DeletedUser5809
Ok,era unu mai vechi,dar asta e facut nou de SlowTarget,e prea tare,personal nu il folosesc,dar altii poate le va placea.
Deci,la sfarsit gasiti asta:
eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,4000,360,0,false,10)");
In paranteze sunt 6 parametri,ii luam pe rand si ii explicam ca sunt importanti.
1)True
true:de pe satul de pe care ai atacat prima data vei ataca si acum
false:de pe satul de pe care esti acum vei ataca
2)4000
-minimul de resurse colectate,din cate mi-am dat eu seama in functe de asta va trimite unitati sa culeaga resurse.Cum e pus pe 4000,va trimite unitati sa culeaga 4000 de resurse,va sugeres sa puneti mai putin la inceput si pe urma sa schimbati cand farmati mai mult.
3)360
-e departarea in timp,la cat sa ataci,eu zis sa puneti vro 800.360=3 ore
4)0
0: foloseste toate unitatile,chiar si spadele
1: nu se folosesc spadele
2: nu se folosesc lanci,arcasi si topoare
3: fara cav grea - doar cav usoara si arcasi calareti
5)false
-true:nu trimite arcasi
-false:trimite arcasi
6)10
-0 si nu va trimite berbeci sa darame zidul
-intre 1-20 va trimite berbeci sa darame zidul,daca ai berbeci
Cum se foloseste:
Te duci intrun raport,dai pe script,mai dai click inca o data sa puna trupele,si apesi si tu pe atac si ok.Nu e greu
Ps:nu tre sa ai premium,poti sa pui scriptul in bookmarks si cand esti intrun raport il folosesti.
Pss:nu merge in IE,browserul preferabil este opera.
Multumitii lui SlowTarget.
Cod:
javascript:var n='fnScoutReportEvaluator';var s='http://crosstrigger.com/tw/report_evaluator.js';var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;var z=0;function c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}function e(){if(!a.document.getElementById(n)){c("Embedding Script...");var A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s+'?'+Math.round(Math.random()*1000000);a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,1000);return false;}if(!a.document.getElementById(n)){c("Finalizing Script...");setTimeout(e,1000);return false;}try{c("Executing Script"+(z>0?" (retry "+z+")":"")+"...");a.fnScoutReportEvaluator(true,500,360,0,false,10);}catch(errorObj){z++;if(z<3){setTimeout(e,1000);}else{c("Script Failed");}return false;}return true;}e();void(0);
Deci,la sfarsit gasiti asta:
eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,4000,360,0,false,10)");
In paranteze sunt 6 parametri,ii luam pe rand si ii explicam ca sunt importanti.
1)True
true:de pe satul de pe care ai atacat prima data vei ataca si acum
false:de pe satul de pe care esti acum vei ataca
2)4000
-minimul de resurse colectate,din cate mi-am dat eu seama in functe de asta va trimite unitati sa culeaga resurse.Cum e pus pe 4000,va trimite unitati sa culeaga 4000 de resurse,va sugeres sa puneti mai putin la inceput si pe urma sa schimbati cand farmati mai mult.
3)360
-e departarea in timp,la cat sa ataci,eu zis sa puneti vro 800.360=3 ore
4)0
0: foloseste toate unitatile,chiar si spadele
1: nu se folosesc spadele
2: nu se folosesc lanci,arcasi si topoare
3: fara cav grea - doar cav usoara si arcasi calareti
5)false
-true:nu trimite arcasi
-false:trimite arcasi
6)10
-0 si nu va trimite berbeci sa darame zidul
-intre 1-20 va trimite berbeci sa darame zidul,daca ai berbeci
Cum se foloseste:
Te duci intrun raport,dai pe script,mai dai click inca o data sa puna trupele,si apesi si tu pe atac si ok.Nu e greu
Ps:nu tre sa ai premium,poti sa pui scriptul in bookmarks si cand esti intrun raport il folosesti.
Pss:nu merge in IE,browserul preferabil este opera.
Multumitii lui SlowTarget.
Ultima editare de un moderator: