Experienta soldati

DeletedUser

cred ca ar fi mai amuzant si mai realist ca soldatii jucatorilor sa capete si experienta dupa fiecare victorie.Acest lucru dandule avantaje in atac si defensiva,la fel cum este si8 in realitate cu soldatii veterani care dupa ce acumuleaza experienta lupta mai bine.Ce ziceti de ideea mea?
 

DeletedUser

pai si cei care raman mutilati si nu mor ce fac? devin fiermieri??
 

DeletedUser

nu are de a face una cu alta,daca vrei deschide tu un alt topic nu face off pe al meu
 

DeletedUser

ia sa dezvolt eu umpic subiectu, sper ca nu te superi andrei.

Propun ca la statuie sa poata fi creati 3 eroi, dintre care sa ai doar unul activ. Atunci cand trimiti eroul cu o anumita arma, si acesta face victime, fara sa moara, capacitatea armei sa poata fi crescuta, bineinteles ca upgrade-urile se vor face dupa o forma ordonata, matematica.

Eu propun ca in momentul in care paladinul face 10 000 de victime (atentie, cavaleria grea ocupa 6 oameni, deci 6 victime) capacitatea artefactului sa fie crescuta cu 50% decat capacitatea initiala... deci 60% in atac (40 x 1,5) si 45% in aparare (30 x 1,5)
Apoi la urmatoarele 10 000 de victime 25% fata de initial.
Adica 70 % in atac (40 x 1,5 + 40 x 0,25) si 52,5% in aparare (30 x 1,5 + 30 x 0,25).
Apoi urmatoarele 10 000 victime sa aduca un bonus de 12,5% (= jumatate din 25%)
Apoi urmatoarele 10 000 victime sa aduca 6,25% (= jumatete din 12,5%)
...
Ati prins ideea nu.

In felul asta avansul va tinde asimptotic (= fara sa atinga vreodata) inspre dublul artefactului (80% in atac si 60% in aparare)

Totodata sugerez ca eroul sa primeasca "experienta" in atac doar cand ataca si in aparare doar cand apara.

A... si Bonusul de 10 x in aparare al Flamei lui Aletheia sa fie afectat de upgrade cand eroul dotat cu aceasta arma apara.


Stiu ca poate va uitati la mine ca la un ciudat, dar sunt ca si upgrade-urile la fierarie in L clasica, doar ca upgrade-urile devin din ce in ce mai mici, pentru ca situatia sa nu "scape" de sub control.

In momentul in care eroul e in sat il poti dezactiva si sa pui un al 2-lea sau al treilea erou sa acumuleze experienta, astfel incat eroul principal, daca moare, sa nu ramai chiar in plop. Intelegeti, nu?

P.S. As depune eu un ticket, dar astept sa vad voi ce ziceti, oricum chestia asta implica acceptul de la mai multe "filtre", printre care inno-games, deci e suficient ca doar o "veriga" sa lipseasca, si tot lantul e gata :D
... deci cred ca doar lumanarile livrate la Doamne Doamne ne mai pot salva acum :D
 

DeletedUser

asta deja e altceva ,doar soldatii sa fie cu experienta!!cand au ajuns la o anumita experienta atuni sa poata avea cu 50 % mai mult atac etc
 

DeletedUser

asta deja e altceva ,doar soldatii sa fie cu experienta!!cand au ajuns la o anumita experienta atuni sa poata avea cu 50 % mai mult atac etc

cred ca te referi la erou, nu?

va rog eu frumos, care sunteti de acord cu ideea postati si voi, ca sa vad daca depun sau nu ticket:D
 

DeletedUser

Eu propun, pe lângă asta, un portal prin care să-ţi teleportezi eroul din satul tău, în satul celui ce deţine arma, i-o furi şi apoi revii în satul tău şi etc.

Mă scuzi că-ţi tai elanul, dar pentru aşa ceva, apucă-te de Heroes şi găseşti acolo balauri, eroi, experienţă şi tot ce mai pofteşte inima ta.

Lasă-ne frăţioru' nostru să ne bucurăm de Evul Mediu şi să jucăm de la egal la egal, fără eroi, arme, etc.

Ciao!
 

DeletedUser

O propunere cu sens , daca imi fac 40 de soldati , si ii dau sprijin peste 1 an o sa aiba dea expereinte pe front !

Sa facem si gauri de viermi , sa putem face atacul invizibl ca oponentul sa nu stie.
 

DeletedUser

nu mai incercati sa faceti schimbari mari,deoarece noua(majoritatea) ne place jocul asa cum e si nu vrem alte schimbari;)
 

DeletedUser

oh, se pare ca aduc o mare ofensa unor oameni cu o vedere obtuza, zis si "la locul lor".

Cu partea cu teleporatarea o dati in balarii.

Auzi, acum un an daca ziceam ceva de biserica ma trimiteai la heroes, ca acolo gasesc popi si balauri.

Daca acum un an ziceam ca flama lui Aletheia ar putea creste defensiva catapultei cu 1000%, ma trimiteai la heroes.

Va rog eu frumos, oricum nu se poate face nimic, lenea este o resursa inepuizabila. Faptul ca aduc si eu o parere, nu foarte deplasata comparativ cu cele doua suscitate, nu fac mai mult rau comunitatii decat bine.

Si da... oricum nu se poate face nimic, dar unde mai e arta daca accepti lucrurile asa cum sunt. Daca toti oamenii se trimiteau la Heroes, azi mai frecam lemnele intre ele sa aprindem focul.:D
 

DeletedUser

HEFAISTOS, ai fost offtopic, cel care a deschis se referea la soldati.

Legat de experienta trupelor, nu vad de ce s-ar implementa asa ceva. Incearca seria Total War, acolo gaseste ceea ce propui tu.

Ca sa fiu si mai la subiect, sa presupunem ca atac un sat cu un sat full atac. Sa zicem, 6000 de topoare, 2500 C.U, 500 C.A, 300 berbeci. Din trupele astea supravietuiesc 1200 de topoare, 500 C.U, 70 C.A si 50 berbeci. Acuma, ca sa respectam propunerea ta, ar trebui ca aceste trupe sa apara separat de restul, ca fiind veterane. Te intreb eu, la urmatorul atac, care sunt sansele sa nu pierzi chiar aceste trupe? Pierzi 500 de topoare, dar raman 700 care au si mai multa experienta. Dar dupa inca 5 atacuri, te-ai trezi cu 5 tipuri de unitati. Gandeste cat de multe detalii aproximativ inutile ar fi...

Triburile este un joc de strategie browser, deci are anumite limite de bun simt. Nu poti sa iei fiecare omulet in parte si sa ii vezi "detaliile". Si frumusetea lui consta tocmai in simplitate. Nu trebuie sa gandesti inainte sa ataci ca poate are trupele "level 10" si sa iti trimiti spionii "level 10" ca sa verifici asta. Tocmai asta e frumusetea. Ce nu inteleg e de ce nu incercati jocurile de strategie cu aceste beneficii.

Offtopic: Doamne, chiar ca nu am ce face cu timpul liber ...
 

DeletedUser

orbil
contra 1000%
jocul e 99,9% perfect
daca se aplica asta si inca cateva (scuzati cacofonia) ajungem ikariam sau travian
 
Sus