Interviuri

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

In aceasta saptamana pentru inceput m-am gandit sa-l intervievez pe Hades123.

maru: Buna, cu cine am placerea de a vorbi?
Hades123: Buna, Andrei ma numesc
maru: Andrei ne poti spune cate ceva de tine?
Hades123: Desigur, am aprope 27 ani,sunt student la facultatea de medicina din Constanta.
maru: Cum ai gasit acest joc, triburile?
Hades123: Nici nu mai stiu in ce conjunctura,un amic de-al meu innebunit dupa un joc, "Die staemme",imi spune despre ce este vorba,si ma convinge sa incerc...cea mai mare greseala a lui...se intampla prin 2005 daca nu ma insel...si asa a inceput aventura lui Hades in acest joc.
Dupa ce am invatat tehnicile de baza de la taticii nemti,am decis sa merg pe un server unde se comunica in engleza,deoarece nemtii nu prea se chinuie cu limba asta,si ma simteam oarecum marginalizat...si asa ajung pe tribalwars.net,world 3 care se deschisese de cateva luni.
Acolo dupa mai multe peripetii,cresc marisor cateva sute de sate si il intalnesc pe Valiusha,cu care m-am imprietenit dupa cateva discutii serioase,a fost "dragoste la prima vedere".
Plictisiti fiind de conturile "grase" de pe .net, am decis impreuna cu inca cativa romani experimentati de pe serverul englezesc sa venim pe lumea 1,versiunea beta... iar de aici inainte istoria o cunoaste toata lumea.

maru: De ce ai ales nick-ul de Hades, si nu altceva?...
Ca de exemplu: mishu, imparatul roman, etc...

Hades123: e veche povestea,mi-a placut intotdeauna mitologia greaca,si am fost fascinat de ea....Hades si Nocturnus erau nick-urile mele pe care le foloseam frecvent cand jucam CS (coutner strike) si starcraft inainte sa ma apuc de triburile,si cum ChirurG era folosit pe lumea 1 de un oarecare,am decis sa pastrez traditia.
maru: Poti face o simpla comparatie intre serverele straine si cel romanesc?