Rakanishu
Community Manager
- Scor reacție
- 146
Ca urmare a unor intrebari venite legate de terminologia folosita in anunturile de setari, voi explica mai jos cateva dintre ele, in functie de intrebarile ce vor mai veni voi edita postul :
- Viteza server - se refera la timpii de constructie si recrutare ( 1 normal, 2 - dublu, etc )
- Viteza unitati : viteza de deplasare pe harta a trupelor ( maxim 1 ), viteza efectiva se calculeaza astfel : Vserver X Vunitati = viteza de deplasare pe harta ( de exemplu la un server cu viteza 2 si trupe 0,5 viteza de deplasare pe harta a trupelor va fi 1, identic cu un server 1 / 1 )
- Moralul - factorul de scadere a puterii de atac in cazul diferentelor de punctaj, poate fi de 3 tipuri :
A) bazat doar pe punctaj
B) bazat pe punctaj si timp, cu cat un jucator este mai vechi pe un server, moralul la atacurile contra lui va creste.
C) fara moral ( toate atacurile vor avea moral 100% )
Atacurile pe satele de barbari si bonus vor avea intotdeauna moral 100%.
- Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).
- Atac/suport gap - distanta minima ( in milisecunde ) intre atacuri lansate de pe acelasi sat.
- Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.
-Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.
- GN - generatii nobile.
- Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator. In cazul curtilor pe pachete, daca se intrerupe recrutarea nobilului, resursele NU se returneaza.
- Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor/pachetelor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).
- Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.
- Bonusul de noapte : se poate seta intre anumite ore si rezultatul este dublarea factorului de aparare al trupelor prezente in sat si al zidului.
SPIONAJUL :
Varianta 1 - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare )
Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ).
Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc.
Varianta 4 - doar la cercetarea pe 3 nivele ( nivel 1 - resurse, nivel 2 - cladiri si trupe in sat, nivel 3 - deplasarea )
- Viteza server - se refera la timpii de constructie si recrutare ( 1 normal, 2 - dublu, etc )
- Viteza unitati : viteza de deplasare pe harta a trupelor ( maxim 1 ), viteza efectiva se calculeaza astfel : Vserver X Vunitati = viteza de deplasare pe harta ( de exemplu la un server cu viteza 2 si trupe 0,5 viteza de deplasare pe harta a trupelor va fi 1, identic cu un server 1 / 1 )
- Moralul - factorul de scadere a puterii de atac in cazul diferentelor de punctaj, poate fi de 3 tipuri :
A) bazat doar pe punctaj
B) bazat pe punctaj si timp, cu cat un jucator este mai vechi pe un server, moralul la atacurile contra lui va creste.
C) fara moral ( toate atacurile vor avea moral 100% )
Atacurile pe satele de barbari si bonus vor avea intotdeauna moral 100%.
- Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).
- Atac/suport gap - distanta minima ( in milisecunde ) intre atacuri lansate de pe acelasi sat.
- Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.
-Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.
- GN - generatii nobile.
- Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator. In cazul curtilor pe pachete, daca se intrerupe recrutarea nobilului, resursele NU se returneaza.
- Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor/pachetelor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).
- Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.
- Bonusul de noapte : se poate seta intre anumite ore si rezultatul este dublarea factorului de aparare al trupelor prezente in sat si al zidului.
SPIONAJUL :
Varianta 1 - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare )
Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ).
Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc.
Varianta 4 - doar la cercetarea pe 3 nivele ( nivel 1 - resurse, nivel 2 - cladiri si trupe in sat, nivel 3 - deplasarea )