Mass recrut

  • Autor subiect DeletedUser5809
  • Data de început

DeletedUser3061

jack apare o eroare si sub 100 de sate pe opera 471 ... parca sau ceva de genu
 

DeletedUser

Merge pe google crome, nu merge pe ie8. nu completeaza numarul de trupe.
 

DeletedUser3061

pe opera nu merge deloc... am incercat acuma si cu 50 de sate si nimica... s-a facut cumva vreun update iarasi pe joc? ca de obicei asta ar cam fi motivul
 

DeletedUser5809

Da, s-a facut update, adica trebuia sa se faca astazi. Oricum, asta merge sigur:

Cod:
javascript:  var config={"AT!":[0,0,5000,0,50,3000,200,0,500,8],"Def":[5000,5000,0,5000,100,0,0,0,5,0]};void(function(){var e=frames.main||self,i=e.document;e.Blackcomb_massrekruut_config=config;var l="<select>";for(var j in config)l+='<option value="'+j+'">'+j+"</option>";l+='</select><input type="button" onclick="Blackcomb_massrekruut2(this.previousSibling.value)" value="Recruteaza trupe"/>';var k=i.createElement("div");k.id="blackcomb_massrekruut2d";k.innerHTML=l;(j=i.getElementById("blackcomb_massrekruut2d"))?j.parentNode.replaceChild(k,j):i.forms[0].insertBefore(k,i.forms[0].firstChild);e.Blackcomb_massrekruut2= function(f){if(!e.Blackcomb_massrekruut_config[f])return alert("Groep niet gevonden.");return e.recruite(e.Blackcomb_massrekruut_config[f],confirm("Ok=>recruteaza automat/Cancel=>recrutezi tu de jos!"))};e.getCurrent=function(f,g){var b=/([0-9\.]+)[^0-9\.]*([0-9\.]+)[^0-9\.]*([0-9\.]+)/.exec(f.cells[1].textContent),c=/([0-9]+)\/([0-9]+)/.exec(f.cells[2].textContent),a=[0,0,0,0,0,0,0,0,parseFloat(b[1].replace(".","")),parseFloat(b[2].replace(".","")),parseFloat(b[3].replace(".","")),parseFloat(c[2])-parseFloat(c[1])], d=null;if(g==10)a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,parseFloat(b[1].replace(".","")),parseFloat(b[2].replace(".","")),parseFloat(b[3].replace(".","")),parseFloat(c[2])-parseFloat(c[1])];else if(g!=8)return null;for(b=0;b<g;b++){d=f.cells[3+b].getElementsByTagName("div")[0];try{a[b]+=parseInt("0"+/([0-9]+)/.exec(d.textContent)[1],10);a[b]+=parseInt("0"+d.getElementsByTagName("img")[0].title,10)}catch(h){}if(isNaN(a[b]))a[b]=0}return a};e.getDiff=function(f,g,b){var c=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[50, 50,20,2],[125,100,250,4],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]],a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];if(b==10){c=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[100,30,60,1],[50,50,20,2],[125,100,250,4],[250,100,150,5],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]];a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0]}else if(b!=8)return null;for(var d=0;d<b;d++){a[d]=f[d]-g[d];if(a[d]<0)a[d]=0;for(var h=0;h<4;h++)a[b+h]+=a[d]*c[d][h]}return a};e.getRatio=function(f,g,b){for(var c=1,a=0;a<4;a++)c=Math.min(c,f[b+a]/g[b+a]); return isNaN(c)?0:c};e.getProduction=function(f,g,b){for(var c=[],a=0;a<b;a++)c[a]=Math.floor(f[a]*g);return c};e.recruite=function(f,g){var b=i.forms[0].getElementsByTagName("table")[0],c=null,a=null;c=null;for(var d=f.length,h=1;h<b.rows.length;h++){c=e.getCurrent(b.rows[h],d);if(c===null)return;a=e.getDiff(f,c,d);if(a===null)return;c=e.getProduction(a,e.getRatio(c,a,d),d);for(a=0;a<d;a++)if(!isNaN(c[a]))try{b.rows[h].cells[3+a].getElementsByTagName("input")[0].value=c[a]}catch(m){}}g?i.forms[0].submit(): alert("Ok=>recruteaza trupele automat/Cancel=>recrutezi tu de jos!")}})()

E primul de pe pagina.
 

DeletedUser3061

pai pe asta il am si eu si nu fct....iti dau sitter la mine sa vezi... ce dracu nu merge... nu mai zic ca inainte putem da la toata grupa selectare... iar acuma nici macar la 50 de sate nu merge... imi apare 471 eroare....
 

DeletedUser5809

Pe ce lume esti? Asteapta un pic totusi, se face update, poate de asta.
 

DeletedUser

Nu functioneaza scripturile de recrutare pe ultima versiune de opera si anume 11.10. In momentul rularii scripturilor de recrutare browserul se blocheaza.
Rezolvarea consta in revenirea la versiunea anterioara a browserului opera.

Spor la recrutari :)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

erori la mass recrut pe opera au fost inca de ieri , pe versiunea 10 merg scripturile . folositi mozilla , e mai rapida decat opera .
opera doar pt atac la secunda , eu 1 nu o suport
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

pana cand a aparut ultimul update la opera (11.10) nu am avut probleme. revenind la versiunea Opera 11.01 toate au decurs normal.
deci ... vinovatul dupa parerea mea este opera 11.10...... nu browserul in sine :)
bineinteles.....ca fiecare joaca cu ce ii place mai mult :)
 

DeletedUser35131

Da de la verisunea 11 au cam inceput probleme, da eu am 10.53 si 11 .. am 2 versiuni instalate..
stai u pe firefox.. da stai degeaba, niciodata nu ai sa faci perdormatza pe firefox si iexplorer.
 

DeletedUser

daca tu zici ca opera ma face sa am perdormatze mai bune trec si eu pe opera
e bine de stiut ca browserul te face jucator mai bun sau mai prost , omul cat traieste invata
deja spamam , ne bate jackass ...
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser35131

stiu ca fac spamm .. da nu ma pot abtine sa vin si q o replica..

" Daca u te joci pe o singura fereastra.. si te multumesti q atat.. e bine
Da eu pot controla si 500 de sate fara cp in cateva minute, de scriptul de - egalizare resurse - ai auzit ?
 

DeletedUser26720

exact la scriptul de resurse apar problemele legat de mozila si IE eu folosesc chrome si opera depinde ce trebuie sa fac
 

DeletedUser

mda - aceeasi problema si la mine de la opera 11.10 (unde mie personal e ca au busit si partea de rezolutie butoane speed dial)

la mai mult de 100 de sate mi se blocheaza browserul...

am facut acu downgrade la opera 11.01 si totul a mers perfect...

pt downgrade gasiti versiuni aici http://www.opera.com/browser/download/?custom=yes ca mi-a luat ceva pana am gasit
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Functioneaza perfect pe opera 11.11
Dar ma nemultumeste modul de recrutare in functie de ratia prestabilita si nu tine cont de timp.
As fi preferat un script care sa recruteze in functie de timp ... astfel incat toate cele 3 grupe de productie (pedestrime, cavalerie si berbeci/catapulte) sa functioneze concomitent si sa termine productia in acelasi timp
Astfel nu vor mai exista timpi morti ... desigur si pe baza unei ratii maxime dar raportata numai la grupa de productie.
Exista asa ceva?
 

DeletedUser

nu stiu . poti scapa de timpii morti regland timpii de recrutare din cladiri si schimband configuratia folosita
3000 usori = 18450 minute ( grajd nivel 20 )
350 berbeci = 11630 min ( atelier nivel 15 ) sau sau 17542 min ( atelier la nivel 8 ) la nivel 7 s-ar recruta in acelasi timp cu usorii
server 1
 

DeletedUser

Poti sa faci si chestia asta ... dar te complici ... trebuie sa upgradezi cazarma, grajdul si atelierul conform unui model prestabilit dar tot apar dezechilibre in timpul upgradeului si al deficitului unei resurse
Dar chestiunea este mai complicata si tine de mai multi factori.
Am studiat un pic problema si sunt sigur ca se poate face in felul urmator:
- din pagina de recrutare in masa se poate prelua pentru fiecare sat in parte numarul de trupe existente, cele in productie si cate mai pot fi facute
- se poate prelua populatia disponibila, costul pe fiecare resursa in parte si resursele existente din variabilele javascript ale paginii
- singurul lucru care lipseste este timpul de productie pentru fiecare trupa in parte pe fiecare nivel (aici este partea mai dificila ... sa adaugi pentru 4 x 25 + 4 x 20 + 2 x 15 = 210 variabile e cam mult)
Un mod de deducere este printr-o scadere factoriala ... adica daca daca nivelul 21 la 22 timpul la spade scade cu 17 sec, iar de la 22 la 23 scade cu 16 sec s.a.m.d ... se pot deduce timpii de productie cu aproximatie pornind de la o valoare (nu stiu care e metoda de calcul exacta dar sigur exista ... in functie de nivelul cazarmii, grajdului si al atelierului)

Sigur ca si algoritmul de calcul pentru trupele de recrutat este destul de complex pentru ca ai multe variabile: 3 tipuri de resurse, populatia disponibila si pentru fiecare trupa din cele 10: trupe existente, trupe in productie, trupe maxim posibil de recrutat.

Dar in final daca ai rabdare si te pricepi poti sa il faci.
 

DeletedUser

omule te rog sa traduci ce ai scris mai sus .

In ce limba? :D
Ideea e ca scriptul de recrutare utilizat de majoritatea are ca scop atingerea ratiei stabilite (de exemplu 5000 de topoare, 2000 usori, 500 cavaleri arcasi, 350 berbeci si 20 de catapulte), adica in momentul in care a terminat de recrutat 5000 de topoare productia de pedestrime s-a oprit ceea ce inseamna o pierdere de timp.
Eu as prefera sa recruteze in continuare pedestrime, cavalerie si berbeci/catapulte pana se umple ferma dar ... toate sa termine in acelasi timp
Iar raportul intre trupe sa il reglezi intr-o anumita masura printr-un upgrade de cazarma, grajd si atelier conform unui model ... astfel incat timpul de productie al unui cavaler sa fie de 2 ori mai mare ca al unui topor, la fel si pentru berbeci.
Daca recrutarea merge non-stop pe toate cele 3 categorii si se termina in acelasi timp catigi timp.

Ai inteles?
 
Sus