distanta in timp dintre 2 sate

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Exista vreo formula pentru a calcula mai usor timpul de la un sat la altul?
 

DeletedUser

:rolleyes: I know....

se incarca greu ala si pana stau sa astept, clocesc oua!
 

DeletedUser

Satul 1 (X1|Y1)
Satul 2 (X2|Y2)

Timpul in minute = Radical[ (X1-X2)*(X1-X2) + (Y1-Y2)*(Y1-Y2) ] * Rapiditatea trupelor
 

DeletedUser

Satul 1 (X1|Y1)
Satul 2 (X2|Y2)

Timpul in minute = Radical[ (X1-X2)*(X1-X2) + (Y1-Y2)*(Y1-Y2) ] * Rapiditatea trupelor

Formula pare sa fie buna, dar trebuie sa fac aproximatii si nu stiu daca ei pe server le trunchiaza sau le rotunjesc...

Multumesc oricum, am sa vad ce artificii pot face! :D

_________________________________
De tw-tools si tw-plus stiam, dar mai repede merge sa dai un dubluclick pe desktop si sa folosesti exact ce-ti trebuie :cool:
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Nu-mi dau seama ce mici erori are zaludu sau ce aproximatii trebuie sa faci tu. Pe triburile atacurile au cel putin precizie la secunda, conform formulei respective. Bag-o in Excel sa te convingi.
Din pacate pe triburile nu se afiseaza durata atacurilor cu milisecunde, asa ca nu pot sa confirm ca atacurile ar avea precizie de milisecunda. Insa nu vad de ce nu ar avea.
 

DeletedUser

atacurile au precizie la milisecunda,deoarece chiar daca 2 atacuri vor ajunge in aceeasi secunda,defensiva din satul atacat se va lupta prima data cu armata care ajunge prima(deci cu cateva milisecunde mai devreme),dupa cu a doua,daca mai sunt trupe defensive...

asta mi-a soptit si mie o pasarica...:rolleyes:

cat despre distanta in timp dintre doua sate,nu cred ca e cazul sa ne complicam cu formule...cel mai simplu poti folosi twplus.org sau premium account
:D
 

DeletedUser

Scuze, vãd cã am fost cam evaziv. Mã refeream la durata atacurilor. Nu am vãzut duratã afiºatã cu precizie de milisecundã, doar duratã cu precizie de secundã. Aºa cã nu ºtiu dacã în joc durata unui atac e rotunjitã la secundã sau are precizie la milisecundã. Dar nu vãd de ce ar rotunji-o.

Oricum milisecundele nu cred cã fac diferenþa decât la departajarea atacurilor: nu cred cã e posibil sã trimiþi un atac nici mãcar la precizie de 100 milisecunde, ce sã mai vorbim de precizie mai bunã.

Aºadar cred cã precizia la secundã e suficientã pentru atacuri coordonate. Iar dacã nu faci calculele în cap, teorema lui Pitagora þi-o oferã.
 

DeletedUser

explicatia mea ramane valabila si in acest caz...toate duratele se calculeaza la milisecunda,dar NU SUNT AFISATE !...oricum este aproape sau daca nu imposibil sa faci 2 atacuri sa cada in acelasi timp,cu precizie de milisecunda,pentru ca mecanismul jocului a fost astfel facut ca o armata sa se poate lupta DOAR cu alta armata intr-un timp definit
:)
 

DeletedUser

explicatia mea ramane valabila si in acest caz...toate duratele se calculeaza la milisecunda,dar NU SUNT AFISATE !...oricum este aproape sau daca nu imposibil sa faci 2 atacuri sa cada in acelasi timp,cu precizie de milisecunda,pentru ca mecanismul jocului a fost astfel facut ca o armata sa se poate lupta DOAR cu alta armata intr-un timp definit
:)

scuze ca te intrerup... milisecundele sunt afisate... 17.09.07 12:23:19:672
 

DeletedUser

ok nu stiam...pe vremea cand jucam eu nu erau afisate.....sau nu le dadeam importanta
:D
 

DeletedUser

Nu-mi dau seama ce mici erori are zaludu sau ce aproximatii trebuie sa faci tu. Pe triburile atacurile au cel putin precizie la secunda, conform formulei respective. Bag-o in Excel sa te convingi.
Din pacate pe triburile nu se afiseaza durata atacurilor cu milisecunde, asa ca nu pot sa confirm ca atacurile ar avea precizie de milisecunda. Insa nu vad de ce nu ar avea.

Erorile la care se refera colegii nostri sunt date de faptul ca pitagora da un rezultat in zecimal, iar minutul are 60 de secunde. Ca sa elimini aceasta eroare, inmultesti ce-ti da dupa virgula cu 60 si va rezulta durata in secunde.

De ex: 78,5=01:18:30
124,78=02:04:46:800

Iar daca ai curiozitatea iti rezulta si milisecundele, dar sunt irelevante.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus