Protest General

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser17395

opti doar stii ca am cont autonom, si nu prea imi trebuie mie cp, si cand nu se descurca ala autonom, sare maimuta lui nemonis ;) asa ca mai las-o cu vrajeala asta si recunoaste in fata intregii lumi ca ai preferat sa iti cumperi acadele si pufarine in loc de cp. :))

Tu glumesti, sigur nemonis nu ti-a dat maimutza,..Poate ai luat franciza de la firma mama de maimutze tribale, din zambia......da nu cred ...Cred ca ai furat-o.
 

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
pe bune, stai sa fac poza cu ea sa ti-o arat, sa vezi ca e la mine, are tatuat numele "nemonis" pe funduletul ei ala rosu =))
 

DeletedUser2154

Art. 3. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
Pe teritoriul României, tranzacţiile efectuate prin intermediul mijloacelor de plata electronica şi relaţiile dintre participanţii la aceste tranzacţii se fac în conformitate cu prevederile Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 4/2002.


Art. 6. lit. c din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
Prin acţiunea sau omisiunea contrară prevederilor legii comerţului electronic, care se invoca în acţiunea în justiţie, sunt afectate interesele colective ale consumatorilor din statul din care face parte entitatea respectiva.



Art. 8. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
(1) Subiectul mesajelor transmise prin posta electronica, care constituie comunicări comerciale, trebuie sa înceapă cu cuvântul "PUBLICITATE" scris cu majuscule.
(2) Comunicările comerciale trebuie sa cuprindă cel puţin următoarele informaţii referitoare la persoana în numele căreia sunt făcute:
a) numele sau denumirea completa;
b) codul numeric personal sau codul unic de înregistrare, după caz;
c) domiciliul sau sediul;
d) numerele de telefon şi fax;
e) adresa de posta electronica.
- Ati respectat acest articol? Eu am primit mesaj de la “Team-Triburile” cu denumirea „Modificarea sistemului de puncte premium “


Art. 9. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
(1) Destinatarul comunicărilor comerciale are dreptul de a-şi revoca consimţământul de a primi asemenea comunicări prin simpla notificare a furnizorului.
(2) Furnizorul are obligaţia de a implementa o procedura gratuita, accesibila inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul sa poată sa îşi revoce consimţământul.
(3) Revocarea consimţământului prin mijloace electronice trebuie sa-şi producă efectele în cel mult 48 de ore de la iniţierea procedurii.
(4) Furnizorul trebuie sa facă publica procedura prevăzută la alin. (2) pe pagina proprie de Internet şi în cadrul mesajelor care conţin comunicări comerciale.



Art. 2. alin. 16 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
clauză abuzivă - o clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul şi care prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor;
-cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor


Art. 2. alin. 22 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
practici comerciale abuzive şi/sau incorecte - orice acţiune, inacţiune, conduită, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic în relaţie directă cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduce atingere în mod direct intereselor consumatorilor;
-cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor



Art. 8 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Guvernul adoptă reglementări specifice în scopul prevenirii şi combaterii practicilor ce dăunează intereselor economice ale consumatorilor.
- in speta cele 8 legi (active pe teritoriul Romaniei) privind comertul electronic


ART. 9 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Operatorii economici sunt obligaţi să pună pe piaţă numai produse sau servicii care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relaţiile cu consumatorii şi să nu folosească practici comerciale abuzive.
- cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor
- adica prin scrhimbarea planului de premium ati micsorat cantitatea de beneficii modificand crescand cu 50% profitul dumneavoastra astfel afectand echitatea cost-beneficiu
- oricum dupa faza asta multi jucatori cu conturi de milioane (sustinatori ai sistemului de premium platit se vor lasa de joc deoarece in actualul mod de plata obtin pentru 5 Euro – echivalentul a 2 sms-uri de 1,99+TVA – 30 zile premium pe cand in urma modificarilor noului plan tarifar o sa obtina 30 zile premium la 4 sms-uri a 1,99+TVA. Adica in loc de 5 Euro acum o sa plateasca 10 Euro pet imp de criza migram spre alte jocuri de acelasi gen

Art. 9.3 litera i) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Orice notificare cu privire la modificarea conţinutului clauzelor contractuale referitoare la costuri va fi transmisă consumatorilor cu cel puţin 30 de zile înainte de intrarea acesteia în vigoare. Consumatorul are la dispoziţie un termen de 15 zile de la primirea notificării pentru a comunica opţiunea sa de acceptare sau de neacceptare a noilor condiţii. Neprimirea unui răspuns din partea consumatorului în termenul menţionat anterior nu este considerată acceptare tacită;
- Pica fraza dumneavoastra “Preţurile pentru cont premium vor fi modificate începând cu data de 8 aprilie” Eu am primit oferta dumneavoastra pe 30 martie deci aceasta modificare de preturi ar fi corecta conform prezentului articol incepand cu 30 aprilie sau poate nu stiu eu sa calculez. Poate ma elucidati putin cu aceste termene... Oi fi interpretat eu gresit LEGEA? Sau... credeti ca jucatorii de pe aici sunt doar pusti de 8 ani?


Art. 10 litera f) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
De a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea preţului, tarifului, taxelor, comisioanelor, dobânzilor, penalităţilor şi a altor eventuale costuri stabilite iniţial este posibilă numai cu acordul scris al consumatorului;
- Nu stiu cati consumatori au fost de accord cu majorarea pretului. Poate ma elucidate dumneavoastra


Art. 20 alin 4 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Vânzătorii şi prestatorii de servicii trebuie să informeze consumatorii despre preţul final al produsului sau despre tariful serviciului prestat, pe care îl suportă consumatorul, care să cuprindă toate costurile, inclusiv taxa pe valoarea adăugată şi toate costurile suplimentare, şi să le ofere acestora toate informaţiile şi documentele tehnice, după caz, care trebuie să însoţească produsul sau serviciul.
- Dumneavoastra in reclama privind noul plan tarifar (abuziv) premium afisati pretul fara TVA lucru care este interzis de acest articol. TVA-ul si serviciile conexe trebuie aratate exact in pretul final al ofertei conform prezentului articol valabil pe teritoriul Romaniei si pot conduce la articolul 50 litera c si aliniatul 3 prezentate mai jos


Art 50 litera c) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
c) încălcarea dispoziţiilor art. 5, art. 7 lit. b) prima, a 2-a şi a 5-a liniuţă, lit. c) a 3-a şi a 4-a liniuţă, art. 9, art. 10 lit. a)-f) , h) şi i), art. 11 şi art. 14, cu amendă contravenţională de la 2.000 lei la 20.000 lei;


Art 50 alin(3) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Nerespectarea dispoziţiilor legale privind protecţia consumatorilor care, potrivit art. 50, constituie contravenţie, dacă fapta a avut ca urmare afectarea gravă şi în mod repetat a intereselor economice ale unuia sau mai multor consumatori, se sancţionează cu amendă contravenţională de la 5.000 lei la 25.000 lei.


Art. 2 din ORDONANŢĂ nr. 130 din 31 august 2000
(1) În sensul prezentei ordonanţe, următorii termeni se definesc astfel:
a) contract la distanţă - contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă;
b) consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
c) comerciant - orice persoană fizică sau juridică care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;
d) tehnică de comunicaţie la distanţă - orice mijloc ce poate fi utilizat pentru încheierea unui contract între comerciant şi consumator şi care nu necesită prezenţa fizică simultană a celor două părţi;
e) operator de comunicaţie - orice persoană fizică sau juridică a cărei activitate profesională constă în a pune la dispoziţie comerciantului una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă.
(2) Tehnicile de comunicaţie la distanţă sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă.
- Definitii privind contractele la distanta (pentru clarificari)


Art. 3 alin (1) lit. c. din ORDONANŢĂ nr. 130 din 31 august 2000
(1) Înainte de încheierea contractului la distanţă comerciantul trebuie să informeze consumatorul în timp util, corect şi complet asupra următoarelor elemente:
c) preţul bunurilor sau tarifele serviciilor, cu toate taxele incluse;
f) dreptul de denunţare unilaterală a contractului, cu excepţia cazurilor prevăzute în prezenta ordonanţă;
h) perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului;
- Nu ati informat toate tarifele pe care le prestati
- Nu ati precizat perioada de valabilitate a ofertei privind serviciile unui cont premium.
 

DeletedUser

Concluzia la postul tau care e, pentru ca n-am chef sa citesc legea romana, pentru ca n-o respect :D
 

DeletedUser

scurt si la obiect Cata: cei de la inno games trebuiau sa faca un sondaj si dupa aceea trebuiau sa puna noul premium
 

DeletedUser

jocul desi este in limba romana nu se supune jurisdictiei legilor romanesti, deoarece Innogames este firma germana care nu are birou/reprezentanta/filiala/sucursala deschisa in Romania.

totusi comparand asta cu asta se vede de la o posta ca ceva e putred. ori pustanii astia de la innogames au pierdut simtul masurii, ori caruta scartaie tare intrucat nici concurenta nu sta cu mainile in san si felia detinuta de Innogames se micsoreaza pe zi ce trece.

sa trecem la chestiuni stricte de marketing, jocul, ca orice marfa, produs sau serviciu, are o durata de viata: lansare, avant, maturitate, declin, colaps. in fiecare etapa a duratei de viata sunt elemete specifice de marketing care se aplica. acum jocul a trecut de mult de faza de maturitate ( pe care eu o estimez intre lumile 3 si 13) si este la sfarsitul fazei de declin, inaintea colapsului. in aceasta faza a proiectului deja ar fi trebuit ca toate costurile sa fie de mult acoperite, profitul sa fi fost maximizat, iar acum sa se mai stoarca ceva. s-au facut ceva face-lift-uri si asa si trebuia, pentru a mentine cat de cat atractivitatea jocului, dar acestea trebuiau insotite de discounturi, promotii, bonusuri. cand colo se procedeaza exact invers: se incearca prostirea consumatorului si bagarea adanc a mainii in buzunarul lui.
sa facem o comparatie cu industria auto. un autoturism se lanseaza cu surle si trambite, publicitate, liste de inscrieri, prezentari la saloane, eventual curse auto. urmeaza faza de avant concretizata prin cresterea vanzarilor, extinderea la export pe multiple piete. urmeaza maturitatea cand vanzarile ating maximum, lumea stie cu ochii inchisi totul despre acea masina si e recunoscuta de la distanta. nu uitati ca in aceasta perioada de obicei concurenta e in faza de lansare a modelului concurent care fura din clientii traditionali ai marcii. urmeaza declinul..se mai pune un zorzon, se mai schimba putin masca sau un far, se mai fac discounturi. si in final iesirea de pe piata. linia de fabricatie se muta prin china, algeria, india sau iran unde se mai fabrica la preturi de rahat masini de mult depasite tehnic si moral. insa din proiectul ala s-a scos maximum de profit in toata aceasta perioada.
 

DeletedUser

Pacaleala de 1 aprilie, am facuto mai repede, pentru ca maine e mai greu de pacalit :)))
 

DeletedUser30498

pai si sondajul iesea negativ 100% . cine oare era idiot sa voteze pro , in afara de mine? :))

nu exista obligatie sa faca sondaj, terbuiau sa ceara individual acordul fiecarui jucator. cumpararea premium este un act individual.si ca urmare fiecare cumparator are aceleasi drepturi. respectiv sa ceara banii inapoi in cazul in care se schimba oferta.
 

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
du-te si spune-le lor asta in fata, intelegeti odata ca aici pe forumul asta degeaba discutati ca nu se rezolva nimic :))
 

DeletedUser29025

o sa va placa sa jucatori doar cativa jucatori triburile ?
 

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
Da. ;) Ar fi misto sa jucam doar asa cand n-avem ce face, ca si cum ne-am strange duminica la o miuta in curtea scolii. eu cel putin asa o sa fac :) si joc doar cu prietenii, nu cu toti infectii :) ;)
 

DeletedUser

ProtestulContinua.jpg
 

DeletedUser18527

Uite un nou motiv... ptr o gramada de playeri sa se lase...
Desi personal consider ca nu au facut mare chestie. Daca stati sa va ganditi e un joc gratuit, nu ati semnat contract cu ei... Nici nu erau obligati sa va ofere nici o facilitate, iar in conditiile inc are nu ai nimic semnat cu ei.. ii doare la basca. Pot sa impuna ce pret vor .. e dreptul vostru sa ii sanctionati prin abandonul jocului, in rest orice actiune e egal cu 0.

Singura solutie a voastra e ca toti playerii de pe toate lumile sa se solidarizeze si sa ameninte cu stergerea conturilor. Asta e singurul mod in care poti sa impui ceva unor firme, corporatii.. Cand o sa intelegeti asta nu o sa mai fiti calcati in picioare nici in viata reala cei care sunteti angajati si nu patroni. Voi aveti puterea sa impuneti conditiile nu ei. Puterea e la consumator nu la cel care ofera... Ei au nevoie de voi , nu voi de ei. Voi decideti daca inno mai functioneaza in romania.
Deci daca vreti sa faceti ceva opriti-va din jucat incetati luptele si amenintati toate lumile cu stergerea conturilor. In alt mod nu puteti sa realizati nimic.


Din punct de vedere al marketingului insa este o miscare proasta de tot.... In conditiile in care jocul concurent travian de exemplu a floodat toate site-urile cu propaganda , nu poti sa dai un click fara sa iti intre travianul, pe care apropo il consider un joc mult mult mai slab.
Desi mascata cresterea asta va duce la declinul jocului.... Deja cam in, s-a zicem, maxim 4 luni o sa se inchida lumea 7 asta vi-o spun eu marele noob, cum mi se spune, neddhu.
 
Ultima editare de un moderator:

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
cum bre sa se inchida lumea 7? de fapt ai dreptate, ca daca ma las eu de joc, e 50% inchisa, eu eram cheia acestei lumi :))
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus