Propunere L67

  • Autor subiect DeletedUser48980
  • Data de început

DeletedUser48980

Viteza de joc 2
Unitatea de viteză 1
Demolarea clădirilor active
morală Inactiv
milisecunde inactive
Fakebegrenzung Inactiv
Sistemul de cercetare Sistem clasic (sistem cu 10 etape)
Biserica Inactiv
Turnul de Veghere Inactiv
succese activi
Satele barbare care se extind automat Activează până la 500 de puncte
Sate de bonus Nu există sate bonus
Timp de demolare pentru atacuri de 10 minute
Timp de demolare pentru transporturi de 5 minute
Bonus de noapte activ de la 23:00 la 8:00
Protecție împotriva atacurilor pentru noii veniți 3 zile
Raportul maxim (atacator: apărător) 20: 1 pentru primele 60 de zile
Steaguri inactive
pradă inactivă
Unități
Archer Inactiv
Sistemul de cercetași Scout poate vedea trupele, clădirile, resursele și unitățile de la distanță
Paladin Inactiv
miliția Inactiv
familie nobilă
Producția necesită depozitare, costurile cresc după cea de-a doua familie nobilă
Reconstruiți activitățile pierdute din domenii nobile
Intervalul maxim pentru familii aristocratice 40 de câmpuri
Pierderea consimțământului de sex nobil 20-35
Creșterea aprobării pe oră 2
configurație
Limita de membru pe trunchi 20
Nivel Tribal activ
înlocuire de vacanță activă
Restricții ca turist Opțiune restricționată dacă contul a fost reprezentat 14 zile în ultimele 28 de zile.
Comerț liber Restricție activă, bazată pe pornirea jucătorului individual
dial Compass Activ
Condiții de victorie După 360 de zile, un trib deține cel puțin 60% din satele jucătorilor timp de 14 zile
Data începerii 12.09.18 ora 10:00

 
Sus