Discutii libere L29 (Spam)

DeletedUser

Esti tu sigur ca suntem doar cativa? Cred ca scarba de voie e foarte mare :).Cel putin din tribul meu, am auzit foarte multe pareri contra voastra, au mai postat si altii din alte triburi..
Chiar vreti sa postam 50 sa intelegeti ca nu ne intereseaza pe noi, astia care jucam acest joc, discutiile voastre sterile, si saluturile voastre, si micile cafelute virtuale, si textele copy-paste ?

Eu de-al dreacu postez. Sa se opareasca oparitii,nah?!! VEZI CA FIERB APA IN TUCI. Care va bagati primul cu capul?!!
Asa de tare ma impresioaneaza parerile voastre . Pana la lacrimi. Si eu vars lacrimi mai mult pe stegozaur . Ia sa va vad mah care sunteti aia 50 de aiuriti ?!! Sa vad ce postati?!! Pai postati dreacului ceva ,sa vad si eu ce rahaturi postati!!

Asta asa, ca sa se iradieze ofuscatii ...hahaha
Instalatia de alimentare cu carburant la LOCOMOTIVA

Mecanismul de distributie are rolul de a asigura deschiderea si închiderea supapelor de admisie si evacuare pentru a face .posibila umplerea cilindrilor cu amestecul carburant (combustibil + aer), precum si evacuarea gazelor rezultate din arderea carburantului. Amestecul carburant la motoarele ”?Diesel" (cu aprindere prin compresie) se realizeaza în interiorul cilindrilor motorului. La motoarele ”?Diesel circuitul de înalta presiune al instalatiei de alimentare are în componenta sa pompa de injectie, injectoarele si conductele de legatura. Pompa de amorsare din componenta sistemului de alimentare a motoarelor Diesel are rolul de a umple cu motorina pompa de injectie, înainte de pornirea motorului. Surplusul de motorina la motoarele ”?Diesel", trecuta printre acul injectorului si ghidajul sau, se returneaza în rezervor prin conductele de legatura. Reglarea jocului între tijele supapelor si culbutorilor este o operatie importanta pentru buna functionare a motorului. Jocurile prea mici fac ca supapele sa ramâna deschise, cea ce contribuie la schimbarea comprimarii si la aparitia rateurilor în admisie si evacuare, topirea supapelor ori deformarea lor. Ruperea arcului de reglare a presiunii de injectie sau a tijei injectorului datorita oboselii materialului duce la pornirea anevoioasa si uneori chiar imposibila a motorului. Daca defectiunea intervine în timpul functionarii motorului, datorita scaderii bruste a presiunii de injectie motorul functioneaza neregulat, cu batai, eliminând fum negru pe teava esapamentului, iar în foarte scurt timp acesta se opreste. Modificarea avansului la injectie pentru un cilindru ori pentru toti cilindrii motorului determina functionarea neregulata a acestuia. Un avans prea mare la injectie conduce la aparitia fumului alb la evacuare, iar daca avansul este prea mic se prelungeste arderea combustibilului si în faza de destindere, apare fum negru la evacuare, crescând consumul de carburant. Functionarea motoarelor ”?Diesel" cu fum alb în exces se datoreaza dereglarii avansului injectiei peste limita admisa sau deteriorarii garniturii de chiulasa între doua camere de ardere. Scaderea puterii motorului este determinata de înfundarea par?iala a tobei de evacuare cu zgura rezultata din combinarea fumului si a gazelor arse cu vaporii de apa, obturând iesirea acestora si marirea presiunii din interiorul instalatiei de evacuare. Îmbâcsirea cu praf a filtrului de aer determina marirea consumului de carburant, ceea ce impune curatarea sau înlocuirea sa periodica pentru a nu diminua randamentul motorului. Chiulasa este piesa metalica care închide cilindrii motorului la capatul cel mai îndepartat de axa arborelui cotit. Strângerea insuficienta a acesteia este cauza arderii garniturii sale ce are loc la montarea motorului nou, a celui reparat general, în exploatare sau la înlocuirea accidentala a garniturii de chiulasa, precum si in timpul rodajului. Supapa de refulare a elementului pompei de injectie în linie are rolul sa împiedice picurarea motorinei din injector, la sfâr?itul injectiei, patrunderea aerului în pompa de injectie si de a asigura un început si un sfârsit, brusc, al injectiei Raportul de compresie este raportul dintre volumul total al cilindrului motor si volumul camerei sale de ardere. Utilizarea unui carburant cu impuritati si insuficient filtrat, determina înfundarea injectoarelor la motoarele Diesel, iar la cele pe benzina blocheaza functionarea sistemului de alimentare. Principalele cauze ce duc la ancrasarea sunt determinate de utilizarea unui amestec carburant prea bogat sau de patrunderea uleiului motor în camera de ardere a pistoanelor.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

ai revenit negrule din vacanta ?
pe unde ai mai fost de data asta ?
clasica Bora Bora ?
 

DeletedUser

Am fost prin Thailanda ,negrule. Mah tu stii ce ieftine sunt bagaboantele la Bangkok? Pt 25 de euro pe noapte ai la dispozitie 3 dame de categoria lux .Un fel de Gina Pistol la noi . Cum ar fi sa le ai pe Gina Pistol, Nicoleta Luciu si Daniela Crudu la pachet all inclusive night cu doar 25 de euro?!!
PieS: CARE VA MAI OPARITI MAH CA DISCUTAM DESPRE FETE FRUMOASE?!!! :D
 

DeletedUser

sunt opariti deja majotritatea
daca o mai fac pution scapam forumul asta de niste crocobalauri :D
 

DeletedUser

Pff...poi atunci ar trebui sa-mi iau o vacanta in cat mai rapid sa ma duc si eu pe acolo...dar pana una alta trebuie sa enervez lumea pe aici...si face toti banii pe care ii consum :)
 

DeletedUser

Spermatozoid

Celula reproducatoare masculina.
Spermatozoidul este un filament microscopic de 50 micrometri lungime, compus dintr-un cap, dintr-o parte intermediara si dintr-un flagel (coada). capul, oval, ascutit in fata si aplatizat in spate, masoara 3 micrometri grosime. El este aproape in intregime format din nucleu care contine genomul (materialul genetic, suportul ereditatii). Dupa cap urmeaza partea intermediara, care asigura producerea de energie, parte legata direct de flagel, subtire, lung si flexibil, care, la randul lui, asigura deplasarea. Flagelul propulseaza capul spermatozoidului, care inainteaza osciland la dreapta si la stanga, ceea ce ii permite sa ocoleasca obstacolele.
Un spermatozoid poate supravietui intre 24 si 48 ore in caile genitale feminine, unde se deplaseaza, cu aproximativ 3 milimetri pe minut, pentru a intalni ovulul, pe care il fecundeaza in una din trompele uterine.
 

DeletedUser

Unde sunt jucatorii aia multi care nu postau in cauza mea si a altora?
Se sparg in conversatii pe aici =)))
 

DeletedUser

da nu vezi ca e plin de discutii aici de cand nu am mai postat ?
Mai putin si dau pe dinafara
 

DeletedUser

Mah, eu tot aud expresia asta: VORBIM PE HARTA . De curiozitate intreb? Ce kilu meu vorbiti voi pe harta?!!! Ultimul care mi-a zis ca vorbeste pe harta este Obterix,cel mai smecher . E plin de smecherie ca broasca de par . Nu am inteles ce-a vrut sa zica individul ca vorbeste pe harta?!!! Daca ii dau astuia o harta el vorbeste ca tacanitii aia de la Socola cu bucata aia de hartie pe care sunt desenati munti, ape,dealuri ,campi si podisuri?!!! E un literat daca vorbeste prozaic cu muntii ,este un geniu daca reuseste sa inteleaga murmurul apelor. E mai tare ca Dan Diaconescu care vorbeste cu prostii la televizor...hahaha
 

DeletedUser22307

mama ce bonus ati bagat tot sa ne rupeti daca este bonus pai lasatil bonus nu mai cereti si pp imi stricati sarbatorile cand vad ca cereti pp
 
Sus