DeletedUser11275
Salut, am si eu cateva idei de imbunatatire a jocului pt 2015
01 - In fiecare sat sa se poata recruta un paladin care sa aiba valorile de lupta actuale dar care sa nu poata gasi arme.Aici ar putea interveni fieraria care dupa parerea mea nu are rolul decat de a o creste pentru a putea ajunge la curtea nobila, iar pana se ajunge la curtea nobila deja armele sunt cercetate.Aici s-ar putea creea o sectiune unde ai putea sa-ti echipezi paladinul cu o arma care sa aiba efect doar asupra lui, sa-i intareasca apararea sau atacul, o armura sau orice altceva, iar aceasta unitate sa poata fi mutata in alt sat ca orice paladin.Ganditi-va ce interesant ar fi sa poti face pentru fiecare sat in parte un paladin, la 1000 de sate , ai avea 1000 de paladini pe care ai putea sa-i muti in orice sat doresti, cu care ai putea sa te sprijini sau sa formezi un sat de atac special.
Dupa un anumit nivel , paladinul rugineste printr-un oarecare sat iar jucatorii dezvoltati il mai folosesc ici colo la o cucerire de sat sau la vre-un sprijin pe un jucator atacat la greu.( arme care ar putea fi cercetate in fierarie, scutul - creste apararea cavalerie cu 20%, sabia - atacul cu 20%, armura - 20% apararea in general, coiful - 20% apararea la arcasi, banner de lupta - viteza de deplasare cu 20%, aici ar putea fi pe mai multe nivele care sa coste ceva mai mult, astfel mai vedem si noi fierarul acela ca bate la nicovala
Daca s-ar implementa acest lucru s-ar deschide noi usi spre competitie, unii jucatori sau triburi ar putea organiza turniruri ( atacuri intre paladini) prin sate de barbari sau sate cu zid zero..asta ar spori activitatea si unitatea unui trib , iar orice jucator , fie el si destul de mic ar avea un cuvant de spus daca stie sa-si cerceteze paladinii , pentru ca ar detine ceva unic , puternic si de folos tribului sau.
02- Tot pentru paladin s-ar putea creea o realizare gen "Asasin de comandanti, sau paladini" cu mai multe nivele.
03- Legat de harta, cand trimiti sprijin la alte sate , care nu iti apartin sa apara iconita de sprijin pe satul respectiv ca atunci cand te sprijini singur.
04 - Si in final o propunere legata de casual, aici stiu ca cei care nu joaca pe casual nu ma vor sustine dar sunt multi care joaca pe casual si patesc acest lucru.De exemplu eu am 10.000.000 de puncte si nu pot ataca un jucator care are 13.000.000.Vi se pare normal? Presupunem ca eu am 10 milioane si toate satele sub 8000 de puncte , ca imi place sa am loc mult in ferma, iar tinta mea le tine la 12 mii pe toate si nu il poat ataca cu toate ca am acelasi numar de sate cu el?.
O propunere de imbunatatire a raportului ar fi urmatoarea: jucatorii mici sunt protejati de moral in primul rand, in alt doilea rand de punctaj , sa-i lasati protejati de moral si de punctaj pana cand ajung la un anumit punctaj..de exemplu 4 sau 5 milioane , timp destuul pentru un noob sa se prinda intr-un final de joc, apoi sa intervina doar moralul, care oricum pe casual este egal cu zero, pentru ca de ex eu am moral 100% la unul mai mic decat mine( mai mic cu 2 milioane si ceva = 10.731.393 punctajul meu vs 8.818.733 punctajul tintei)
cu toate ca nu il pot ataca) deci soldatii mei ar da in el cu incredere dar nu-i lasa punctajul..
Caz 2 - 10.731.393 punctajul meu vs 13.207.070 punctajul tintei.. ia ghiciti? nu-l pot ataca , diferenta mare intre noi nu?
Va salut cu respect.
01 - In fiecare sat sa se poata recruta un paladin care sa aiba valorile de lupta actuale dar care sa nu poata gasi arme.Aici ar putea interveni fieraria care dupa parerea mea nu are rolul decat de a o creste pentru a putea ajunge la curtea nobila, iar pana se ajunge la curtea nobila deja armele sunt cercetate.Aici s-ar putea creea o sectiune unde ai putea sa-ti echipezi paladinul cu o arma care sa aiba efect doar asupra lui, sa-i intareasca apararea sau atacul, o armura sau orice altceva, iar aceasta unitate sa poata fi mutata in alt sat ca orice paladin.Ganditi-va ce interesant ar fi sa poti face pentru fiecare sat in parte un paladin, la 1000 de sate , ai avea 1000 de paladini pe care ai putea sa-i muti in orice sat doresti, cu care ai putea sa te sprijini sau sa formezi un sat de atac special.
Dupa un anumit nivel , paladinul rugineste printr-un oarecare sat iar jucatorii dezvoltati il mai folosesc ici colo la o cucerire de sat sau la vre-un sprijin pe un jucator atacat la greu.( arme care ar putea fi cercetate in fierarie, scutul - creste apararea cavalerie cu 20%, sabia - atacul cu 20%, armura - 20% apararea in general, coiful - 20% apararea la arcasi, banner de lupta - viteza de deplasare cu 20%, aici ar putea fi pe mai multe nivele care sa coste ceva mai mult, astfel mai vedem si noi fierarul acela ca bate la nicovala
Daca s-ar implementa acest lucru s-ar deschide noi usi spre competitie, unii jucatori sau triburi ar putea organiza turniruri ( atacuri intre paladini) prin sate de barbari sau sate cu zid zero..asta ar spori activitatea si unitatea unui trib , iar orice jucator , fie el si destul de mic ar avea un cuvant de spus daca stie sa-si cerceteze paladinii , pentru ca ar detine ceva unic , puternic si de folos tribului sau.
02- Tot pentru paladin s-ar putea creea o realizare gen "Asasin de comandanti, sau paladini" cu mai multe nivele.
03- Legat de harta, cand trimiti sprijin la alte sate , care nu iti apartin sa apara iconita de sprijin pe satul respectiv ca atunci cand te sprijini singur.
04 - Si in final o propunere legata de casual, aici stiu ca cei care nu joaca pe casual nu ma vor sustine dar sunt multi care joaca pe casual si patesc acest lucru.De exemplu eu am 10.000.000 de puncte si nu pot ataca un jucator care are 13.000.000.Vi se pare normal? Presupunem ca eu am 10 milioane si toate satele sub 8000 de puncte , ca imi place sa am loc mult in ferma, iar tinta mea le tine la 12 mii pe toate si nu il poat ataca cu toate ca am acelasi numar de sate cu el?.
O propunere de imbunatatire a raportului ar fi urmatoarea: jucatorii mici sunt protejati de moral in primul rand, in alt doilea rand de punctaj , sa-i lasati protejati de moral si de punctaj pana cand ajung la un anumit punctaj..de exemplu 4 sau 5 milioane , timp destuul pentru un noob sa se prinda intr-un final de joc, apoi sa intervina doar moralul, care oricum pe casual este egal cu zero, pentru ca de ex eu am moral 100% la unul mai mic decat mine( mai mic cu 2 milioane si ceva = 10.731.393 punctajul meu vs 8.818.733 punctajul tintei)
cu toate ca nu il pot ataca) deci soldatii mei ar da in el cu incredere dar nu-i lasa punctajul..
Caz 2 - 10.731.393 punctajul meu vs 13.207.070 punctajul tintei.. ia ghiciti? nu-l pot ataca , diferenta mare intre noi nu?
Va salut cu respect.