, iar încălcarea nu este remediată în ciuda avertizării în acest sens;
utilizatorul nu şi-a utilizat contul pentru o perioadă de 14 zile consecutive.
Avertizarea este indispensabilă în cazul în care există anumite circumstanţe excepţionale, care, prin luarea în considerare a intereselor ambelor părţi, ar justifica o reziliere imediată a contractului, fără un preaviz prealabil.
În cazul unei rezilieri din partea firmei InnoGames pentru motive justificate, notificată în mod valabil, aceasta are dreptul de a solicita plata unei sume în valoare de 50% din totalitatea taxelor, pe care utilizatorul (în special în ceea ce priveşte caracteristicile deja comandate) ar fi trebuit să le plătească. Acest lucru nu aduce atingere dreptului utilizatorului de a face dovada faptului că nu au fost cauzate prejudicii sau că prejudiciile cauzate sunt considerabil minore.
Dacă în cazul jocului respectiv nu se prevede posibilitatea de a rezilia contractul (funcţie de anulare), rezilierea trebuie să aibă loc în scris (scrisoare, fax, email). În cazul rezilierii din motive excepţionale, precizarea motivelor de reziliere este obligatorie.
Din motive tehnice, anularea valabilă a contului şi a datelor utilizatorului are loc cu o întârziere de câteva zile.
§ 8 Protecţia datelor

Informaţiile cu privire la tipul, conţinutul, localizarea şi scopul menţinerii, procesarea şi utilizarea de către InnoGames a datelor cu caracter personal necesare în vederea prestării serviciilor şi a transmiterii de informaţii, precum şi dreptul de acces al utilizatorului şi dreptul la rectificarea, conservarea şi anularea datelor sunt disponibile în fişa referitoare la declaraţia de protecţie a datelor.


Va multumesc un jucator Ro1.
 

DeletedUser

Cerere/Oferta . Atat timp cat multa lume cumpara premium, creste si pretul. Daca scad vanzarile , scad si preturile. Deocamdata sunt destui care cumpara premium, daca se schimba ceva pe viitor vom vedea..
 

DeletedUser

Aeol a spus:
Cerere/Oferta . Atat timp cat multa lume cumpara premium, creste si pretul. Daca scad vanzarile , scad si preturile. Deocamdata sunt destui care cumpara premium, daca se schimba ceva pe viitor vom vedea..
EEEehhhhh, pe dracu`! E cam asa:
Atat timp cat multa lume cumpara premium, creste si pretul. Daca scad vanzarile, preturile se mentin! Cum cresc vanzarile, cum creste iar pretul! Este Oneway road!
 

DeletedUser9103

Regula asta cu modificarile de puncte premium, o sa apara pe toate servarele, nu doar la noi.

Pana la urma contul premium ofera o facilitate in joc, daca vreti il cumparati. SE poate juca si fara el.
 

DeletedUser

JustMe88
Super Moderator

JustMe88's Avatar

Adaugă data: 06.10.2008

Vechi #2 Astăzi, 11:12:44 Sus
Discuţiile despre contul premium se poarta în acest topic : Discutii/lamuriri privind noile modificari ale contului premium


Domnule "Super moderator" tocmai ati incalcat dreptul la exprimare. M-ati banat dupa ce mi-ati inchis topicul, iar apoi m-ati deblocat...aceasta este o mare frauda....

In topicul meu vorbeam de neregulile jocului, nu doar de punctele premium...si nu-mi trebuie dovezi ca toata lumea a vazut asta..problema serverelor e un mare tabu chiar si pt d-voastra!
 

DeletedUser

Regula asta cu modificarile de puncte premium, o sa apara pe toate servarele, nu doar la noi.

Pana la urma contul premium ofera o facilitate in joc, daca vreti il cumparati. SE poate juca si fara el.


Joaca tu la peste 1600-2000 de sate fara cont premium
 

DeletedUser11365

e ok...pe data de 7 aprilie,innogames va avea parte de incasari record...

vasy..sti bine ca nu se poate juca fara premium..nici la 1 sat daca vrei sa fi in top..poti juca daca esti multumit cu rank 1000-2000
 

DeletedUser

pe scurt oricum nu cred ca ma va baga cineva in seama.

in 2007 pe 30 martie un euro era 3.5. acum este 4.1 (aproximativ)
inflatii, chestii, samd

stie cineva cat era o paine in 2007? sincer nu mai tin minte.
dar benzina? (fac o analogie)
niciodata nu s-a scumpit contul premium, cu toata mama ei de inflatie, costurile crescand si la INNO in tot acest timp, dar nuuuu, la noi se lasa cu circ.
tipic
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Buna ziua,

Luand in considerare evenimentele la care am asistat cu totii in ultima saptamana, in care cuvantul "fair-play" a fost uitat chiar si de administratorii acestui joc, am decis sa facem un protest spontan la care sa participe toata suflarea tribala romaneasca!

Pentru ce protestam? Probleme repetate si de lunga durata ale serverelor.ro, inexistenta unor anunturi oficiale in acest sens si aroganta unor admini, care nu pot sau nu vor sa ne ofere detalii in acest sens.

Iar picatura care a umplut paharul este faptul ca incepand din viitorul apropiat punctele premium vor fi mai scumpe. Si nu inteleg motivul acestei scumpiri avand in vedere ca serverele nu functioneaza, iar cei de la INNOGAMES nu ia nici o masura pentru a compensa aceste inconveniente.

Cu alte cuvinte noi platim ceva ce nu functioneaza! Suntem furati, pe romaneste!
Nerespectarea propriului regulament este o incalcare grava a moralitatii si un exemplu extrem de negativ.

In speranta ca adminii si/sau moderatorii nu vor sterge acest topic, stopandu-ne astfel accesul la libera exprimare, la transparenta informatiei, rog toti jucatorii de pe triburile.ro sa-si exprime public nemultumirile, in speranta unei reevaluari a tot ce inseamna conceptul triburile.ro.

Va multumesc.
uxini - inca jucator pe ro1




Acesta e mesajul pt care am fost banat in prima faza...iar apoi deblocat.
Nimeni nu a spus sa nu scumpeasca..e normal..dar sa scumpeasca daca ne ofera servicii de calitate..nu tot felul de nereguli...serverele merg cum merg, iar ei introduc pe scara rulanta versiuni noi.
Nu vad si nu inteleg logica acestor schimbari.

Iar legat de treaba ca "numai la noi se lasa cu circ" - se intampla si afara la fel, insa acolo cand omul vede ca e furat, da repede in judecata pentru ca-si cunoaste drepturile..la noi, in Romania, toti dau din gura si apoi se lasa linistea...insa toate au un inceput...
 

DeletedUser

S-a facut gura pentru fiecare scumpire, atat a alimentelor cat si a carburantilor, tigarilor si bauturilor alcoolice, de ce nu s-ar face si pentru contul premium?
Consider ca ai 3 optiuni pentru contul premium, la fel ca si pentru scumpirile tigarilor si ale bauturilor alcoolice, te lasi, cauti o modalitate de a-ti satisface viciile cu costuri mai scazute sau continui sa iti satisfaci viciile chiar daca a existat o crestere a pretului.
Asa ca fiecare isi poate alege una din cele 3 optiuni mentionate anterior.
 

DeletedUser

uxini stii tu regula aia: daca te plangi de actiunile unui moderator tiket ca esti nedreptatit ca ti s-a retras vacanta si ai ramas pe forum cu 5 puncte probabil
 

DeletedUser

:)) doamna columbeanu stiu ca stand acolo la snagov langa iri nu prea aveti treaba .... dar ,noi in momentul actual cumparam punctele premium la pretul euro plus TVA ....ce treaba avea ca era atunci euro 3.4 sau cat era ....
 

DeletedUser

oo ba are legatura foarte mult. putina economie sa stii si ai intelege.
 

DeletedUser8266

Ce prostie la uni ... baga alimentele,carburanti etc in aceasi oala cu PP :))))

PP is independente de petrol ca doar nu le cara cu masina , is independete de painea care sa scumpit in romania ca nici paine nu mananca ... is independente de tot.

Simplu fapt e ca se vrea bani in plus ...si atat.

Pe sistemul "Cand nu ai bani ...vrei bani , Cand ai bani ... vrei mai multi"
 

DeletedUser

O dam in pretul painii si in pretul benzinei ?

- de ce se tot scumpeste benzina de la an la an ? Pentru ca se mareste pretul accizei .
- cine incaseaza banii de pe acciza ? statul roman
- de ce an de an sa mareste acciza , deci incasari mai mari , dar statul roman tot are nevoie de bani ? Incapabilitate cumva ?


Atata timp cat preturile pentru un servciciu sunt exprimate nu in moneda nationala , ci in valuta , nu vad rostul majorarii de pret ( ca tot facem comparatii , preturile abonamentelor la companiile de telefonie mobila sunt exprimate in euro , ele nesuferind nicio modificare indiferent de pretul motorinei , actiunilor la bursa , nivelului de radiatie din atmosfera etc ). - iar calitatea serviciilor oferite de acele companii nu se poate compara cu serviciile oferite de actualul cont premium
 

DeletedUser

doamna columbeanu va rog .... putin respect pentru dumneavoastra sunt Domnul BA :))) .... nu ma refer la ultima parte in care vorbeai de inflatie ci strict la partea in care ne explicai ca atunci euro era 3.4 sau ce ziceai tu pe acolo ... nu iti trebuie umilele d-vstra cunostinte de economie:)) sa iti dai seama ca automat cand se schimba pretul euro plateai si tu mai mult
 

DeletedUser

Probabil au facut un studiu din care reiese ca acesta crestere de pret va acoperi pierderile suferite din cauza jucatorilor care vor renunta avand ca motiv tocmai modificarea preturilor.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus