Protest General!

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Buna ziua,

Luand in considerare ultimile evenimente din acest joc, conducererile triburilor de pe lumea 1 au hotarat sa puna in practica un protest spontan. Despre ce este vorba:

Pe o perioada nedeternimata pe fiecare server.ro sa inceteze toate razboaiele si nici un jucator sa nu mai cumpere puncte premium. Nu vom ataca, innobila, trimite mesaje, bate taleri, etc. Pentru asta avem nevoie de acordul tuturor conducatorilor/intemeietorilor de triburi si de pe lumea asta.

"Cred ca avem o noua lupta de dus, una impotriva serverelor care nu functioneaza cu toate ca noi platim!"

In speranta ca putem trece peste orgoliile personale, din joc, astept confirmarea tuturor conducatorilor/intemeietorilor de triburi de pe aceasta lume pentru a putea pune in functiune acest sistem!

Pt informatii suplimentare: http://forum.triburile.ro/showthread.php?t=26134

Protestul continua!
 

DeletedUser5151

La un calcul aproximativ, ce premium cumparam pentru 4 luni acuma o sa avem doar 2,5 luni
 

DeletedUser

yujq.jpg
 

DeletedUser13059

calme Lumea 14 se alatura toata lumea : app nu uitati ca sunt jucatori care sunt copii sau jucatori care nu muncesc si isi iau cp din alocatie nu va ganditi ca aici doar jucatori cu firme si nepoti de ai lui becali si tiriac ..
 

DeletedUser

bataie de joc totusi, dupa ce ca merge server-ul din ani in paste mai vor si bani in plus...
 

DeletedUser

vreau sa stiu daca toti conducatorii de triburi de pe L14 sunt de acord sa facem alianta,toti si sa nu mai luam premium,sa nu mai jucam...sa intram doar asa pe cont sa nu se barbarizeze...eu sunt pro si ar trebuii sa se faca asa pe toate lumile.Este bataie de joc:si mai fac si smecherii aritmetice...vezi doamne noi nu ne prindem ca suntem prostii...

Greva generala!!!!
 

DeletedUser

cine are conturi si pe lumile de pe .net .... sa traduca primul post si sa faca si acolo o campanie...

:D
 

DeletedUser

jenant ce se intampla
moda primavara-iarna pe anul acesta se pare ca este instigarea-razmerita
 

DeletedUser

Nu fiti suparati oameni buni, mai bine am pune osul la treaba si am incerca impreuna cu adminii romani sa schimbam sistemul de PP
 

DeletedUser2154

Art. 3. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
Pe teritoriul României, tranzacţiile efectuate prin intermediul mijloacelor de plata electronica şi relaţiile dintre participanţii la aceste tranzacţii se fac în conformitate cu prevederile Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 4/2002.


Art. 6. lit. c din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
Prin acţiunea sau omisiunea contrară prevederilor legii comerţului electronic, care se invoca în acţiunea în justiţie, sunt afectate interesele colective ale consumatorilor din statul din care face parte entitatea respectiva.



Art. 8. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
(1) Subiectul mesajelor transmise prin posta electronica, care constituie comunicări comerciale, trebuie sa înceapă cu cuvântul "PUBLICITATE" scris cu majuscule.
(2) Comunicările comerciale trebuie sa cuprindă cel puţin următoarele informaţii referitoare la persoana în numele căreia sunt făcute:
a) numele sau denumirea completa;
b) codul numeric personal sau codul unic de înregistrare, după caz;
c) domiciliul sau sediul;
d) numerele de telefon şi fax;
e) adresa de posta electronica.
- Ati respectat acest articol? Eu am primit mesaj de la “Team-Triburile” cu denumirea „Modificarea sistemului de puncte premium “


Art. 9. din HOTĂRÂREA nr. 1.308 din 20 noiembrie 2002
(1) Destinatarul comunicărilor comerciale are dreptul de a-şi revoca consimţământul de a primi asemenea comunicări prin simpla notificare a furnizorului.
(2) Furnizorul are obligaţia de a implementa o procedura gratuita, accesibila inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul sa poată sa îşi revoce consimţământul.
(3) Revocarea consimţământului prin mijloace electronice trebuie sa-şi producă efectele în cel mult 48 de ore de la iniţierea procedurii.
(4) Furnizorul trebuie sa facă publica procedura prevăzută la alin. (2) pe pagina proprie de Internet şi în cadrul mesajelor care conţin comunicări comerciale.



Art. 2. alin. 16 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
clauză abuzivă - o clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul şi care prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor;
-cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor


Art. 2. alin. 22 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
practici comerciale abuzive şi/sau incorecte - orice acţiune, inacţiune, conduită, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic în relaţie directă cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduce atingere în mod direct intereselor consumatorilor;
-cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor



Art. 8 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Guvernul adoptă reglementări specifice în scopul prevenirii şi combaterii practicilor ce dăunează intereselor economice ale consumatorilor.
- in speta cele 8 legi (active pe teritoriul Romaniei) privind comertul electronic


ART. 9 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Operatorii economici sunt obligaţi să pună pe piaţă numai produse sau servicii care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relaţiile cu consumatorii şi să nu folosească practici comerciale abuzive.
- cresterea preturilor privind beneficiile serviciului premium unilateral de furnizor
- adica prin scrhimbarea planului de premium ati micsorat cantitatea de beneficii modificand crescand cu 50% profitul dumneavoastra astfel afectand echitatea cost-beneficiu
- oricum dupa faza asta multi jucatori cu conturi de milioane (sustinatori ai sistemului de premium platit se vor lasa de joc deoarece in actualul mod de plata obtin pentru 5 Euro – echivalentul a 2 sms-uri de 1,99+TVA – 30 zile premium pe cand in urma modificarilor noului plan tarifar o sa obtina 30 zile premium la 4 sms-uri a 1,99+TVA. Adica in loc de 5 Euro acum o sa plateasca 10 Euro pet imp de criza migram spre alte jocuri de acelasi gen

Art. 9.3 litera i) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Orice notificare cu privire la modificarea conţinutului clauzelor contractuale referitoare la costuri va fi transmisă consumatorilor cu cel puţin 30 de zile înainte de intrarea acesteia în vigoare. Consumatorul are la dispoziţie un termen de 15 zile de la primirea notificării pentru a comunica opţiunea sa de acceptare sau de neacceptare a noilor condiţii. Neprimirea unui răspuns din partea consumatorului în termenul menţionat anterior nu este considerată acceptare tacită;
- Pica fraza dumneavoastra “Preţurile pentru cont premium vor fi modificate începând cu data de 8 aprilie” Eu am primit oferta dumneavoastra pe 30 martie deci aceasta modificare de preturi ar fi corecta conform prezentului articol incepand cu 30 aprilie sau poate nu stiu eu sa calculez. Poate ma elucidati putin cu aceste termene... Oi fi interpretat eu gresit LEGEA? Sau... credeti ca jucatorii de pe aici sunt doar pusti de 8 ani?


Art. 10 litera f) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
De a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea preţului, tarifului, taxelor, comisioanelor, dobânzilor, penalităţilor şi a altor eventuale costuri stabilite iniţial este posibilă numai cu acordul scris al consumatorului;
- Nu stiu cati consumatori au fost de accord cu majorarea pretului. Poate ma elucidate dumneavoastra


Art. 20 alin 4 din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Vânzătorii şi prestatorii de servicii trebuie să informeze consumatorii despre preţul final al produsului sau despre tariful serviciului prestat, pe care îl suportă consumatorul, care să cuprindă toate costurile, inclusiv taxa pe valoarea adăugată şi toate costurile suplimentare, şi să le ofere acestora toate informaţiile şi documentele tehnice, după caz, care trebuie să însoţească produsul sau serviciul.
- Dumneavoastra in reclama privind noul plan tarifar (abuziv) premium afisati pretul fara TVA lucru care este interzis de acest articol. TVA-ul si serviciile conexe trebuie aratate exact in pretul final al ofertei conform prezentului articol valabil pe teritoriul Romaniei si pot conduce la articolul 50 litera c si aliniatul 3 prezentate mai jos


Art 50 litera c) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
c) încălcarea dispoziţiilor art. 5, art. 7 lit. b) prima, a 2-a şi a 5-a liniuţă, lit. c) a 3-a şi a 4-a liniuţă, art. 9, art. 10 lit. a)-f) , h) şi i), art. 11 şi art. 14, cu amendă contravenţională de la 2.000 lei la 20.000 lei;


Art 50 alin(3) din ORDONANŢĂ nr. 21 din 21 august 1992
Nerespectarea dispoziţiilor legale privind protecţia consumatorilor care, potrivit art. 50, constituie contravenţie, dacă fapta a avut ca urmare afectarea gravă şi în mod repetat a intereselor economice ale unuia sau mai multor consumatori, se sancţionează cu amendă contravenţională de la 5.000 lei la 25.000 lei.


Art. 2 din ORDONANŢĂ nr. 130 din 31 august 2000
(1) În sensul prezentei ordonanţe, următorii termeni se definesc astfel:
a) contract la distanţă - contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă;
b) consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
c) comerciant - orice persoană fizică sau juridică care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;
d) tehnică de comunicaţie la distanţă - orice mijloc ce poate fi utilizat pentru încheierea unui contract între comerciant şi consumator şi care nu necesită prezenţa fizică simultană a celor două părţi;
e) operator de comunicaţie - orice persoană fizică sau juridică a cărei activitate profesională constă în a pune la dispoziţie comerciantului una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă.
(2) Tehnicile de comunicaţie la distanţă sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă.
- Definitii privind contractele la distanta (pentru clarificari)


Art. 3 alin (1) lit. c. din ORDONANŢĂ nr. 130 din 31 august 2000
(1) Înainte de încheierea contractului la distanţă comerciantul trebuie să informeze consumatorul în timp util, corect şi complet asupra următoarelor elemente:
c) preţul bunurilor sau tarifele serviciilor, cu toate taxele incluse;
f) dreptul de denunţare unilaterală a contractului, cu excepţia cazurilor prevăzute în prezenta ordonanţă;
h) perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului;
- Nu ati informat toate tarifele pe care le prestati
- Nu ati precizat perioada de valabilitate a ofertei privind serviciile unui cont premium.
 

DeletedUser

Puyut o persoana care se implica si cauta rezolvari numai ca ne batem cu INNO GAMES
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus