Mass rename atacuri

  • Autor subiect DeletedUser5809
  • Data de început

DeletedUser5809

Uite ca este unu sa redenumesti in masa atacurile.:D

Cod:
javascript: var text = 'Văzut';

function convdata(r) {
    var st = $("#serverTime").html().match(/\d+/g);
    var sd = $("#serverDate").html().match(/\d+/g);
    d = new Date(sd[1] + "/" + sd[0] + "/" + sd[2] + " " + st.join(":"));
    luna = d.getMonth() + 1;
    data = d.getDate();
    ora = d.getHours();
    min = addzero(d.getMinutes());
    sec = addzero(d.getSeconds());
    function addzero(i) {if (i < 10) {i = "0" + i;}return i;}
    return r + ' ' + data + '.' + luna + ' ' + ora + ':' + min + ':' + sec;
}
var doc = document;
nume = convdata(text);
if (window.frames.length > 0) doc = window.main.document;
var inputs = doc.getElementsByTagName('input');
for (i = 0; i < inputs.length; i++) {
    if (inputs[i].id.indexOf('editInput') != -1) {
        if (inputs[i].value.substring(0, 6) == 'Atac') {
            inputs[i].value = nume;
            inputs[i + 1].click();
        }
    }
}
void(0);
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

dar unu care sa calculeze cu aproximatie (unde poate) trupele cu care ataca si sa redenumeasca atacurile in conformitate cu rezultatul calculelor exista?
 

DeletedUser

Mai bine zis sa redenumeasca atacurile in functie de cea mai lenta unitate componenta :).
Dar cred ca ar fi ilegal ceva de genul asta.
 

DeletedUser5809

Sa le redenumeasca pe toate in acelasi timp?nu se poate,deja vreti prea multe.Exista ala normal in care poti sa vezi cam ce unitate e si iti arata si cam de cand ar fi trebuit sa fie trimis atacul sa fie nobil sau berbec,dar pentru fiecare atac in parte.Pai daca le redenumeste el pe toate automat,se duce tot farmecul jocului si ala care ataca isi baga picioarele in cele 500 de fakuri daca tu iti dai seama imediat care e nobilul.
 

DeletedUser5151

E bine si asa, caci macar vezi unde apar atacurile noi....

Cand ai >500-1000 de atacuri chiar este folositor..
 

DeletedUser7039

Da.. Asta e folositor atunci cand te trezesti cu 500 si le notezi in masa.. Dupa cele 500 le notezi normal pe restul, ca la primele oricum nu mai ai ce sa le faci.. :(
 

DeletedUser

Depinde de distanta de la care vin, de felul in care sunt date, de jucatori.
Cu cat timpul e mai mare, cu atat e mai usor sa-ti dai seama ce trupe sunt, chiar daca nu esti online cand sunt lansate.
 

DeletedUser7039

Evident.. Oricum, eu gasesc scriptul asta super-util pentru situatia expusa mai devreme.. Primul lucru, dau cu scriptul.. Dupa aceea, daca ar fi cazul, cum ai zis si tu(distanta mare), as redenumi manual.. Deci, script pentru prima serie de atacuri neidentificata.. :D
 

DeletedUser

Uite ca este unu sa redenumesti in masa atacurile.:D

Cod:
 javascript:var%20text='Vazut';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('editInput')!=-1){if(inputs[i].value.substring(0,6)=='Atac'){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}}end();

Te duci la Privire generala pe pagina cu sosiri,si dai click pe script.Va redenumi toate atacurile cu numele Vazut,sau daca vreti,schimbati voi cu ce vreti,e la inceput cu bold ce trebuie schimbat.

Nu se poate face să îţi apară un text box când dai pe script, să scrii acolo cuvântu cu care să redenumească?
 

DeletedUser5809

Nu, si nu vad rostul avand in vedere ca poti sa schimbi cuvantul la inceput in script si gata.E pentru mass rename,daca vrei sa le redenumesti in parte foloseste pe cel normal.
 

DeletedUser

Ceva interesant ar fii sa fie scriptul facut sa puna la fiecare atac timpul pana la venire ..... [daca nu am timp de exemplu sa stau la redenum,ire, sa stiu care e si in ce fel.].

Alta idee de script ar fii ca dupa redenumirea atacurilor scriptul sa identifice dupa ora la care au fost date [deci in redenumirea atacurilor sa scrie ora la care au plecat cu milisecunda samd] si sa spuna care "fake" a fost dat ultimul. De obicei ultimul e atacul real, restul e fake dar nu sta nimeni sa calculeze exact ora si ordinea in care s-au dat. Deja treburile aici se complica nu cred ca stie cineva sa faca asa ceva :).


O rugaminte am la voi : mai aveti scriptul ala de redenumire a atacului ? [dai click pe atac in lista de sosire si il redenumesti asa ...]
 

DeletedUser

Ceva interesant ar fii sa fie scriptul facut sa puna la fiecare atac timpul pana la venire ..... [daca nu am timp de exemplu sa stau la redenum,ire, sa stiu care e si in ce fel.].
Cred că ori te-ai exprimat greşit ori nu ştii ce doreşti :|
Sper că am înţeles ce ai vrut. Timpul până la sosirea atacului îl afişează Contul Premium la Privire Generală Sosiri! Nu mai e nevoie de niciun script!
Alta idee de script ar fii ca dupa redenumirea atacurilor scriptul sa identifice dupa ora la care au fost date [deci in redenumirea atacurilor sa scrie ora la care au plecat cu milisecunda samd] si sa spuna care "fake" a fost dat ultimul. De obicei ultimul e atacul real, restul e fake dar nu sta nimeni sa calculeze exact ora si ordinea in care s-au dat. Deja treburile aici se complica nu cred ca stie cineva sa faca asa ceva :).
Există script care îţi pune la nume satului data - ora când a fost lansat, nu mai ţin minte exact în ce format!
Cât despre teoria ta cu atacurile fake cred că e neverosimilă!
Totuşi ce vrei tu, se poate face cu scriptul de sortare!

Cod:
javascript:function c(){var a=document;	if(window.frames.length>0)	a=window.main.document;	var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://legion.problemsolver.co.uk/SlowTarget/sort.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}c();

Dai privire generală sosiri şi dai pe script, le sortezi după AtackID şi îţi arată ordinea crescătoare/descrescătoare a atacurilor, în funcţie de AtackID-ul atacurilor. P.S un atac dat la ora 10:20 o să aibe un AtackID mai mic decât un atac dat la ora 11:00.

O rugaminte am la voi : mai aveti scriptul ala de redenumire a atacului ? [dai click pe atac in lista de sosire si il redenumesti asa ...]


Ăsta??!

Cod:
javascript:var tm;t=document.getElementsByTagName('table');for(var i=0;i<t.length;i++){if(t[i].className=='main'){tm=t[i].getElementsByTagName('tbody')[0];break;}}ts=tm.getElementsByTagName('table');for(var j=0;j<ts.length;j++){if(ts[j].className='vis'){tv=ts[j].getElementsByTagName('tbody')[0];sp=ts[j].getElementsByTagName('span');for(var k=0;k<sp.length;k++){if(sp[k].getElementsByTagName('input').length>0){se=sp[k];}}z=tv.getElementsByTagName('tr');a=z[1].getElementsByTagName('td')[2].getElementsByTagName('a')[0].innerHTML;s=z[2].getElementsByTagName('td')[1].getElementsByTagName('a')[0].firstChild.nodeValue;g=z[4].getElementsByTagName('td')[1].getElementsByTagName('a')[0].firstChild.nodeValue;for(k=z.length-2;k>2;--k){if(z[k].getElementsByTagName('td')[0].firstChild.nodeValue=='Ankomst om:'){Dauer=z[k].getElementsByTagName('td')[1].innerHTML;}else{tv.removeChild(z[k]);}}break;}}h=s.split('(');s=h[h.length-1];h=s.split(')');s=h[0];h=g.split('(');g=h[h.length-1];h=g.split(')');g=h[0];wx=0;wy=0;Typ=s.split(':');if (Typ.length==3){StKo=s.split(':');ZiKo=g.split(':');wx=Math.abs(((StKo[0]% 10)*50+(StKo[1]% 10)*5+StKo[2]%5)-((ZiKo[0]% 10)*50+(ZiKo[1]% 10)*5+ZiKo[2]%5));wy=Math.abs((Math.floor(StKo[0]/10)*50+Math.floor(StKo[1]/10)*5+Math.floor(StKo[2]/5))-(Math.floor(ZiKo[0]/10)*50+Math.floor(ZiKo[1]/10)*5+Math.floor(ZiKo[2]/5)));}else{StKo=s.split('|');ZiKo=g.split('|');wx=Math.abs(StKo[0]-ZiKo[0]);wy=Math.abs(StKo[1]-ZiKo[1]);}w=Math.sqrt(wx*wx+wy*wy);tv.width='470';nr=document.createElement('tr');nh=document.createElement('th');nc=document.createElement('td');nc.colSpan='2';nc.innerHTML='Distance:';nr.appendChild(nc.cloneNode(true));nc.removeAttribute('colSpan');nc.innerHTML=w.toFixed(2)+' Fields';nr.appendChild(nc);nc=nc.cloneNode(false);tv.insertBefore(nr.cloneNode(true),z[z.length-1]);nc.height='10';nc.colSpan='3';nr.innerHTML='';nr.appendChild(nc);tv.appendChild(nr);nr=nr.cloneNode(false);nc=document.createElement('td');nr.appendChild(nc);nr=document.createElement('tr');nh.innerHTML='Unit';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));nh.innerHTML='Duration';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));nh.innerHTML='Name to';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));tv.appendChild(nr);ie=tv.getElementsByTagName('input')[0].cloneNode(true);ib=tv.getElementsByTagName('input')[1].cloneNode(true);e=new Array('Scout','LC','HC','Axe','Sword','Ram','Noble');n=new Array('SCOUT','LC','HC','AXE','SWORD','RAMS','**NOBLE**');l=new Array(6,6.5,7.5,12,15,20,30);ie.size='36';for(var i=0;i<e.length;i++){t3=new Array();es=Math.round(l[i]*60*w);te='';t3[0]=Math.floor(es/3600);t3[1]=Math.floor(es/60)% 60;t3[2]=es% 60;for(var j=0;j<3;j++){if(t3[j]<10){te+='0';}te+=t3[j]+':';}te=te.slice(0,te.length-1);ie.value=n[i]+' ('+s+') '+a+' F'+w.toFixed(1);nr=document.createElement('tr');nc=document.createElement('td');nc.innerHTML=e[i];nr.appendChild(nc.cloneNode(true));nc.innerHTML=te;nr.appendChild(nc);nc=document.createElement('td');ie.id='editInput'+i;nc.appendChild(ie.cloneNode(true));ii=ib.cloneNode(true);ii.onmousedown=new Function('document.getElementById(\'editInput\').value=document.getElementById(\'editInput'+i+'\').value;');nc.appendChild(ii);nr.appendChild(nc);tv.appendChild(nr);}s();
 

DeletedUser

Cred că ori te-ai exprimat greşit ori nu ştii ce doreşti :|
Sper că am înţeles ce ai vrut. Timpul până la sosirea atacului îl afişează Contul Premium la Privire Generală Sosiri! Nu mai e nevoie de niciun script!

Sa iti explic , eu daca intru fugitiv pe triburile si vad atacurile, daca nu am timp sa le redenumesc nu raman cu buza unflata ? Dar daca a-si apasa pe scriptul asta si mi-ar redenumi atacurile cu timpul de venire , pe care eu il vad , pot sa il editez dupa aia ... si sa imi dau seama ce fel de trupe sunt in atac.

app multumesc pentru scripul de redenumire si pentru explicatiile la ala cu sort :).


2.11. Mesajele consecutive care aduc doar completari sunt considerate "post hunting" si sunt interzise.
In cazul in care doriti sa corectati sau sa aduceti completari mesajului dumneavoastra va rugam folositi optiunea "editare"
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser5809

Nu stiu de ce va e greu sa va uitati in primul topic la colectia de scripturi si sa le luati pe rand si vedeti ce face fiecare.

Sa iti explic , eu daca intru fugitiv pe triburile si vad atacurile, daca nu am timp sa le redenumesc nu raman cu buza unflata ? Dar daca a-si apasa pe scriptul asta si mi-ar redenumi atacurile cu timpul de venire , pe care eu il vad , pot sa il editez dupa aia ... si sa imi dau seama ce fel de trupe sunt in atac.

Ceea ce vrei cred ca e imposibil,scriptul ar trebui sa mearga pe privirea generala/sosire si in final tot tu ar trebui sa apesi ok sa iti redenumeasca fiecare atac in parte si ar trebui si ora de plecare si ora de sosire.Daca ai 1000 de atacuri si chiar si 100 nu ai reusit sa le redenumesti si ai folosit scriptul care il vrei tu,pai mori langa calculator sa afli distanta dintre sate in timp pentru fiecare unitate.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Nu stiu de ce va e greu sa va uitati in primul topic la colectia de scripturi si sa le luati pe rand si vedeti ce face fiecare.



Ceea ce vrei cred ca e imposibil,scriptul ar trebui sa mearga pe privirea generala/sosire si in final tot tu ar trebui sa apesi ok sa iti redenumeasca fiecare atac in parte si ar trebui si ora de plecare si ora de sosire.Daca ai 1000 de atacuri si chiar si 100 nu ai reusit sa le redenumesti si ai folosit scriptul care il vrei tu,pai mori langa calculator sa afli distanta dintre sate in timp pentru fiecare unitate.

la 1000 de atacuri oricum mori langa calculator ...... dar macar stiu ca pot sa le redenumesc si am timpul in care au fost date ... !

In legatura cu ok-urile oricum tu ca si jucator le dai ... doar ca scapi de a intra pe fiecare atac sa vezi ce e ..... si poti sa faci asta oricand iti doresti fara sa iti bati capul ca trebuie sa o faci intr-un anumit timp.
 

DeletedUser5809

o sa ma interesez sa vad ce se poate face,iti trimit mail daca sa rezolvat si ca am pus noul script.
 
Sus