Sate de barbari

  • Autor subiect DeletedUser20120
  • Data de început

DeletedUser20120

Care are scriptul care sa imi "culeaga" satele de barbari de pe harta, doar de barbari.
 

DeletedUser40739

javascript:var barb_size={min:0,max:0};var village_size={min:0,max:500};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Acest script trebuie rulat pe harta.\nVa redirectionez acum...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 

DeletedUser

am luat si eu scriptul dar la mine nu merge, joc pe lumea 25....daca binevoieste sa ma lamureasca cineva cum sta treaba cu scriptul aceesta, raman dator
 

DeletedUser40605

javascript:var coords=[];for(x=0;x<TWMap.size[1];x++)for(y=0;y<TWMap.size[0];y++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+TWMap.tileSize[0]*y,TWMap.map.pos[1]+TWMap.tileSize[1]*x);if(coord)if(village=TWMap.villages[coord.join("")])if(village.owner==="0")coords.push(coord.join("|"))}alert(coords.join(' '));void 0
 

DeletedUser35131

da q acest script. le dai clic pe sat si iti face el q bb code

javascript:function cr(){var n_div=document.createElement('textarea');n_div.id="t";n_div.cols="30";n_div.rows="20";$('.minimap_container').after(n_div)}$('#map').click(function(){a=$('#info_title').html();b=a.split(/[(|)]/);$('#t').html($('#t').html()+'[coord]'+b[1]+'|'+b[2]+'[/coord] \n')});cr();
 

DeletedUser

ceva nu e in regula, cred ca nu s-a copiat corect :( caci pe clasica nu merge .....
 

DeletedUser

Nu merge niciunul dintre scripturi ! Poate pune cineva altul ?
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Nu merge niciunul dintre scripturi ! Poate pune cineva altul ?

Nu e chiar script, dar poti folosi o versiune personalizata a aplicatiei dk mapa:

http://www.2shared.com/complete/WEg8xZM1/mythra.html

poti prelua barbarii direct de pe harta (click dreapta pe satul din centrul zonei de unde vrei sa preiei satele de barbari, introduci dimensiunea razei - si vei obtine lista satelor din patratul circumscris cercului cu raza introdusa de tine )
 

DeletedUser11848

Ma interseaza un script sa-mi adune toate satele de barbari din K.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Ma interseaza un script sa-mi adune toate satele de barbari din K.

Sau le poti prelua mai usor cu dk mapa:

http://forum.triburile.ro/showthread.php?23787-DKMapa&p=982623&viewfull=1#post982623

gasesti pe aici linkul de download. Pe undeva pe acolo postasem cu ceva timp in urma si explicatii pt utilizare. Oricum - click dreapta pe un sat oarecare - preluare sate barbari - introduci dimensiunea razei cercului inscris in regiunea dreptunghiulara din care vrei sa preiei satele ( un K in cazul tau) si obtii listele - coordonate pt farmare, respectiv in bb codes
 

DeletedUser32877

javascript:var coords=[];for(x=0;x<TWMap.size[1];x++)for(y=0;y<TWMap.size[0];y++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+TWMap.tileSize[0]*y,TWMap.map.pos[1]+TWMap.tileSize[1]*x);if(coord)if(village=TWMap.villages[coord.join("")])if(village.owner==="0")coords.push(coord.join("|" ))}alert(coords.join(' '));void 0
 
Sus