Important : Informatii legate de conturile de joc si forum !

Discuție în 'Anunţuri Generale' creată de rakanishu, 15. Mai 2018.

Distribuie această pagină

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.591
    Dragi jucători,

    Astăzi dorim să vă prezentăm câteva informații importante cu privire la situația conturilor din joc.

    Începând din data de 22 mai, 2018, următoarele schimbări se vor implementa:
    • Vom șterge în mod automat toate conturile din joc ce nu s-au mai logat la nivel de joc timp de 12 luni (sau mai mult ).

    • În momentul ștergerii unui cont de joc, contul de forum asociat se va șterge de asemenea în mod automat. Identificarea se face în baza nick-ului de joc.
    Aceasta implică faptul că veți putea avea nick-uri diferite pe forum și joc doar dacă dețineți mai multe conturi ingame ce vor fi folosite în mod activ (cel puțin o logare la fiecare 12 luni pentru a evita ștergerea automată).

    În condițiile în care nick-urile de joc și forum nu au aceeași denumire de utilizator în funcție de DATĂ s-ar putea să primiți o cerere pentru ștergere. Pentru a putea preveni ștergerile accidentale de conturi, există o perioadă de 7 zile înainte de ștergerea efectivă. Aceasta este ireversibilă! Dupa ce s-a afectuat o cerere pentru ștergere (de către jucător sau în mod automat) un mesaj privat va fi trimis în mod automat către contul de forum asociat. Dacă primești acest mesaj și nu ai fost inițiatorul acelei cereri, te rugăm să contactezi echipa de suport imediat!

    Exceptii :

    1. Daca un jucator se logheaza pe forumul extern, atunci si contul de joc va fi marcat ca activ de sistem ( valabil si invers ).

    2. Daca un cont detine puncte premium ( obtinute prin cumparare - NU prin alte surse precum depozitul, transmitere de la alti jucatori, etc ) si este inactiv va fi notificat despre stergere cu aproximativ 3 luni inainte. Dupa trecerea celor 3 luni procesul va fi exact acelasi precum descris mai sus.


    Link la suport :

    https://support.innogames.com/login/to/game/tribalwars/market/ro
     
    Ultima editare: 17. Mai 2018
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.