ChineZeu
member
- Scor reacție
- 37
Acum cateva zile din nevoie am intrat pe TW Mentor pentru faimosul script Power farmer
dar surpriza... vad ca ultimele lumi nu sunt trecute in lista
totusi am reusit sa obtin scriptul folosind lumea 20
dar vad in script...
asa ca m-am apucat sa o fac pe scripterul
putin de aici, putin de acolo... imi merge
dar din una in alta am dat si de un Bug pe care il avea inca de la inceputuri
acesta fiind motivul pentru care am deschis aceasta tema
sper ca nu am gresit...
dupa eroarea ”No farm plan for this village” ar trebui sa apara un popup cu satele din grupa
dar apare asta...
se pare ca e popup-ul care ar trebui sa arate satele, dar e gol
daca deschid popup-ul manual si dupa dau click pe script il incarca corect...
Va rog pe voi cei care cunoasteti jocul si cateva despre scripturi sa ma ajutati daca puteti
dar surpriza... vad ca ultimele lumi nu sunt trecute in lista
totusi am reusit sa obtin scriptul folosind lumea 20
dar vad in script...
Cod:
<br />
<b>Warning</b>: sort() expects parameter 1 to be array, null given in <b>/var/www/twmentor/stable/htdocs/tools/power.php</b> on line <b>736</b><br />
putin de aici, putin de acolo... imi merge
dar din una in alta am dat si de un Bug pe care il avea inca de la inceputuri
acesta fiind motivul pentru care am deschis aceasta tema
sper ca nu am gresit...
Cod:
{
case :
coords = '';
break;
default:
alert('No farm plan for this village (' + v_id + ')');
show_ajax_inline_popup('group_popup', '/game.php?village=' + v_id + '&screen=groups&mode=overview&ajax=load_groups', null, 'ds_body', $('popup_close').value, '100px', '100px', '320px', null, true, 'handle_group_list');
exit;
}
dar apare asta...
se pare ca e popup-ul care ar trebui sa arate satele, dar e gol
daca deschid popup-ul manual si dupa dau click pe script il incarca corect...
Cod:
javascript: function o(a)
{
b = location.search;
c = new RegExp("\\b" + a + "\\b");
if(b.match(c))
{
return 1;
}
else
{
location.search = b.replace(/.*?(\bvillage=\d+).*/i, '?$1&' + a);
return 0;
}
}
if(o('screen=place'))
{
sp = 0;
sw = 0;
ax = 0;
lc = 0;
hc = 0;
var doc = document;
var v_id;
twgameCookie = document.cookie.match('(^|;) ?global_village_id=([^;]*)(;|$)');
v_id = parseInt(twgameCookie[2]);
switch(v_id)
{
case :
lc = 10;
coords = 'xxx|yyy';
break;
default:
alert('No farm plan for this village (' + v_id + ')');
show_ajax_inline_popup('group_popup', '/game.php?village=' + v_id + '&screen=groups&mode=overview&ajax=load_groups', null, 'ds_body', $('popup_close').value, '100px', '100px', '320px', null, true, 'handle_group_list');
exit;
}
if(window.frames.length > 0) doc = window.main.document;
url = document.URL;
if(url.indexOf('screen=place') == -1) alert('This script needs to be run from the Rally Point');
coords = coords.split(" ");
index = 0;
farmcookie = document.cookie.match('(^|;) ?TWMentor=([^;]*)(;|$)');
var newCookie = "";
if(farmcookie != null)
{
farmStopLog = farmcookie[2].split("#");
var x = 1;
var found = -1;
while(x < farmStopLog.length)
{
farmStopLogCase = farmStopLog[x - 1].split("@");
if(v_id == farmStopLogCase[0])
{
found = 1;
index = parseInt(farmStopLogCase[1]);
if(index >= coords.length)
{
alert('End reached, starting over');
index = 0;
index = parseInt(index);
}
coords = coords[index];
coords = coords.split("|");
index = index + 1;
newCookie = newCookie + v_id + "@" + index + "#";
}
else
{
newCookie = newCookie + farmStopLogCase[0] + "@" + farmStopLogCase[1] + "#";
}
x++;
}
if(found != 1)
{
newCookie = newCookie + v_id + "@0#";
index = 0;
index = parseInt(index);
coords = coords[index];
coords = coords.split("|");
}
}
else
{
newCookie = newCookie + v_id + "@1#";
index = 1;
index = parseInt(index);
coords = coords[index];
coords = coords.split("|");
}
cookie_date = new Date(2019, 11, 11);
document.cookie = "TWMentor=" + newCookie + "; expires=" + cookie_date.toGMTString();
doc.forms[0].x.value = coords[0];
doc.forms[0].y.value = coords[1];
insertUnit(doc.forms[0].spear, sp);
insertUnit(doc.forms[0].sword, sw);
insertUnit(doc.forms[0].axe, ax);
insertUnit(doc.forms[0].spy, 1);
insertUnit(doc.forms[0].light, lc);
insertUnit(doc.forms[0].heavy, hc);
}
Va rog pe voi cei care cunoasteti jocul si cateva despre scripturi sa ma ajutati daca puteti