Lumea 66

Discuție în 'Lumi de joc - setari' creată de carmi, 12. Sep 2018.

Distribuie această pagină

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. carmi

    carmi Community Manager Forum Team

    Înscris:
    16. Apr 2007
    Mesaje:
    5.460
    Dragi jucători,



    Lumea 66 se va deschide în data de 20.09.2018, între orele 11:00 şi 13:00.

    Pre-înregistrările pentru această lume se vor deschide sâmbata, 15.09.2018


    Datele lumii:


    - viteza serverului: 1
    - viteza trupelor: 1
    - moral activ (pe bază de puncte).
    - cercetare simpla.
    - numărul membrilor în trib va fi limitat la 40.
    - fără restricții în trib
    - abilități trib!
    - sitter restricționat după ce un cont a fost "mod de vacanţă" mai mult de 30 zile zile în ultimele 60 de zile.
    -Turnul de veghe - da
    - biserică - nu.
    - steaguri - da.
    - realizări active.
    - Paladini cu multiple abilitati, mai multe detalii găsiți aici.
    - arcași - activați.
    - gardă - da.
    - limită de fake - 1%
    - sate de barbari/bonus crescătoare, până la 2000 p.
    - bonus de noapte activat ( între orele 23:00 și 8:00 ).
    - perioada protecţie iniţială - 5 zile.
    - nobilul poate străbate o distanţă de 70 de câmpuri.
    - nou sistem de misiuni
    - ”Curățenia”, activă, mai multe detalii găsiți aici.
    - taleri cost normal
    - gap comenzi - 100 ms.
    - nouă facilitate în joc: Marele Asediu ( explicații mai jos).

    Facilitățile premium sunt activate.

    Condiţii de victorie : Un trib trebuie să obțină cantitatea necesară de puncte de influență prin deținerea districtelor.



    Vă dorim mult succes în joc şi distracţie plăcută!


    Echipa Triburile.ro
     
  2. carmi

    carmi Community Manager Forum Team

    Înscris:
    16. Apr 2007
    Mesaje:
    5.460
    [​IMG]



    Dragi jucători,

    Dorim să vă dezvăluim o nouă facilitate implementată la nivel de Triburile: Marele Asediu.

    Pentru a vă putea oferi ceva nou cu ocazia aniversării a 15 ani de Triburile, dar fără a schimba prea mult jocul pe care îl cunoaşteţi şi pe care îl adoraţi, am decis să implementăm o nouă modalitate de încheiere a jocului.

    În acest scenariu triburile trebuie să se lupte pentru a prelua controlul asupra unui oraş foarte mare. Pentru a putea câştiga trebuie să aveţi grijă la strategia abordată. Veţi bombarda oraşul cu cât mai multe trupe? Veţi încerca să preluaţi de la inamici anumite zone strategice? Sau veţi ataca satele acestora în timp ce trupele lor încearcă să cucerească oraşul? Decizia vă aparţine!



    ... Districte

    Pe fiecare lume pe care va fi activată această metodă de încheiere a jocului veţi găsi oraşul în mijlocul hărţii. Oraşul poate varia în ceea ce priveşte dimensiunea şi este format din mai multe districte. Acestea funcţionează ca satele normale cu excepţia faptului că nu pot fi redenumite, vor avea mereu adeziuna 1 şi timpul parcurs către acestea va fi mereu acelaşi, chiar şi dintr-un district într-altul. În plus, acestea au un sistem distinct de apărare ceea ce le face dificil de apărat. Valoarea efectului variază între districte, cele cu valori ridicate furnizând un număr mai mare de puncte de influenţă, necesare pentru câştigarea lumii.

    [​IMG]
    [​IMG]


    ... şi Orăşele

    Pentru fiecare district deţinut se vor acorda puncte de influenţă însă numărul acestora depinde de orăşelul de care aparţine.
    În timp ce numărul de districte poate varia între servere, oraşul va fi constituit întotdeauna din patru orăşele. Fiecare dintre acestea recompensează triburile cu puncte de influenţă la momente diferite de timp. Acestea sunt: 10am pentru Piaţa Oraşului, 2pm pentru Districtul Financiar, 6pm pentru Districtul de Crafting şi 10pm pentru Port. Pentru a obţine punctele de influenţă un trib trebuie să deţină aceste districte la exact aceste momente de timp. Aceasta este singura modalitate prin care puteţi câştiga punctele, aşadar trebuie să vă asiguraţi că puteţi menţine districtele cucerite atunci când contorul pentru aceste oraşele ajunge la 0 şi se resetează. Asiguraţi-vă că apărarea voastră este solidă sau lansaţi toate trupele pentru a încerca să cuceriţi un district în ultimul moment. Pentru a face lucrurile şi mai interesante am mai implementat o schimbare: de îndată ce un trib ajunge la 40% din numărul necesar de puncte de influenţă, costul talerilor se va reduce automat cu 10% pentru toţi jucătorii. Această scădere continuă la fiecare creştere cu 10% a nivelului atins până la pragul de 90%, ceea ce înseamnă o scădere cu 40% a costului talerilor.

    [​IMG]


    Să pornim la război!

    Sperăm să vă placă noua condiţie de încheiere a jocului. Poate că nu pare complicat, însă păstrarea acelor districte o să fie! Drept urmare asiguraţi-vă că aveţi o strategie bine definită şi alegeţi-vă ţintele cu înţelepciune!

    Dacă aveţi întrebări sau doriţi să ne spuneţi opinia voastră, vă rugăm să folosiţi acest thread!

    Echipa Triburile
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.