incoming

  • Autor subiect DeletedUser35131
  • Data de început

DeletedUser31550

Incepand de maine, scriptul de autoredenumire a atacurilor in masa o sa fie ilegal.

Mi se pare ceva absurd sa faci astfel de scripturi ilegale,cand un jucator primeste sute,mi de atacuri,trebuie sa aibe si el un avantaj,corect?
Aceast script a fost facut ilegal asa,sau a fost trecut prin mana inno games?
Daca nu a fost trecut prin mana i. g. atunci cum il putem considera ilegal?



PS:Eu zic sa il lasati legal,asa cum au fost legalizate mai multe scripturi.
Nu cum se spunea mai jos ca or sa fie scripturi care iti dau sute de atacuri singur,acel script a fost "inventat" se numeste auto farm,si deja a fost declarat ilegal.
Astept un raspuns in legatura cu ce am spus mai sus "Daca nu a fost trecut prin mana i. g. atunci cum il putem considera ilegal?"
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser40758

Ce naspa... ma miram eu de ce mi-a disparut scriptul cu mass rename atacuri din Quick Bar...
Era prea frumos sa fie adevarat... nu a durat prea mult... dar iti usura munca...
Railor! >:p
 

DeletedUser31550

Eu inca astept o explicatie,am evitat sa fac 2X post,am asteptat sa raspunda cine-va,noroc cu lord:))
Eu cred ca Jack face scripturiile legale si ilegale dupa cum vrea,voi primi si eu un raspuns in legatura cu cele zise mai sus?
 

DeletedUser5809

Eu inca astept o explicatie,am evitat sa fac 2X post,am asteptat sa raspunda cine-va,noroc cu lord:))
Eu cred ca Jack face scripturiile legale si ilegale dupa cum vrea,voi primi si eu un raspuns in legatura cu cele zise mai sus?

Daca era dupa mine aiurea ziceam de mult daca era legal sau nu. Se tine cont de mai multe lucruri cand se ia o decizie si din pacate acest script automatizeaza prea mult jocul. Inteleg ca sunt unii care folosesc multe metode, metode mai usoare, sa trimita sute de atacuri rapide, dar sunt totusi multi care stau ore intregi sa le calculeze, organizeze si sa le trimita. Munca lor devine in zadar daca tu cu un buton stii deja cu ce esti atacat, singura conditie este sa fii online. Daca considerati ca ar trebui sa oferim un avantaj aparatorului, putem interzice scriptul care deschide mai multe taburi, ramanand doar metoda din opera, in felul acesta macar sa se chinuie si ei un pic.
 

DeletedUser8140

poti deschide mai multe tab-uri si fara script :p in orice browser :p asta ca o paranteza pe langa subiectaul legat de script...e ilegal si cu asta basta, obisnuitiva cu ideea :)
 

DeletedUser40272

atunci interziceti si scripturile de fake...in 2-3 sec se da un fake...in cat timp redenumesti tu un atac? inmulteste-le cu 1000 macar si vedem unde iesi;)

sa nu mai punem in calcul ca ti-ar da 10 jucatori fake-uri in acelasi timp, aparatorul isi face treaba singur, pe cand cel/i ce ii da/u de notat nu o fac/e singur/i
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser18437

atunci interziceti si scripturile de fake...in 2-3 sec se da un fake...in cat timp redenumesti tu un atac? inmulteste-le cu 1000 macar si vedem unde iesi;)

sa nu mai punem in calcul ca ti-ar da 10 jucatori fake-uri in acelasi timp, aparatorul isi face treaba singur, pe cand cel/i ce ii da/u de notat nu o fac/e singur/i

in 5 minute se pot trimite 300atacuri.sa le redenumesti iti ia cel putin 20-30min.
daca se coordoneaza 5-6 jucatori inseamna 2mii de atacuri in 5-10min.sa le redenumesti iti ia 2-3ore :)
 

DeletedUser40272

in 5 minute se pot trimite 300atacuri.sa le redenumesti iti ia cel putin 20-30min.
daca se coordoneaza 5-6 jucatori inseamna 2mii de atacuri in 5-10min.sa le redenumesti iti ia 2-3ore :)

si e normal sa fie asa?

daca se interzice scriptul asta atunci sa se interzica si scripturile de fake-uri...:)
 

DeletedUser

pentru a redenumi un atac ai nevoie de 3 click-uri cu script si 4 fara script ( folosind optiunea pp-ului ) . daca ai 100 sau 1000 atacuri folosind acel script devenit ilegal cu un singur click executi 3-400 sau 3-4000 comenzi .
pentru a trimite un atac cu scriptul de fake iti trebuiesc minim 3 click-uri / sat ( ca sa o faci legal ) + click-ul prin care treci la urmatorul sat . adunam 3-4000 click-uri pentru a trimite 1000 atacuri .

vi se pare ca exista vreo asemanare intre cele 2 scripturi ? sa incercam sa diferentiem scripturile care pot influenta desfasurarea razboaielor prin trimiterea ori redenumirea atacurilor de cele care pur si simplu nu fac altceva decat sa ne usureze viata .

prin interzicerea acelui script de redenumire a atacurilor care le redenumeste pe toate cu un singur click efortul depus de agresor pentru a trimite atacurile si de aparator pentru a le redenumi cu celalalt script va fi acelasi . nu conteaza ca aparatorul este atacat de 2-3-4 playeri pentru ca si el poate fi ajutat cu sprijin de x colegi . nu faceti paralela intre scriptul de redenumire atacuri cu un singur click si cel de redenumire sate pentru ca redenumirea satelor este o chestie total inofensiva dpdv al razboaielor si nu influenteaza cu nimic desfasurarea lor chiar daca il folosesti pe cel ce iti redenumeste toate satele la fel fara a avea vreun simbol de diferentiere . idem balanta de resurse .

o solutie pentru a fi legal acel script ar fi ca la primul click sa mai apara un buton in dreptul fiecarui atac pe care va trebui sa il apesi si care sa afiseze unitatea cu care esti atacat ( fie direct unitatea reala fie exact ca si celalalt script lista cu unitatile ) ; o a 2 a solutie ar fi ca dupa apasarea scriptului apasarea butonului de redenumire sa afiseze viteza unitatii cu care esti atacat ( totusi ar fi necesare in ambele variante doar 2 click-uri pentru redenumirea unui atac ) ; o a 3 a varianta ar fi ar fi un fel de navigare intre atacuri asa cum dealtfel a existat o propunere de a se putea naviga de la un atac la altul asa cum navigam si intre sate , propunere ce se pare ca va fi implementata pe versiunea 8 a jocului .
astfel ne-ar usura si noua munca cand suntem atacati in masa pentru ca am scapa de cateva click-uri inutile ( click pe privire generala / sosire / atacuri )
e de discutat problema asta si cred ca rook poate gasi o solutie care sa fie ok atat dpdv al regulilor jocului cat si pentru a ne usura si noua sarcina cand suntem atacati .

banuiesc ca daca pentru redenumirea unui atac ar fi necesare 3 click-uri scriptul ar fi ok . nu-mi vine in cap acum nici o posibilitate de a putea utiliza acel script in mod legal insa daca se va realiza introducerea navigarii intre atacuri pe versiunea 8 asa cum mi s-a spus din acel moment vor fi necesare 3 click-uri pentru a redenumi un atac ( arata timpul , selectarea unitatii , trecerea la urmatorul atac )

ca o mica paralela , eu atac astfel : sortez satele cu scriptul de plox apoi redenumesc satele dupa care atac ( bineinteles folosind un script de fake in care am setat in prealabil coordonatele si trupele cu care atac ) plecand de la ultimul sat ( cel mai departat fata de tinta ) catre primul . pentru a lansa un atac am nevoie de 3 click-uri + inca 1 cel cu care trec la urmatorul sat . mi se pare o modalitate foarte usoara de a ataca si nu m-ar deranja ca la redenumirea atacurilor aparatorul sa aiba la indemana solutia subliniata mai sus ( 2 click-uri / atac + inca 1 trecerea la urmatorul atac ) , 1 click/sat mi se pare o diferentiere prea mica fata de diferentierea in cazul in care foloseste acest script de redenumire despre care discutam .

cred ca inainte de a crea , propune sau interzice un script ar trebui sa cautam o modalitate prin care efortul depus de ambele categorii de jucatori sa fie acelasi .
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Salut, as dori si eu daca are cineva scriptul de incoming adaptat la ro26. Am primit unul aseara dar este adaptat pentru ro22..
 

DeletedUser

Am gasit, cel al lui Rookmaster, a trebuit doar modificate vitezele trupelor.

javascript:
autor = 'rookmaster';
versiune = 'Redenumire Atacuri.1.2';
site = 'http://www.marketshop.ro/triburile/09-redenumireatacuri.php';
viteza = {'Spioni':4.5, 'Usori':5, 'Grei':6, 'Topoare':9, 'Spade':11, 'Berbeci':15, 'Nobil':17.5};
icon = {'Spioni':'unit_spy.png', 'Usori':'unit_light.png', 'Grei':'unit_heavy.png', 'Topoare':'unit_axe.png', 'Spade':'unit_sword.png', 'Berbeci':'unit_ram.png', 'Nobil':'unit_snob.png'};

function comanda() {
cal = document.createElement('script');
cal.type = 'text/javascript';
cal.src = 'http://www.marketshop.ro/triburile/jscalendar.js';
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(cal);

red = document.createElement('script');
red.type = 'text/javascript';
red.src = 'http://www.marketshop.ro/triburile/09-redenumireatacuri.js';
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(red);
}

comanda()
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Incepand de maine, scriptul de autoredenumire a atacurilor in masa o sa fie ilegal.

Incepand de azi a aparut noua versiune de redenumire rapida a atacurilor.
Practic e nevoie de un click pe script pentru a afisa un icon cu semnul intrebarii inaintea fiecarui atac.
Apoi se apasa pe fiecare icon in parte. Dupa ce apare casuta de redenumire se apasa pe OK (eventual se poate modifica textul inainte de salvare).
In felul asta nu mai e nevoie sa intri pe fiecare atac in parte pentru redenumire.
Sper ca am impacat si capra si varza.


javascript:
autor = 'rookmaster';
versiune = 'Quick Redenumire.1.1';
site = 'http://www.marketshop.ro/triburile/15-quickredenumire.php';
denumire = 'Atac';
viteza = {'Nobil':35, 'Berbeci':30, 'Spade':22, 'Topoare':18, 'Grei':11, 'Usori':10, 'Spioni':9};

function comanda() {
cal = document.createElement('script');
cal.type = 'text/javascript';
cal.src = 'http://www.marketshop.ro/triburile/jscalendar.js';
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(cal);

red = document.createElement('script');
red.type = 'text/javascript';
red.src = 'http://www.marketshop.ro/triburile/15-quickredenumire.js';
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(red);
}

comanda()
 
Sus