Noua versiune (4.0)

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

In data de 19 decembrie porneºte Lumea 4 cu o nouã versiune de joc.

Setãrile lumii vor fi:

Viteza: 1
Limita de membri in trib : 200
Transferuri de resurse: intre membrii tribului
Bonus de noapte activ



Schimbari aduse de noua versiune:


1. Fierarie:

Va fi disponibila coada de cercetare.

2. Inamici invinsi:

Clasamentul va capata o mai mare importanta (vezi bonusuri)

3. Sate bonus:

Satele bonus sunt sate goale si imprastiate initial, la inceputul lumii, pe toata harta. Aceste sate au la inceput 26 de puncte, iar punctajul lor va creste lent dar constant. Aceste sate bonus pot fi nobilate; fiecare sat ofera o “abilitate speciala”, cum ar fi:

- o productie mai mare de resurse pe ora;
- o mai mare putere de atac a trupelor;
- capacitate mai mare a fermei

Satele bonus vor fi evidentiate dpdv grafic, iar abilitatea speciala pe care o detin va putea fi vizibila. Toate lumile vor contine un procentaj maxim de 10% sate bonus.


4. Satele de barbari

In prezent, satele de barbari au apartinut jucatorilor blocati sau carora li s-a sters contul. In noua versiunea a jocului, si satele parasite vor fi numite tot sate de barbari; acestea se vor dezvolta si vor creste independent de jucatori, fiind o tinta mai atractiva pentru nobilari.


5. Paladinul

In noua versiune a jocului, se doreste ca Paladinul sa fie implicat mai mult in desfasurarea jocului si sa fie considerat simbolul de identificare a fiecarui jucator. Se va putea construi o statuie in fiecare sat al unui jucator. Relocarea Paladinului in alt sat se va putea face fara ca acesta sa fie omorat, eliminandu-se si timpul sau de constructie.

Abilitatile speciale vor fi descoperite de catre Paladin, in timp ce acesta participa la o batalie.


6. Abilitatile speciale

Abilitatile vor fi pastrate la statuie. Paladinul va putea detine doar o abilitate speciala, la un moment dat. Dar daca se detin mai multe abilitati bonus, acestea pot fi schimbate intre ele (in functie de necesitati), iar abilitatea bonus care este activa va fi evidentiata grafic. Se vor regasi urmatoarele abilitati bonus:


Abilitati de atac (sporesc potentialul ofensiv)
- toporul de aur;
- similar si pentru cavalerie, catapulte si berbeci


Abilitati defensive (sporesc potentialul defensiv)
- lancea de aur
- spada de aur
- arcul de aur
- arbaleta de aur pentru arcasi calareti
- armura de aur pentru cavaleria grea


Alte abilitati
- capacitate de transport mai mare pentru negustori;
- atacurile cu nobili vor scadea mai multe puncte de adeziune;
- Abilitatea de Adeziune (loialitate) – atunci cand va fi folosita, va proteja satul impotriva atacurilor cu nobili (se vor piede mai putine puncte de adeziune la primul atac cu nobil)


Gasirea abilitatilor speciale va depinde de Clasamentul Atacatorilor, in sensul ca jucatori mai activi si mai agresivi vor fi avantajati in gasirea acestor bonusuri. Un jucator activ va putea gasi primul sau bonus dupa aprox. 2 saptamani de joc. Unul mai putin activ dupa minimum 6 saptamani. Pentru jucatorii aproape inactivi se va aplica alt algoritm de calcul.
 
Ultima editare de un moderator:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus