Reguli SPEED !

Discuție în 'Politică şi propagandă Lumea Speed' creată de rakanishu, 19. Sep 2011.

Distribuie această pagină

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Atentie !

    1. Orice logare pe mai multe conturi se va sanctiona cu inchiderea tuturor conturilor active fara drept de apel ( eliminare definitiva din runda ).

    2. Scripturile aprobate ( legale ) din colectia de scripturi sunt permise pe rundele speed*.


    * - scripturile trebuie introduse in taskul de prelucrare rapida oferit de platforma de joc ! Orice script folosit in afara taskului devine automat ilegal.
    - Exemple de scripturi strict interzise : autofarm, mass build.

    3. Shared session ( sidding ) - strict interzis pe rundele speed !

    4. Pe rundele speed nu este permis ca mai multe conturi sa fie jucate de pe aceeasi legatura de internet !


    5. Logarea prin sistemul proxy pe rundele speed este strict interzisa !

    6. Pe serverul speed este permisa folosirea limbii engleze, atata timp cat nu se incalca regulile bunului simt si cele de joc.

    Incalcarea oricarei reguli pe rundele speed, va duce la banare definitiva ( fara sanctiune ) in mod atacabil. ( eliminare definitiva din runda )


    - Regulile de mai sus sunt o adaugire la regulamentul general valabil de joc si sunt valabile doar pe rundele speed !

    In cazul rundelor cu premii, acestea se acorda in maxim 24 de ore de la inchiderea rundei respective.

    Pe anumite runde se pot interzice scripturile ( se anunta in mod expres pe pagina rundei ) !
     
  2. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Script legal de farm ( ca tot au fost discutii legate de asta in ultima perioada ) !

    1. Scriptul trebuie introdus in taskul de prelucrare rapida oferit de joc.
    2. Scriptul trebuie sa fie compus din 3 pasi distincti ( introdu coord/trupe, atac, ok ).

    Cod:
    javascript:sp=0;sw=0;ax=0;ar=0;scout=0;lc=5;mount=0;hv=0;cat=0;ra=0;pal=0;nob=0;coords="[color="red"]Aici coordonate[/color]";var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Doar din piata centrala!');coords=coords.split(" ");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farmZme1=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('Ai ajuns la capatul listei!');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new Date(2011,12,11);document.cookie ="farmZme1="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);insertUnit(doc.forms[0].knight,pal);insertUnit(doc.forms[0].snob,nob);end()
     
  3. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Timpul de actualizare al punctajului la cladiri este de ~ 2-3 min, tineti cont de asta in cazul rundelor cu conditie de win activata.
     
  4. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Ca urmare a unor intrebari venite la suport legate de terminologia folosita in anuntul de runde, voi explica mai jos cateva dintre ele :

    - Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).
    - Atac/suport gap - distanta minima intre atacuri lansate de pe acelasi sat.
    - Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.
    -Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.
    - GN - generatii nobile.
    - Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator ( la GN ). ( 1 nivel de curte = 1 nobil, se insumeaza nivelul curtilor din toate satele ). Exista si varianta curtii pe pachete cu 3 nobili pe sat - in acest caz se pot face maxim 3 nobili in fiecare sat.
    - Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).
    - Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.

    Spionajul :
    Varianta 1 - clasic - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare )
    Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ).
    Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc. ( este o varianta a spionajului normal ).
    Varianta 4 (cercetare 3 nivele) - - spionii vad cladiri, resurse si trupe prezente in sat, si deplasarea in functie de nivelul de cercetare
     
    Ultima editare: 26. Iun 2018
  5. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    In anunturile de runde se vor specifica in alt mod numarul de barbare/jucator, un exemplu este runda 2684, noutatea consta in afisarea procentuala a numarului de barbare per jucator.

    - 60% - 60 de sate la 100 de jucatori, 6 la 10, etc
    - 50% - 50 la 100, sau unul la 2 jucatori cum ati fost obisnuiti pana acum.
    - 100% - 1 sat barbar/bonus la 1 jucator, sau 1 / jucator cum a fost pana acum.

    Etc.
     
  6. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Rundele cu limita de farm pot fi de 2 feluri :

    1. Limita fixa ( de ex : limita prada 2.000.000 resurse in total ) - asta inseamna ca pe runda sau pe zi, in cazul rundelor mai lungi de 24 de ore, pot fi farmate doar 2.000.000 resurse pe runda sau pe zi )

    2. Limita variabila

    Factor "n" , n este un numar, spre exemplu 10.000. Cantitata de resurse farmate se socoteste astfel : n x ( nr de zile pe runda + nr de sate )

    In cazul exemplului cu 10.000, veti putea farma in prima zi si daca aveti un sat 10.000 x ( 1 + 1 ) = 20.000, daca aveti 2 sate in prima zi 10.000 x ( 1 + 2 ) = 30.000, etc.

    Atentie !
    Maxim "m" resurse , inseamna ca veti putea farma maxim "m" resurse pe zi, indiferent de rezultatul formulei de mai sus.


    Exemplu concret este runda 3040.
    Conform datelor de mai sus veti putea farma in prima zi si daca aveti doar 1 sat : 300.000 x ( 1 + 1 ) = 600.000 resurse in total
    Daca aveti 2 sate in prima zi veti farma 300.000 x ( 1 + 2 ) = 900.000 resurse in total, si asa mai departe.

    Maxim 9.000.000 pe zi = nu veti putea farma mai mult de 9.000.000 resurse in total pe zi indiferent de rezultatul calculului de mai sus.

    Cantitatea de resurse jefuite se poate vedea la piata centrala sub forma :

    [​IMG] Materii prime acaparate: 24,897/612,500

    Nota :
    Limita zilnica de prada va creste cu "factorul / 24" in fiecare ora de la incepera rundei.
    EX : La factor 300.000, limita va creste cu 12.500 pe ora.
     
  7. rakanishu

    rakanishu admin Forum Team

    Înscris:
    9. Iun 2007
    Mesaje:
    8.666
    Ca urmare a unor discutii legate de rundele de tip CAT vin cu o explicatie suplimentara pentru rundele de acest tip, explicatie legata atat de modul de inchidere cat si de acordarea unor eventuale premii :

    Cand conditia de victorie odata atinsa ( runda se opreste ) se considera castigator tribul/jucatorul care a inchis runda, implicit si eventualul premiu va fi acordat acestuia ( jucator sau trib ) indiferent ce se intampla ulterior momentului de inchidere ( scadere/crestere in puncte, etc ).

    Premiul se acorda NUMAI daca este atinsa conditia de victorie, de exemplu 2x12.130p
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.