DeletedUser
Consider că majoritatea jucătorilor noi se lasă de triburi pentru că lumile actuale nu le oferă șansa să nu fie eliminați încă din prima lună că urmare a mai multor factori (lipsă de timp, adversari umflați cu pp-uri, prietenii deja făcute, oameni cu coplayeri, trișori, playeri care farmează 25/24 etc). Propunerile mele vizează tocmai scăderea influenței acestor factori.
1. În jocuri ca TopEleven, se pot vedea reclame pentru a câștiga diverse bonusuri. Ideea lor mă inspiră să propun același lucru și aici. În fiecare zi să fie disponibile 0-2 reclame de câte 10-50 secunde, fiecare reclamă fiind recompensată cu câte un punct premium. (De ce e mirobolantă propunerea: pentru că ar fi un câștig financiar suplimentar pentru Inno, pentru că ar avea astfel șansa la pp-uri și jucătorii care nu vor să dea bani; pentru că astfel, jucătorii sunt "momiți" să încerce beneficiile punctelor premium)
1.1. Misiune de tipul "folosește 10 puncte premium câștigate din vizionarea reclamelor"
Tinerii jucători ar avea șanse să încline balanta în favoarea lor în fața "greilor" lumii dacă ar exista niște factori care să destabilizeze situația deja clasică în care cei cu pp-uri sunt foarte puternici. Astfel, o contribuție mai mare a norocului în joc ar fi de bun augur:
2.1.Paladinul să poată "găsi" trupe. La fiecare 1000 de atacuri cu Paladinul să existe o șansă ca jucătorul să primească un mesaj de tipul "Pe drum spre satul X, Paladinul tău a găsit y trupe de tipul z, pe care le-a convins să se alăture satului tău" Evident, ar trebui să fie și limitări: Paladinul poate găsi trupe doar în primele 3 luni de la momentul în care un jucător începe o lume, un paladin poate găsi maxim 7 trupe de un anumit tip și maxim 2 nobili, de exemplu.
2.2. Posibilitatea ca un jucător să primească la începutul lunii un sat cu proprietăți speciale de tipul celor bonus. Astfel, cei nemulțumiti ar da de 10 ori început nou până ar primi și ei un sat cu +15% viteză de recrutare în atelier, de exemplu. Așa ar crește numărul de sate/lume
O altă îmbunătățire care cred că ar tine jucătorii mai interesați ar fi un plus de misiuni, care să îi și instruiască, nu doar să le dea recompense
3.1. Misiune de tipul "cumpără de la târg resurse cu 1pp obținut din vizionarea de reclame"
3.2. "Atacă un sat astfel încât trupele tale să ajungă la o oră fixă - ex: 18:00:00:243"
3.3 . Misiune în care jucătorii sunt instruiți despre importanța sitterului și li se cere să lase sitter pe cineva de încredere
Și acum ultimul set de propuneri are în vedere niște limitări firești:
4.1. Maxim 2000 pp-uri investite pe lună (sau alt tip de limitare de folosire de pp-uri)
4.2. Maxim 3 triburi schimbate/lună
4.3 Maxim X resurse farmate pe zi (evident, X să se modice în funcție de zi, de exemplu în prima zi a unui jucător să poată farma maxim 5k, apoi 11k, apoi 17 apoi 24k apoi 32k și tot așa)
1. În jocuri ca TopEleven, se pot vedea reclame pentru a câștiga diverse bonusuri. Ideea lor mă inspiră să propun același lucru și aici. În fiecare zi să fie disponibile 0-2 reclame de câte 10-50 secunde, fiecare reclamă fiind recompensată cu câte un punct premium. (De ce e mirobolantă propunerea: pentru că ar fi un câștig financiar suplimentar pentru Inno, pentru că ar avea astfel șansa la pp-uri și jucătorii care nu vor să dea bani; pentru că astfel, jucătorii sunt "momiți" să încerce beneficiile punctelor premium)
1.1. Misiune de tipul "folosește 10 puncte premium câștigate din vizionarea reclamelor"
Tinerii jucători ar avea șanse să încline balanta în favoarea lor în fața "greilor" lumii dacă ar exista niște factori care să destabilizeze situația deja clasică în care cei cu pp-uri sunt foarte puternici. Astfel, o contribuție mai mare a norocului în joc ar fi de bun augur:
2.1.Paladinul să poată "găsi" trupe. La fiecare 1000 de atacuri cu Paladinul să existe o șansă ca jucătorul să primească un mesaj de tipul "Pe drum spre satul X, Paladinul tău a găsit y trupe de tipul z, pe care le-a convins să se alăture satului tău" Evident, ar trebui să fie și limitări: Paladinul poate găsi trupe doar în primele 3 luni de la momentul în care un jucător începe o lume, un paladin poate găsi maxim 7 trupe de un anumit tip și maxim 2 nobili, de exemplu.
2.2. Posibilitatea ca un jucător să primească la începutul lunii un sat cu proprietăți speciale de tipul celor bonus. Astfel, cei nemulțumiti ar da de 10 ori început nou până ar primi și ei un sat cu +15% viteză de recrutare în atelier, de exemplu. Așa ar crește numărul de sate/lume
O altă îmbunătățire care cred că ar tine jucătorii mai interesați ar fi un plus de misiuni, care să îi și instruiască, nu doar să le dea recompense
3.1. Misiune de tipul "cumpără de la târg resurse cu 1pp obținut din vizionarea de reclame"
3.2. "Atacă un sat astfel încât trupele tale să ajungă la o oră fixă - ex: 18:00:00:243"
3.3 . Misiune în care jucătorii sunt instruiți despre importanța sitterului și li se cere să lase sitter pe cineva de încredere
Și acum ultimul set de propuneri are în vedere niște limitări firești:
4.1. Maxim 2000 pp-uri investite pe lună (sau alt tip de limitare de folosire de pp-uri)
4.2. Maxim 3 triburi schimbate/lună
4.3 Maxim X resurse farmate pe zi (evident, X să se modice în funcție de zi, de exemplu în prima zi a unui jucător să poată farma maxim 5k, apoi 11k, apoi 17 apoi 24k apoi 32k și tot așa)
Ultima editare de un moderator: