The Elder
member
- Scor reacție
- 0
Salutare.
Vin si eu cu o propunere legata de fierarie si ferma.
Ma gandesc ca ce voi lasa mai jos ar fi ceva interesant si revigorant pentru jucatorii de triburi si de ce nu s-ar incerca?
01.Ferma - sa poata sustine mai multa populatie (undeva la 50.000) - mai multe trupe, mai mult fun.
02.Fieraria - dupa ce recrutezi toate trupele si ridici curtea nobila , fieraria este cam degeaba in sat, cred ca aici se pot implementa cateva functii care pot ajuta si pe plan economic , dar si militar:
a) Economic - pot fi introduse cateva cercetari care ar spori productia de resurse a satului ( uneltele muncitorilor) , viteza de constructie a cladirilor ( uneltele mestesugarilor) sau viteza de deplasare a negustorilor ( potcoave )
b) Militar - introducerea de noi unitati de lupta in 2 sau 3 nivele, care pot fi cercetate :
Lancieri Usori - Lancieri Grei - Garda Regelui
Spadasini Usori - Spadasini Grei - Maestrii Sabiilor
Luptatori cu toporul - Bersekeri
Arcasi Usori - Arcasi Grei - Arbaletrier
Spion
Cavalerie Usoara -Arcasi Calareti - Cavalerie Grea - Cavlerii Ordinului
Berbec - Catapulta - Trebuchet
Mai multa diversitate in joc, zic eu ca ar aduce un bine la modul general, in acest fel s-ar creea si alte unitati ofensive, in afara de toporasi si cav.usoara
Daca aceste implementari ar produce costuri foarte mari, cred ca s-ar putea creea servere "premium" , cu o durata de viata medie spre mare, unde mai mult ca sigur se vor gasi jucatori dornici sa joace si un nou concept de triburi, care sa pastreze ideea de baza a jocului, dar mult mai diversificat.
Vin si eu cu o propunere legata de fierarie si ferma.
Ma gandesc ca ce voi lasa mai jos ar fi ceva interesant si revigorant pentru jucatorii de triburi si de ce nu s-ar incerca?
01.Ferma - sa poata sustine mai multa populatie (undeva la 50.000) - mai multe trupe, mai mult fun.
02.Fieraria - dupa ce recrutezi toate trupele si ridici curtea nobila , fieraria este cam degeaba in sat, cred ca aici se pot implementa cateva functii care pot ajuta si pe plan economic , dar si militar:
a) Economic - pot fi introduse cateva cercetari care ar spori productia de resurse a satului ( uneltele muncitorilor) , viteza de constructie a cladirilor ( uneltele mestesugarilor) sau viteza de deplasare a negustorilor ( potcoave )
b) Militar - introducerea de noi unitati de lupta in 2 sau 3 nivele, care pot fi cercetate :
Lancieri Usori - Lancieri Grei - Garda Regelui
Spadasini Usori - Spadasini Grei - Maestrii Sabiilor
Luptatori cu toporul - Bersekeri
Arcasi Usori - Arcasi Grei - Arbaletrier
Spion
Cavalerie Usoara -Arcasi Calareti - Cavalerie Grea - Cavlerii Ordinului
Berbec - Catapulta - Trebuchet
Mai multa diversitate in joc, zic eu ca ar aduce un bine la modul general, in acest fel s-ar creea si alte unitati ofensive, in afara de toporasi si cav.usoara
Daca aceste implementari ar produce costuri foarte mari, cred ca s-ar putea creea servere "premium" , cu o durata de viata medie spre mare, unde mai mult ca sigur se vor gasi jucatori dornici sa joace si un nou concept de triburi, care sa pastreze ideea de baza a jocului, dar mult mai diversificat.