Propuneri pentru încurajarea jucătorilor noi

DeletedUser

Consider că majoritatea jucătorilor noi se lasă de triburi pentru că lumile actuale nu le oferă șansa să nu fie eliminați încă din prima lună că urmare a mai multor factori (lipsă de timp, adversari umflați cu pp-uri, prietenii deja făcute, oameni cu coplayeri, trișori, playeri care farmează 25/24 etc). Propunerile mele vizează tocmai scăderea influenței acestor factori.

1. În jocuri ca TopEleven, se pot vedea reclame pentru a câștiga diverse bonusuri. Ideea lor mă inspiră să propun același lucru și aici. În fiecare zi să fie disponibile 0-2 reclame de câte 10-50 secunde, fiecare reclamă fiind recompensată cu câte un punct premium. (De ce e mirobolantă propunerea: pentru că ar fi un câștig financiar suplimentar pentru Inno, pentru că ar avea astfel șansa la pp-uri și jucătorii care nu vor să dea bani; pentru că astfel, jucătorii sunt "momiți" să încerce beneficiile punctelor premium)
1.1. Misiune de tipul "folosește 10 puncte premium câștigate din vizionarea reclamelor"

Tinerii jucători ar avea șanse să încline balanta în favoarea lor în fața "greilor" lumii dacă ar exista niște factori care să destabilizeze situația deja clasică în care cei cu pp-uri sunt foarte puternici. Astfel, o contribuție mai mare a norocului în joc ar fi de bun augur:

2.1.Paladinul să poată "găsi" trupe. La fiecare 1000 de atacuri cu Paladinul să existe o șansă ca jucătorul să primească un mesaj de tipul "Pe drum spre satul X, Paladinul tău a găsit y trupe de tipul z, pe care le-a convins să se alăture satului tău" Evident, ar trebui să fie și limitări: Paladinul poate găsi trupe doar în primele 3 luni de la momentul în care un jucător începe o lume, un paladin poate găsi maxim 7 trupe de un anumit tip și maxim 2 nobili, de exemplu.
2.2. Posibilitatea ca un jucător să primească la începutul lunii un sat cu proprietăți speciale de tipul celor bonus. Astfel, cei nemulțumiti ar da de 10 ori început nou până ar primi și ei un sat cu +15% viteză de recrutare în atelier, de exemplu. Așa ar crește numărul de sate/lume

O altă îmbunătățire care cred că ar tine jucătorii mai interesați ar fi un plus de misiuni, care să îi și instruiască, nu doar să le dea recompense

3.1. Misiune de tipul "cumpără de la târg resurse cu 1pp obținut din vizionarea de reclame"
3.2. "Atacă un sat astfel încât trupele tale să ajungă la o oră fixă - ex: 18:00:00:243"
3.3 . Misiune în care jucătorii sunt instruiți despre importanța sitterului și li se cere să lase sitter pe cineva de încredere
Și acum ultimul set de propuneri are în vedere niște limitări firești:
4.1. Maxim 2000 pp-uri investite pe lună (sau alt tip de limitare de folosire de pp-uri)
4.2. Maxim 3 triburi schimbate/lună
4.3 Maxim X resurse farmate pe zi (evident, X să se modice în funcție de zi, de exemplu în prima zi a unui jucător să poată farma maxim 5k, apoi 11k, apoi 17 apoi 24k apoi 32k și tot așa)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser13059

eu cred ca faci parte din categoria care primesc bataie mereu si de aia te plangi atata pe aici :))

cum poti sa compari triburile (ppuri) cu top eleven (token) cand au valori diferite ? acolo primesti 1 token iar acelea daca ai 5-10 sunt ok si te ajuta , aici sa faci 1 pp inseamna sa stai 200 zile ca sa iti faci pp pentru 1 luna :D asta fara sa mai zic de restu setarilor propuse care nu vor aparea niciodata pe .ro sau in alta parte , ii prea absurd ce visezi tu acolo , deci o sa manci bataie incotninuare :))
 

DeletedUser

(mentionez, desi nu e necesar, ca noi doi nu ne cunoastem nici pe triburi, nici in viata reala. Astept sa ma contrazici daca poti. Noi nu am interactionat nicaieri)
Am editat mesajul, pentru ca am vazut ca ai probleme grave de intelegere. Sunt curios daca si tu faci parte din categoria celor care au scris luni despre Morometii la bac la subiectul III.
Cert e ca nici in mesajul initial nu am scris "token" pe undeva, asta a fost 100% in capul tau. Deci, nu am facut nicio comparatie de genul asta.
Mesajul tau este lipsit de noima. Spui doar prostii, ca sa te afli in treaba. Dilema mea e de ce nu primesti inca un warn/bann pentru comportamentul tau deplasat. Stii de ce exista sectiunea de propuneri? E pentru p...r....o...puneri! Sper ca pe litere ai citit mai usor. Repeta: Pro-pu-neri! Bravo! Sunt mandru de tine. :)
Acum revenind la topicul discutiei - nu ai contribuit cu nimic, nu ai criticat constructiv macar, ai lansat doar atacuri la adresa unui om pe care nu il cunosti. Propunerile astea "care nu vor aparea niciodata pe .ro sau in alta parte", din cate am observat, exista deja - de exemplu limita de farm am vazut ca e implementata deja pe niste lumi speciale, desi sub alta forma. Deci... da, " ii prea absurd ce visez eu acolo", iar dovada cea mai elocventa este ca deja una dintre ele este implementata.
Off-topic:
"aici sa faci 1 pp inseamna sa stai 200 zile ca sa iti faci pp pentru 1 luna asta fara sa mai zic de restu setarilor propuse care nu vor aparea niciodata pe .ro sau in alta parte" - e de oscar, un fel de "Iancu, daca talent, orice, ne-a demonstrat tuturor!", sau "Gicu Grozav e Gicu Grozav! E el, el trebuie sa fie. El, fiecare om suntem diferiti. Se va indentifica cu el insusi. Depinde de el ce cariera isi va crea." M-ai facut sa zambesc :)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser13059

nu eu am cerinte penibile de la acest joc , ceea ce ceri tu pe acolo oarecum a fost acuma cativa ani , daca din 2007 pana acuma de cand sunt pe aici imi spui chestii de genu atunci ii ok , poate esti cunoscator mai mare ca si mine in privinta acestui joc dar nah oricum ceea ce ceri ii imposibil de realizat , ceri ca sa fie un numar maxim de pp investit pe joc , clar nu o sa se intample asta atata timp cat ei vor sa scoata profit cat mai mult , ceri 3 triburi schimbate pe luna ceea ce a fost parca pe L38 ceva de genu dar nu a fost ceva woow , limita de farmat la fel a fost pe cateva lumi verifica inainte setarile lumilor care au fost pana acuma si vezi ca unele au fost deja aplicate , dar toate astea pe o singura lume nu se poate ... iar de jucat nu mai joaca lumea pentru ca triburile nu mai este ceva nou si acuma inno au mai lansat cateva jocuri unde au mers multi sa joace si au renuntat aici , ex triburile 2
 

DeletedUser

Sigur, nu mă aștept să se implementeze în masă propunerile mele, oricum pe aici vor trece 15 jucători și un moderator ca să citească. Cam 99% dintre propuneri nu se iau în considerare;, statistic, ar fi o naivitate să îmi fac mari speranțe în direcția asta. Totuși, nu văd absolut nimic penibil la propunerile mele. Nimic.
Cred că am greșit în două rânduri: nu am verificat setările tuturor lumilor anterioare (ulterior m-am uitat și am văzut că unele propuneri au fost oarecum implementate pe alte lumi) și nu am explicat importanța jucătorilor noi pe triburi.
Despre a doua parte pot să spun că la momentul respectiv am considerat că nu e nevoie de lămuriri suplimentare. Totusi, poate că trebuie un pic explicat de ce acești jucători, care oricum nu cumpără pp-uri, nu ar trebui lăsați să se îndepărteze așa repede de triburi. Pentru mine motivele sunt evidente: aduc diversitate în joc, sunt potențiali cumpărători, sporește cumva farmecul jocului, crește numărul sate/lume etc. Dacă e necesar să dezvolt, pot să o fac.
Dacă se înțelege importanța existenței și menținerii jucătorilor noi de pe triburi, eu cred că sugestiile mele merită luate în seamă. Ca să rezum primul post, ideile mele se bazează pe:
- scăderea avantajului jucătorilor vechi, cu pp, în fața celor noi, fără consecințe materiale dramatice
- educarea jucătorilor noi (prin misiunile alea ar putea fi învățați despre cum își pot planifica atacuri sau ce pot face cu pp-uri, sau cât de util e sitterul la debutul lumii etc)
- o influență mai mare a norocului (dacă un jucător nou realizează că, deși e nou, a avut foarte mare noroc, șansele sunt ca el să continue să joace în pofida existenței unor adversari duri în jur)

off-topic:sper să își ia bătaie portughezii
 
Sus