Mass recrut

  • Autor subiect DeletedUser5809
  • Data de început

DeletedUser5809

Simplu spus, sa ia in considerare si timpul de recrutare al unitatilor, nu doar resursele, in asa fel inca sa fie un echilibru perfect intre ele, adica cand termina de recrutat topoarele sa termine si berbecii si cavaleria, etc.


Daca ai timp si rabdare, poti sa il faci, ca poate dupa cum ai vazut, vorbesti cam singur pe aici din pacate, nu s-a dezvoltat o comunitate pentru scripturi.
Singurul lucru care il fac si eu este adaptarea lor de pe .net pe .ro si micile modificare aduse lor cand ma roaga un user pe privat sa il customizez pentru o preferinta a lui.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Nu stiu alti cum sunt , dar eu prefer sa recrutez : "ATAC":[0,0,5800,0,10,3100,0,0,400,10],"ATAC 2":[0,0,5800,0,10,2500,500,0,400,10],"DEF":[4000,10,0,4000,250,0,0,2000,0,10] . sunt multumit de recrutare .
Acum noul update ne permite tuturor sa batem taleri foarte usor in toate satele si sa ne pastram resurse pentru scoaterea rapida a unui nobili sau mai multi acolo unde e nevoie rapid de el .
Jackass20 amice as avea si eu o intrebare : scriptul de depistare cu ce trupe lanseaza in coada dusmanul atac spre tine il poti modifica sa puna nume romanesti ? Sunt satul de : Sucide Troops Atac asupra(...) , Noble Atac asupra(..) , Ram Fake Atac asupra( ...) , Cat Hit Atac asupra(...) ori Scout Atac asupra(...) .
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser5809

Pai pe care il folosesti tu, il poti pune aici? Ca nu prea inteleg daca te referi la atacurile trimise de tine sau atacurile trimise de dusman.
 

DeletedUser

la vers 7.2 va fi o optiune la mass recrut in genul baterii talerilor , naspa e ca vor trebui introduse de fiecare data trupele ....
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Sa vedem cum este de fapt acel mass recrut si vedem noi:D

O sa vedem ceva mai tarziu.
Deocamdata am facut un mic update de buguri la scriptul Targ.1.4
Si un update la Atac Counter.1.2 care acum are avertizare popup si sonora cu x secunde inainte de lansare
Iar in lucru este Plan Atac-Sprijin.1.1 care arata cam asa:

 

DeletedUser5809

Inainte sa le pui pe forum, versiunea finala, te rog sa mi le dai si mie.:D

Spor la treaba:D


PS: place attack couter al tau, ma bucur ca l-ai modificat sa nu mai fie ilegal si i-ai adus imbunatatiri:D
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

@rookmaster - ce zici tu mai sus de "echilibrat" numarul de trupe sa se termine toate in acelasi timp il faci cand calculezi ce sa contina satul tau standard la final :D si pentru un sat complet construit.

Nu merita sa te complici cu calcule pentru sate neterminate (in curs de constructie), e un pas intermediar stadiul ala care dureaza 1-2 luni max, cand ai trecut de 20-30 sate le cam ai deja ridicate la standard.

Plus ca intotdeuna vor fi mici dezechilibrari din motive evidente, in satul def cazarma va produce mult mai mult decat grajdul, la atac daca specializezi prea mult satul va fi strigator din punctaj ce tip de sat e plus ca va trebui sa reconstruiesti aiurea de mult daca vrei sa schimbi destinatia satului.


@Jack - ce comunitate de scripteri sa avem cand in total am mai ramas 100k conturi pe toate serverele .ro si le iei de pe .net gata facute, testate si validate de admini ? :( mai ales acum cand INNO sa trezit sa le inglobeze ei direct in joc.... ceea ce intr-un fel nu e chiar rau :D
 

DeletedUser

Plus ca intotdeuna vor fi mici dezechilibrari din motive evidente, in satul def cazarma va produce mult mai mult decat grajdul, la atac daca specializezi prea mult satul va fi strigator din punctaj ce tip de sat e plus ca va trebui sa reconstruiesti aiurea de mult daca vrei sa schimbi destinatia satului.

nu prea e asa intodeauna . eu am toate satele la fel ( doar unde am biserica la nivel 2 au un punct mai putin ; vreo 2 sate ) . pe lumi fara biserica insa scapi de grija asta , un mic dezavantaj sa zic asa este ca trebuie sa ai ascunzatoarea mai sus pe lumile cu biserica pt a compensa punctele in + venite din biserici iar pe deff ca sa nu ti se descopere bisericile usor trebuie sa ai atelierul la fel acelasi nivel ca pe off . insa am avut jucatori adversi carora le-am ghicit satele cu biserica doar uitandu-ma la punctajul lor . + 10 pct bis la nivel 1 sau principala , + 2 nivel 2 si + 2 nivel 3
 

DeletedUser17342

O sa vedem ceva mai tarziu.
Deocamdata am facut un mic update de buguri la scriptul Targ.1.4
Si un update la Atac Counter.1.2 care acum are avertizare popup si sonora cu x secunde inainte de lansare

atack counter nu e ala care iti pune lista cu satele atacate si cate atacuri ai pe ele? ce avertizare sonora ? unde e scriptul ? :p si cel cu targ ?
 

DeletedUser5809

Nu, attack counter al lui este un fel de mini planificator de atacuri, cu o numaratoare inversa cand sa dai atacul. Foarte dragut.
 

DeletedUser

atack counter nu e ala care iti pune lista cu satele atacate si cate atacuri ai pe ele? ce avertizare sonora ? unde e scriptul ? :p si cel cu targ ?

Scriptul de targ e la colectia de scripturi 26)Creaza Oferte ... ultimul ... dar nu si cel din urma ... prezentarea si instructiunile le gasiti aici

Scriptul de Atac Counter nu e ala ... are alt rol
Mai exact: pregatesti un atac sau sprijin si in pagina de confirmare dai click pe script, apoi setezi data/ora cand trebuie sa ajunga atacul sau sprijinul si in momentul ala iti apare un counter care iti spune cat timp mai ai pana la lansare ... cand ajunge la 0 apesi pe buton de confirmare
In plus se poate seta o avertizare popup si/sau sonora cu x secunde inainte de a apasa pe buton (dar cred ca o sa renunt la popup ca nu prea se vede cand esti in alt tab si las doar avertizarea sonora)
Dar inca nu e disponibil ... este in cercetare pentru aprobare

Daca aveti nevoie de un anumit script facut la comanda sau modificari ale unui script existent puteti sa ma contactati (contra cost bineinteles :cool:)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser17342

ah, suna interesant dar unde o sa mai fie farmecu impartirii secundelor in minte? :p

eu tot timpu am vrut un script care cand dai click pe niste sate sa le memoreze coordonatele iar apoi cand mergi in piata centrala sa le introduca in ordine... am vazut ceva pe .net dar mai avea si alte roluri, nu imi place sa fie prea complicate, doar sa imi usureze munca la mass atack sau mass support
 

DeletedUser

pe site-ul asta: http://twplus.org/ gasiti calculatorul de recrutari.
cazarma si grajdul fiind la maxim in mod normal, nu mai ramane decat sa stabiliti nivelul atelierului in functie de numarul berbecilor/catapultelor de recrutat.
dupa ce s-a gasit configuratia de atac/aparare astfel incat durata de recrutare in cazarma,grajd si atelier sa fie aproximativ egala, introduceti configuratia in scriptul de recrutare.
pentru asta va trebui ca toate satele de atac/aparare sa aibe aceeasi configuratie (nivele) la cazarma, grajd si atelier.

aceasta "metoda" nu tine cont de resursele din magazie, recrutarea se va face in limita lor astfel incat productia sa se termine in acelasi timp.

la stabilirea configuratiei de recrutat luati in calcul locurile ocupate in ferma de catre cladiri si la insumarea trupelor de recutat aveti grija sa nu fi depasit numarul de locuri libere in ferma. de preferat este ca in configuratia de recrutat sa se regaseasca exact numarul de locuri libere in ferma.

sper ca cele de mai sus sa va fie de ajutor.
 

DeletedUser

de ce numai merge scriptu'?:( stiu ca s-a implementat sa recrutezi in masa direct de pe pagin respectiva dar e mai usor(dmpdv) asa
 

DeletedUser5809

Nu inteleg de ce nu il folositi pe cel oferit de joc, este acelasi lucru, aceleasi facilitatei.
 

DeletedUser8140

de ce se blocheaza opera cand dai recrutare? eu dau cu cel din joc iar in opera se blocheaza, in mozilla merge si pe 500 de sate pe pagina, in opera se blocheaza
 

DeletedUser

Din seria 11 de la opera doar opera 11.01 nu se blocheaza.
instaleaza de la ei de pe site aceasta versiune si debifeaza update-ul automat
 

DeletedUser8140

ok merci, update-ul automat de unde-l debifez ca nu prea am folosit opera prea mult
 
Sus