Petitie pentru rezolvarea bug-urilor de joc

DeletedUser

Salutare,

Ca si voi, am descoperit ca in aceasta versiune de pe serverul nostru exista anumite bug-uri
Am facut o adresa catre serviciul de suport care suna astfel:

"Buna ziua,

As dori sa va raportez 2 bug-uri FOARTE mari si frustrante din lumea 1 a jocului triburi, varianta .ro.

1. SPIONII !!!
Mi se pare cel mai mare bug al jocului.
Spionii nu functioneaza asa cum trebuie. Nu aduc decat informatii despre armata existenta la momentul respectiv in satul spionat.
Si aceasta se intampla indiferent cati spioni trimiti si indiferent de nivelul de dezvoltare al fierariei.
In mod normal, ei ar trebui sa functioneze astfel:
a. daca supravietuiesc CEL PUTIN 50% din spioni primesti un raport despre resursele pe care le detine si trupele care apara orasul respectiv.
b. Daca supravietuiesc cel putin 70% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctul a. si informatii despre cladirile din satul atacat si nivelul de dezvoltare al acestora.
c. Daca supravietuiesc cel putin 90% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctele a. SI b. informatii trupele satului atacat, NU NUMAI cele din oras, ci si cele stationate in afara satului cat si cele care sint pe drum.

Astfel, pe aceasta versiune pe care o avem noi aici, daca supravietuiesc 100% din spioni (asa cum s-a intamplat la mine si la multi altii) ar trebui sa primesc TOATE informatiile de mai sus.

In schimb, nu am primit DECAT informatii referitoare la numarul de soldati aflati in garnizoana tribului atacat.

MARE bug, imens, pentru ca asta inseamna ca nu poti niciodata sa stii la ce te astepti cand ataci. Ce resurse are si deci daca merita sa ataci pentru resurse, sau ce zid are si daca poti sa il infrangi pe adversar.

RUGAMINTE. Solutionati acest aspect, deoarece distruge jocul si strategia lui si nu cred ca este foarte greu de implementat acest lucru, atata timp cat exista lumi pe care spionarea functioneaza corect.

2. MOD DE NOAPTE !!!
Al doilea bug al jocului este faptul ca desi ar trebui sa fi fost implementat modul de noapte, care asigura un bonus defensiv de 100% si desi acesta APARE la simulare si este calculat corect, el nu apare in joc.
De exemplu, sa presupunem ca X ataca pe Y si este noapte;
daca se face simularea rezultatele sint astfel:
NOAPTEA - atacatorul X PIERDE
ZIUA - atacatorul X castiga.
Normal in ambele cazuri.

INSA, in realitate, daca X ataca pe Y noaptea, X castiga batalia in acelasi mod in care iti arata si simularea.

Din nou, un bug FOARTE sacaitor.
Si din nou, usor de implementat.
Daca cumva acest bonus de noapte nu exista sau nu se doreste existenta lui, va rog sa ne informati si pe noi, jucatorii si clientii Dvs. dealtfel, pentru a sti cum ne facem calculele.

Va rog sa ne comunicati raspunsul la aceste probleme, deoarece intreaga comunitate este deranjata de aceste 2 bug-uri si nu primim nici un raspuns exact.
Sint reale?
Daca sint reale se rezolva ?
Daca se rezolva puteti sa ne comunicati si noua cand se rezolva?

Imi permit sa va fac aceasta adresa in numele tuturor jucatorilor si utilizatorilor de "Triburile.ro" Lumea 1.
Si va rog sa nu uitati de asemenea ca unii dintre noi PLATIM pentru aceste servicii.
Si deci asteptam ca aceste servicii sa se ridice la nivelul asteptat.

In speranta unei colaborari viitoare cat mai fructoase si a rezolvarii problemelor aparute cat mai urgent, va doresc o zi buna in continuare si astept raspunsul Dvs.

Cu stima,
milka"

As dori din partea celor care vor sa imbunatateasca gameplayul pe acest server sa aprobe/dezaprobe cele scrise de mine mai sus.
Eventual sa trimita aceasta petitie sau intr-o alta formulare serviciului de suport.

De asemenea, daca ati mai observat bug-uri in joc va rog sa le raportati si aici, pentru dezbaterea lor cat si serviciului de suport tehnic.

Va doresc un Tribal Wars cat mai placut ;)
 

DeletedUser

man degeaba am depus si noi,crede-ma pana akum se rezolvau daca era lumea interesata..
:D

alt bug mai e cu simulatorul,care nu calculeaza corect simularile
:(
 

DeletedUser184

oricum se stie ca la simulare nu ai corectitudine 100%. e doar de informare...
poate in versiunea premium sa functioneze cum trebuie.nu stiu ca nu am incercat...
 

DeletedUser

oricum se stie ca la simulare nu ai corectitudine 100%. e doar de informare...
poate in versiunea premium sa functioneze cum trebuie.nu stiu ca nu am incercat...

pai logic ca daca nu ai PA (premium account), acuratetzea simularilor descreste substantial ..... :rolleyes:
 

DeletedUser

mie imi functioneaza corect simulatorul.
In ce situatie ti-a dat tie simulatorul erori?

In afara cazului in care iei in considerare bonusul de noapte, este noapte si acesta nu se aplica in joc.
Caz in care nu este de vina simulatorul.
 

DeletedUser

mah nu-i asa...uite pe net functioneaza cum trebuie...dar aici greseste la niv asta cu 100 trupe dao draq de treaba
:eek:
 

DeletedUser

Eu am Premium Account si totusi simularile sint la fel ca ale fratelui meu, care NU are cont premium.
Si la fel cu ale colegilor mei care IARASI nu au conturi premium.
Asadar nu exista diferenta intre simulari, puteti sta linistit.

Doar ca la contul premium mai primesti cateva detalii in plus, cum ar fi resursele consumate in lupta de atacator si de aparator, in functie de pierderi.
 

DeletedUser

ma omule tu nu intelegi l-a atacat unu pe un coleg,am simulat raportul sa vad si simulatorul da eroare cu 160 trupe fata de atac.....atacatorul ar trebui sa piarda mai mult
:eek:
 

DeletedUser

Imi poti da si mie cifrele te rog ?
Fara nume atacator si aparator, sa nu apara probleme.
Sa le bag si eu in simulator sa vad ce si cum.

Te rog sa imi dai si cifrele atacului actual si cifrele rezultate in urma simularii tale.

Multumesc anticipat.
 

DeletedUser

Agresorul a câştigat
Noroc (din punctul de vedere al agresorului)
7.6%
Moral: 100%

Agresor: xxxxx
Sat: xxxxxxxx (xxx|xxx) Kxx

Număr: 115 0 324 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 62 0 175 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Apărător:xxxxxxxx
Sat: xxxxxxxxxxx (xxx|xxx) Kxx

Număr: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0
Pierderi: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0



Pradă: 151 151/2815

******

simularea fa-o tu,sa vedem ce-ti iese
 

DeletedUser

Agresor:


Număr: 115 0 324 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 62 0 175 0 0 0 0 0 0 0 0 0




Număr: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0
Pierderi: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0



Pradă: 151 151/2815
si avea nivel 13 la zid
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser37

Ar cam fi cazul...

Pe langa cele 2 BUGURI IMENSE spuse de tine,mai este si cel cu rezultatul gresit al luptelor.

SFAT:Dragi si scumpi admini care aveti grija de noi (poate e vreo fata dragutza admin:p).Eu consider ca ati avut timp berechet sa rezolvati acceste probleme.Voi mai astepta o saptamana.

Daca nu se rezolva voi renunta sa joc.Asta normal ca nu ar avea motiv de ce sa va pese,desi am premium.

CU TOATE ASTEA, daca voi fi nevoit intr-o saptamana sa renunt la joc,voi face tot ce-mi sta in putere sa inchid acest server care este o BATAIE DE JOC la adresa oricarui jucator experimentat.Si da imi stau multe in putere.

So,spor la treaba si sa nu cumva sa pretindeti ca se rezolva in alta lume.
Pentru ca nu joc trei saptamani ca dobitocu pentru ca nu sunteti voi in stare.Nu sunteti ,cereti ajutor celor care sunt.Nu e problema noastra.
 

DeletedUser

Subscriu valiusha.

Ne vom uni mai multi jucatori si tot inchidem gluma asta de server


Nici makar problema de traducere nu ati rezolvat-o
 

DeletedUser

domnilor admini sper sa se rezolve cat mai repede aceasta problema a bugurilor .. c anu pot juca la 'bulan' jocul asta ... sa vina un om cu 200 de lancieri si sa imi oamoare 200 de spada ... (o mica exagerare da nu e exclus sa apara si un asemea rezultat)
 

DeletedUser

@ hades1234 & PopescuA

Agresor Unităţi: 115 0 324 0 0 0 0 0 0 0 0 0 25.190 13.170 14.110 439
Pierderi: 110 0 309 0 0 0 0 0 0 0 0 0 24.040 12.570 13.460 419

Apărător Unităţi: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0 10.710 7.510 10.510 269
Pierderi: 110 119 10 10 0 0 0 0 0 0 2 0 10.710 7.510 10.510 269


@ valiusha. Subscriu si eu celor spuse de tine
 

DeletedUser

Aveti deci dreptate.

Este oribila simularea.
ORI este total gresita calcularea atacului.

Am sa fac aceasta calculare manual si am sa vad cum imi da imediat ...
 

DeletedUser

astept sa vedem ce da .... si cred ca aceasta simulare nu ar merge facuta si pe alt server de tribal?? .. sa vedem care sunt rezultatele??? .. adica ar trebuii sa fie acelasi mecanism
 

DeletedUser

Conform calculelor mele.
Simularea este corecta.
Si calcularea atacului este gresita.

Si asta este GROAZNIC !!!!
Mai rau de atata nu se putea.

Si eu sint membru premium si aveam de gand sa raman asa.

Dar daca aceste probleme nu se rezolva ASAP imi dau delete la cont si voi avea grija sa pierdeti mai multi utilizatori.

Nu amenint, ci doar va informez.

Sper ca voi, membri ai staff-ului tehnic cititi aici.

Va doresc spor la rezolvarea problemelor.
 
Sus