Propuneri de imbunatarire a jocului

  • Autor subiect DeletedUser11275
  • Data de început

DeletedUser11275

Salut, am si eu cateva idei de imbunatatire a jocului pt 2015

01 - In fiecare sat sa se poata recruta un paladin care sa aiba valorile de lupta actuale dar care sa nu poata gasi arme.Aici ar putea interveni fieraria care dupa parerea mea nu are rolul decat de a o creste pentru a putea ajunge la curtea nobila, iar pana se ajunge la curtea nobila deja armele sunt cercetate.Aici s-ar putea creea o sectiune unde ai putea sa-ti echipezi paladinul cu o arma care sa aiba efect doar asupra lui, sa-i intareasca apararea sau atacul, o armura sau orice altceva, iar aceasta unitate sa poata fi mutata in alt sat ca orice paladin.Ganditi-va ce interesant ar fi sa poti face pentru fiecare sat in parte un paladin, la 1000 de sate , ai avea 1000 de paladini pe care ai putea sa-i muti in orice sat doresti, cu care ai putea sa te sprijini sau sa formezi un sat de atac special.
Dupa un anumit nivel , paladinul rugineste printr-un oarecare sat iar jucatorii dezvoltati il mai folosesc ici colo la o cucerire de sat sau la vre-un sprijin pe un jucator atacat la greu.( arme care ar putea fi cercetate in fierarie, scutul - creste apararea cavalerie cu 20%, sabia - atacul cu 20%, armura - 20% apararea in general, coiful - 20% apararea la arcasi, banner de lupta - viteza de deplasare cu 20%, aici ar putea fi pe mai multe nivele care sa coste ceva mai mult, astfel mai vedem si noi fierarul acela ca bate la nicovala :)
Daca s-ar implementa acest lucru s-ar deschide noi usi spre competitie, unii jucatori sau triburi ar putea organiza turniruri ( atacuri intre paladini) prin sate de barbari sau sate cu zid zero..asta ar spori activitatea si unitatea unui trib , iar orice jucator , fie el si destul de mic ar avea un cuvant de spus daca stie sa-si cerceteze paladinii , pentru ca ar detine ceva unic , puternic si de folos tribului sau.

02- Tot pentru paladin s-ar putea creea o realizare gen "Asasin de comandanti, sau paladini" cu mai multe nivele.

03- Legat de harta, cand trimiti sprijin la alte sate , care nu iti apartin sa apara iconita de sprijin pe satul respectiv ca atunci cand te sprijini singur.

04 - Si in final o propunere legata de casual, aici stiu ca cei care nu joaca pe casual nu ma vor sustine dar sunt multi care joaca pe casual si patesc acest lucru.De exemplu eu am 10.000.000 de puncte si nu pot ataca un jucator care are 13.000.000.Vi se pare normal? Presupunem ca eu am 10 milioane si toate satele sub 8000 de puncte , ca imi place sa am loc mult in ferma, iar tinta mea le tine la 12 mii pe toate si nu il poat ataca cu toate ca am acelasi numar de sate cu el?.
O propunere de imbunatatire a raportului ar fi urmatoarea: jucatorii mici sunt protejati de moral in primul rand, in alt doilea rand de punctaj , sa-i lasati protejati de moral si de punctaj pana cand ajung la un anumit punctaj..de exemplu 4 sau 5 milioane , timp destuul pentru un noob sa se prinda intr-un final de joc, apoi sa intervina doar moralul, care oricum pe casual este egal cu zero, pentru ca de ex eu am moral 100% la unul mai mic decat mine( mai mic cu 2 milioane si ceva = 10.731.393 punctajul meu vs 8.818.733 punctajul tintei)
cu toate ca nu il pot ataca:)) deci soldatii mei ar da in el cu incredere dar nu-i lasa punctajul:)..
Caz 2 - 10.731.393 punctajul meu vs 13.207.070 punctajul tintei.. ia ghiciti? nu-l pot ataca , diferenta mare intre noi nu?


Va salut cu respect.
 

DeletedUser

salve,

propunerea 1 -> contra!

exista deja steagurile... poti cu steagurile sa dai optiuni suplimentare satului sau trupelor... la 1000 de sate si steagurile devin cam neimportante... asa o sa junga si paladinii... iar cu moralul, zic ca e avantajat destul jucatorul mic...

propunerea 2 -> interesanta...

dar cu armele diferite il caracterizezi deja destul... plus de asta, precum zis, dupa un anumit numar de sate devine cat mai neimportant paladinul... parerea mea...

propunerea 3 -> pro!

sunt de acord, pentru jucatorii cu comenzile partajate

propunerea 4 n-am citit-o si mia venit sa sterg postarea mea cand am vazut ca propunerile vin de la un jucator care isi pierde timpul pe casual! :)))

spor
 

DeletedUser

Si cu restul unitatilor ce face? Incepem sa ne batem doar in paladini?
1. contra
2. contra
3. pro
4. din pct meu de vedere lumea Casual este destinata jucatorilor noi care nu au primit sanse pe o lume normala, lumea asta ar trebui sa fie populata doar de astfel de jucatori.
 

DeletedUser11275

01- La problema legata de paladini se poate aduce si o alta idee, cadrul ar fi sa putem folosi si unitatea paladin mai mult
02- O realizare in plus nu cred ca ar strica ( cum e realizarea la asasin de nobili ar putea fi si la paladini, doar si paladinii Ii omoram cand Ii prindem)

04- La propunerea legata de casual nu este pentru a-mi usura mie jocul , dar ar trebui un pic reconsiderata problema punctajului, eu am ajuns pe casual din curiozitate si chiar sunt oameni care joaca bine acolo, dar ganditi-va ca daca lumea este destinata jucatorilor pentru a invata sa joace , cei noi nu vor invata sa joace cum trebuie daca au in minte ca daca cineva Ii ataca nu le poate lua mai mult decat 10 sate pentru ca apoi le iese din punctaj, de-aia ziceam sa se dea o perioada de cateva luni sau un punctaj standard dupa care regula sa se diversifice in functie de performanta jucatorului.Si credeti-ma ca e un test de rabdare si strategie sa ataci de la distante mari , dar punctajul nu te lasa sa termini razboaie, sa te dezvolti celular sa fii langa colegii de trib ca un trib nu ca o varza imprastiata pe harta si inconjurat de dusmani pe care nu-i poti ataca.Lumea deja a ajuns la ultimul continent ce poate fi populat, deci cu totii asteptam caderea punctajului ca sa lamurim lucrurile.
 

DeletedUser44123

1 - Atunci , 1-5-8 paladini, ar dezechilibra raportul de timp dintre atac si aparare /unitate/timp/
Un exemplu raportat la 100 de sate:
ataci cu 100 de sate de la 100 de campuri: Satele atacate pot fi sprijinite de la 400 de campuri in timp util. Asta pt ca ai tai berbeci imbatranesc pe drum iar paladinii zburda.
Totul are un echilibru raportat la timp, fie el de atac sau de aparare. Unde mai pui ca fiecare paladin poate purta o arma: Pai... la 300 de flame....
Un singur paladin ai si tre sa calculezi bine unde,cum si cand il folosesti.
Modificarile aduse pe segmentul trupelor/cladirilor/resurselor ,necesita echilibru.

2 - Relizarile sunt superficiale pt ca nu sunt notabile in profilul contului, ci doar pe lumea activa, acolo unde stim a lor valoare = 0
(poate doar incepatorii se mai sperie de trofeele afisate la profil.... asta pana isi vor da seama ca sunt doar margele)

- Intesesant ar fi torfeele negative.... trofee pe care te chinui sa nu le obtii.

-atunci cand ataci o alianta
-atunci cand ataci un pna
-atunci cand schimbi triburile ca pe sosete (exclus lumile cu sprijin doar in trib, unde rocada se face intre 2-3 triburi familie/aliati)
- etc...
Fara posibilitatea de ascundere... Atunci sa vezi trofee, nu astea de acum.


3 - Casual e casual: basic training , unde performanta este la fel ca in sectiunea de trofee - Inutila.
Scopul este de a experimenta. Scorul sau nr de sate vine de la sine. Daca nu s-ar castiga seteaguri n-ar mai vedea atatia jucatori (jucatorii mari nu sunt acolo pt strategii, ci pt steaguri si " priveste-ma mamica ce tare mi-s" . Pe casual inveti cum sa joci sau stai sa faci steaguri iar pe normal folosesti ce ai invatat sau steagurile dobandite.
 

DeletedUser11275

1 - Atunci , 1-5-8 paladini, ar dezechilibra raportul de timp dintre atac si aparare /unitate/timp/
Un exemplu raportat la 100 de sate:
ataci cu 100 de sate de la 100 de campuri: Satele atacate pot fi sprijinite de la 400 de campuri in timp util. Asta pt ca ai tai berbeci imbatranesc pe drum iar paladinii zburda.
Totul are un echilibru raportat la timp, fie el de atac sau de aparare. Unde mai pui ca fiecare paladin poate purta o arma: Pai... la 300 de flame....
Un singur paladin ai si tre sa calculezi bine unde,cum si cand il folosesti.
Modificarile aduse pe segmentul trupelor/cladirilor/resurselor ,necesita echilibru.

2 - Relizarile sunt superficiale pt ca nu sunt notabile in profilul contului, ci doar pe lumea activa, acolo unde stim a lor valoare = 0
(poate doar incepatorii se mai sperie de trofeele afisate la profil.... asta pana isi vor da seama ca sunt doar margele)


- Intesesant ar fi torfeele negative.... trofee pe care te chinui sa nu le obtii.

-atunci cand ataci o alianta
-atunci cand ataci un pna
-atunci cand schimbi triburile ca pe sosete (exclus lumile cu sprijin doar in trib, unde rocada se face intre 2-3 triburi familie/aliati)
- etc...
Fara posibilitatea de ascundere... Atunci sa vezi trofee, nu astea de acum.


3 - Casual e casual: basic training , unde performanta este la fel ca in sectiunea de trofee - Inutila.
Scopul este de a experimenta. Scorul sau nr de sate vine de la sine. Daca nu s-ar castiga seteaguri n-ar mai vedea atatia jucatori (jucatorii mari nu sunt acolo pt strategii, ci pt steaguri si " priveste-ma mamica ce tare mi-s" . Pe casual inveti cum sa joci sau stai sa faci steaguri iar pe normal folosesti ce ai invatat sau steagurile dobandite.

Perfect de acord cu tine, decat ca

01- la paladin am scris mai sus in primul post ca armele ar avea influenta doar asupra paladinului, nu si al trupelor, iar cand ai ataca cu un full de atac s-ar calcula ca in mod normal, timpul ajungerii atacului ar fi timpul celei mai lente unitati

03 - 60% nu joaca corect, nu sunt activi, nu exista 40% activi , joaca, exista aduc bani la INNO si doresc o modificare a raportului punctaj, cum si pe alte lumi s-a facut un sondaj de moral asa s-ar putea face si pt casual, iar propunerea mea de modificare pe casual nu am pus-o de dragul meu si de dragul primelor 4 triburi de pe lumea casual ( EVO, |US|, Death si CIRC)
 

DeletedUser44123

01 Armele paladinului nu sunt pt el, pt ca, prin definitie se intelege ca arma spune "mareste puterea trupei X, in atac cu ... .in aparare cu ..." Cu alte cuvinte: Paladinul echipat,dar fara trupe devine inutil. Lui degeaba ii pui "Flama" daca nu are catapulte, degeabai il echipezi cu "Luceafarul" daca nu are si berbeci . Valabil atat in atac ,cat si in aparare. Un paladin are puterea de atac 150. Echipat cu ce sa fie pt a fi cat de cat simtit in atac? Cu vreo arma de 1000% ?

1.1 Exact asta am si spus: In caz ca tu ma ataci pe mine de la 100 de campuri (cu sau fara paladin) eu ma pot apara la timp ,de pe o raza de 400 campuri (pt ca in aparare orice unitate insotita de paladin imprumuta timpul acestuia) Deci, eu daca am 100 de sate de aparare si 100 de paladini, ajung pe satele atacate pt a le sprijini.



03 - Joca corect. Setarile nu sunt facute ca pt o lume normala,ci pt una de exercitiu. Exista o limita tocmai din acest motiv. ( ca fiecare sa-ti permita un nr de sate) Normal ca este o lume inactiva/letargica pt ca asa s-a dorit a fi. (o lume fara inchidere si cu posibilitatea de a ramana pt practica) Cat despre top (daca tii sa fii in top pe Casual) , te tii scai dupa clasamentul celui de deasupra ta. Il fugaresti pe harta si ii iei cate sate poti apoi fugi dupa urmatorul s.a.m.d. ... dar asta implica timp. ( undeva la inca 10 ani) Nu intru in detalii in ceea ce priveste subiectul inno. Tot ce trebuie sa stii este ca setarile sunt facute pt a da posibilitatea de a invata jocul, nu de a ne uita in top la X si Y..... Strategiile le aplici pe lumi normale... nu pe lumi inactive.
 

DeletedUser44774

oricum ai da-o nu e bine cu atatia experti

Perfect de acord cu tine, decat ca

01- la paladin am scris mai sus in primul post ca armele ar avea influenta doar asupra paladinului, nu si al trupelor, iar cand ai ataca cu un full de atac s-ar calcula ca in mod normal, timpul ajungerii atacului ar fi timpul celei mai lente unitati

03 - 60% nu joaca corect, nu sunt activi, nu exista 40% activi , joaca, exista aduc bani la INNO si doresc o modificare a raportului punctaj, cum si pe alte lumi s-a facut un sondaj de moral asa s-ar putea face si pt casual, iar propunerea mea de modificare pe casual nu am pus-o de dragul meu si de dragul primelor 4 triburi de pe lumea casual ( EVO, |US|, Death si CIRC)



king, nu te ma omori cu firea...dupa unii toti suntem niste noobi niste prosti ca bagam bani.

e o lume de training, adik e o lume unde joaca oameni de 30-40-50 ani care au si alte reponsabilitati in viata reala decat altii. asta e. o sa mai vedem.

PS
stau si ma intreb oare pe aceasta lume de antrenament de ce joaca si unii experti? oare numai pt steaguri? stii bine ca a jucat un astfel de expert si nu a tinut mai mult de 3 sapt...deh era expert in triburile


in rest va urez toate cele bune.
 

DeletedUser

1.1 Exact asta am si spus: In caz ca tu ma ataci pe mine de la 100 de campuri (cu sau fara paladin) eu ma pot apara la timp ,de pe o raza de 400 campuri (pt ca in aparare orice unitate insotita de paladin imprumuta timpul acestuia) Deci, eu daca am 100 de sate de aparare si 100 de paladini, ajung pe satele atacate pt a le sprijini.

hahahaha.... imi vine sa rad... cate avantajari pentru noobi sa se mai inventeze? nu va ajunge moralul? :)))

fi activ, si fi pe faza cand esti atacat... si timpul iti va ajunge sa te sprijini cu trupe normale...
 
Sus