Lumea17

DeletedUser

As avea si eu o propunere....sa fie putin mai diferit ca pana acum....


Viteza serverului:2
Viteza trupelor 1.5
Fara biserica
Paladinul nu poate gasi obiecte
Trupe cu 3 nivele de cercetare
Taleri cu cost redus
Limita in trib :100
Fara arcasi si cavaleri arcasi
Fara sate bonus
Fara sate de barbari crescatoare
Protectia de incepator:5zile
Nobilul poate parcurge o distanta 1000campuri
Fara limita de loctiire
Transportul liber de resurse
Spionii pot vedea trupele si materiile existente in sat.


Cam atat....sper sa va placa....am ales aceste setari pt. ca asa se va face diferenta intre noobi si jucatori cu experienta.
Multumesc pt atentie

Subscriu cu o exceptie: fara paladin! Acest personaj este total inutil si de fiecare data cand apare "trage" dupa el si alte setari nefericite [arcasi / limitarea distantei parcurse de nobili, etc]

Cat despre viteza cred ca si 2/1 ar fi suficient iar in loc de sistemul cu taleri ar trebui introdus [pentru prima data pe .ro] sistemul cu pachete [vezi .net initial]
 

DeletedUser

Ia sa ma bag si eu ca noobu :D

Setări:
Viteză de joc 2.0
Viteza trupelor 2.0
Demolarea clădirilor activ
Moral activ (depinde de timp)
Regula pentru fermă inactiv
Apărarea de bază 20
Limita atacurilor fake 1% din punctajul satelor
Sistem de cercetare Sistem clasic (sistem de 10 nivele)
Biserică activ
Sate părăsite crescătoare activ
Sate bonus sate bonus îmbunătăţite
Întreruperea atacurilor 10 minute
Întreruperea plecării negustorilor 5 minute
Bonus de noapte activ
Protecţie de începător 3 zile
Max. raport între agresor : apărător inactiv
Unităţi Arcaşi activ
Sistem de spionaj Spionul poate vedea trupele, clădirile şi resursele.
Paladin activ, poate găsi -obiecte
Nobil:
-Preturi crescătoare pentru nobil Taleri
-Refacerea generaţiilor nobile mai la un cost mai scăzut activ
-Distanţa maximă pe care o poate parcurge o generaţie nobilă 1000 Câmpuri (se sumează după durată în ore)
Pierderea loialităţii prin generaţia de nobili 20-35
Creşterea loialităţii pe oră 1.6
Configurare
-Clasamentul inamicilor învinşi activat, în funcţie de numărul de puncte
Locţiitor activ
Limita timpului de locţiire activ, incepând cu mai mult de 60 de zile, în descursul a 120 de zile
Comerţ liber activ, limitat in funcţie de ora de începere a jocului pe aceasta lume
Sistemul de hărţi 1000x1000 - Continent
Harta cu grafică nouă Da
Orientare activ
Data de start 1 Nov.
Versiunea 5729 5.6

+Raza primei biserici sa aiba 16 campuri :D

Si inca o chestie...Cred ca ar fi mai usor si am salva ferme..->
Jucatorii unui trib sa aiba aceeasi biserica: "Biserica Tribului"
ex:
-Biserica sa fie construita doar cu acordul conducerii ( cum se dau drepturile intr-un trib, asa sa se acorde dreptul de construire a bisericii )
-Biserica Tribului sa aiba raza 70-100 de campuri. (jucatorii unui trib sa aibe aceeasi raza)
-Timpul de construire a unei biserici = 14 zile
-Se pot construi in acelasi timp maxim 3 biserici (intr-un trib)
-Biserica sa ocupe 22000 populatie.

Decat sa aiba faca fiecare jucator 9999 de biserici, s-ar face o biserica comuna si am salva o gramada de ferme.... Membrii tribului sa aiba o raza comuna... Dar sa nu dispara si biserica jucatorului.. Fiecare sa poata sa isi faca biserica unde are sate si nu sunt in raza bisericii tribului...


Fratilor stiu ca o sa apara comentari,i dar, e doar o propunere si atat..
@ Pentru :fani": daca vreti sa-mi scrieti mesaje de suflet, astept mesaje pe L16 :D:D
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

A fost o data si viteza de 0.70 parca,a serverului,facem o lume asa?:D

Clasica 2

- viteza serverului: 2
- viteza trupelor: 1
- vom avea harta veche, fãrã pãduri si lacuri (satele vor fi mai apropiate unele de altele)
- unitãþile vor putea fi cercetate pânã la nivelul 10
- transportul de resurse numai în cadrul unui trib
- se va putea alege directia satului la început
- numãrul de membri în trib va fi limitat la 100
- perioada maxima de sitting pe un cont intr-un interval de 120 zile este de 60 zile
- sate bonus
- arme cu bonusuri la atac/aparare
- bonus de noapte activ
- perioada protectie initiala - 5 zile
- moral - activat

Fara upg. la curte nobila.
Si aici ar merge biserica... ca ai sate multe apropiate... pfff ar fi belea....:p

Ceva nou sa scoata lumea din starea asta.. Sa aiba lumea pofta de joc... :cool:
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

- viteza serverului: 2.0
- viteza trupelor: 1.5
- transportul de resurse numai în cadrul unui trib
- se va putea alege direcţia satului la început
- 100 de membrii in trib
- perioada maxima de sitting pe un cont într-un interval de 120 zile este de 60 zile
- fără biserică
- taleri cu cost normal
- paladinul poate găsi obiecte
- distanta pe care o poate parcurge nobilul este de 100 de câmpuri
- bonusul de noapte este activ
- perioada protecţie iniţială - 5 zile
- moral - activat
- sate părăsite crescătoare
- sate bonus simple
- unităţile vor putea fi cercetate doar 1 data
 

DeletedUser

- viteza serverului: 2.0
- viteza trupelor: 1.5
- transportul de resurse numai în cadrul unui trib
- se va putea alege direcţia satului la început
-250 de membrii in trib
- perioada maxima de sitting pe un cont într-un interval de 120 zile este de 60 zile
- fără biserică
- taleri cu cost normal
- paladinul poate găsi obiecte
- distanta pe care o poate parcurge nobilul este de 100 de câmpuri
- bonusul de noapte este activ
- perioada protecţie iniţială - 5 zile
- moral - activat
- sate părăsite crescătoare
- sate bonus simple
- unităţile vor putea fi cercetate doar 1 data
 

DeletedUser

sincer e cam mare zarva aicea nici macar nu sa anuntat daca sar deschide lumea si in plus hai sa nu inghesuim ca caini la poarta noua:D
 

DeletedUser4610

-Viteza serverului: 1.5-1.6
-Viteza unitatilor: 1
-trimitere de resurse doar in trib
-se va putea alege directia startului
-limita in trib 50
-perioada maxima de sitting pe un cont într-un interval de 120 zile este de 60 zile
-fara biserica
-sistem cu taleri
-cu paladin si camera de arme
-distanta maxima parcursa de nobil: 300 de campuri
-Bonus de noapte ACTIV
-moral in functie de punctaj
-perioada de protectie initiala: 4 zile
-cu sate bonus
-satele parasite cresc pana la 1800 de puncte ( sa nu jucam simcity, totusi )
-sistem de cercetare simplificat
 

DeletedUser5673

-Viteza serverului: 1.5-1.6
-Viteza unitatilor: 1
-trimitere de resurse doar in trib
-se va putea alege directia startului
-limita in trib 50
-perioada maxima de sitting pe un cont într-un interval de 120 zile este de 60 zile
-fara biserica
-sistem cu taleri
-cu paladin si camera de arme
-distanta maxima parcursa de nobil: 300 de campuri
-Bonus de noapte ACTIV
-moral in functie de punctaj
-perioada de protectie initiala: 4 zile
-cu sate bonus
-satele parasite cresc pana la 1800 de puncte ( sa nu jucam simcity, totusi )
-sistem de cercetare simplificat

fara moral frate ca e mai bine asa
sau moral in fuctie de cand incepi jocu
 

DeletedUser

- viteza serverului: 2.0
- viteza trupelor: 1.5
- transportul de resurse liber
- se va putea alege direcţia satului la început
- Fara limita de membrii in trib
- perioada maxima de sitting pe un cont într-un interval de 120 zile este de 60 zile
- cu biserică
- paladin cu cameră de arme
- distanta pe care o poate parcurge nobilul este de 70 de câmpuri
- bonusul de noapte este inactiv
- perioada protecţie iniţială - 5 zile
- moral - activat
- sate părăsite crescătoare
- sate bonus speciale
- unităţi cu cercetare simplificată
 

DeletedUser

Settings
Game speed 2.0
Unit speed 0.5

Demolish buildings active
Morale not active
Farm rule not active

Basic defense 20
Fake limit not active
Smithy research system 3-Level-system
Church not active
Automatically growing barbarian villages - active
Bonus villages - no bonus villages
Cancellation period for attacks 10 minutes
Cancellation period for trade 5 minutes
Night bonus - not active
Beginner protection 2 days
Maximum relation Attacker : Defender not active
Units
Archers not active
Scouting system If researched the scout can see troops,
buildings, resources and units stationed in other villages

Paladin not active
Nobleman
Increasing noble prices active, prices rise starting with the 2nd nobleman
Rebuild lost noblemen cheap active
Maximum noble distance 1000 Fields (adds up to about hours duration)
Loyalty decrease for noble attacks 20-35
Loyalty increase per hour 2.0
Configuration
Opponents defeated ranking active, depending on points
Account sitting active - restriction for permanent account sitting active, starting at 60 days active sitting during the last 120 days
Free trade active, limited by the time of the start of the player on this world
Map system 1000x1000 - Continent
New map graphics Yes
Orientation active
Version 5676 5.6
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Oricare vor fi setarile lumii 17 sper doar ca va fi activat bonusul de noapte deoarece 90% dintre cei care joaca triburile lucreaza sau merg la scoala si nu au timp sa piarda noptile ca restul disperatilor care stau acasa si freaca menta non-stop in fata calculatorului,plus ca nu ar fi un joc corect ca intr-o singura noapte sa pierzi tot dupa ce ai jucat o perioada mare de timp si sa te trezesti dimineata ca nu mai ai niciun sat fara sa fi avut sansa sa le aperi. :mad:
Ultimele lumi au avut bonusul de noapte inactiv asa ca ar fi cazul sa se mai deschida o lume si cu bonusul de noapte activat. :)
 

DeletedUser

Fara bonus de noapte!!!

Si eu merg ziua la serviciu si joc noaptea ca sa-i prind pe fraieri adormiti
 

DeletedUser

sa se faca pentru asta pool apropo se mai facuse unul cu distantele nobiliilor unde e?
 

DeletedUser26180

cele mai de succes lumi sunt cele cu viteza 2, faceti un sondaj de opinie si cred k o sa trageti aceeasi concluzie:D
 
Sus