Extractor jucatori (lumea Casual)

  • Autor subiect DeletedUser43615
  • Data de început

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
91
Cand l-am facut, mergea. N-ar trebui sa fie probleme cu el (nu s-a schimbat nimic la nivel de joc care l-ar putea afecta in vreun fel).
 

DeletedUser44200

Vin și eu cu un necaz pe aceeași problemă. Extractorul de barbare nu pare să meargă, nici aici, nici pe .int.

E vorba de scriptul ăsta.
=======================================
javascript: var barb_size = { min: 0, max: 0 }; var village_size = { min: 0, max: 500 };$.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/FarmFinder.js"); void(0);
=======================================
sau ăsta
=======================================
javascript:var barb_size={min:1,max:13000};var village_size={min:0,max:500};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
=======================================
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
javascript:void($.getScript("http://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/extractor.js"))
Acolo unde scrie diplomatie selecteaza barbare, in dreapta modifici punctajul minim/maxim si apesi OK
 

DeletedUser44200

Țineam eu minte că mai este un script pentru hartă undeva. Mersi mult!
 
Sus