Dap, e o variatie a scriptului de fake, ceea ce eu folosesc de obicei, in combinatie cu un script care tine minte (adica sub forma de cookie, tine minte e o vorba din popor
) un set de coordonate:
Cod:
javascript:function j(){var d=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;function a(b,c){var g,e;var h=d.units[b];if(h==null)return 0;e=h.nextSibling;do{e=e.nextSibling;}while(e.nodeType!=1);g=parseInt(e.firstChild.nodeValue.match(/(\d+)/)[1],10);f=(c<0)?c*-1:g-c;if(f>g)f=g;h.value=f;return f;}a('axe',-6000);a('ram',-345);a('spy',-100);a('light',-2400);a('marcher',-400);a('catapult',-10);}j();
Asta e facut sa puna doar trupe de atac,dar poati sa pui ce trupe vrei tu, asta este ceea ce cauti tu, este la sfarsit:
a('axe',-6000);a('ram',-345);a('spy',-100);a('light',-2400);a('marcher',-400);a('catapult',-10);
Momental, scriptul insereaza 6000 topoare, 345 berbeci, 100 spioni, 2400 cav usoara, 400 arcasi calareti si 10 catapule.
Ceea ce vrei tu sa schimbi este asta:
a('axe',-6000) ;adica insereaza 6000 topoare. Schimbi axe cu tag-ul unitatii care te intereseaza, cred ca stii care sunt pentru fiecare unitate in parte.
Deci acum insereaza 6 tipuri de unitati, daca vrei pentru 7, mai pui un a('
axe',-6000] si schimbi axe din nou cu tag-ul unitatii care vrei sa o insereze.
Mai era un script mai mic si poate mai simplu, dar rezultatul e acelasi si in final tot trebuia sa modifici aceleasi lucruri.
Intrebari?