Mai mult decat o Propunere,O idee

  • Autor subiect The Original Rasta
  • Data de început

DeletedUser

Punctarea unitatilor de lupta si aparare,astfel jucatorii care joaca acest joc pentru puncte,vor intra in aceiasi categorie cu cei care joaca pentru distractia.
Punctarea unitatilor de razboi ar duce la maximizarea confruntarilor dintre adversari intarind astfel numele de WAR GAME!.


Chiar mi se pare lipsit de logica ca doar cladirile sa fie punctate,din moment ce jocul in sine se axeaza pe lupta,prin urmare pe unitati de lupta.
Punctarea unitatilor ar atrage dupa sine marirea coeficientul de lupte ,de adversitate prin urmare de activitate in general a jocului,din moment ce un jucator nu se va mai simtii surclasat din simplul motiv ca in loc sa construiesca,antreneaza.


Numarul de puncte / unitate ramane la aprecierea creatorilor astfel in cat sa mentina echilibrul in joc si in clasament.

O alta idee ar fii,o noua cladire in sat,suntem in anul 2009 deci de ce satul meu nu poate avea un radar?Un radar care sa-mi arate cine ma ataca,si cat mai are pana ajunge la mine,astfel sa am oportunitatea sa-l interceptez si sa ma apar.Un radar care sa arate numarul de puncte reprezentant armata respectivului atacator (Dat fiind ca unitatile de lupta ar fii punctate) dar fara sa stiu continutul exact si anume ce fel de armata intra in compozitia atacatorului.

Radarul ar arata cam asa



"Atacator" ataca "Satul meu (xxx/xxx) 950 (numarul de puncte al armatei) 1h:45 (timpul pana ajunge la destinatie)


Asa ceva nu e greu de codat,pot ajuta daca fac rost de indeajuns timp liber.


Urmeaza sa detaliez cu exactitate ideile mele.
Doar ca un lucru e sigur,astfel jucatorii activi vor fii rasplatiti,vor avea ocazia sa se apere.

Revin
 

DeletedUser15142

NU ar fi greu sa facut , este o idee buna , dar sa nu te gandesti ca va fi pusa in practiva ;)
 

DeletedUser

Da ar fi o idee dar nu va fi pusa nici o data in practica. Dar mai are un punct in minus sau in plus depinde cum vrei sa o iei : Tu poti sa iti dai seama cate trupe are cineva in sat dupa punctaj.


Asta cred eu.
 

DeletedUser

Buna idee.... appp R3ndy nu ai cum sa-i aflii armata dupa nr de puncte deoarece cred k nimeni nu-si face numai lanci sau numai spade
 

DeletedUser

Dar in mare ti-ai putea da seama ce ar avea. Eu cred ca un calareti cu armura nu aveaa acelasi punctaj cu un lancier. Si cu un spionaj vezi ce cladiri are faci media si vezi cate puncte are doar la cladiri... Nu stiu daca ma intelegeti dar e cam tarziu dupa o zi grea.
 

DeletedUser

Da asta e valabil si intr-o lume normala dai un atac cu vro 1000 de spioni si afli ce au. nu?
 

DeletedUser26205

Ideea cu radarul e chiar penibila, e un joc medieval si vrei radare? :D
 

DeletedUser

Prea complicat, si prea mult ar trebui modificat din joc. Nu o sa se bage asa ceva
 

DeletedUser

O idee proasta :)

Usor de spus,greu de detaliat a?
The easy way is always mined...

darco a spus:
Prea complicat, si prea mult ar trebui modificat din joc. Nu o sa se bage asa ceva


La un moment dat jocul devine o rutina,atunci ar trebuii sa intre in joc schimbarile drastice sau nu care sa tina comunitatea aproape...
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser9568

Nu imi place ideea....
Jocul e bun.
Cum avanseaza lumea punctele cladirilor o sa fie aparate de trupe.
Cat despre turnul de supraveghere, radar, etc. din descrierea facuta de tine, de ce difera de piata centrala?
 

DeletedUser14704

Dupa parerea mea jocul este perfect in momentul de fata iar aceasta 'idee' (asa a fost numita ) mi se pare putin complicata ;)
 

DeletedUser5809

Poate suntem noi in 2009 dar in timpuri medievale nu imi amintesc sa aiba aia radare.A fost buna faza.Sunt sugestii bune,dar nu pentri jocul acesta.
 

DeletedUser

Plus ca atunci cand esti atacat este aratat numele satului din care este trimis atacul...si nu cred ca daca ai o armata excelenta te poti simti nedreptatit, deoarece aceasta armata include si aparare, pentru a-ti proteja satele, precum si un atac puternic, ceea ce ajuta la cucerirea altor sate, prin urmare cresterea numarului de puncte....
 

DeletedUser

Plus ca atunci cand esti atacat este aratat numele satului din care este trimis atacul...si nu cred ca daca ai o armata excelenta te poti simti nedreptatit, deoarece aceasta armata include si aparare, pentru a-ti proteja satele, precum si un atac puternic, ceea ce ajuta la cucerirea altor sate, prin urmare cresterea numarului de puncte....

ce usor e nu?de ce nu e toata lumea pe primul loc?:))
 

DeletedUser9568

Pentru ca cei care joaca pentru puncte nu rezista mult :)
Apoi, trebuie sa fie o armonie intre puncte si armata...
Degeaba la inceputul jocului faci 100 de lanci, cu mine de lvl1..
Si in ultimul rand sunt multi noobi ca tine care cred ca doar armata conteaza.
Ei bine nu e asa.
Daca nu stii ce sa faci cu ea, o sa ai de pierdut. :)
 

DeletedUser

Chiar nu ati inteles...si din pacate pt. tine, nu sunt noob. Nu am spus ca doar armata conteaza, pentru ca si aia trebuie sa o gandesti cum trebuie, nu o faci la gramada. Punctele conteaza, dar nu foarte mult, depinde si de modul in care iti gandesti satul, si logica cladirilor este importanta... In fine, daca ar fi punctata si armata, ar fi bataie mare pentru orice loc;)
 
Sus