DeletedUser
Salutare,
Ca si voi, am descoperit ca in aceasta versiune de pe serverul nostru exista anumite bug-uri
Am facut o adresa catre serviciul de suport care suna astfel:
"Buna ziua,
As dori sa va raportez 2 bug-uri FOARTE mari si frustrante din lumea 1 a jocului triburi, varianta .ro.
1. SPIONII !!!
Mi se pare cel mai mare bug al jocului.
Spionii nu functioneaza asa cum trebuie. Nu aduc decat informatii despre armata existenta la momentul respectiv in satul spionat.
Si aceasta se intampla indiferent cati spioni trimiti si indiferent de nivelul de dezvoltare al fierariei.
In mod normal, ei ar trebui sa functioneze astfel:
a. daca supravietuiesc CEL PUTIN 50% din spioni primesti un raport despre resursele pe care le detine si trupele care apara orasul respectiv.
b. Daca supravietuiesc cel putin 70% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctul a. si informatii despre cladirile din satul atacat si nivelul de dezvoltare al acestora.
c. Daca supravietuiesc cel putin 90% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctele a. SI b. informatii trupele satului atacat, NU NUMAI cele din oras, ci si cele stationate in afara satului cat si cele care sint pe drum.
Astfel, pe aceasta versiune pe care o avem noi aici, daca supravietuiesc 100% din spioni (asa cum s-a intamplat la mine si la multi altii) ar trebui sa primesc TOATE informatiile de mai sus.
In schimb, nu am primit DECAT informatii referitoare la numarul de soldati aflati in garnizoana tribului atacat.
MARE bug, imens, pentru ca asta inseamna ca nu poti niciodata sa stii la ce te astepti cand ataci. Ce resurse are si deci daca merita sa ataci pentru resurse, sau ce zid are si daca poti sa il infrangi pe adversar.
RUGAMINTE. Solutionati acest aspect, deoarece distruge jocul si strategia lui si nu cred ca este foarte greu de implementat acest lucru, atata timp cat exista lumi pe care spionarea functioneaza corect.
2. MOD DE NOAPTE !!!
Al doilea bug al jocului este faptul ca desi ar trebui sa fi fost implementat modul de noapte, care asigura un bonus defensiv de 100% si desi acesta APARE la simulare si este calculat corect, el nu apare in joc.
De exemplu, sa presupunem ca X ataca pe Y si este noapte;
daca se face simularea rezultatele sint astfel:
NOAPTEA - atacatorul X PIERDE
ZIUA - atacatorul X castiga.
Normal in ambele cazuri.
INSA, in realitate, daca X ataca pe Y noaptea, X castiga batalia in acelasi mod in care iti arata si simularea.
Din nou, un bug FOARTE sacaitor.
Si din nou, usor de implementat.
Daca cumva acest bonus de noapte nu exista sau nu se doreste existenta lui, va rog sa ne informati si pe noi, jucatorii si clientii Dvs. dealtfel, pentru a sti cum ne facem calculele.
Va rog sa ne comunicati raspunsul la aceste probleme, deoarece intreaga comunitate este deranjata de aceste 2 bug-uri si nu primim nici un raspuns exact.
Sint reale?
Daca sint reale se rezolva ?
Daca se rezolva puteti sa ne comunicati si noua cand se rezolva?
Imi permit sa va fac aceasta adresa in numele tuturor jucatorilor si utilizatorilor de "Triburile.ro" Lumea 1.
Si va rog sa nu uitati de asemenea ca unii dintre noi PLATIM pentru aceste servicii.
Si deci asteptam ca aceste servicii sa se ridice la nivelul asteptat.
In speranta unei colaborari viitoare cat mai fructoase si a rezolvarii problemelor aparute cat mai urgent, va doresc o zi buna in continuare si astept raspunsul Dvs.
Cu stima,
milka"
As dori din partea celor care vor sa imbunatateasca gameplayul pe acest server sa aprobe/dezaprobe cele scrise de mine mai sus.
Eventual sa trimita aceasta petitie sau intr-o alta formulare serviciului de suport.
De asemenea, daca ati mai observat bug-uri in joc va rog sa le raportati si aici, pentru dezbaterea lor cat si serviciului de suport tehnic.
Va doresc un Tribal Wars cat mai placut
Ca si voi, am descoperit ca in aceasta versiune de pe serverul nostru exista anumite bug-uri
Am facut o adresa catre serviciul de suport care suna astfel:
"Buna ziua,
As dori sa va raportez 2 bug-uri FOARTE mari si frustrante din lumea 1 a jocului triburi, varianta .ro.
1. SPIONII !!!
Mi se pare cel mai mare bug al jocului.
Spionii nu functioneaza asa cum trebuie. Nu aduc decat informatii despre armata existenta la momentul respectiv in satul spionat.
Si aceasta se intampla indiferent cati spioni trimiti si indiferent de nivelul de dezvoltare al fierariei.
In mod normal, ei ar trebui sa functioneze astfel:
a. daca supravietuiesc CEL PUTIN 50% din spioni primesti un raport despre resursele pe care le detine si trupele care apara orasul respectiv.
b. Daca supravietuiesc cel putin 70% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctul a. si informatii despre cladirile din satul atacat si nivelul de dezvoltare al acestora.
c. Daca supravietuiesc cel putin 90% din spioni, primesti PE LANGA raportul de la punctele a. SI b. informatii trupele satului atacat, NU NUMAI cele din oras, ci si cele stationate in afara satului cat si cele care sint pe drum.
Astfel, pe aceasta versiune pe care o avem noi aici, daca supravietuiesc 100% din spioni (asa cum s-a intamplat la mine si la multi altii) ar trebui sa primesc TOATE informatiile de mai sus.
In schimb, nu am primit DECAT informatii referitoare la numarul de soldati aflati in garnizoana tribului atacat.
MARE bug, imens, pentru ca asta inseamna ca nu poti niciodata sa stii la ce te astepti cand ataci. Ce resurse are si deci daca merita sa ataci pentru resurse, sau ce zid are si daca poti sa il infrangi pe adversar.
RUGAMINTE. Solutionati acest aspect, deoarece distruge jocul si strategia lui si nu cred ca este foarte greu de implementat acest lucru, atata timp cat exista lumi pe care spionarea functioneaza corect.
2. MOD DE NOAPTE !!!
Al doilea bug al jocului este faptul ca desi ar trebui sa fi fost implementat modul de noapte, care asigura un bonus defensiv de 100% si desi acesta APARE la simulare si este calculat corect, el nu apare in joc.
De exemplu, sa presupunem ca X ataca pe Y si este noapte;
daca se face simularea rezultatele sint astfel:
NOAPTEA - atacatorul X PIERDE
ZIUA - atacatorul X castiga.
Normal in ambele cazuri.
INSA, in realitate, daca X ataca pe Y noaptea, X castiga batalia in acelasi mod in care iti arata si simularea.
Din nou, un bug FOARTE sacaitor.
Si din nou, usor de implementat.
Daca cumva acest bonus de noapte nu exista sau nu se doreste existenta lui, va rog sa ne informati si pe noi, jucatorii si clientii Dvs. dealtfel, pentru a sti cum ne facem calculele.
Va rog sa ne comunicati raspunsul la aceste probleme, deoarece intreaga comunitate este deranjata de aceste 2 bug-uri si nu primim nici un raspuns exact.
Sint reale?
Daca sint reale se rezolva ?
Daca se rezolva puteti sa ne comunicati si noua cand se rezolva?
Imi permit sa va fac aceasta adresa in numele tuturor jucatorilor si utilizatorilor de "Triburile.ro" Lumea 1.
Si va rog sa nu uitati de asemenea ca unii dintre noi PLATIM pentru aceste servicii.
Si deci asteptam ca aceste servicii sa se ridice la nivelul asteptat.
In speranta unei colaborari viitoare cat mai fructoase si a rezolvarii problemelor aparute cat mai urgent, va doresc o zi buna in continuare si astept raspunsul Dvs.
Cu stima,
milka"
As dori din partea celor care vor sa imbunatateasca gameplayul pe acest server sa aprobe/dezaprobe cele scrise de mine mai sus.
Eventual sa trimita aceasta petitie sau intr-o alta formulare serviciului de suport.
De asemenea, daca ati mai observat bug-uri in joc va rog sa le raportati si aici, pentru dezbaterea lor cat si serviciului de suport tehnic.
Va doresc un Tribal Wars cat mai placut