Sa zicem ca se accepta ideea ta (NU cred) iata ce sigur se va intampla:
- dupa cum au mentionat si colegii de mai inainte, un jucator vede adeziunea scazuta (evident de altcineva) pe un sat
- ce sa faca? -> trimite un nobil ca sa il cucereasca
- il cucereste -> afla ca era curatzat de un aliat cu 3 armate full de atac 2 complet distruse in defensiva (exemplu)
- se ajunge la conflict, fie il cedeaza fie este concediat din actualul trib, fie se rupe alianta (si probabil apare un conflict intre cele 2 triburi)
sau
- poate sa fi fost curatzat de un coleg de trib (se poate intampla chiar si cu rezervari, fara sansele sunt f mari)
- caz in care se degradeaza relatia de colegialitate in trib, pot sa apara certuri care se amplifica si pot desfiinta tribul
SINGURUL avantaj este de partea celui care fura satul, desigur in timp de razboi este o idee excelenta, altfel nu merita efortul, efectele negative fiind prea multe.
Pe scurt: poate conduce la o mentalitate negativa in cadrul jucatorilor si implicit scaderea calitatii jocului