ia sa dezvolt eu umpic subiectu, sper ca nu te superi andrei.
Propun ca la statuie sa poata fi creati 3 eroi, dintre care sa ai doar unul activ. Atunci cand trimiti eroul cu o anumita arma, si acesta face victime, fara sa moara, capacitatea armei sa poata fi crescuta, bineinteles ca upgrade-urile se vor face dupa o forma ordonata, matematica.
Eu propun ca in momentul in care paladinul face 10 000 de victime (atentie, cavaleria grea ocupa 6 oameni, deci 6 victime) capacitatea artefactului sa fie crescuta cu 50% decat capacitatea initiala... deci 60% in atac (40 x 1,5) si 45% in aparare (30 x 1,5)
Apoi la urmatoarele 10 000 de victime 25% fata de initial.
Adica 70 % in atac (40 x 1,5 + 40 x 0,25) si 52,5% in aparare (30 x 1,5 + 30 x 0,25).
Apoi urmatoarele 10 000 victime sa aduca un bonus de 12,5% (= jumatate din 25%)
Apoi urmatoarele 10 000 victime sa aduca 6,25% (= jumatete din 12,5%)
...
Ati prins ideea nu.
In felul asta avansul va tinde asimptotic (= fara sa atinga vreodata) inspre dublul artefactului (80% in atac si 60% in aparare)
Totodata sugerez ca eroul sa primeasca "experienta" in atac doar cand ataca si in aparare doar cand apara.
A... si Bonusul de 10 x in aparare al Flamei lui Aletheia sa fie afectat de upgrade cand eroul dotat cu aceasta arma apara.
Stiu ca poate va uitati la mine ca la un ciudat, dar sunt ca si upgrade-urile la fierarie in L clasica, doar ca upgrade-urile devin din ce in ce mai mici, pentru ca situatia sa nu "scape" de sub control.
In momentul in care eroul e in sat il poti dezactiva si sa pui un al 2-lea sau al treilea erou sa acumuleze experienta, astfel incat eroul principal, daca moare, sa nu ramai chiar in plop. Intelegeti, nu?
P.S. As depune eu un ticket, dar astept sa vad voi ce ziceti, oricum chestia asta implica acceptul de la mai multe "filtre", printre care inno-games, deci e suficient ca doar o "veriga" sa lipseasca, si tot lantul e gata
... deci cred ca doar lumanarile livrate la Doamne Doamne ne mai pot salva acum