Propuneri de îmbunătățire

DeletedUser41586

Este singurul server care beneficiaza de asta ( 1 lume cu facilitati si una fara ), adica serverul german (.de) momentan. Daca ma intrebati pe mine motivele, as raspunde foarte sincer : nu stiu ( dar cred ca este evindent....primul server, serverul de suflet, nostalgie...etc )

Pai e si normal.
Oricum ceva se poate schimba si daca cineva poate face asta.. voi sunteti aia, adminii.. noi putem mult si bine sa tastam zilnic si sa urlam nemultumirile daca voi ca adminii de pe .RO nu ne ajutati..
Cred ca daca ati face ceva public, un sondaj sau mai bine spus o petite... sa voteze fiecare jucator(de pe fiecare lume activa), pe care, ulterior sa o trimiteti la Inno, sub forma unui 'raport'... am ajunge si noi sa avem 2 lumi deschise total diferite.
Cred ca intr-un final v-ati dat si voi seama ca ceva nu merge bine..
 

DeletedUser

Stiu ca Inno trebuie sa isi scoata banii de undeva, lucru care e normal, dar cred ca se pot lua cateva masuri pentru a face jocul cat mai echitabil (cu riscul de a creste pretul pentru Cont Premium, Manager de Cont si Asistent de Farmare).
1. Limitarea resurselor pe care le poti cumpara pe zi.
2. Limitarea resurselor pe care le poti farma pe zi (o limita suficient de mare incat sa se poata faca diferenta intre jucatorii mai implicati pe joc si ceilalti, dar suficient de mica incat jocul sa nu devina obsesiv).
 

DeletedUser41586

Eu cred ca nu ar schimba cu nimic ceea ce zici tu mai sus... Si am sa-ti zic si de ce...

Sunt jucatori care la momentul actual rup pp-urile intr-un mod lacom,acei jucatori, daca tu decizi sa lasi depozitul premium activ insa sa bagi o limitare la acesta, vor fi nemultumiti si vor iesi si ei la randul lor si vor spune "Daca eu cumpar 8500 pp de ce nu ma lasi sa le si consum?" adica el iti da banii pe o anumita suma de pp-uri insa tu nu il lasi sa le consume... Nemultumiri vor fi tot timpul!
Singurul mod care ar bucura pe toata lumea, si pe aia care doresc sa investeasca pp si pe aia care nu isi permit sa investeasca pp-uri este sa se deschida 2 lumi, una cu depozit premium activ si cealalta fara depozit...
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
145
Pai e si normal.
Oricum ceva se poate schimba si daca cineva poate face asta.. voi sunteti aia, adminii.. noi putem mult si bine sa tastam zilnic si sa urlam nemultumirile daca voi ca adminii de pe .RO nu ne ajutati..
Cred ca daca ati face ceva public, un sondaj sau mai bine spus o petite... sa voteze fiecare jucator(de pe fiecare lume activa), pe care, ulterior sa o trimiteti la Inno, sub forma unui 'raport'... am ajunge si noi sa avem 2 lumi deschise total diferite.
Cred ca intr-un final v-ati dat si voi seama ca ceva nu merge bine..

Noi spunem tot ( chiar daca e greu de crezut ) la inno, recent a fost un sondaj pe joc...ghici ce, a trebuit sa traducem tot pentru Inno, acum ce vor face ei, nu pot prevde..dar na, cum totul in ziua de azi este un business...greu de crezut ca vor fi toti multumiti...
 

DeletedUser40961

"strategia" la care s-a ajuns acum este mass-recruiting si interne + barbare; concurs de colorat harta doar din recrutari si aliante.

Gasiti variante de a combate acest lucru, de a incuraja luptele intre triburi:

- jucatorul poate schimba fara penalitate tribul o singura data, ulterior daca paraseste tribul se poate inscrie intr-un nou trib doar dupa 14 zile; evident nu se iau in calcul concedierile sau disparitia tribului.

- Jucatorii concediati nu pot fi atacati de membrii tribului si nici de catre aliati timp de 30 de zile

- atacurile in cadrul tribului sau in cadrul unei aliante devin vizite

- introduceti notiunea de push-tribe, similara lui push-account. Limita de membri in trib 100 sau chiar 200, dar daca prindeti pe careva cu academii bagati un disband la trib, penalizati conturile conducatorilor sa nu mai poata avea drepturi de conducere pe lumea in curs, luati-le caii de la bicicleta, whatever.

Imi doresc eliminarea joculetelor sau macar gasiti ceva care sa ajute relatia intre membrii tribului, nu sa ajungi sa-i furi maimutza colegului ca sa obtii diamante sau cine stie ce "my precious"

obiectele de inventar care iti ofera avantaje in lupta/dezvoltare au fost o idee excelenta; dar oferiti-le tuturor membrilor pe criterii de performanta ale tribului:
- cand creste ODA/ODD de razboi
- cand tribul castiga sate de la inamici (razboaie declarate): la 10 sate, la 50 de sate, la 100.. etc
- beneficii cu termen nelimitat la castigarea unui razboi: 3% recrutare, 3% atac, etc - procentele/beneficiile pot fi si in functie de raportul de putere intre cele 2 parti combatante.
- beneficii pentru ramanerea in trib
- parasirea tribului (parasire, concediere, disband) = pierderea beneficiilor
- etc

PNA-ul se va stabili pentru o anumita durata care va fi setata in joc - pe toata durata PNA-ului atacurile devin vizite

Alianta nu poate fi intrerupta mai devreme de 90 de zile, iar intreruperea aliantei are efect la 7 zile dupa ce ai apasat butonul

Gasiti metode de a-ti dori totusi sa inchei o alianta (in cadrul jocului si nu doar la nivel de vorbe pe skype ca totusi sa poti innobila "inactivii lor")
- forum comun, planificator, schimb de resurse permise doar in cadrul aliantei, etc
- primesti ca efect 50% din bonificatiile tribului cu care te-ai aliat si reciproc (viteza de recrutare, puterea topoarelor, etc - puteti chiar introduce niste puteri noi)

mai creieriti si voi cum sa descurajati mass-recruiterii, internistii, mancatorii de barbare, si in general cum sa penalizati comportamentele anti-joc de strategie/ anti-joc de colaborare.

Focusati jocul in jurul ideii de trib, nu de performanta personala.

Si faceti ceva cu finalul de joc pentru ca este ultra-mega-penibil; majoritatea celor care intr-adevar au facut diferenta in razboaie se lasa ca-s plictisiti, raman sa se bata cu pumnul in piept in principal jucatorii de sim-city.

in orice caz jocul trebuie regandit cumva unitar intr-o directie (sim-city sau lupta si strategie), de o minte noua si odihnita nu doar carpit si adaugate features ca sa placa tuturor, a trecut vremea jocului-vedeta, sa se impace inno ca se adreseaza doar unei nise: decat sa continue cu o struto-camila si tot felul de pokemoni bagati fortat in joc mai bine sa intre careva pe server si "format C:"

ah, si mi-a mai venit o idee: faceti o lume cu triburi prestabilite, conduse de admini - cati admini atatea triburi, jucatorii intra in lume alegand unul din triburi dar distribuirea pe harta sa fie aleatorie, sa vedem niste lupte la gramada, niste strategii ale conducerii de a-si asigura o anumita margine, diplomatii, fun-fun ;)
Poate se va inviora si forumul..
 

DeletedUser

"strategia" la care s-a ajuns acum este mass-recruiting si interne + barbare; concurs de colorat harta doar din recrutari si aliante.

Gasiti variante de a combate acest lucru, de a incuraja luptele intre triburi:

- jucatorul poate schimba fara penalitate tribul o singura data, ulterior daca paraseste tribul se poate inscrie intr-un nou trib doar dupa 14 zile; evident nu se iau in calcul concedierile sau disparitia tribului.

- Jucatorii concediati nu pot fi atacati de membrii tribului si nici de catre aliati timp de 30 de zile

- atacurile in cadrul tribului sau in cadrul unei aliante devin vizite

- introduceti notiunea de push-tribe, similara lui push-account. Limita de membri in trib 100 sau chiar 200, dar daca prindeti pe careva cu academii bagati un disband la trib, penalizati conturile conducatorilor sa nu mai poata avea drepturi de conducere pe lumea in curs, luati-le caii de la bicicleta, whatever.

Imi doresc eliminarea joculetelor sau macar gasiti ceva care sa ajute relatia intre membrii tribului, nu sa ajungi sa-i furi maimutza colegului ca sa obtii diamante sau cine stie ce "my precious"

obiectele de inventar care iti ofera avantaje in lupta/dezvoltare au fost o idee excelenta; dar oferiti-le tuturor membrilor pe criterii de performanta ale tribului:
- cand creste ODA/ODD de razboi
- cand tribul castiga sate de la inamici (razboaie declarate): la 10 sate, la 50 de sate, la 100.. etc
- beneficii cu termen nelimitat la castigarea unui razboi: 3% recrutare, 3% atac, etc - procentele/beneficiile pot fi si in functie de raportul de putere intre cele 2 parti combatante.
- beneficii pentru ramanerea in trib
- parasirea tribului (parasire, concediere, disband) = pierderea beneficiilor
- etc

PNA-ul se va stabili pentru o anumita durata care va fi setata in joc - pe toata durata PNA-ului atacurile devin vizite

Alianta nu poate fi intrerupta mai devreme de 90 de zile, iar intreruperea aliantei are efect la 7 zile dupa ce ai apasat butonul

Gasiti metode de a-ti dori totusi sa inchei o alianta (in cadrul jocului si nu doar la nivel de vorbe pe skype ca totusi sa poti innobila "inactivii lor")
- forum comun, planificator, schimb de resurse permise doar in cadrul aliantei, etc
- primesti ca efect 50% din bonificatiile tribului cu care te-ai aliat si reciproc (viteza de recrutare, puterea topoarelor, etc - puteti chiar introduce niste puteri noi)

mai creieriti si voi cum sa descurajati mass-recruiterii, internistii, mancatorii de barbare, si in general cum sa penalizati comportamentele anti-joc de strategie/ anti-joc de colaborare.

Focusati jocul in jurul ideii de trib, nu de performanta personala.

Si faceti ceva cu finalul de joc pentru ca este ultra-mega-penibil; majoritatea celor care intr-adevar au facut diferenta in razboaie se lasa ca-s plictisiti, raman sa se bata cu pumnul in piept in principal jucatorii de sim-city.

in orice caz jocul trebuie regandit cumva unitar intr-o directie (sim-city sau lupta si strategie), de o minte noua si odihnita nu doar carpit si adaugate features ca sa placa tuturor, a trecut vremea jocului-vedeta, sa se impace inno ca se adreseaza doar unei nise: decat sa continue cu o struto-camila si tot felul de pokemoni bagati fortat in joc mai bine sa intre careva pe server si "format C:"

ah, si mi-a mai venit o idee: faceti o lume cu triburi prestabilite, conduse de admini - cati admini atatea triburi, jucatorii intra in lume alegand unul din triburi dar distribuirea pe harta sa fie aleatorie, sa vedem niste lupte la gramada, niste strategii ale conducerii de a-si asigura o anumita margine, diplomatii, fun-fun ;)
Poate se va inviora si forumul..


Frumos scris.
- Jucatorii concediati nu pot fi atacati de membrii tribului si nici de catre aliati timp de 30 de zile
Doar cu asta nu sunt de acord. In rest cred ca ai vazut ceva bun in celelalte.
De ce nu e buna aceasta idee? Asa ne putem certa cu conducerea, facem ce ne doare capul si iesim de capul nostru. Daca iesim sa fim pe picioarele noastre timp de 15 zile pana cand putem intra in alt trib.
 

LadyLethal

member
Scor reacție
143
Eu personal sunt deacord cu interdictia adminilor de a juca, dar, cum ar putea adminii sa nu piarda contactul cu jocul atata timp cat nu pot juca ? Ok, sa zicem ca joaca pe alte servere, gen masters, de, net, etc, perfect deacord...deja este de actulalitate faptul ca un admin poate primi beneficiile ( puncte premium, AM, FA ) pe un alt server, dar nu tot mai bine si mai frumos e pe limba ta ? Nu zic ca nu au fost nereguli si probabil vor mai fi sau sunt si acum, suntem oameni pana la urma, dar nu cred jocul a fost influlentat atat de drastic de membrii echipei.

Si daca nu mai joaca ce se schimba?Oricum au antipatii,simpatii,prietenii,relatii etc.Daca regula principala e ca ai voie sa joci pe un singur cont,depistarea multiconturilor se poate face automat.de server care sigur e impartial.Cazul ala o,ooo1 % in care impartirea legaturii de internet nu e multicont mascat il pot rezolva adminii la contestatie.La fel si comenzile suprapuse de pe acelasi ip(inclusiv conturile in sitter) in intervale mai mici de o sec.Asa ar fi banati toti ,simpaticii si antipaticii, factorul uman ar fi eliminat daca se stabilesc si pedepse fixe pentru o incalcare de regula,fara diferente de 10-60% din punctaj in functie de bunavointa adminului.Nu e normal ca jucatorii sa ghiceasca multiconturile si sa sesizeze,daca aveti o regula esentiala,asigurati aplicarea ei automata si in egala masura pentru toata lumea.
 

Black Prince

member
Scor reacție
11
Eu personal sunt deacord cu interdictia adminilor de a juca, dar, cum ar putea adminii sa nu piarda contactul cu jocul atata timp cat nu pot juca ? Ok, sa zicem ca joaca pe alte servere, gen masters, de, net, etc, perfect deacord...deja este de actulalitate faptul ca un admin poate primi beneficiile ( puncte premium, AM, FA ) pe un alt server, dar nu tot mai bine si mai frumos e pe limba ta ? Nu zic ca nu au fost nereguli si probabil vor mai fi sau sunt si acum, suntem oameni pana la urma, dar nu cred ca ( cel putin in ultimii 2-3 ani ) jocul a fost influlentat atat de drastic de membrii echipei.
Tu ai interdictie in a juca pe .ro si totuși nu si pierdut contactul cu jocul. Deci, se poate. Pomeneai ceva de micile recompense pe care le primesc adminii..pai cu putina vointa se poate rezolva si asta. In loc de 10-15 sau cati sunteti, ramaneti 2-3-4 si sa va plătească. Sa va faca frumos contracte de colaborare si sa plătească impozite, ca D-aia câștiga o Căruța de bani :))
 
Ultima editare:

DeletedUser48143

1. Scoaterea depozitului.
2. Scoaterea injumatatirii la cladiri.
3. Evenimente mai dese.
 

DeletedUser47247

1 adminii de pe .ro sa nu aiba dreptul sa joace decat pe servere din alte tari.
2 scoaterea depozitului.
3 ramanerea la paladin clasic
 

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
Nu se foloseste nimeni de statutul de admin pentru a influenta jocul, de multe ori jucatorii cunosc mult mai bine toate tainele jocului decat noi, adminii. De aici si permisivitatea Inno legat de admin versus joc.
Lumile Casual sunt la fel pe toate serverele internationale, deci daca va fi modificat ceva, va fi global ( se tine cont de feedback, dovada si acest topic ).



Nu imi permit sa glumesc, vorbesc strict pe statistici si pe dovezi la care Inno are acces, Tu ai ceva concret cu care sa iti sustii afirmatia ?
In primul rand ar fi fost civilizat sa nu postam sub un nick inactiv sau "undercover", in al doilea rand, de postaci suntem satui, cu totii...cred.



Cine crezi ca ii opreste ? Ah, presupun ca viata, evoluam, imbatranim, prioritatile sunt altele, nu mai avem 20 de ani, bla bla, corect ?

Eram putin ironic, iti dai seama ca nu ii retine nimic, sau nimeni :)
Dar trebuie sa admitem ca forumul e "mort" fata de acum 4-5 ani :D
Cred ca depozitul ala e principala problema la ora actuala, deoarece distruge orice fel de echilibru in start de joc, atunci cand conteaza cel mai mult :)
Legat de admini si adminat, am fost si eu banat de cateva ori pe joc, de fiecare data corect, asa ca n-am nimic impotriva faptului ca joaca. Pana la urma, trebuie sa joci, ca sa ai habar despre adminat :)
 

DeletedUser47869

propun lumea urmatoare sa fie fara bomus de noapte, fara posibilitatea de a cumpara cu pp resurse, nr membrilor de trib sa fie de 150, si sa nu se poate face alianta cu mai mult de un trib, vreau o lume putin mai imprevizibila, nu castigata de cei ce isi permit sa cumpere resurse cu pp, si sa dispara si scripturile, sa fie ca in lumea 1 cei ce foloseau scripturi sa fie eliminati din joc
 

DeletedUser41586

propun lumea urmatoare sa fie fara bomus de noapte, fara posibilitatea de a cumpara cu pp resurse, nr membrilor de trib sa fie de 150, si sa nu se poate face alianta cu mai mult de un trib, vreau o lume putin mai imprevizibila, nu castigata de cei ce isi permit sa cumpere resurse cu pp, si sa dispara si scripturile, sa fie ca in lumea 1 cei ce foloseau scripturi sa fie eliminati din joc

Cand te-ai trezit era dimineata ?
 

DeletedUser48145

Ni se cere parerea da ?!!

Toata lumea vrea o lume fara comertul de resurse... DAR ....voi tot ce stiti faceti , deci ......pentru ce se cer parerile si propunerile astea ?! daca voi faceti tot cum stiti .... :)))


Asta este romanul , ca si cu votarile .. umbla pe strazi si cersesc voturi :))
 

DeletedUser11275

Cateva aspecte care ar trebui revizuite in opinia mea aunt:
01- depozitul premium, de acord cu toti colegii de mai sus
02- casual 1, eliminarea acelei reguli de 120%, aici tot s-a batut din gura si se bate degeaba, ca aceasta lume sa fie activa, jucatorii activi scad punctajul sa aiba ce ataca, este extrem de dificil sa poti juca, mult mai eficient ar fi un casual raportat la nr de sate in raport cu adversarul, nu cu punctajul pt k jucatorii se ataca intre ei cu sate, nu cu puncte, sau o alta idee ar fi ca lumile casual sa aiba diferite faze de dezvoltare, prima, sa dureze un an cu regula 120% timp in care jucatorii noi isi pot desavarsii abilitatile, urmand ca apoi, treptat regula sa scada si sa se ajunga la un final ( cum e acum casual 1) in care lumea devine accesebilila atacurilor , incheierii razboaielor , ulterior inchiderea ei.
03 - ca un refresh pentru noii jucatori ce ar fi interesati sa joace triburile, cred ca ar fi benefic deschiderea unei lumi cu ceva nou adus la nivel de trupe ( adaugarea de unitati noi in atac si in aparare ar stimula interesul pentru ceva nou); eficientizarea cladirii fierarie, care nu conteaza in fazele dezvoltate decat in cerinta curtii nobile, cercetari noi la nivel de trupe, ex: scut, sabie, armura pt grei, pt arcasi arc , sageata, etc; care sa coste foarte mult si sa mai dea sens resurselor in fazele dezvoltate ale jocului.Sunt de parere ca in 2016 daca nu imbratisezi noutatea si nu te ocupi de interesul tau pe piata, nu ai cum sa rezisti la infinit doar cu vechii jucatori ce constant joaca ( adica noi), daca doriti sa aveti succes in viitor trebuie sa imbratisati deschiderea mai bine.In 2016 nu va bateti doar cu jocurile browser, ci va bateti cu jocurile android, care in fiecare zi ne " fura" colegii de joc.
Sunt curios sa vad ce schimbari puteti aduce in viitor.
 

DeletedUser19020

Si daca nu mai joaca ce se schimba?Oricum au antipatii,simpatii,prietenii,relatii etc.Daca regula principala e ca ai voie sa joci pe un singur cont,depistarea multiconturilor se poate face automat.de server care sigur e impartial.Cazul ala o,ooo1 % in care impartirea legaturii de internet nu e multicont mascat il pot rezolva adminii la contestatie.La fel si comenzile suprapuse de pe acelasi ip(inclusiv conturile in sitter) in intervale mai mici de o sec.Asa ar fi banati toti ,simpaticii si antipaticii, factorul uman ar fi eliminat daca se stabilesc si pedepse fixe pentru o incalcare de regula,fara diferente de 10-60% din punctaj in functie de bunavointa adminului.Nu e normal ca jucatorii sa ghiceasca multiconturile si sa sesizeze,daca aveti o regula esentiala,asigurati aplicarea ei automata si in egala masura pentru toata lumea.

Asta cu multicont trebuie musai rezolvata cumva, parca vad si pe speciala cum o sa fie 4000 de membri din primele zile, din care 69% multi

ca da, e frumos sa fie fara depozit, dar când intra unu' si-aduce 100 de conturi pe lânga el care se barbarizeaza la o saptamana, iar e haos si dezechilibru.
 

DeletedUser48164

ar trebui sa scoateti afara steagurile cu bonus capacitate de transport, nu sunt folosite de nimeni , in locul lor sa fie steag de reducere cost pentru recrutarea nobilului sau altceva mai productiv... decat acel steag nefolositor ,
Nici cele cu noroc in atac nu sunt bine vazute , eu nu cred sa fi folosit un astfel de steag...

Un lucru de imbunatatit ar fi paladinul si modul in care il antrenezi , gen sa poti pune daca ai cont premiu antrenamente in masa , gen sa poti da la paladin sa faca 4 antrenamente de cate 2 h fiecare ,in loc sa ii dai sa faca 8 h pentru 10 k xp in plus sau nici atat...

Asa acuma mai nou bonusurile nu se cumuleaza din inventar... nu este o surpriza dar sa afli dupa ce ai activat un bonus ca nu il poti schimba cu altul de aceasi categorie dar mai bun este o supriza ,acum trebuie sa astept pana expira bonusul ce l-am folosit ca sa folosesc celalat bonus , si nu imi permit sa astept ... , intrebarea mea e de ce nu am fost anuntati .anuntat de acest lucru ....
Stiu ca inainte daca activati un bonus si un alt bonus din inventar vroiai sa il mai activezi si era de acelasi tip iti zicea ca esti sigur ca vrei sa activezi bonusul respectiv findca daca o faci bonusul x va disparea... si eu asa stiam ca e si pana acuma ,dar se pare ca numai este asa si de informat nu am fost "Aceasta recompensa nu poate fi activata deoarce intra in conflict cu alta deja activa:Lupatator cu toporul putere de aparare si atac"

Si eu nu pot sa schimb din 5 % in 10% , si pentru deliciu meu , atacul nu il pot planifica peste 24 de h sau 48 h pana ce imi expira acel bonus infect .... sunt extrem de dezamagit ...
 

DeletedUser48171

Inafara de depozitul premiu ce si eu il folosesc doar ca sa INCERC sa tin pasul cu restul si imi doresc sa nu mai existe, ar mai fi o chestie sa ca atunci cand iti chemi militia la ferma, daca acele trupe sunt distruse pana sa se termine stationarea lor, timpul acestora ori sa scada, ori minusul de resurse ce se fac sa fie mai mic adica practic sa nu mai astepti asa mult timp cu resurse mici. Asta aplicandu-se doar daca toate acele trupe sunt distruse pana in 6 ore.
 

DeletedUser41586

ar trebui sa scoateti afara steagurile cu bonus capacitate de transport, nu sunt folosite de nimeni , in locul lor sa fie steag de reducere cost pentru recrutarea nobilului sau altceva mai productiv... decat acel steag nefolositor ,
Nici cele cu noroc in atac nu sunt bine vazute , eu nu cred sa fi folosit un astfel de steag...

Un lucru de imbunatatit ar fi paladinul si modul in care il antrenezi , gen sa poti pune daca ai cont premiu antrenamente in masa , gen sa poti da la paladin sa faca 4 antrenamente de cate 2 h fiecare ,in loc sa ii dai sa faca 8 h pentru 10 k xp in plus sau nici atat...

Asa acuma mai nou bonusurile nu se cumuleaza din inventar... nu este o surpriza dar sa afli dupa ce ai activat un bonus ca nu il poti schimba cu altul de aceasi categorie dar mai bun este o supriza ,acum trebuie sa astept pana expira bonusul ce l-am folosit ca sa folosesc celalat bonus , si nu imi permit sa astept ... , intrebarea mea e de ce nu am fost anuntati .anuntat de acest lucru ....
Stiu ca inainte daca activati un bonus si un alt bonus din inventar vroiai sa il mai activezi si era de acelasi tip iti zicea ca esti sigur ca vrei sa activezi bonusul respectiv findca daca o faci bonusul x va disparea... si eu asa stiam ca e si pana acuma ,dar se pare ca numai este asa si de informat nu am fost "Aceasta recompensa nu poate fi activata deoarce intra in conflict cu alta deja activa:Lupatator cu toporul putere de aparare si atac"

Si eu nu pot sa schimb din 5 % in 10% , si pentru deliciu meu , atacul nu il pot planifica peste 24 de h sau 48 h pana ce imi expira acel bonus infect .... sunt extrem de dezamagit ...

Pai de ce sa se scoata steagurile cu bonus de capacitate transport?
De exemplu eu le folosesc la farm, activez pe un sat un bonus capacitate transport si dau cu 1 cal la farm si la fel cu cel de noroc, e bun tot la farm.
 

DeletedUser48172

La setările planificatorului de înnobilări să se introducă limită de rezervare pentru satele active și separat de acestea limită de rezervare pentru satele de barbari
 
Sus